Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дарницького району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника)
50750000-7 Lift-maintenance services (Services of full maintenance of the elevators in the residential buildings in the Darnytskyi district, Kyiv, which are under the economic control of the customer)
Очікувана вартість
27 558 000,00 UAH
UA-2020-10-27-002730-c afc8ee2743dd42fc806bb9ec1f919fae
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудик Оксана Анатоліївна

380445632767
380672202671
kk_tender@kkdarn.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Місцезнаходження: 02175, Україна , Київська область обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Рудик Оксана Анатоліївна
380445632767, 380672202671
kk_tender@kkdarn.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise "Management Company of Housing Stock Servicing of " Darnytsia District of Kyiv".
National ID: 39604270
Contact point: Rudyk Oksana
380445632767, 380672202671
kk_tender@kkdarn.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 24 грудня 2020 12:33
Очікувана вартість: 27 558 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH
Publication date: 27 жовтня 2020 12:48
Enquiries until: 17 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 листопада 2020 00:00

Information

Estimated total value: 27 558 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 275 580 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1538 послуга
50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дарницького району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02175, Україна, м. Київ, м. Київ, Житлові будинки Дарницького району
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

50750000-7 Lift-maintenance services (Services of full maintenance of the elevators in the residential buildings in the Darnytskyi district, Kyiv, which are under the economic control of the customer)
CPV: 50750000-7
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються у наступному місяці за розрахунковим на підставі підписаних між Замовником та Виконавцем Актів наданих послуг у межах відсотку надходження поточної оплати категорії споживачів - населення за послуги з утримання будинків та прибудинкових територій шляхом перерахування коштів з розрахункового рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 15:48
Перелік змін Ліфти_3.PDF
17 листопада 2020 15:46
ТД_ТО Ліфтів на 2021 рік_зі змінами_3.docx
17 листопада 2020 15:46
Додаток 5_зі змінами_3.docx
17 листопада 2020 15:46
Додаток 8_зі змінами_3.docx
17 листопада 2020 15:46
Додаток 2_зі змінами_3.docx
17 листопада 2020 15:46
Додаток 3_зі змінами_3.docx
05 листопада 2020 12:10
ТД_ТО Ліфтів на 2021 рік_зі змінами_2.docx
05 листопада 2020 12:10
Перелік змін_2.pdf
05 листопада 2020 09:27
Додаток 2_зі змінами.docx
05 листопада 2020 09:27
ТД_ТО Ліфтів на 2021 рік_зі змінами.docx
05 листопада 2020 09:26
Перелік змін.PDF
27 жовтня 2020 12:52
ОГОЛОШЕННЯ.PDF
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 1.docx
27 жовтня 2020 12:52
ТД_ТО Ліфтів на 2021 рік.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 4.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 8.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 2.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 3.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 7.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 5.docx
27 жовтня 2020 12:50
Додаток 6.docx
17 листопада 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 15:48
Перелік змін Ліфти_3.PDF
17 листопада 2020 15:46
ТД_ТО Ліфтів на 2021 рік_зі змінами_3.docx
17 листопада 2020 15:46
Додаток 5_зі змінами_3.docx
17 листопада 2020 15:46
Додаток 8_зі змінами_3.docx
17 листопада 2020 15:46
Додаток 2_зі змінами_3.docx
17 листопада 2020 15:46
Додаток 3_зі змінами_3.docx
05 листопада 2020 12:10
ТД_ТО Ліфтів на 2021 рік_зі змінами_2.docx
05 листопада 2020 12:10
Перелік змін_2.pdf
05 листопада 2020 09:27
Додаток 2_зі змінами.docx
05 листопада 2020 09:27
ТД_ТО Ліфтів на 2021 рік_зі змінами.docx
05 листопада 2020 09:26
Перелік змін.PDF
27 жовтня 2020 12:52
ОГОЛОШЕННЯ.PDF
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 1.docx
27 жовтня 2020 12:52
ТД_ТО Ліфтів на 2021 рік.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 4.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 8.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 2.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 3.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 7.docx
27 жовтня 2020 12:52
Додаток 5.docx
27 жовтня 2020 12:50
Додаток 6.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гарантія
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:19
Дата відповіді: 02 листопада 2020 16:57
Добрий день. Просимо вказати реківзити Вашого Банку для оформлення гарантії: номер рахунку, банк, МФО Вашого Банку, адресу банку. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за звернення. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Досвід роботи працівників
Дата подання: 09 листопада 2020 14:38
Дата відповіді: 11 листопада 2020 16:26
п. 3.1. Додатку 2 містить вимогу надати довідку про працівників із зазначеням досіду роботи щодо кожного з працівників. Який досвід роботи хоче бачити Замовник: загальний досвід роботи чи на займаній посаді?
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за звернення. Ми хочемо бачити інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням інформації про ПІБ, посаду, досвід роботи щодо кожного з таких працівників на займаній посаді.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 грудня 2020
UA-2020-10-27-002730-cafc8ee2743dd42fc806bb9ec1f919fae
Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Місцезнаходження: 02175, Україна, Київська область обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 грудня 2020 14:28

Документи

27 листопада 2020 04:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 грудня 2020 14:47
Електронний підпис
29 грудня 2020 14:47
Електронний підпис
25 листопада 2020 10:52
Електронний підпис
25 листопада 2020 10:52
Електронний підпис
25 листопада 2020 10:47
4.1. Довідка з описом послуг.PDF
25 листопада 2020 10:47
8.2. Копія статуту.pdf
25 листопада 2020 10:47
3.8. Стаття 17 загальна.PDF
25 листопада 2020 10:47
8.3. Копія Витягу ЕДР.PDF
25 листопада 2020 10:47
10. Інші документи.pdf
25 листопада 2020 10:47
8.5. Копія витягу з ПДВ.PDF
25 листопада 2020 10:47
4.2. Дозвільні документи.pdf
25 листопада 2020 10:47
5. Гарантія.7z
25 листопада 2020 10:47
4.3. Довідка про довкілля.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ" в процедурі відкритих торгів 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дарницького району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника) 50750000-7 Lift-maintenance services (Services of full maintenance of the elevators in the residential buildings in the Darnytskyi district, Kyiv, which are under the economic control of the customer) [ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) – 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів], оголошення UA-2020-10-27-002730-c виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Надана довідка вих. № 3/2 від 23.11.2020 р. «Довідка про наявність сервісного центру у м. Києві та Київській області», до якої Учасник надає документальне підтвердження існування сервісного центру у вигляді копії договору оренди нежитлового приміщення № 31 від 01 жовтня 2020 року, яка не засвідчена належним чином, а саме: не зазначена посада особи, яка підписує тендерну пропозицію. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П.п. 1.3 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації (Довідка у довільній формі про наявність сервісного центру у м. Києві та Київській області із зазначенням адреси, власний або орендований. Учасник повинен надати документальне підтвердження його існування (свідоцтво про право власності, копію договору або інший документ). У разі надання копій договорів, вони повинні бути діючими на момент розкриття пропозицій.). Ч. 1 Розділу 3 тендерної документації (У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію, а також відбитки печатки (у разі наявності). Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом» або «З оригіналом згідно», або «Копія», або «Копія вірна»). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до п.п. 1.3 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження інформації зазначеної в довідці вих. № 3/2 від 23.11.2020 р. «Довідка про наявність сервісного центру у м. Києві та Київській області» Учасник повинен надати копію договору оренди нежитлового приміщення № 31 від 01 жовтня 2020 року засвідчену належним чином (копія повинна містити підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, прізвище, ініціали та посаду особи, яка підписує тендерну пропозицію, а також відбиток печатки (у разі наявності), надпис «Згідно з оригіналом» або «З оригіналом згідно», або «Копія», або «Копія вірна»). 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів): 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: В наданому листі-відгуку від 25.11.2020 року вих. № 1/142 «Відгук» вказано строк дії договору, що не відповідає строку виконання договору зазначеного в довідці вих. № 6 від 23.11.2020 р. «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору». 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П.п. 2.1 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації (Довідка Учасника у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного Договору*. Довідка повинна містити інформацію про предмет закупівлі, дату, номер Договору, строк його виконання, повне найменування контрагента та його контактний номер телефону). П.п. 2.2 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації (До довідки, складеної відповідно до п.п. 2.1 п. 2 цього Додатку, Учасник подає відтворений з оригіналу позитивний лист-відгук від організації-контрагента щодо виконання аналогічного Договору, зазначеного у довідці). 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до п.п. 2.1, 2.2 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надати довідку Учасника у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору та позитивний лист-відгук до цієї довідки із зазначенням правильної дати.

Документи

27 листопада 2020 04:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 грудня 2020 17:05
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:48
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:48
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:39
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:39
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:37
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:37
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:37
ваннтажити.7z.p7s
26 листопада 2020 18:37
ваннтажити.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" 27 058 961,00
UAH з ПДВ
27 058 961,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ" 27 550 000,00
UAH з ПДВ
27 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 14:47
Електронний підпис
29 грудня 2020 14:47
Електронний підпис
25 листопада 2020 10:52
Електронний підпис
25 листопада 2020 10:52
Електронний підпис
25 листопада 2020 10:47
4.1. Довідка з описом послуг.PDF
25 листопада 2020 10:47
8.2. Копія статуту.pdf
25 листопада 2020 10:47
3.8. Стаття 17 загальна.PDF
25 листопада 2020 10:47
8.3. Копія Витягу ЕДР.PDF
25 листопада 2020 10:47
10. Інші документи.pdf
25 листопада 2020 10:47
8.5. Копія витягу з ПДВ.PDF
25 листопада 2020 10:47
4.2. Дозвільні документи.pdf
25 листопада 2020 10:47
5. Гарантія.7z
25 листопада 2020 10:47
4.3. Довідка про довкілля.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 17:05
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:48
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:48
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:39
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:39
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:37
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:37
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:37
ваннтажити.7z.p7s
26 листопада 2020 18:37
ваннтажити.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
Переможець 27 058 961,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 17:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2020 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
27 058 961,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2022 09:22
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2022 18:09
ДУ_3_від_31.01.2022_до Договору_01_13-ВТ_17_від 13.01.2021.pdf зміни до договору
31 січня 2022 18:07
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2022 17:42
ДУ_2_від_31.01.2022_до Договору_01_13-ВТ_17_від 13.01.2021.pdf зміни до договору
31 січня 2022 17:39
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:16
ДУ_1_від_30.12.2021_до Договору_01_13-ВТ_17_від_13.01.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:15
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 18:25
Договір 01_13-ВТ_17 від 13.01.2021.pdf укладений
13 січня 2021 18:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», нормами цивільного та господарського законодавства, уклали цю Додаткову угоду до Договору № 01/13 – ВТ/17 про надання послуг з повного технічного обслуговування ліфтів від 13 січня 2021 року (далі – Договір) про таке: 1. Враховуючи пункт 10.3. Розділу 10 Договору, Сторони погодили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення Замовником процедури закупівлі послуг на початку 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, до моменту укладання Замовником нового договору за результатами проведеної закупівлі, але не пізніше 31 березня 2022 року. 2. Пункт 5.1. Розділу 5 Договору викласти у такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: з 14 січня 2021 року по 31 березня 2022 року включно.». 3. Пункт 10.1. Розділу 10 Договору викласти у такій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання та діє по 31 березня 2022 року включно, але в будь-якому випадку - до повного виконання Сторонами своїх обов’язків за цим Договором.». 4. Сторони дійшли згоди, що у разі укладання Замовником нового договору за результатами проведеної процедури закупівлі Виконавець припиняє надання послуг з дати підписання Замовником нового договору, а Договір припиняє свою дію з дати настання зазначеної події, але у будь якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. 5. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 6. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє протягом строку дії Договору. 7. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 8. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01/13-ВТ/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами цивільного та господарського законодавства, пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю Додаткову угоду до Договору № 01/13 – ВТ/17 про надання послуг з повного технічного обслуговування ліфтів від 13 січня 2021 року (далі – Договір) про таке: 1. Відповідно до пунктів 1.3. та 11.5. Договору Сторони вирішили зменшити обсяги та загальну вартість Договору на 1 846 800 грн. 34 коп. (один мільйон вісімсот сорок шість тисяч вісімсот грн. 34 коп.) з ПДВ, викласти пункт 3.1. Договору у такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору встановлюється в національній валюті та становить 25 212 160 грн. 66 коп. (двадцять п'ять мільйонів двісті дванадцять тисяч сто шістдесят грн. 66 коп.), в тому числі ПДВ 4 202 026 грн. 78 коп. (чотири мільйона двісті дві тисячі двадцять шість грн. 78 коп.).» 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 4. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01/13-ВТ/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами цивільного та господарського законодавства, пунктом 8 частини п’ятої та частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю Додаткову угоду до Договору № 01/13 – ВТ/17 про надання послуг з повного технічного обслуговування ліфтів від 13 січня 2021 року (далі – Договір) про таке: 1. Загальна вартість Договору збільшується на 5 042 432 грн. 10 коп. (п'ять мільйонів сорок дві тисячі чотириста тридцять дві грн. 10 коп.), в тому числі ПДВ – 840 405 грн. 35 коп. (вісімсот сорок тисяч чотириста п'ять грн. 35 коп.), що не перевищує 20 відсотків від суми Договору, укладеного у 2021 році. 2. Пункт 3.1. Договору викласти у такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору встановлюється в національній валюті та становить 30 254 592 грн. 76 коп. (тридцять мільйонів двісті п'ятдесят чотири тисячі п'ятсот дев'яносто дві грн. 76 коп.), в тому числі ПДВ 5 042 432 грн. 13 коп. (п'ять мільйонів сорок дві тисячі чотириста тридцять дві грн. 13 коп.).» 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 5. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 6. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01/13-ВТ/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 30 200 253,76
UAH (в тому числі ПДВ 5 033 375,63 UAH)