Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку)
Очікувана вартість
61 988,00 UAH
UA-2020-10-27-002408-a 4377a0e0954d45deb98cd683450c835d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісовська Аліна Миколаївна

0432554453 zakup1@vinocz.in.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 05392714
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Стрілецька, буд.3а
Контактна особа: Лісовська Аліна Миколаївна
0432554453
zakup1@vinocz.in.vn.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій Замовником було обрано переговорну процедуру закупівлі. Визначено учасником переговорної процедури ТОВ "Український папір". Враховуючи, що ТОВ "Український папір" зарекомендувало себе, як надійного постачальника протягом багатьох років спільної роботи з постачання паперу для Вінницької обласної служби занятості. Переговорна процедура передбачає, що вимоги до учасника процедури закупівля не повинні відрізнятись від вимог, що були визначені замовником у попередній тендерній документації, а саме : - Кваліфікаційні, інші критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасника про відповідність їх таким критеріям, визначеним у статті 16 Закону; -Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; - Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі; -Проект договору про закупівлю; -Форма тендерної пропозиції; - Гарантійний лист про строк дії пропозиції; -Документи, що підтверджують повноваження учасника, посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо представництва інтересів учасника та інші документи що подаються учасниками; -«Лист-згода» на обробку персональних даних; Беручи до уваги вищевикладене, уповноважена особа Вінницького обласного центру зайнятостіті має усі підстави для проведення переговорної процедури закупівлі з ТОВ "Український папір" з метою укладення договору про закупівлю офісного устаткування та приладдя різного (паперу для друку).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 10:44
Оскарження наміру укласти договір: 07 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Безлотова закупівля

Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, ЄДРПОУ 05392714; категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
775 пачок
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання Замовнику. Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику на підставі видаткових накладних.Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5- ти банківських днів з моменту поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5- ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

27 жовтня 2020 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 10:40
Протокол проведення переговорів №80.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Український папір"
#25394112
Переможець 56 404,50
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 10:44
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 10:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Український папір"
#25394112
56 404,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 08:55
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 15:53
406.pdf укладений
09 листопада 2020 15:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 56 404,50
UAH (в тому числі ПДВ 9 400,75 UAH)