Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з озеленення об`єктів благоустрою м. Одеси (садіння бирючини у групи в природньому грунті)).
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2020-10-27-001160-c fcc2a5513ded46a6ad1d3ecfab8f45cf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петренко Анжеліка Михайлівна

380935213649 0935213649@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міськзелентрест"
Код ЄДРПОУ: 31185820
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, Хімічна, 3
Контактна особа: Петренко Анжеліка Михайлівна
380935213649
0935213649@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 14:08
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 штуки
садіння бирючини у групи в природньому грунті (Бирючина гібридна Ligustrum Vicaryi)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
5000 штуки
садіння бирючини у групи в природньому грунті (Бирючина звичайна Ligustrum vulgare)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2020 11:32
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:31
тендерна документація бирючина оновлена.docx
05 листопада 2020 11:31
зміни до документацїії.docx
05 листопада 2020 11:27
протокол зміни до ТД.docx
27 жовтня 2020 10:33
проект договору.docx
27 жовтня 2020 10:30
додатки до ТД.docx
27 жовтня 2020 10:29
тендерна документація бирючина.docx
27 жовтня 2020 10:28
протокол ТД.pdf
05 листопада 2020 11:32
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:33
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:31
тендерна документація бирючина оновлена.docx
05 листопада 2020 11:31
зміни до документацїії.docx
05 листопада 2020 11:27
протокол зміни до ТД.docx
27 жовтня 2020 10:33
проект договору.docx
27 жовтня 2020 10:30
додатки до ТД.docx
27 жовтня 2020 10:29
тендерна документація бирючина.docx
27 жовтня 2020 10:28
протокол ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-27-001160-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:39098242
Дата подання: 27 жовтня 2020 13:19
Скасування тенедеру з ознаками корупційної змови.
Замовник вже проводив тенедр з повністю аналогічним предметом закупівлі, для тих же потреб - UA-2020-09-22-009407-b. Наша компанія ТОВ Ботанік Маркет виграла попередній тендер і дала найнижчу ціну 887 000 грн. Представники замовника до визнання нас переможцями приїхали до нас в компанію для перевірки наявності посадкового матеріалу з Одеси в Бориспільський район! Після того як представники замовника переконалися в тому, що у нас потужне підприємство і ми маємо можливість виконати договір, вони відмінили тендер. Саме той факт, що причиною відміни попереднього тендеру є відсутність подальшої потреби в закупівлі (протокл №16/10/20 від 16.10.2020 року) є ознакою корупційної змови. Оскільки ми не перебували у змові із замовником і надали найнижчу ціну тенедер був відмінений по надуманій причині та опбулікований знову в день скасування - 27.10.2020 року.

З нашого боку ми будемо звертатися до правоохоронних органів, для перевірки та притягнення до відповідальності тендерний комітет на кервіництво замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 жовтня 2020 13:24
На вашу вимогу від 27.10.2020 ідентифікатор UA-2020-10-27-001160-c.a1 надаємо наступн інформацію.
Учасник - ТОВ Ботанік Маркет, м. Бориспіль, Київської області, не відповідає критеріям відбору претендентів на перемогу у відкритих торгах, що підтверджується звітом попередньо проведеної перевірки, шляхом виїзду представника КП «МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ» за юридичною адресою Учасника.
Номер вимоги: UA-2020-10-27-001160-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:39098242
Дата подання: 27 жовтня 2020 13:21
Вимагаємо скасування корупційного тендеру.
Вимагаємо скасувати тендер по причині корупційної змови.
Замовник вже проводив тенедр з повністю аналогічним предметом закупівлі, для тих же потреб - UA-2020-09-22-009407-b. Наша компанія ТОВ Ботанік Маркет виграла попередній тендер і дала найнижчу ціну 887 000 грн. Представники замовника до визнання нас переможцями приїхали до нас в компанію для перевірки наявності посадкового матеріалу з Одеси в Бориспільський район! Після того як представники замовника переконалися в тому, що у нас потужне підприємство і ми маємо можливість виконати договір, вони відмінили тендер. Саме той факт, що причиною відміни попереднього тендеру є відсутність подальшої потреби в закупівлі (протокл №16/10/20 від 16.10.2020 року) є ознакою корупційної змови. Оскільки ми не перебували у змові із замовником і надали найнижчу ціну тенедер був відмінений по надуманій причині та опбулікований знову в день скасування - 27.10.2020 року.

З нашого боку ми будемо звертатися до правоохоронних органів, для перевірки та притягнення до відповідальності тендерний комітет на кервіництво замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 жовтня 2020 13:23
На вашу вимогу від 27.10.2020 ідентифікатор № UA-2020-10-27-001160-c.a2 надаємо наступну інформацію.
Щодо скасування торгів:
- у зв`язку з технічною помилкою (пропущенням у тендерній документації пункту щодо огляду посадкового матеріалу на наявність) КП «МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ» було здійснено перевірку матеріально - технічної бази усіх Учасників електронного аукціону (відкритих торгів).
За результатами проведених перевірок виявлені порушення, а саме відсутність, або неповна кількість посадкового матеріалу, що не відповідає обсягу, заявленому Замовником у тендерній документації.
З метою уникнення розтрати бюджетних коштів у подальшому, Замовником було прийняте рішення щодо скасування торгів.
Після внесення змін у тендерну документацію Замовником оголошено процедуру відкритих торгів.
Номер вимоги: UA-2020-10-27-001160-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПЛАНТ ", Код ЄДРПОУ:34501857
Дата подання: 28 жовтня 2020 13:55
Невідповідність тендерної документації ЗУ "Про публічні закупівлі"
Шановник Замовнику! Уважно вивчивши тендерну документацію Ми зауважили, що Вами встановлено вимоги, які порушують ЗУ "Про публічні закупівлі", а також закупівля опублікована у невідповідності з вимогами тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. У тендерній документації міститься наступна вимога "Учасник відкритих торгів, за результатами аукціону із найменшою ціновою пропозицією, надає письмову згоду щодо можливого візуального огляду посадкового матеріалу за запитом Замовника." Зауважимо, що така вимога не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі” і наразі у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця. Відповідно Замовником встановлено вимогу, яку неможливо виконати. Вимагаємо усунути дану вимогу з тендерної документації. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерною документацією вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції, проте сама процедура закупівлі опублікована у системі Prozorro без данного зазначення. Вимагаємо у Замовника усунути дану невідповідність. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 жовтня 2020 13:22
На вашу вимогу від 27.10.2020 ідентифікатор № UA-2020-10-27-001160-c.a2 надаємо наступну інформацію.
Щодо скасування торгів:
- у зв`язку з технічною помилкою (пропущенням у тендерній документації пункту щодо огляду посадкового матеріалу на наявність) КП «МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ» було здійснено перевірку матеріально - технічної бази усіх Учасників електронного аукціону (відкритих торгів).
За результатами проведених перевірок виявлені порушення, а саме відсутність, або неповна кількість посадкового матеріалу, що не відповідає обсягу, заявленому Замовником у тендерній документації.
З метою уникнення розтрати бюджетних коштів у подальшому, Замовником було прийняте рішення щодо скасування торгів.
Після внесення змін у тендерну документацію Замовником оголошено процедуру відкритих торгів.
Номер вимоги: UA-2020-10-27-001160-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПЛАНТ ", Код ЄДРПОУ:34501857
Дата подання: 01 листопада 2020 16:53
Невідповідність тендерної документації ЗУ "Про публічні закупівлі"
Шановник Замовнику! Звертаємось до Вас ще раз з вимогою щодо усунення невідповідності. Попередня Ваша відповідь на нашу вимогу не має ніякого відношення до суті нашої вимоги. Уважно вивчивши тендерну документацію Ми зауважили, що Вами встановлено вимоги, які порушують ЗУ "Про публічні закупівлі", а також закупівля опублікована у невідповідності з вимогами тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. У тендерній документації міститься наступна вимога "Учасник відкритих торгів, за результатами аукціону із найменшою ціновою пропозицією, надає письмову згоду щодо можливого візуального огляду посадкового матеріалу за запитом Замовника." Зауважимо, що така вимога не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі” і наразі у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця. Відповідно Замовником встановлено вимогу, яку неможливо виконати. Вимагаємо усунути дану вимогу з тендерної документації. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерною документацією вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції, проте сама процедура закупівлі опублікована у системі Prozorro без данного зазначення. Вимагаємо у Замовника усунути дану невідповідність. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 листопада 2020 11:11
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни

Документи

30 жовтня 2020 13:23
висновок.pdf

Документи

30 жовтня 2020 13:22
висновок.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Юшина Валерія Артемівна 1 282 501,07
UAH з ПДВ
1 282 501,07
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Масюк Ярослав Зіновійович 1 371 974,76
UAH з ПДВ
1 371 974,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 21:15
Електронний підпис
27 листопада 2020 21:10
цінове.pdf
27 листопада 2020 21:10
розрахунок 2.pdf
27 листопада 2020 21:10
розрахунок 1.pdf
27 листопада 2020 21:10
Довілка МВС.pdf
27 листопада 2020 21:10
Довідки ст. 17.pdf
27 листопада 2020 21:10
довідка податкова.pdf
27 листопада 2020 21:10
Довідка корупція.zip
12 листопада 2020 10:48
цінове.pdf
12 листопада 2020 10:48
Підписаний_ГАРАНТІЯ 6127.zip
12 листопада 2020 10:48
Підписаний_Licenziya_PrivatBank_Zavirena.pdf
12 листопада 2020 10:48
паспорт.pdf
12 листопада 2020 10:48
кошторис 2.pdf
12 листопада 2020 10:48
кошторис 1.pdf
12 листопада 2020 10:48
договір послуги 2.pdf
12 листопада 2020 10:48
договір послуги 1.pdf
12 листопада 2020 10:48
договір оренди.pdf
12 листопада 2020 10:48
договір ділянка.pdf
12 листопада 2020 10:48
довідки.pdf
12 листопада 2020 10:48
довідки 3.pdf
12 листопада 2020 10:48
довідки 2.pdf
12 листопада 2020 10:48
довідка банк.pdf
12 листопада 2020 10:48
дипломи працівники.pdf
12 листопада 2020 10:48
виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 22:04
Електронний підпис
11 листопада 2020 22:03
довідки 2.pdf
11 листопада 2020 22:03
проект договор.pdf
11 листопада 2020 22:03
цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2020 22:03
паспорт.pdf
11 листопада 2020 22:03
кошторис 2.pdf
11 листопада 2020 22:03
кошторис 1.pdf
11 листопада 2020 22:03
кваліфікаційні.pdf
11 листопада 2020 22:03
ЄДР.pdf
11 листопада 2020 22:03
додаток договор.pdf
11 листопада 2020 22:03
договір оренди.pdf
11 листопада 2020 22:03
договір 2.pdf
11 листопада 2020 22:02
договір 1.pdf
11 листопада 2020 22:02
довідки відповідності.pdf
11 листопада 2020 22:02
довідка банк кредити.pdf
11 листопада 2020 22:02
дипломи.pdf
11 листопада 2020 22:02
банк рахунок.pdf
11 листопада 2020 22:02
акт земельна ділянка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Юшина Валерія Артемівна

ФОП Масюк Ярослав Зіновійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Юшина Валерія Артемівна
#3752200449
Переможець 1 282 501,07
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 10:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Юшина Валерія Артемівна
#3752200449
1 282 501,07
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 10:55
підписаний договір бирючина.pdf укладений
02 грудня 2020 10:52
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 13:17
ДУ_продовження_бирючина.jpg зміни до договору
05 січня 2021 13:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: ГЗТ-413/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML