Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-03-09 Т-03-08/ - Дубечне - Стара Вижівка - /М-07/ - Турійськ - Рожище - Ківерці - Піддубці - /Н-22/ на ділянці км 46+620 – км 47+625 (45233142-6 Ремонт доріг)
Очікувана вартість
4 096 038,00 UAH
UA-2020-10-27-002920-b f51f80a2da74403f83dbd61b5d30603e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 12 листопада 2020 13:10
Очікувана вартість: 4 096 038,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 960,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 61440.57 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії замовнику надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом, завірена печаткою банку Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантії на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь яким іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику у разі невиконання умов, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Банківська гарантія, що не буде відповідати умовам цієї тендерної документації буде відхилена Замовником. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Крім того, банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше ніж 140 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк в разі продовження строку дії тендерної пропозиції. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на Учасника. Забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії, не може бути визначене учасником, як конфіденційна інформація. В іншому разі – тендерна пропозиція буде відхилена Замовником. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам цієї тендерної документації відхиляються Замовником.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-03-09 Т-03-08/ - Дубечне - Стара Вижівка - /М-07/ - Турійськ - Рожище - Ківерці - Піддубці - /Н-22/ на ділянці км 46+620 – км 47+625 (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Проведення розрахунків здійснюється на підставі актів прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та довідки про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3). Попередня оплата може здійснюватись у межах 30 % від вартості річного обсягу робіт відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 16:31
ТД ПДР 46+620 - 47+625.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІДЕЯ" 3 708 480,00
UAH з ПДВ
3 708 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМіЛа" 4 095 969,60
UAH з ПДВ
4 095 969,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 14:25
Електронний підпис
26 листопада 2020 14:22
Узгоджена договірна ціна.rar
19 листопада 2020 16:37
Електронний підпис
19 листопада 2020 16:13
Довідка ДПІ.zip
19 листопада 2020 16:13
Довідка МВС на 06.11.20.zip
11 листопада 2020 18:38
Електронний підпис
11 листопада 2020 18:32
Ліцензія.PDF
11 листопада 2020 18:32
Договірна ціна .rar
11 листопада 2020 18:32
Банківська гарантія.rar
11 листопада 2020 18:32
2.9 Інформація по ст 17.pdf
11 листопада 2020 18:32
2.8.5 Статут.pdf
11 листопада 2020 18:32
2.8.2 Відомості ЄДРПОУ.PDF
11 листопада 2020 18:32
2.8.1 Копія витягу з ЄДР.pdf
11 листопада 2020 18:32
1 Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 23:50
Електронний підпис
11 листопада 2020 23:49
Відповідність ст.17(2).pdf
11 листопада 2020 23:39
Електронний підпис
11 листопада 2020 23:37
Фінансова звітність.pdf
11 листопада 2020 23:37
Транспортна схема.pdf
11 листопада 2020 23:37
Статут. Опис.pdf
11 листопада 2020 23:37
Пояснювальна записка.pdf
11 листопада 2020 23:37
Наявність МТБ.pdf
11 листопада 2020 23:37
Наявність лабораторії.pdf
11 листопада 2020 23:37
Наявність АБЗ.pdf
11 листопада 2020 23:37
Лист-згода. Договір.pdf
11 листопада 2020 23:37
Договірна ціна.pdf
11 листопада 2020 23:37
Довідка субпідряд.pdf
11 листопада 2020 23:37
Довідка санкції.pdf
11 листопада 2020 23:37
Гарантійний лист.pdf
11 листопада 2020 23:37
Відповідність ст.17.pdf
11 листопада 2020 23:37
Відомості з ЄДР.pdf
11 листопада 2020 23:37
Витяг.pdf
11 листопада 2020 23:37
Виписка.pdf
11 листопада 2020 23:37
виписка по рахунку.pdf
11 листопада 2020 23:37
довідка покриття.pdf
11 листопада 2020 23:37
21647 ТОВ АМІЛА p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІДЕЯ"

ТОВ "АМіЛа"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІДЕЯ"
#32616122
Переможець 3 708 480,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 15:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІДЕЯ"
#32616122
3 708 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 09:11
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 09:59
Додаткова угода №86-21 (1).pdf зміни до договору
14 квітня 2021 09:58
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 14:28
Додаткова угода №23-21 (1).pdf зміни до договору
22 лютого 2021 14:28
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 12:26
Додаткова угода №231-20 (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2020 12:25
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 16:35
Договір №01.3-63-20.pdf укладений
30 листопада 2020 16:34

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 квітня 2021 17:42
1 112 500,00 UAH UA928201720343211002100004320
САД у Волинській обл.
UA553209840000026008210395345
ТОВ "IДЕЯ"
Оплачений
14 травня 2021 14:31
2 406 086,00 UAH UA928201720343211002100004320
САД у Волинській обл.
UA553209840000026008210395345
ТОВ "IДЕЯ"
Оплачений
25 червня 2021 11:54
88 554,00 UAH UA928201720343211002100004320
САД у Волинській обл.
UA553209840000026008210395345
ТОВ "IДЕЯ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/63/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 231/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Внесення змін в додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг).
Номер договору про закупівлю: 01.3/63/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У тексті Договору слово "роботи", замінено словом "послуги". Словосполучення "виконання робіт" та "виконання послуг" замінено словосполученням "надання послуг". Внесення змін у пункт 3.4 Договору. Внесення змін в Додаток 2 до Договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/63/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 86/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 607 140,00
UAH (в тому числі ПДВ 601 190,00 UAH)