Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з озеленення об`єктів благоустрою м. Одеси (садіння бирючини у групи в природньому грунті)).
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2020-10-27-001160-c ● fcc2a5513ded46a6ad1d3ecfab8f45cf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міськзелентрест" |
Код ЄДРПОУ: | 31185820 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, Хімічна, 3 |
Контактна особа: |
Петренко Анжеліка Михайлівна 380935213649 0935213649@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2020 10:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2020 14:08 |
Очікувана вартість: | 1 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 42000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 штуки
садіння бирючини у групи в природньому грунті (Бирючина гібридна Ligustrum Vicaryi)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
5000 штуки
садіння бирючини у групи в природньому грунті (Бирючина звичайна Ligustrum vulgare)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2020 11:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2020 11:31 |
тендерна документація бирючина оновлена.docx | |
05 листопада 2020 11:31 |
зміни до документацїії.docx | |
05 листопада 2020 11:27 |
протокол зміни до ТД.docx | |
27 жовтня 2020 10:33 |
проект договору.docx | |
27 жовтня 2020 10:30 |
додатки до ТД.docx | |
27 жовтня 2020 10:29 |
тендерна документація бирючина.docx | |
27 жовтня 2020 10:28 |
протокол ТД.pdf |
05 листопада 2020 11:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 листопада 2020 11:31 |
тендерна документація бирючина оновлена.docx
|
|||
05 листопада 2020 11:31 |
зміни до документацїії.docx
|
|||
05 листопада 2020 11:27 |
протокол зміни до ТД.docx
|
|||
27 жовтня 2020 10:33 |
проект договору.docx
|
|||
27 жовтня 2020 10:30 |
додатки до ТД.docx
|
|||
27 жовтня 2020 10:29 |
тендерна документація бирючина.docx
|
|||
27 жовтня 2020 10:28 |
протокол ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-27-001160-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:39098242
Дата подання: 27 жовтня 2020 13:19
Скасування тенедеру з ознаками корупційної змови.
Замовник вже проводив тенедр з повністю аналогічним предметом закупівлі, для тих же потреб - UA-2020-09-22-009407-b. Наша компанія ТОВ Ботанік Маркет виграла попередній тендер і дала найнижчу ціну 887 000 грн. Представники замовника до визнання нас переможцями приїхали до нас в компанію для перевірки наявності посадкового матеріалу з Одеси в Бориспільський район! Після того як представники замовника переконалися в тому, що у нас потужне підприємство і ми маємо можливість виконати договір, вони відмінили тендер. Саме той факт, що причиною відміни попереднього тендеру є відсутність подальшої потреби в закупівлі (протокл №16/10/20 від 16.10.2020 року) є ознакою корупційної змови. Оскільки ми не перебували у змові із замовником і надали найнижчу ціну тенедер був відмінений по надуманій причині та опбулікований знову в день скасування - 27.10.2020 року.
З нашого боку ми будемо звертатися до правоохоронних органів, для перевірки та притягнення до відповідальності тендерний комітет на кервіництво замовника.
Розгорнути
Згорнути
З нашого боку ми будемо звертатися до правоохоронних органів, для перевірки та притягнення до відповідальності тендерний комітет на кервіництво замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 жовтня 2020 13:24
На вашу вимогу від 27.10.2020 ідентифікатор UA-2020-10-27-001160-c.a1 надаємо наступн інформацію.
Учасник - ТОВ Ботанік Маркет, м. Бориспіль, Київської області, не відповідає критеріям відбору претендентів на перемогу у відкритих торгах, що підтверджується звітом попередньо проведеної перевірки, шляхом виїзду представника КП «МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ» за юридичною адресою Учасника.
Учасник - ТОВ Ботанік Маркет, м. Бориспіль, Київської області, не відповідає критеріям відбору претендентів на перемогу у відкритих торгах, що підтверджується звітом попередньо проведеної перевірки, шляхом виїзду представника КП «МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ» за юридичною адресою Учасника.
Номер вимоги: UA-2020-10-27-001160-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:39098242
Дата подання: 27 жовтня 2020 13:21
Вимагаємо скасування корупційного тендеру.
Вимагаємо скасувати тендер по причині корупційної змови.
Замовник вже проводив тенедр з повністю аналогічним предметом закупівлі, для тих же потреб - UA-2020-09-22-009407-b. Наша компанія ТОВ Ботанік Маркет виграла попередній тендер і дала найнижчу ціну 887 000 грн. Представники замовника до визнання нас переможцями приїхали до нас в компанію для перевірки наявності посадкового матеріалу з Одеси в Бориспільський район! Після того як представники замовника переконалися в тому, що у нас потужне підприємство і ми маємо можливість виконати договір, вони відмінили тендер. Саме той факт, що причиною відміни попереднього тендеру є відсутність подальшої потреби в закупівлі (протокл №16/10/20 від 16.10.2020 року) є ознакою корупційної змови. Оскільки ми не перебували у змові із замовником і надали найнижчу ціну тенедер був відмінений по надуманій причині та опбулікований знову в день скасування - 27.10.2020 року.
З нашого боку ми будемо звертатися до правоохоронних органів, для перевірки та притягнення до відповідальності тендерний комітет на кервіництво замовника.
Розгорнути
Згорнути
Замовник вже проводив тенедр з повністю аналогічним предметом закупівлі, для тих же потреб - UA-2020-09-22-009407-b. Наша компанія ТОВ Ботанік Маркет виграла попередній тендер і дала найнижчу ціну 887 000 грн. Представники замовника до визнання нас переможцями приїхали до нас в компанію для перевірки наявності посадкового матеріалу з Одеси в Бориспільський район! Після того як представники замовника переконалися в тому, що у нас потужне підприємство і ми маємо можливість виконати договір, вони відмінили тендер. Саме той факт, що причиною відміни попереднього тендеру є відсутність подальшої потреби в закупівлі (протокл №16/10/20 від 16.10.2020 року) є ознакою корупційної змови. Оскільки ми не перебували у змові із замовником і надали найнижчу ціну тенедер був відмінений по надуманій причині та опбулікований знову в день скасування - 27.10.2020 року.
З нашого боку ми будемо звертатися до правоохоронних органів, для перевірки та притягнення до відповідальності тендерний комітет на кервіництво замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 жовтня 2020 13:23
На вашу вимогу від 27.10.2020 ідентифікатор № UA-2020-10-27-001160-c.a2 надаємо наступну інформацію.
Щодо скасування торгів:
- у зв`язку з технічною помилкою (пропущенням у тендерній документації пункту щодо огляду посадкового матеріалу на наявність) КП «МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ» було здійснено перевірку матеріально - технічної бази усіх Учасників електронного аукціону (відкритих торгів).
За результатами проведених перевірок виявлені порушення, а саме відсутність, або неповна кількість посадкового матеріалу, що не відповідає обсягу, заявленому Замовником у тендерній документації.
З метою уникнення розтрати бюджетних коштів у подальшому, Замовником було прийняте рішення щодо скасування торгів.
Після внесення змін у тендерну документацію Замовником оголошено процедуру відкритих торгів.
Щодо скасування торгів:
- у зв`язку з технічною помилкою (пропущенням у тендерній документації пункту щодо огляду посадкового матеріалу на наявність) КП «МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ» було здійснено перевірку матеріально - технічної бази усіх Учасників електронного аукціону (відкритих торгів).
За результатами проведених перевірок виявлені порушення, а саме відсутність, або неповна кількість посадкового матеріалу, що не відповідає обсягу, заявленому Замовником у тендерній документації.
З метою уникнення розтрати бюджетних коштів у подальшому, Замовником було прийняте рішення щодо скасування торгів.
Після внесення змін у тендерну документацію Замовником оголошено процедуру відкритих торгів.
