Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
24450000-3 Агрохімічна продукція (дезинфекційні засоби)
Очікувана вартість
282 675,42 UAH
UA-2020-10-27-002153-c ● 4b23dddef366425d8ebd7a1e22b20b60
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), |
Код ЄДРПОУ: | 42376659 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пимоненка, будинок 10-А |
Контактна особа: |
Луценко Світлана Олександрівна, голова тендерного комітету, фахівець з публічних закупівель відділу правового забезпечення та публічних закупівель 380443860330 knptender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2020 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2020 15:53 |
Очікувана вартість: | 282 675,42 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Замовник - КНП «Київська стоматологія» ВОКМР (КМДА), 04050, м. Київ, вул. Пимоненка, 10А, код ЄДРПОУ 42376659, категорія замовника відповідно до частини третьої пункту 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Математична формула для для розрахунку приведеної ціни - не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Математична формула для для розрахунку приведеної ціни - не застосовується.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 штуки
Дезинфекційний засіб №1 (41550 Дезінфікуючі засоби для рук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Пимоненка, 10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
70 штуки
Дезинфекційний засіб №2 для медичних інструментів (47631 Засіб дезінфікуючий для медичних виробів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Пимоненка, 10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
150 штуки
Дезинфекційний засіб №3 (41550 Дезінфікуючі засоби для рук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Пимоненка, 10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту поставки Товару. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2020 11:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2020 11:47 |
Тендерна документація Дезинфекційні засоби.FR12.pdf | |
27 жовтня 2020 11:47 |
Проєкт договору.FR12.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-27-002153-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ", Код ЄДРПОУ:39382835
Дата подання: 17 листопада 2020 11:31
Вимога!
Не треба мати "сім пядей у лобі" ,щоб здогадатись, під кого прописана з самого початку документація - під Учасника з самою найдорожчою пропозицією, в якій вже врахований хабар у розмірі 40% для посадових осіб, які пишуть такі протоколи відхилення. Ви би ще написали в документації, що забороняєте Учасникам брати уасть в аукціоні, крім "свого улюбленого", бо все вже вирішино, про хабар домовлено. Дискаліфікуєте пропозицію з ВДВІЧІ меншою за сумою, а ніж ту, яку збираєтесь акцептувати з такою аргументацією? Ви займаєтесь правовим беззаконням? Не підходить вміст ЧАСів в антисептику? Та Ви що? Найбезпечніші речовини, які не викликають алергій, які мають один з найкращих антимікробних ефектів і не підходить. Чому? Свій Учасник так підказав, щоб потім була аргументація для відхилення небажаних пропозицій? Ясна річ, що так. Далі, не підходить вміст спирту в антисептику? На якій такій законній підставі ви взагалі такі вимоги пишите -більше 58% та менше 65%, та ще назву спиртів прописали. Що це за вимога така? Чи відомі вам рекомендації ВООЗ? НЕ МЕНШЕ 60% ізопропілового спирту та НЕ МЕНШЕ 70% етилового спирту- і все. Ніякої ротації спиртвмісних засобів ніхто не проводить. Це так, якщо надумаєте таку дурість написати, бо немає до спиртів звикання мікроорганізмів.Чи вас інші рекомендації - свого постачальника, від якого отримуєте хабар? В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2020 13:18
Шановний учаснику! Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник визначає необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що відповідають потребам замовника. У разі, якщо положення тендерної документації закупівлі, що оприлюднена Замовником на майданчику електронних закупівель, є незрозумілою для учасника, останній має право звернутись через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, в тому числі щодо надання пропозиції аналогічних або інших товарів, та відповідно до тендерної документації «Учасник шляхом подання своєї тендерної пропозиції підтверджує, що йому зрозумілі та він погоджується із умовами та вимогами тендерної документації, не потребує додаткових роз’яснень і пояснень щодо її змісту, і погоджується виконати усі вимоги Замовника щодо підготовки тендерної пропозиції.» (стаття 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», пункт 1 розділу Розділу ІІ. Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації). Водночас, відповідно до частини третьої статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та в протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутись до замовника з вимогою надати додаткову інформацію….». Аргументація щодо відхилення учасника була надана у протоколі засідання тендерного комітету № 190 від 16.11.2020. Таким чином, учасник має усі необхідні інструменти для отримання відповіді на свої питання у рамках чинного законодавства. У подальшому звертаємось із проханням до учасника дотримуватись Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, викладених у листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019, та не чинити тиск на Замовників з метою з метою отримання сприятливого результату торгів та задоволення власної комерційної користі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 16:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ" |
215 790,00
UAH з ПДВ
|
111 510,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРАСТ МЕДІКАЛ ГРУП" |
281 900,00
UAH з ПДВ
|
112 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Українські Хімічні Технології ЛТД" |
197 625,00
UAH з ПДВ
|
171 530,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
214 560,00
UAH з ПДВ
|
171 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СТАДНІКОВА ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА" |
277 050,00
UAH з ПДВ
|
214 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ" #39382835 |
Відхилено |
111 510,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 10:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2020 12:06
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 листопада 2020 00:00
|
ТОВ "ТРАСТ МЕДІКАЛ ГРУП" #42060051 |
Переможець |
112 400,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 13:14
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 листопада 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2021 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2021 14:07
|
ДУ №2 до дог.№77.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2021 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:22
|
Доп угода №1 до договору 77.FR12.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 14:13
|
Договор №77.pdf | укладений |
30 листопада 2020 14:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а також збільшення суми договору в обсязі, що не перевищує 20% суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визнчення переліку товарів, що закуповуються за договором 2020 року на початку 2021 року та визначення джерел оплати таких товарів |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |