Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дарницького району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника)
50750000-7 Lift-maintenance services (Services of full maintenance of the elevators in the residential buildings in the Darnytskyi district, Kyiv, which are under the economic control of the customer)
Очікувана вартість
27 558 000,00 UAH
UA-2020-10-27-002730-c afc8ee2743dd42fc806bb9ec1f919fae
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудик Оксана Анатоліївна

380445632767
380672202671
kk_tender@kkdarn.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Місцезнаходження: 02175, Україна , Київська область обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Рудик Оксана Анатоліївна
380445632767, 380672202671
kk_tender@kkdarn.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise "Management Company of Housing Stock Servicing of " Darnytsia District of Kyiv".
National ID: 39604270
Contact point: Rudyk Oksana
380445632767, 380672202671
kk_tender@kkdarn.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 24 грудня 2020 12:33
Очікувана вартість: 27 558 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 27 жовтня 2020 12:48
Enquiries until: 17 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 листопада 2020 00:00

Information

Estimated total value: 27 558 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 275 580 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 300 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1538 послуга
50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дарницького району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02175, Україна, м. Київ, м. Київ, Житлові будинки Дарницького району
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

50750000-7 Lift-maintenance services (Services of full maintenance of the elevators in the residential buildings in the Darnytskyi district, Kyiv, which are under the economic control of the customer)
CPV: 50750000-7
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються у наступному місяці за розрахунковим на підставі підписаних між Замовником та Виконавцем Актів наданих послуг у межах відсотку надходження поточної оплати категорії споживачів - населення за послуги з утримання будинків та прибудинкових територій шляхом перерахування коштів з розрахункового рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2020 15:50
Електронний цифровий підпис
17 листопада 2020 15:48
Перелік змін Ліфти_3.PDF
17 листопада 2020 15:46
ТД_ТО Ліфтів на 2021 рік_зі змінами_3.docx
17 листопада 2020 15:46
Додаток 5_зі змінами_3.docx
17 листопада 2020 15:46
Додаток 8_зі змінами_3.docx
17 листопада 2020 15:46
Додаток 2_зі змінами_3.docx
17 листопада 2020 15:46
Додаток 3_зі змінами_3.docx
05 листопада 2020 12:10
ТД_ТО Ліфтів на 2021 рік_зі змінами_2.docx
05 листопада 2020 12:10
Перелік змін_2.pdf
05 листопада 2020 09:27
Додаток 2_зі змінами.docx
05 листопада 2020 09:27
ТД_ТО Ліфтів на 2021 рік_зі змінами.docx
05 листопада 2020 09:26
Перелік змін.PDF
27 жовтня 2020 12:52
ОГОЛОШЕННЯ.PDF
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 1.docx
27 жовтня 2020 12:52
ТД_ТО Ліфтів на 2021 рік.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 4.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 8.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 2.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 3.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 7.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 5.docx
27 жовтня 2020 12:50
Додаток 6.docx
17 листопада 2020 15:50
Електронний цифровий підпис
05 листопада 2020 12:11
Електронний цифровий підпис
05 листопада 2020 09:28
Електронний цифровий підпис
27 жовтня 2020 12:55
Електронний цифровий підпис
17 листопада 2020 15:48
Перелік змін Ліфти_3.PDF
17 листопада 2020 15:46
ТД_ТО Ліфтів на 2021 рік_зі змінами_3.docx
17 листопада 2020 15:46
Додаток 5_зі змінами_3.docx
17 листопада 2020 15:46
Додаток 8_зі змінами_3.docx
17 листопада 2020 15:46
Додаток 2_зі змінами_3.docx
17 листопада 2020 15:46
Додаток 3_зі змінами_3.docx
05 листопада 2020 12:10
ТД_ТО Ліфтів на 2021 рік_зі змінами_2.docx
05 листопада 2020 12:10
Перелік змін_2.pdf
05 листопада 2020 09:27
Додаток 2_зі змінами.docx
05 листопада 2020 09:27
ТД_ТО Ліфтів на 2021 рік_зі змінами.docx
05 листопада 2020 09:26
Перелік змін.PDF
27 жовтня 2020 12:52
ОГОЛОШЕННЯ.PDF
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 1.docx
27 жовтня 2020 12:52
ТД_ТО Ліфтів на 2021 рік.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 4.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 8.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 2.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 3.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 7.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 5.docx
27 жовтня 2020 12:50
Додаток 6.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гарантія
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:19
Дата відповіді: 02 листопада 2020 16:57
Добрий день. Просимо вказати реківзити Вашого Банку для оформлення гарантії: номер рахунку, банк, МФО Вашого Банку, адресу банку. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за звернення. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Досвід роботи працівників
Дата подання: 09 листопада 2020 14:38
Дата відповіді: 11 листопада 2020 16:26
п. 3.1. Додатку 2 містить вимогу надати довідку про працівників із зазначеням досіду роботи щодо кожного з працівників. Який досвід роботи хоче бачити Замовник: загальний досвід роботи чи на займаній посаді?
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за звернення. Ми хочемо бачити інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням інформації про ПІБ, посаду, досвід роботи щодо кожного з таких працівників на займаній посаді.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 грудня 2020
UA-2020-10-27-002730-cafc8ee2743dd42fc806bb9ec1f919fae
Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Місцезнаходження: 02175, Україна, Київська область обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 17 грудня 2020 14:28

Документи

27 листопада 2020 04:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 грудня 2020 14:47
sign.p7s
29 грудня 2020 14:47
sign.p7s
25 листопада 2020 10:52
sign.p7s
25 листопада 2020 10:52
sign.p7s
25 листопада 2020 10:47
4.1. Довідка з описом послуг.PDF
25 листопада 2020 10:47
8.2. Копія статуту.pdf
25 листопада 2020 10:47
3.8. Стаття 17 загальна.PDF
25 листопада 2020 10:47
8.3. Копія Витягу ЕДР.PDF
25 листопада 2020 10:47
10. Інші документи.pdf
25 листопада 2020 10:47
8.5. Копія витягу з ПДВ.PDF
25 листопада 2020 10:47
4.2. Дозвільні документи.pdf
25 листопада 2020 10:47
5. Гарантія.7z
25 листопада 2020 10:47
4.3. Довідка про довкілля.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ" в процедурі відкритих торгів 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дарницького району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника) 50750000-7 Lift-maintenance services (Services of full maintenance of the elevators in the residential buildings in the Darnytskyi district, Kyiv, which are under the economic control of the customer) [ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) – 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів], оголошення UA-2020-10-27-002730-c виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Надана довідка вих. № 3/2 від 23.11.2020 р. «Довідка про наявність сервісного центру у м. Києві та Київській області», до якої Учасник надає документальне підтвердження існування сервісного центру у вигляді копії договору оренди нежитлового приміщення № 31 від 01 жовтня 2020 року, яка не засвідчена належним чином, а саме: не зазначена посада особи, яка підписує тендерну пропозицію. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П.п. 1.3 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації (Довідка у довільній формі про наявність сервісного центру у м. Києві та Київській області із зазначенням адреси, власний або орендований. Учасник повинен надати документальне підтвердження його існування (свідоцтво про право власності, копію договору або інший документ). У разі надання копій договорів, вони повинні бути діючими на момент розкриття пропозицій.). Ч. 1 Розділу 3 тендерної документації (У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію, а також відбитки печатки (у разі наявності). Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом» або «З оригіналом згідно», або «Копія», або «Копія вірна»). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до п.п. 1.3 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження інформації зазначеної в довідці вих. № 3/2 від 23.11.2020 р. «Довідка про наявність сервісного центру у м. Києві та Київській області» Учасник повинен надати копію договору оренди нежитлового приміщення № 31 від 01 жовтня 2020 року засвідчену належним чином (копія повинна містити підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, прізвище, ініціали та посаду особи, яка підписує тендерну пропозицію, а також відбиток печатки (у разі наявності), надпис «Згідно з оригіналом» або «З оригіналом згідно», або «Копія», або «Копія вірна»). 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів): 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: В наданому листі-відгуку від 25.11.2020 року вих. № 1/142 «Відгук» вказано строк дії договору, що не відповідає строку виконання договору зазначеного в довідці вих. № 6 від 23.11.2020 р. «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору». 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П.п. 2.1 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації (Довідка Учасника у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного Договору*. Довідка повинна містити інформацію про предмет закупівлі, дату, номер Договору, строк його виконання, повне найменування контрагента та його контактний номер телефону). П.п. 2.2 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації (До довідки, складеної відповідно до п.п. 2.1 п. 2 цього Додатку, Учасник подає відтворений з оригіналу позитивний лист-відгук від організації-контрагента щодо виконання аналогічного Договору, зазначеного у довідці). 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до п.п. 2.1, 2.2 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надати довідку Учасника у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору та позитивний лист-відгук до цієї довідки із зазначенням правильної дати.

Документи

27 листопада 2020 04:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 грудня 2020 17:05
sign.p7s
26 листопада 2020 18:48
sign.p7s
26 листопада 2020 18:48
sign.p7s
26 листопада 2020 18:39
sign.p7s
26 листопада 2020 18:39
sign.p7s
26 листопада 2020 18:37
sign.p7s
26 листопада 2020 18:37
sign.p7s
26 листопада 2020 18:37
ваннтажити.7z.p7s
26 листопада 2020 18:37
ваннтажити.7z

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" 27 058 961,00
UAH з ПДВ
27 058 961,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ" 27 550 000,00
UAH з ПДВ
27 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 14:47
sign.p7s
29 грудня 2020 14:47
sign.p7s
25 листопада 2020 10:52
sign.p7s
25 листопада 2020 10:52
sign.p7s
25 листопада 2020 10:47
4.1. Довідка з описом послуг.PDF
25 листопада 2020 10:47
8.2. Копія статуту.pdf
25 листопада 2020 10:47
3.8. Стаття 17 загальна.PDF
25 листопада 2020 10:47
8.3. Копія Витягу ЕДР.PDF
25 листопада 2020 10:47
10. Інші документи.pdf
25 листопада 2020 10:47
8.5. Копія витягу з ПДВ.PDF
25 листопада 2020 10:47
4.2. Дозвільні документи.pdf
25 листопада 2020 10:47
5. Гарантія.7z
25 листопада 2020 10:47
4.3. Довідка про довкілля.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 17:05
sign.p7s
26 листопада 2020 18:48
sign.p7s
26 листопада 2020 18:48
sign.p7s
26 листопада 2020 18:39
sign.p7s
26 листопада 2020 18:39
sign.p7s
26 листопада 2020 18:37
sign.p7s
26 листопада 2020 18:37
sign.p7s
26 листопада 2020 18:37
ваннтажити.7z.p7s
26 листопада 2020 18:37
ваннтажити.7z

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
Переможець 27 058 961,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 17:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2020 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
27 058 961,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 січня 2021 18:25
Договір 01_13-ВТ_17 від 13.01.2021.pdf укладений
13 січня 2021 18:22

Актуальні тендери

До пошуку