Номер вимоги: UA-2020-10-27-001160-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПЛАНТ ", Код ЄДРПОУ:34501857
Дата подання: 28 жовтня 2020 13:55
Невідповідність тендерної документації ЗУ "Про публічні закупівлі"
Шановник Замовнику! Уважно вивчивши тендерну документацію Ми зауважили, що Вами встановлено вимоги, які порушують ЗУ "Про публічні закупівлі", а також закупівля опублікована у невідповідності з вимогами тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. У тендерній документації міститься наступна вимога "Учасник відкритих торгів, за результатами аукціону із найменшою ціновою пропозицією, надає письмову згоду щодо можливого візуального огляду посадкового матеріалу за запитом Замовника." Зауважимо, що така вимога не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі” і наразі у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця. Відповідно Замовником встановлено вимогу, яку неможливо виконати. Вимагаємо усунути дану вимогу з тендерної документації. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерною документацією вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції, проте сама процедура закупівлі опублікована у системі Prozorro без данного зазначення. Вимагаємо у Замовника усунути дану невідповідність. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 жовтня 2020 13:22
На вашу вимогу від 27.10.2020 ідентифікатор № UA-2020-10-27-001160-c.a2 надаємо наступну інформацію.
Щодо скасування торгів:
- у зв`язку з технічною помилкою (пропущенням у тендерній документації пункту щодо огляду посадкового матеріалу на наявність) КП «МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ» було здійснено перевірку матеріально - технічної бази усіх Учасників електронного аукціону (відкритих торгів).
За результатами проведених перевірок виявлені порушення, а саме відсутність, або неповна кількість посадкового матеріалу, що не відповідає обсягу, заявленому Замовником у тендерній документації.
З метою уникнення розтрати бюджетних коштів у подальшому, Замовником було прийняте рішення щодо скасування торгів.
Після внесення змін у тендерну документацію Замовником оголошено процедуру відкритих торгів.
Щодо скасування торгів:
- у зв`язку з технічною помилкою (пропущенням у тендерній документації пункту щодо огляду посадкового матеріалу на наявність) КП «МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ» було здійснено перевірку матеріально - технічної бази усіх Учасників електронного аукціону (відкритих торгів).
За результатами проведених перевірок виявлені порушення, а саме відсутність, або неповна кількість посадкового матеріалу, що не відповідає обсягу, заявленому Замовником у тендерній документації.
З метою уникнення розтрати бюджетних коштів у подальшому, Замовником було прийняте рішення щодо скасування торгів.
Після внесення змін у тендерну документацію Замовником оголошено процедуру відкритих торгів.
Номер вимоги: UA-2020-10-27-001160-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПЛАНТ ", Код ЄДРПОУ:34501857
Дата подання: 01 листопада 2020 16:53
Невідповідність тендерної документації ЗУ "Про публічні закупівлі"
Шановник Замовнику! Звертаємось до Вас ще раз з вимогою щодо усунення невідповідності. Попередня Ваша відповідь на нашу вимогу не має ніякого відношення до суті нашої вимоги. Уважно вивчивши тендерну документацію Ми зауважили, що Вами встановлено вимоги, які порушують ЗУ "Про публічні закупівлі", а також закупівля опублікована у невідповідності з вимогами тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. У тендерній документації міститься наступна вимога "Учасник відкритих торгів, за результатами аукціону із найменшою ціновою пропозицією, надає письмову згоду щодо можливого візуального огляду посадкового матеріалу за запитом Замовника." Зауважимо, що така вимога не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі” і наразі у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця. Відповідно Замовником встановлено вимогу, яку неможливо виконати. Вимагаємо усунути дану вимогу з тендерної документації. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерною документацією вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції, проте сама процедура закупівлі опублікована у системі Prozorro без данного зазначення. Вимагаємо у Замовника усунути дану невідповідність. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 листопада 2020 11:11
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Юшина Валерія Артемівна #3752200449 |
Переможець |
1 282 501,07
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2020 10:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2021 13:17
|
ДУ_продовження_бирючина.jpg | зміни до договору |
05 січня 2021 13:17
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2020 10:55
|
підписаний договір бирючина.pdf | укладений |
02 грудня 2020 10:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | ГЗТ-413/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |