Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з утеплення фасаду спортивного залу та їдальні Княгининівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенівдошкільний навчальний заклад" на вул. Соборній,92 в с. Княгининок, Луцького р-ну, Волинської області (ДК 021:2015 (CPV) - 45400000-1 Завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 840 830,60 UAH
UA-2020-10-27-001837-b cbed1fdf829640a3ad9856088e7cef05
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хом'як Любов Казимирівна

+380956866626 volinosvita21@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Княгининівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Княгининівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41523348
Місцезнаходження: 45630, Україна , Волинська обл., село Княгининок, вулиця Соборна,92
Контактна особа: Хом'як Любов Казимирівна
+380956866626
volinosvita21@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 15:35
Очікувана вартість: 1 840 830,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт з утеплення фасаду спортивного залу та їдальні Княгининівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенівдошкільний навчальний заклад" на вул. Соборній,92 в с. Княгининок, Луцького р-ну, Волинської області (ДК 021:2015 (CPV) - 45400000-1 Завершальні будівельні роботи) Більш детально – в Тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт з утеплення фасаду спортивного залу та їдальні Княгининівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенівдошкільний навчальний заклад" на вул. Соборній,92 в с. Княгининок, Луцького р-ну, Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45630, Україна, Волинська область, Луцький район, село Княгининок, вулиця Соборна, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки по даному Договору здійснюються між Замовником і Підрядником на підставі актів виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) до 20 числа місяця, зазначеного в Плані фінансування робіт (Додаток №3 до договору), по мірі надходження коштів з джерел фінансування в обсягах, визначених у Плані фінансування робіт (Додаток №3 до договору). Більш детально – в проекті договору про закупівлю. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, повинні бути складені (оформлені) українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов Тендерної документації. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

чи вірні об'єми?
Дата подання: 29 жовтня 2020 14:37
Дата відповіді: 02 листопада 2020 18:51
питання щодо "специфікації (відомості) робіт і витрат": позиції: 33 "Улаш тування підстильного шару піщаного" 34 "Улаш тування підстильного шару щ ебеневого" 35 "Улаш тування підстильного шару бетонного" об'єми робіт вірно вказані? тому що не сходиться із матеріалами. для прикладу 1100 м3 улаштування піщаного шару, а піску всього 18,21 м3 по всіх роботах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням тендерного комітету (протокол № 46/2020 від 02 листопада 2020 року)
Голова тендерного комітету Хомяк Л.Н., 02.11.2020
РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги щодо предмета закупівлі: «Капітальний ремонт з утеплення фасаду спортивного залу та їдальні Княгининівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенівдошкільний навчальний заклад" на вул. Соборній, 92 в с. Княгининок, Луцького р-ну, Волинської області
(ДК 021:2015 (CPV) - 45400000-1 Завершальні будівельні роботи)»,
(роз’яснення на звернення щодо роз'яснення тендерної документації надається в порядку, передбаченому частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі”)
29 жовтня 2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-27-001837-b) оприлюднено звернення (запитання) щодо роз'яснення тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника) такого змісту:
«питання щодо "специфікації (відомості) робіт і витрат": позиції: 33 "Улаштування підстильного шару піщаного" 34 "Улаштування підстильного шару щебеневого" 35 "Улаштування підстильного шару бетонного" об'єми робіт вірно вказані? тому що не сходиться із матеріалами. для прикладу 1100 м3 улаштування піщаного шару, а піску всього 18,21 м3 по всіх роботах.»
Керуючись статтею 5, статтею 24 та Розділом Х Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет від імені Замовника надає наступне роз’яснення:
При формуванні тендерної документації, а саме в Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», нами було допущено помилку-описку в технічних характеристиках предмета закупівлі.
Додатково повідомляємо, що згідно із частиною другою статті 24 Закону замовник має право внести зміни до тендерної документації. На основі вище викладеного, з метою виправлення помилки-описки в тексті Тендерної документації, повідомляємо, що до Тендерної документації внесено зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у вимозі від 29 жовтня 2020 р.
одиниця виміру
Дата подання: 29 жовтня 2020 15:09
Дата відповіді: 02 листопада 2020 19:08
Відповідь: ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням тендерного комітету (протокол № 46/2020 від 02 листопада 2020 року)
Голова тендерного комітету Хомяк Л.Н., 02.11.2020
РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги щодо предмета закупівлі: «Капітальний ремонт з утеплення фасаду спортивного залу та їдальні Княгининівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенівдошкільний навчальний заклад" на вул. Соборній, 92 в с. Княгининок, Луцького р-ну, Волинської області
(ДК 021:2015 (CPV) - 45400000-1 Завершальні будівельні роботи)»,
(роз’яснення на звернення щодо роз'яснення тендерної документації надається в порядку, передбаченому частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі”)
29 жовтня 2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-27-001837-b) оприлюднено звернення (запитання) щодо роз'яснення тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), щодо одиниці виміру.
Керуючись статтею 5, статтею 24 та Розділом Х Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет від імені Замовника надає наступне роз’яснення:
При формуванні тендерної документації, а саме в Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», нами було допущено помилку-описку в технічних характеристиках предмета закупівлі.
Додатково повідомляємо, що згідно із частиною другою статті 24 Закону замовник має право внести зміни до тендерної документації. На основі вище викладеного, з метою виправлення помилки-описки в тексті Тендерної документації, повідомляємо, що до Тендерної документації внесено зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у вимозі від 29 жовтня 2020 р.
одиниця виміру
Дата подання: 29 жовтня 2020 15:11
Дата відповіді: 02 листопада 2020 19:10
позиція 8 "установлення віконних зливів " у специфікації робіт: олиниця виміру 100 метрів квадратних. це правильно? можливо має бути "100 метрів" БЕЗ квадратних?
Відповідь: ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням тендерного комітету (протокол № 46/2020 від 02 листопада 2020 року)
Голова тендерного комітету Хомяк Л.К., 02.11.2020
РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги щодо предмета закупівлі: «Капітальний ремонт з утеплення фасаду спортивного залу та їдальні Княгининівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенівдошкільний навчальний заклад" на вул. Соборній, 92 в с. Княгининок, Луцького р-ну, Волинської області
(ДК 021:2015 (CPV) - 45400000-1 Завершальні будівельні роботи)»,
(роз’яснення на звернення щодо роз'яснення тендерної документації надається в порядку, передбаченому частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі”)
29 жовтня 2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-27-001837-b) оприлюднено звернення (запитання) щодо роз'яснення тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника) такого змісту:
«позиція 8 "установлення віконних зливів " у специфікації робіт: олиниця виміру 100 метрів квадратних. це правильно? можливо має бути "100 метрів" БЕЗ квадратних?»
Керуючись статтею 5, статтею 24 та Розділом Х Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет від імені Замовника надає наступне роз’яснення:
При формуванні тендерної документації, а саме в Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», нами було допущено помилку-описку в технічних характеристиках предмета закупівлі.
Додатково повідомляємо, що згідно із частиною другою статті 24 Закону замовник має право внести зміни до тендерної документації. На основі вище викладеного, з метою виправлення помилки-описки в тексті Тендерної документації, повідомляємо, що до Тендерної документації внесено зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у вимозі від 29 жовтня 2020 р.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-02-000034 ● 37e9527bd85041eabb574add7b6133ba
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020 11:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.12.2020 № 55-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 01.12.2020 № 55-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-27-001837-b від 27.10.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських обʾєднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень Керуючись статтями 5 та 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою оприлюднення інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю, або інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень, повідомляємо наступне: Після оприлюднення в установленому порядку повідомлення про намір укласти договір, на підставі інформації та результатів моніторингу процедури закупівлі (UA-M-2020-12-02-000034), замовником встановлено, що учасник ‒ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД", у складі тендерної пропозиції подав інформацію щодо підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка не відповідає вимогам (умовам) тендерної документації, а саме: роботи, виконані учасником за аналогічним договором від 15.08.2017 №15-08/17 передбачають виконання фасадних робіт за класом наслідків (відповідальності) ‒ СС-1, а не виконання фасадних робіт за класом наслідків (відповідальності) ‒ СС-2 та/або СС-3, як було встановлено в тендерній документації. Проте на даному етапі проведення процедури відкритих торгів Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості усунення вище зазначеного недоліку. Зважаючи на викладене, рішенням тендерного комітету від 04.12.2020 року, керуючись принципами здійснення публічних закупівель: 1) добросовісної конкуренції серед учасників; 2) максимальної економії, ефективності та пропорційності; 3) відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінації учасників та рівного ставлення до них; 5) об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням, для забезпечення виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (UA-M-2020-12-02-000034), було відмінено тендер відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-27-001837-b). Додаток: Повідомлення про відміну тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся, затверджене Рішенням тендерного комітету від 04.12.2020 року.

2020-12-08 18:04:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" 1 573 905,89
UAH з ПДВ
1 186 416,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Стир-Агробуд" 1 441 544,10
UAH з ПДВ
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2020 18:07
Стаття 17.zip
29 листопада 2020 18:07
Довідка з податкової.zip
29 листопада 2020 18:07
Довідка з мвс.pdf
12 листопада 2020 03:20
Електронний підпис
12 листопада 2020 03:18
32-ВИТЯГ З РЕЄСТРУ.zip
12 листопада 2020 03:18
30-ПОЯСНЮЮЧА ЗАПИСКА.pdf.p7s
12 листопада 2020 03:18
30-ПОЯСНЮЮЧА ЗАПИСКА.pdf
12 листопада 2020 03:18
29-КОПІЯ_ПОСВІДЧЕННЯ.tiff.p7s
12 листопада 2020 03:18
29-КОПІЯ_ПОСВІДЧЕННЯ.tiff
12 листопада 2020 03:18
27-КОПІЯ_ЛІЦЕНЗІЯ.tiff.p7s
12 листопада 2020 03:18
27-КОПІЯ_ЛІЦЕНЗІЯ.tiff
12 листопада 2020 03:18
26-КОПІЯ_ДИПЛОМИ.tiff.p7s
12 листопада 2020 03:18
26-КОПІЯ_ДИПЛОМИ.tiff
12 листопада 2020 03:18
25-КОПІЯ_ВИПИСКА.tiff.p7s
12 листопада 2020 03:18
25-КОПІЯ_ВИПИСКА.tiff
12 листопада 2020 03:18
19-ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
12 листопада 2020 03:18
12 - ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ.pdf.p7s
12 листопада 2020 03:18
12 - ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ.pdf
12 листопада 2020 03:18
11 - ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС.pdf.p7s
12 листопада 2020 03:18
11 - ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС.pdf
12 листопада 2020 03:18
10-ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf.p7s
12 листопада 2020 03:18
10-ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
12 листопада 2020 03:18
08-КОПІЯ_ЛИСТ ВІДГУК.tiff.p7s
12 листопада 2020 03:18
08-КОПІЯ_ЛИСТ ВІДГУК.tiff
12 листопада 2020 03:18
00-ПЕРЕЛІК.pdf.p7s
12 листопада 2020 03:18
00-ПЕРЕЛІК.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 16:37
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:36
тендерне забезпечення.7z
11 листопада 2020 16:36
повноваження підписувача.7z
11 листопада 2020 16:36
інші документич2.7z
11 листопада 2020 16:36
інші документи ч1.7z
11 листопада 2020 16:36
відсутність підстав ст17.7z
11 листопада 2020 16:36
технічна частина.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД"

ТзОВ "Стир-Агробуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД"
#36279786
Переможець 1 186 416,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 18:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 18:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД"
#36279786
1 186 416,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 05 грудня 2020 18:31
Кінець періоду оскарження: 16 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 16 грудня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відкриті торги відмінені (рішення тендерного комітету від 04.12.2020 р.). Пункт 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути. Після оприлюднення в установленому порядку повідомлення про намір укласти договір/ замовником встановлено, що учасник - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД", у складі тендерної пропозиції подав інформацію щодо підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка не відповідає вимогам (умовам) тендерної документації, а саме: роботи, виконані учасником за аналогічним договором від 15.08.2017 №15-08/17 передбачають виконання фасадних робіт за класом наслідків (відповідальності) - СС-1, а не виконання фасадних робіт за класом наслідків (відповідальності) - СС-2 та/або СС-3, як було встановлено в тендерній документації./ Керуючись принципами здійснення публічних закупівель: 1) добросовісної конкуренції серед учасників; 2) максимальної економії, ефективності та пропорційності; 3) відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінації учасників та рівного ставлення до них; 5) об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням, у зв’язку з тим, що на даному етапі проведення процедури відкритих торгів Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості усунення вище зазначеного недоліку, для забезпечення виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (UA-M-2020-12-02-000034), тендерним комітетом прийнято рішення про відміну тендера у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути (п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Документи:
05 грудня 2020 18:31
Електронний підпис
05 грудня 2020 18:27
Повідомлення про відміну тендеру.pdf.zip
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-10-27-001837-b.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТзОВ "Стир-Агробуд", Код ЄДРПОУ:34745534
Вимога
Шановний Замовник, керуючись ч.14 та ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з метою захисту прав та охоронюваних законом інтересів, звертаємося до Вас з вимогою скасувати рішення тендерного комітету від 04.12.2020 р. щодо відміни відкритих торгів UA-2020-10-27-001837-b «Капітальний ремонт з утеплення фасаду спортивного залу та їдальні Княгининівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенівдошкільний навчальний заклад» на вул. Соборній,92 в с. Княгининок, Луцького р-ну, Волинської області (ДК 021:2015 (СРV) – 45400000-1 Завершальні будівельні роботи)». У висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (UA-M-2020-12-02-000034) вказане порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону – невідхилення пропозиції, яка підлягає відхиленню. Проте, замість відхилити пропозицію ПП «ЗАХІД-ТОРГ-БУД» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям і перейти до розгляду наступної пропозиції, Ви відміняєте відкриті торги. Наголошуємо, що відповідно ч.1 ст.5 Закону, закупівлі відбуваються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, не допускаючи порушення у сфері публічних закупівель та дотримуючись Вами вище зазначених принципів ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення тендерного комітету від 04 грудня 2020 року. 2. Розглянути цю вимогу та надати відповідь у встановлені Законом строки. Директор ТзОВ «СТИР-АГРОБУД» Сітуха П.М.
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження