Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підіймально-трансортувальне обладнання (Ролікоопора РВЛ 100)
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2020-10-27-002622-c b2fb9af9d03b4ebfa39d236163b085ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харчевний Михайло Володимирович

380623723129 tender_selidovugol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Селидіввугілля"
Код ЄДРПОУ: 33426253
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., Селидове, Карла Маркса,41
Контактна особа: Харчевний Михайло Володимирович
380623723129
tender_selidovugol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 08:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 12:33
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штуки
Підіймально-трансортувальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 15:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 15:53
ИНФОРМАЦІЯ про зміни.docx
27 жовтня 2020 15:52
ТД Ролікоопора РВЛ-100_укр.торги.doc
27 жовтня 2020 15:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 12:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 15:53
ИНФОРМАЦІЯ про зміни.docx
27 жовтня 2020 15:52
ИНФОРМАЦІЯ про зміни.docx
27 жовтня 2020 14:36
..doc
27 жовтня 2020 12:50
Додаток 5.xls
27 жовтня 2020 15:52
ТД Ролікоопора РВЛ-100_укр.торги.doc
27 жовтня 2020 12:50
ТД Ролікоопора РВЛ-100_укр.торги.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-20-000002 ● 01d19c094c5f4b5a9f539d0cb1394d4b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021 14:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


20.01.2021 № 1
м. Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Додаток: Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг на 1 арк в 1 прим

Начальник управління Ігор БЄЛІК


Додаток
до наказу управління
від 20.01.2021 № 1
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

3 Державне підприємство «Селидіввугілля» UA-2020-10-27-002622-c 27.10.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто

2021-02-17 15:56:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником в електронній системі закупівель розміщені повідомлення з вимогами про усунення, не передбачених Законом невідповідностей та які не містять всієї інформації, чим порушено частину 16 статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ФІРМА "ДНІПРО-КОНТРАКТ" 2 300 000,00
UAH з ПДВ
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОНТРАКТ-ЕНЕРГО" 2 496 000,00
UAH з ПДВ
2 496 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 15:26
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:22
3.3 ДОГОВІР ДОНБАСЕНЕРГО +В.Н.pdf
09 листопада 2020 15:22
3.3 ДОГОВІР АРТЕМСІЛЬ +В.Н.pdf
09 листопада 2020 15:22
10. Витяг пдв.pdf
09 листопада 2020 15:22
9. Статут.pdf
09 листопада 2020 15:22
7. Наказ про призначення.pdf
09 листопада 2020 15:21
5.2 Договір ,щодо заходів.pdf
09 листопада 2020 15:21
3.4 ТУ ролики.pdf
09 листопада 2020 15:21
3.2 ДОВІДКА ПРО ПРАЦІВНИКІВ.pdf
09 листопада 2020 15:21
3.1 довідка — про обладнання.pdf
09 листопада 2020 15:21
1. Додаток 1 ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 15:50
Електронний підпис
25 листопада 2020 15:47
Довідка ч. 2 ст.17.pdf
25 листопада 2020 15:47
Довідка п.12 ч.1 ст 17.pdf
25 листопада 2020 15:47
Антикорупційна програма.PDF
25 листопада 2020 15:47
Dovidka_20295470520170060342.pdf.p7s
25 листопада 2020 15:47
Dovidka_20295470520170060342.pdf
20 листопада 2020 09:48
Електронний підпис
20 листопада 2020 09:47
Зразок сертифікату.pdf
11 листопада 2020 14:29
Електронний підпис
11 листопада 2020 14:27
19. Гарантійний лист.pdf
11 листопада 2020 14:27
12. Зразок паспорта якості.pdf
11 листопада 2020 14:27
5. Витяг ПДВ.PDF
11 листопада 2020 14:27
4. Статут.PDF
11 листопада 2020 14:27
3. Рішення засновника 11112020-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю ФІРМА "ДНІПРО-КОНТРАКТ"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОНТРАКТ-ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю ФІРМА "ДНІПРО-КОНТРАКТ"
#23359123
Відхилено 2 300 000,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 12:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 15:39
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОНТРАКТ-ЕНЕРГО"
#33536263
Переможець 2 496 000,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 11:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2020 12:38

Вимога про усунення невідповідностей

Просимо надати документи, які підтверджують продовження строку дії ТУ У 28.2-23359123-001:2015 «Ролики конвеєрні шахтні типу РКМ», а також копію сертифікату відповідності, виданий уповноваженим органом з оцінки відповідності, на еквівалент, який пропонується Вами до закупівлі

Вимога про усунення невідповідностей

Надайте зразок діючого сертифікату відповідності.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОНТРАКТ-ЕНЕРГО"
#33536263
2 496 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 14:44
розірвання договору ТН1-77-2020.pdf укладений
15 лютого 2021 14:44
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 11:33
доп угода Т1-77-2020 контр енерго.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 11:20
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 10:11
Дог № ТН1-77-2020 Ролікоопора РВЛ-100 ТОВ ТД Контракт-енерго.pdf укладений
09 грудня 2020 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додатковій угоді №1 від 01.02.2021
Номер договору про закупівлю: ТН1/77-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 496 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 416 000,00 UAH)
Причини розірвання договору: Держаудитслужба зазначла про порушення у сфері публічних закупівель з боку замовника виявлені під час проведення моніторингу.