Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Часткове виконання функції замовника та технічного нагляду, в частині контролю за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт по об’єкту: «Протиаварійні роботи при підготовці до реставрації пам’ятки архітектури національного значення - нежитлової будівлі по вул. Соборності,42 в м. Полтаві (Кадетський корпус, ох. № 577/5)» (Код ДК 021:2015:71520000-9 – «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»)
Очікувана вартість
677 145,36 UAH
UA-2020-10-27-002286-b ● c7c111790f594e9ab1ac9a881414092d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 26304855 |
Вебсайт: | https://pl.court.gov.ua/tu17/ |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 17 |
Контактна особа: |
Савченко Олена Анатоліївна +380532642301 inbox@pl.court.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2020 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 677 145,36 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 385,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Документи пропозиції викладаються українською мовою; пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія – документ, виданий учаснику торгів банком, який гарантує негайно та безумовно за першою письмовою вимогою замовника сплатити повну суму в розмірі 3 000,00 грн. (три тисячі гривень 00 копійок), за умови письмового підтвердження, що учасник не виконав своїх зобов’язань, які передбачені цим оголошенням. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639, із зобов’язанням банку відшкодувати на рахунок р/р UA328201720355179002000015950, ДКСУ м. Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 26304855 – кошти в сумі забезпечення пропозиції, які визначені в даному розділі (у разі зміни розрахункового рахунку та банку, додатково в письмовій вимозі замовник може уточнювати свої реквізити для перерахування суми банківської гарантії). Електронна банківська гарантія має містити: назву документа – «Електронна банківська гарантія» або «Банківська гарантія», номер, дату та місце складання. Відповідно до даного оголошення Електронна банківська гарантія подається учасником у складі пропозиції у вигляді архівного файлу, що надається банком, в якому міститься електронна банківська гарантія (в форматі PDF), цифровий підпис уповноваженої особи банку та копія ліцензії банку (в форматі PDF). У разі, якщо архівний файл не буде містити таких документів в зазначених форматах, замовник залишає за собою право на відхилення такої пропозиції. Всі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Термін дії електронної банківської гарантії, наданої як забезпечення пропозиції учасника 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозиції. Замовник відхиляє пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції; Оцінка пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна (питома вага критерію «Ціна» – 100%).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Часткове виконання функції замовника та технічного нагляду, в частині контролю за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт по об’єкту: «Протиаварійні роботи при підготовці до реставрації пам’ятки архітектури національного значення - нежитлової будівлі по вул. Соборності,42 в м. Полтаві (Кадетський корпус, ох. № 577/5)» (Код ДК 021:2015:71520000-9 – «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Соборності, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт виконується шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 робочих днів з дати підписання Акту приймання виконаних робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2020 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2020 15:01 |
Оголошення.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТН ЦЕНТР" #43573186 |
Переможець |
575 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2020 13:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2023 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2021 14:44
|
Додаткова угода _ 305-21.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2021 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2021 15:17
|
Додаткова угода _298-21.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2021 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2020 11:43
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2020 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 14:17
|
Договір | укладений |
16 листопада 2020 14:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку зі збільшеням кошторисних призначень у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 261-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4 частини п'ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 261-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 298-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 261-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 305-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |