Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Огорожа металева із євроштахетника
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-10-27-002791-a 7ad9963d1d5c40a8adefdc33a4ffbe5b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Кебкал

+380464221339 nosivmvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, сім’ї, молоді та спорту Носівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41104003
Місцезнаходження: 17100, Україна , Чернігівська обл., м. Носівка, вул. Центральна, 20
Контактна особа: Валентина Кебкал
+380464221339
nosivmvo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 14:47
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Огорожа металева із євроштахетника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17100, Україна, Чернігівська область, м. Носівка, Вокзальна,115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 34928200-0 — Огорожі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 10:56
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-27-002791-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "АНИЩЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2486106876
Дата подання: 06 листопада 2020 16:03
Оскарження рішення Замовника , щодо відхилення тендерної пропозиції
Згідно протоколу Замовника пропозиція ФОП Анищенко С.В. була відхилена по невиконанню вимог п.4 Додатку 1 , а саме відсутність переліку обладнання , яке буде використане при проведені робіт .
Пункт 4 Додатку 1 тендерної документації має наступний вигляд
Документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка у довільній формі щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору відповідно до предмета закупівлі) , тобто відсутні вимоги щодо надання переліку обладнання .
Враховуючи вищезазначене , вважаю відхилення пропозиції необгрунтованим і вимагаю визнання моєї тендерної пропозиції як такої , що відповідає умовам тендерної закупівлі .
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 09 листопада 2020 14:45
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 листопада 2020 14:38
Доброго дня! Ваша вимога розглянута і буде прийняте відповідне рішення.
Дякую за звернення!

Номер вимоги: UA-2020-10-27-002791-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "АНИЩЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2486106876
Дата подання: 10 листопада 2020 19:18
Оскарження рішення про визнання переможця ткндерної закупівлі
Згідно вимогам Замовника товари, що постачаються, повинні мати завірені сертифікати якості виробника (необхідні копії), реєстраційне посвідчення або іншій подібний документ (висновок державної санітарно-епідеміологічної служби або технічний паспорт), що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами та має бути оформлений відповідно до вимог законодавства України (надати в складі пропозиції).

Завірені сертифікати якості виробника (необхідні копії) - ФОП Спрун Н.В. не надано
Реєстраційне посвідчення - ФОП Спрун Н.В. не надано
Іншій подібний документ (висновок державної санітарно-епідеміологічної служби) - ФОП Спрун Н.В. не надано
(або технічний паспорт)-. ФОП Спрун Н.В. не надано



Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі , яку надав учасник , неправомірно визнаний переможцем , не може вважатися технічним паспортом з наступних причин :
Згідно визначення , технічний паспорт це експлуатаційний документ, який засвідчує гарантовані підприємством-виробником основні параметри і характеристики (властивості) виробу, та містить гарантійні зобов'язання, відомості з його сертифікації та відомості про утилізування виробу , тобто технічний паспорт видається виробником , а у ФОП Спрун Н.В згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутній відповідний вид економічної діяльності , щодо виготовлення виробів з металу , значить ФОП Спрун Н.В. не може бути виробником предмету закупівлі - огорожі металевої із євроштахетника . Інщого виробника в інформації не зазначено , тобто надана інформація не може вважатися технічним паспортом .
Якщо ФОП Спрун Н.В проводить монтаж огорожі із окремих елементів (стовпи 50х50 , профільна труба 40х20 та євроштахетник , то повинен надати відповідні сертифікати на елементи монтажу .
Враховуючи вищезазначене ФОП Анищенко С.В. вимагає відхилити пропозицію ФОП Спрун Н.В , як пропозицію учасника , що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі .



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2020 09:34
«Доброго дня! Учасником ФОП Супрун Наталією Володимирівною, на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, у складі пропозиції надано всі необхідні документи у файлі «Документація по тех. та якісним харак. pdf». Дякую за звернення!».
Номер вимоги: UA-2020-10-27-002791-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "АНИЩЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2486106876
Дата подання: 11 листопада 2020 19:59
Оскарження визнання переможця
Текст оскарження надано у файлі повторне оскарження
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2020 16:42
Доброго дня!
Учасником ФОП Супрун Наталією Володимирівною, на підтвердження технічних та якісних характеристик на всі елементи предмета закупівлі, які несуть технічні (фізичні) навантаження у складі пропозиції надано:
-сертифікат якості на прокат тонколистовий з полімерним покриттям від ТОВ «Модуль Україна»;
-сертифікат якості на дріт сталевий низьковуглецевий термічно оброблений (чорний) від ТОВ «ТІМ МЕТИЗ»;
-сертифікат якості на труби сталеві електрозварні профільні 50х50, 40х40, 30х20, 40х20 від ТОВ «ДМЗ КОМІНМЕТ»;
-сертифікат відповідності на портландцемент із шлаком ДСТУ Б. В.2.7 46:2010 ПЦ ІІ/А-Ш-500Р-Н від ТОВ «Цемент»;
-висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на емалі алкідні ПФ-115П та ПФ-266.
Всі інші матеріали являються допоміжними і не несуть ніякого технічного навантаження при даних видах робіт. Дякую за звернення!

Документи

09 листопада 2020 14:38
відповідь.pdf

Документи

11 листопада 2020 09:34
відповідь.pdf

Документи подані скаржником

11 листопада 2020 19:59
повторне оскарження.docx

Документи

12 листопада 2020 16:42
відповідь.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АНИЩЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ" 125 000,00
UAH з ПДВ
109 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СУПРУН НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 150 000,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ТОРГ ВМ" 143 500,00
UAH з ПДВ
124 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 18:09
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:06
сертиф027.pdf
04 листопада 2020 15:04
реестр003.jpg
04 листопада 2020 15:04
реестр002.jpg
04 листопада 2020 15:04
реестр001.jpg
04 листопада 2020 15:04
витяг.jpg
04 листопада 2020 15:04
умови проекту023.pdf
04 листопада 2020 15:04
техн вимогам024.pdf
04 листопада 2020 15:04
пропоз_125000021.pdf
04 листопада 2020 15:04
персонал025.pdf
04 листопада 2020 15:04
обладнання026.pdf
04 листопада 2020 15:04
лист санкціі020.pdf
04 листопада 2020 15:04
інформація022.pdf
04 листопада 2020 15:04
паспорт+код016.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 14:34
Електронний підпис
02 листопада 2020 21:31
Електронний підпис
02 листопада 2020 21:29
Цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2020 21:29
Паспорт 1-6 + прописка.pdf
02 листопада 2020 21:29
Лист по печатці.pdf
02 листопада 2020 21:29
Лист по ліцензії.pdf
02 листопада 2020 21:29
Ідент. код.pdf
02 листопада 2020 21:29
Електронна виписка.pdf.p7s
02 листопада 2020 21:29
Електронна виписка.pdf
02 листопада 2020 21:29
Довідка про реквізити.pdf
02 листопада 2020 21:29
Довідка по підписанню.pdf
02 листопада 2020 21:29
Довідка по персоналу.pdf
02 листопада 2020 21:29
Довідка по мат.-тех. базі.pdf
02 листопада 2020 21:29
Гарантійний про санкції.pdf
02 листопада 2020 21:29
Гарантійний по товару.pdf
02 листопада 2020 21:29
Витяг станом на 21.10.2020.pdf.p7s
02 листопада 2020 21:29
Витяг станом на 21.10.2020.pdf
02 листопада 2020 21:29
Банкіська довідка.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 19:56
Електронний підпис
04 листопада 2020 19:55
Цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2020 19:55
Статут_.pdf
04 листопада 2020 19:55
Про не відмову від договору.pdf
04 листопада 2020 19:55
Паспорт та ІНН Директора_.pdf
04 листопада 2020 19:55
Наказ на призначення.pdf
04 листопада 2020 19:55
Листа-гарантія технічним.pdf
04 листопада 2020 19:55
Лист-згода на обробку даних.pdf
04 листопада 2020 19:55
Копія протоколу_.pdf
04 листопада 2020 19:55
Копія Витягу платника ПДВ_.pdf
04 листопада 2020 19:55
Довідка щодо змін у статуті.pdf
04 листопада 2020 19:55
Довідка про матер. тех. базу.pdf
04 листопада 2020 19:55
Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2020 19:55
Виписка з ЄДР_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АНИЩЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ"

ФОП СУПРУН НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ТОРГ ВМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АНИЩЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ"
#2486106876
Рішення скасоване 109 999,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 14:45
ФОП СУПРУН НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#3401402884
Рішення скасоване 110 000,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 14:45
ФОП "АНИЩЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ"
#2486106876
Відхилено 109 999,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 15:16
ФОП СУПРУН НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#3401402884
Переможець 110 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 09:42

Документи

06 листопада 2020 12:09
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:08
відхилення огорожа.pdf

Документи

09 листопада 2020 15:16
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:14
рішення.pdf

Документи

10 листопада 2020 09:42
Електронний підпис
10 листопада 2020 09:40
огорожа.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СУПРУН НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#3401402884
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2020 09:42
Електронний підпис
10 листопада 2020 09:40
огорожа.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 10:27
ДУ огорожа.pdf укладений
01 грудня 2020 10:26
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 10:15
ДУ огорожа.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 08:51
договір огорожа.pdf укладений
23 листопада 2020 08:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розірвання договору. Сума договору 110000,00 грн. без ПДВ, кількість 1 комплект. Оплата за договорм 0,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 12-СП/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: в зв’язку із неможливістю усунення порушень під час оголошення закупівлі, а саме невірно зазначено кількість товару.