Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Часткове виконання функції замовника та технічного нагляду, в частині контролю за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт по об’єкту: «Протиаварійні роботи при підготовці до реставрації пам’ятки архітектури національного значення - нежитлової будівлі по вул. Соборності,42 в м. Полтаві (Кадетський корпус, ох. № 577/5)» (Код ДК 021:2015:71520000-9 – «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»)
Очікувана вартість
677 145,36 UAH
UA-2020-10-27-002286-b c7c111790f594e9ab1ac9a881414092d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савченко Олена Анатоліївна

+380532642301 inbox@pl.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 26304855
Вебсайт: https://pl.court.gov.ua/tu17/
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 17
Контактна особа: Савченко Олена Анатоліївна
+380532642301
inbox@pl.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 677 145,36 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 385,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Документи пропозиції викладаються українською мовою; пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія – документ, виданий учаснику торгів банком, який гарантує негайно та безумовно за першою письмовою вимогою замовника сплатити повну суму в розмірі 3 000,00 грн. (три тисячі гривень 00 копійок), за умови письмового підтвердження, що учасник не виконав своїх зобов’язань, які передбачені цим оголошенням. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639, із зобов’язанням банку відшкодувати на рахунок р/р UA328201720355179002000015950, ДКСУ м. Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 26304855 – кошти в сумі забезпечення пропозиції, які визначені в даному розділі (у разі зміни розрахункового рахунку та банку, додатково в письмовій вимозі замовник може уточнювати свої реквізити для перерахування суми банківської гарантії). Електронна банківська гарантія має містити: назву документа – «Електронна банківська гарантія» або «Банківська гарантія», номер, дату та місце складання. Відповідно до даного оголошення Електронна банківська гарантія подається учасником у складі пропозиції у вигляді архівного файлу, що надається банком, в якому міститься електронна банківська гарантія (в форматі PDF), цифровий підпис уповноваженої особи банку та копія ліцензії банку (в форматі PDF). У разі, якщо архівний файл не буде містити таких документів в зазначених форматах, замовник залишає за собою право на відхилення такої пропозиції. Всі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Термін дії електронної банківської гарантії, наданої як забезпечення пропозиції учасника 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозиції. Замовник відхиляє пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції; Оцінка пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна (питома вага критерію «Ціна» – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Часткове виконання функції замовника та технічного нагляду, в частині контролю за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт по об’єкту: «Протиаварійні роботи при підготовці до реставрації пам’ятки архітектури національного значення - нежитлової будівлі по вул. Соборності,42 в м. Полтаві (Кадетський корпус, ох. № 577/5)» (Код ДК 021:2015:71520000-9 – «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Соборності, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт виконується шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 робочих днів з дати підписання Акту приймання виконаних робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 15:01
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТН ЦЕНТР" 575 000,00
UAH з ПДВ
575 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 12:47
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:46
пропозиція.pdf
06 листопада 2020 12:46
ІТН ЦЕНТР.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТН ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТН ЦЕНТР"
#43573186
Переможець 575 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 13:21

Документи

10 листопада 2020 13:21
Електронний підпис
10 листопада 2020 13:20
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТН ЦЕНТР"
#43573186
575 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2020 13:21
Електронний підпис
10 листопада 2020 13:20
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2023 11:35
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 14:44
Додаткова угода _ 305-21.pdf зміни до договору
04 листопада 2021 14:36
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 15:17
Додаткова угода _298-21.pdf зміни до договору
02 листопада 2021 15:15
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 11:43
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 11:41
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 14:17
Договір укладений
16 листопада 2020 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі збільшеням кошторисних призначень у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 261-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4 частини п'ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 261-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 298-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 261-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 305-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 100 340,00
UAH