Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Княгининівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Княгининівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41523348 |
Місцезнаходження: | 45630, Україна , Волинська обл., село Княгининок, вулиця Соборна,92 |
Контактна особа: |
Хом'як Любов Казимирівна +380956866626 volinosvita21@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2020 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2020 15:35 |
Очікувана вартість: | 1 840 830,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 210,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки по даному Договору здійснюються між Замовником і Підрядником на підставі актів виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) до 20 числа місяця, зазначеного в Плані фінансування робіт (Додаток №3 до договору), по мірі надходження коштів з джерел фінансування в обсягах, визначених у Плані фінансування робіт (Додаток №3 до договору). Більш детально – в проекті договору про закупівлю. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, повинні бути складені (оформлені) українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов Тендерної документації. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2020 22:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2020 22:10 |
Тендерна документація (нова редакція 02.11.2020) (1).pdf.zip | |
02 листопада 2020 22:10 |
Оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (відкриті торги) (нова редакція 02.11.2020).pdf.zip | |
02 листопада 2020 22:10 |
Проект договору про закупівлю (нова редакція 02.11.2020).pdf.zip | |
02 листопада 2020 22:10 |
Перелік змін (02.11.2020).pdf.zip | |
27 жовтня 2020 13:56 |
Оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (відкриті торги).pdf.zip | |
27 жовтня 2020 13:56 |
Проект договору про закупівлю.pdf.zip | |
27 жовтня 2020 13:56 |
Тендерна документація.pdf.zip |
02 листопада 2020 22:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 листопада 2020 22:10 |
Тендерна документація (нова редакція 02.11.2020) (1).pdf.zip
|
|||
02 листопада 2020 22:10 |
Оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (відкриті торги) (нова редакція 02.11.2020).pdf.zip
|
|||
02 листопада 2020 22:10 |
Проект договору про закупівлю (нова редакція 02.11.2020).pdf.zip
|
|||
02 листопада 2020 22:10 |
Перелік змін (02.11.2020).pdf.zip
|
|||
27 жовтня 2020 13:56 |
Оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (відкриті торги).pdf.zip
|
|||
27 жовтня 2020 13:56 |
Проект договору про закупівлю.pdf.zip
|
|||
27 жовтня 2020 13:56 |
Тендерна документація.pdf.zip
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Рішенням тендерного комітету (протокол № 46/2020 від 02 листопада 2020 року)
Голова тендерного комітету Хомяк Л.Н., 02.11.2020
РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги щодо предмета закупівлі: «Капітальний ремонт з утеплення фасаду спортивного залу та їдальні Княгининівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенівдошкільний навчальний заклад" на вул. Соборній, 92 в с. Княгининок, Луцького р-ну, Волинської області
(ДК 021:2015 (CPV) - 45400000-1 Завершальні будівельні роботи)»,
(роз’яснення на звернення щодо роз'яснення тендерної документації надається в порядку, передбаченому частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі”)
29 жовтня 2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-27-001837-b) оприлюднено звернення (запитання) щодо роз'яснення тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника) такого змісту:
«питання щодо "специфікації (відомості) робіт і витрат": позиції: 33 "Улаштування підстильного шару піщаного" 34 "Улаштування підстильного шару щебеневого" 35 "Улаштування підстильного шару бетонного" об'єми робіт вірно вказані? тому що не сходиться із матеріалами. для прикладу 1100 м3 улаштування піщаного шару, а піску всього 18,21 м3 по всіх роботах.»
Керуючись статтею 5, статтею 24 та Розділом Х Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет від імені Замовника надає наступне роз’яснення:
При формуванні тендерної документації, а саме в Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», нами було допущено помилку-описку в технічних характеристиках предмета закупівлі.
Додатково повідомляємо, що згідно із частиною другою статті 24 Закону замовник має право внести зміни до тендерної документації. На основі вище викладеного, з метою виправлення помилки-описки в тексті Тендерної документації, повідомляємо, що до Тендерної документації внесено зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у вимозі від 29 жовтня 2020 р.
Рішенням тендерного комітету (протокол № 46/2020 від 02 листопада 2020 року)
Голова тендерного комітету Хомяк Л.Н., 02.11.2020
РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги щодо предмета закупівлі: «Капітальний ремонт з утеплення фасаду спортивного залу та їдальні Княгининівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенівдошкільний навчальний заклад" на вул. Соборній, 92 в с. Княгининок, Луцького р-ну, Волинської області
(ДК 021:2015 (CPV) - 45400000-1 Завершальні будівельні роботи)»,
(роз’яснення на звернення щодо роз'яснення тендерної документації надається в порядку, передбаченому частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі”)
29 жовтня 2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-27-001837-b) оприлюднено звернення (запитання) щодо роз'яснення тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), щодо одиниці виміру.
Керуючись статтею 5, статтею 24 та Розділом Х Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет від імені Замовника надає наступне роз’яснення:
При формуванні тендерної документації, а саме в Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», нами було допущено помилку-описку в технічних характеристиках предмета закупівлі.
Додатково повідомляємо, що згідно із частиною другою статті 24 Закону замовник має право внести зміни до тендерної документації. На основі вище викладеного, з метою виправлення помилки-описки в тексті Тендерної документації, повідомляємо, що до Тендерної документації внесено зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у вимозі від 29 жовтня 2020 р.
Рішенням тендерного комітету (протокол № 46/2020 від 02 листопада 2020 року)
Голова тендерного комітету Хомяк Л.К., 02.11.2020
РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги щодо предмета закупівлі: «Капітальний ремонт з утеплення фасаду спортивного залу та їдальні Княгининівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенівдошкільний навчальний заклад" на вул. Соборній, 92 в с. Княгининок, Луцького р-ну, Волинської області
(ДК 021:2015 (CPV) - 45400000-1 Завершальні будівельні роботи)»,
(роз’яснення на звернення щодо роз'яснення тендерної документації надається в порядку, передбаченому частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі”)
29 жовтня 2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-27-001837-b) оприлюднено звернення (запитання) щодо роз'яснення тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника) такого змісту:
«позиція 8 "установлення віконних зливів " у специфікації робіт: олиниця виміру 100 метрів квадратних. це правильно? можливо має бути "100 метрів" БЕЗ квадратних?»
Керуючись статтею 5, статтею 24 та Розділом Х Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет від імені Замовника надає наступне роз’яснення:
При формуванні тендерної документації, а саме в Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», нами було допущено помилку-описку в технічних характеристиках предмета закупівлі.
Додатково повідомляємо, що згідно із частиною другою статті 24 Закону замовник має право внести зміни до тендерної документації. На основі вище викладеного, з метою виправлення помилки-описки в тексті Тендерної документації, повідомляємо, що до Тендерної документації внесено зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у вимозі від 29 жовтня 2020 р.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-02-000034 ● 37e9527bd85041eabb574add7b6133ba
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2020 11:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.12.2020 № 55-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 01.12.2020 № 55-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-27-001837-b від 27.10.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських обʾєднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Надання інформації про усунення порушення замовником
ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень Керуючись статтями 5 та 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою оприлюднення інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю, або інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень, повідомляємо наступне: Після оприлюднення в установленому порядку повідомлення про намір укласти договір, на підставі інформації та результатів моніторингу процедури закупівлі (UA-M-2020-12-02-000034), замовником встановлено, що учасник ‒ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД", у складі тендерної пропозиції подав інформацію щодо підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка не відповідає вимогам (умовам) тендерної документації, а саме: роботи, виконані учасником за аналогічним договором від 15.08.2017 №15-08/17 передбачають виконання фасадних робіт за класом наслідків (відповідальності) ‒ СС-1, а не виконання фасадних робіт за класом наслідків (відповідальності) ‒ СС-2 та/або СС-3, як було встановлено в тендерній документації. Проте на даному етапі проведення процедури відкритих торгів Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості усунення вище зазначеного недоліку. Зважаючи на викладене, рішенням тендерного комітету від 04.12.2020 року, керуючись принципами здійснення публічних закупівель: 1) добросовісної конкуренції серед учасників; 2) максимальної економії, ефективності та пропорційності; 3) відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінації учасників та рівного ставлення до них; 5) об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням, для забезпечення виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (UA-M-2020-12-02-000034), було відмінено тендер відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-27-001837-b). Додаток: Повідомлення про відміну тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся, затверджене Рішенням тендерного комітету від 04.12.2020 року.
2020-12-08 18:04:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" #36279786 |
Переможець |
1 186 416,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 18:10
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2020 18:31 |
Кінець періоду оскарження: | 16 грудня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 16 грудня 2020 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відкриті торги відмінені (рішення тендерного комітету від 04.12.2020 р.). Пункт 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути. Після оприлюднення в установленому порядку повідомлення про намір укласти договір/ замовником встановлено, що учасник - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД", у складі тендерної пропозиції подав інформацію щодо підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка не відповідає вимогам (умовам) тендерної документації, а саме: роботи, виконані учасником за аналогічним договором від 15.08.2017 №15-08/17 передбачають виконання фасадних робіт за класом наслідків (відповідальності) - СС-1, а не виконання фасадних робіт за класом наслідків (відповідальності) - СС-2 та/або СС-3, як було встановлено в тендерній документації./ Керуючись принципами здійснення публічних закупівель: 1) добросовісної конкуренції серед учасників; 2) максимальної економії, ефективності та пропорційності; 3) відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінації учасників та рівного ставлення до них; 5) об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням, у зв’язку з тим, що на даному етапі проведення процедури відкритих торгів Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості усунення вище зазначеного недоліку, для забезпечення виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (UA-M-2020-12-02-000034), тендерним комітетом прийнято рішення про відміну тендера у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути (п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»). |
05 грудня 2020 18:31
|
Електронний підпис |
05 грудня 2020 18:27
|
Повідомлення про відміну тендеру.pdf.zip |