Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування обладнання
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-10-27-002703-a 6bcfaa440472444788661b8c07c123d6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Шаінідзе

+380930939348 dpparkcontrol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42403446
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Марина Шаінідзе
+380930939348
dpparkcontrol@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 11 листопада 2020 15:29
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50300000-8: Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 послуга
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Січових Стрільців, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50300000-8 — Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 100 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-27-002703-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 12 листопада 2020 16:48
Виявлені суворі порушення з боку Замовника!
Шановний Замовнику, виялені суворі порушення вчинені тендерним комітетом до розгляду тендерни пропозицій (файл додано).
Вимагаємо:
1) Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІНТ», як таку, що не відповідає вимогам встановленим в ТД;
2) Акцептувати тендерну пропозицію ТОВ «СІНТ», як таку, що відповідає вимогам встановленим в ТД.
3) В разі ігнорування цього звернення, ми будемо змушені звернутися з офіційним листом до органів, які здійснюють контроль за проведенням допорогових закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2020 17:25
Добрий день, заповнений проект договору надається у тендерній пропозиції Учасника, шляхом заповнення додатку 4 до тендерної документації. У складі тендерної документації обов'язково повинен бути проект договору із зазначенням порядку змін його умов, а також гарантійний лист-погодження з істотними умовами договору та гарантійний лист щодо поточного ремонту та технічного обслуговування обладнання протягом дії договору. Завізований та не заповнений проект договору може бути наданий тільки, якщо Замовник передбачив це в тендерній документації. Крім того, у Постачальників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону чи після формування повідомлення про намір укласти договір, а згідно з вимогами ч.9 ст. 14 Закону, вони не мають права це робити. При цьому можливість завантажувати документи після формування повідомлення про намір укласти договір є в процедурах закупівлі. Нагадаємо, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі, тобто всі документи пропозиції мають бути завантаженні до завершення строку подання пропозицій.
Номер вимоги: UA-2020-10-27-002703-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 12 листопада 2020 16:50
Виявлені суворі порушення з боку Замовника!
Шановний Замовнику, виялені суворі порушення вчинені тендерним комітетом до розгляду тендерни пропозицій (файл додано).
Вимагаємо:
1) Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІНТ», як таку, що не відповідає вимогам встановленим в ТД;
2) Акцептувати тендерну пропозицію ТОВ «СІНТ», як таку, що відповідає вимогам встановленим в ТД.
3) В разі ігнорування цього звернення, ми будемо змушені звернутися з офіційним листом до органів, які здійснюють контроль за проведенням допорогових закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2020 17:26
Добрий день, заповнений проект договору надається у тендерній пропозиції Учасника, шляхом заповнення додатку 4 до тендерної документації. У складі тендерної документації обов'язково повинен бути проект договору із зазначенням порядку змін його умов, а також гарантійний лист-погодження з істотними умовами договору та гарантійний лист щодо поточного ремонту та технічного обслуговування обладнання протягом дії договору. Завізований та не заповнений проект договору може бути наданий тільки, якщо Замовник передбачив це в тендерній документації. Крім того, у Постачальників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону чи після формування повідомлення про намір укласти договір, а згідно з вимогами ч.9 ст. 14 Закону, вони не мають права це робити. При цьому можливість завантажувати документи після формування повідомлення про намір укласти договір є в процедурах закупівлі. Нагадаємо, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі, тобто всі документи пропозиції мають бути завантаженні до завершення строку подання пропозицій.
Номер вимоги: UA-2020-10-27-002703-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 12 листопада 2020 18:26
Виявлені суворі порушення з боку Замовника!
Шановний Замовнику, виялені суворі порушення вчинені тендерним комітетом до розгляду тендерни пропозицій (файл додано).
Вимагаємо:
1) Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІНТ», як таку, що не відповідає вимогам встановленим в ТД;
2) Акцептувати тендерну пропозицію ТОВ «СІНТ», як таку, що відповідає вимогам встановленим в ТД.
3) В разі ігнорування цього звернення, ми будемо змушені звернутися з офіційним листом до органів, які здійснюють контроль за проведенням допорогових закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2020 09:47
Добрий день, заповнений проект договору надається у тендерній пропозиції Учасника, шляхом заповнення додатку 4 до тендерної документації. У складі тендерної документації обов'язково повинен бути проект договору із зазначенням порядку змін його умов, а також гарантійний лист-погодження з істотними умовами договору та гарантійний лист щодо поточного ремонту та технічного обслуговування обладнання протягом дії договору. Завізований та не заповнений проект договору може бути наданий тільки, якщо Замовник передбачив це в тендерній документації. Крім того, у Постачальників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону чи після формування повідомлення про намір укласти договір, а згідно з вимогами ч.9 ст. 14 Закону, вони не мають права це робити. При цьому можливість завантажувати документи після формування повідомлення про намір укласти договір є в процедурах закупівлі. Нагадаємо, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі, тобто всі документи пропозиції мають бути завантаженні до завершення строку подання пропозицій.
Номер вимоги: UA-2020-10-27-002703-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 13 листопада 2020 15:59
Виявлені суворі порушення з боку Замовника!
Шановний Замовнику, виялені суворі порушення вчинені тендерним комітетом до розгляду тендерни пропозицій (файл додано).
Вимагаємо:
1) Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІНТ», як таку, що не відповідає вимогам встановленим в ТД;
2) Акцептувати тендерну пропозицію ТОВ «СІНТ», як таку, що відповідає вимогам встановленим в ТД.
3) В разі ігнорування цього звернення, ми будемо змушені звернутися з офіційним листом до органів, які здійснюють контроль за проведенням допорогових закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2020 09:52
Добрий день, заповнений проект договору надається у тендерній пропозиції Учасника, шляхом заповнення додатку 4 до тендерної документації. У складі тендерної документації обов'язково повинен бути проект договору із зазначенням порядку змін його умов, а також гарантійний лист-погодження з істотними умовами договору та гарантійний лист щодо поточного ремонту та технічного обслуговування обладнання протягом дії договору. Завізований та не заповнений проект договору може бути наданий тільки, якщо Замовник передбачив це в тендерній документації. Крім того, у Постачальників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону чи після формування повідомлення про намір укласти договір, а згідно з вимогами ч.9 ст. 14 Закону, вони не мають права це робити. При цьому можливість завантажувати документи після формування повідомлення про намір укласти договір є в процедурах закупівлі. Нагадаємо, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі, тобто всі документи пропозиції мають бути завантаженні до завершення строку подання пропозицій.
Номер вимоги: UA-2020-10-27-002703-a.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 13 листопада 2020 16:55
Виявлені суворі порушення з боку Замовника!
Відповідно до ч. 20 ст. 14 Закону з метою захисту своїх прав та захищених законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2020 10:08
Добрий день, так дійсно Ви маєте право, з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів, Учасник спрощеної закупівлі може на будь-якому етапі процедури звернутися до Замовника та/або до органу, що здійснює контроль над Замовником, або до суду. Зазначені звернення не зупиняють перебігу спрощеної закупівлі

Документи подані скаржником

12 листопада 2020 16:50
Вимога

Документи подані скаржником

12 листопада 2020 18:26
Вимога

Документи подані скаржником

13 листопада 2020 15:59
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІНТ 58 812,00
UAH з ПДВ
58 812,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СИЩЕНКО ДЕНИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 69 385,00
UAH з ПДВ
69 385,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 12:55
Електронний підпис
09 листопада 2020 12:54
Копія Паспорт_код_ген.дир.pdf
09 листопада 2020 12:54
Копія Наказу_ протоколу.pdf
09 листопада 2020 12:54
Копія Витяг ПДВ.pdf
09 листопада 2020 12:54
Копія Витяг ЄДР 22.09.2020.pdf
09 листопада 2020 12:54
Копія Виписка з ЄДР.pdf
09 листопада 2020 12:54
_ 74-76_акт_відгук_копія.pdf
09 листопада 2020 12:54
21. Персональні данні.pdf
09 листопада 2020 12:54
20. Відповідність послуг.pdf
09 листопада 2020 12:54
19. СЦ.pdf
09 листопада 2020 12:54
18. Відповідність товару.pdf
09 листопада 2020 12:54
16. Дозвіл_ ліцензія.pdf
09 листопада 2020 12:54
15. Відомості про учасника.pdf
09 листопада 2020 12:54
14. Відсутність підстав.pdf
09 листопада 2020 12:54
13. Аналог дог.pdf
09 листопада 2020 12:54
10. Гарантія виконання робіт.pdf
09 листопада 2020 12:54
08. Наявність працівників.pdf
09 листопада 2020 12:54
Оригінал Статут.pdf
09 листопада 2020 12:54
07. Наявість обладнанння.pdf
09 листопада 2020 12:54
Оригінал Витяг ПДВ.pdf
09 листопада 2020 12:54
06. Проект договору.pdf
09 листопада 2020 12:54
Опис до Статуту.pdf
09 листопада 2020 12:54
Копія Статуту.pdf
09 листопада 2020 12:54
03. Пояснювальна записка.pdf
09 листопада 2020 12:54
02. Технічні характеристики.pdf
09 листопада 2020 12:54
01. Пропозиція.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 11:16
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІНТ

ФОП "СИЩЕНКО ДЕНИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СІНТ
#16285789
Відхилено 58 812,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 15:19
ФОП "СИЩЕНКО ДЕНИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3125221476
Переможець 69 385,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 12:34

Документи

12 листопада 2020 15:19
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:17
Протокол відхилення.pdf

Документи

16 листопада 2020 12:34
Електронний підпис
16 листопада 2020 12:33
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 12:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СИЩЕНКО ДЕНИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3125221476
69 385,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2020 12:34
Електронний підпис
16 листопада 2020 12:33
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:32
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 09:57
Договір 103.pdf укладений
20 листопада 2020 09:56
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 09:41
Договір 103.pdf укладений
20 листопада 2020 09:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 69 385,00
UAH