Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210619 Валки – Пархомівка км 0+000 – км 9+100 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Current average repair of the public road network of local importance O-210619 Valky - Parkhomivka km 0+000 - km 9+100 (separate sections) in the Kharkiv region (with development of project documentation)
Очікувана вартість
120 082 750,66 UAH
UA-2020-10-27-001023-b 30be7b8f65264f0fb64da3fc89dd8c6c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрієва Катерина Сергіївна

+380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Дмитрієва Катерина Сергіївна
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Dmytriieva Kateryna
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 11:30
Очікувана вартість: 120 082 750,66 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 401 655,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1200820 UAH
Publication date: 27 жовтня 2020 11:27
Enquiries until: 17 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 листопада 2020 09:00

Information

Estimated total value: 120 082 751 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 401 655 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова (крім російської мови), такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.


Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Information on the language (s) in which the tender proposals should be made - During the procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian.
In case of participation of a Non-Resident Bidder, its tender offer shall be presented in the language of the non-resident State with obligatory translation into Ukrainian.
In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian (except Russian), such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.


Conditions for providing tender offers - The term of securing the tender offer must be not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement of open bidding on the web portal of the Authorized Agency.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210619 Валки – Пархомівка км 0+000 – км 9+100 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance O-210619 Valky - Parkhomivka km 0 + 000 - km 9 + 100 (separate sections) in the Kharkiv region (with development of project documentation)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.2. Договору “Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів.” та пункт 5.6. Договору “Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюються не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування.” Пiсляоплата 30 Робочі 0.576
Надання послуг Пункт 5.2. Договору “Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів.” та пункт 5.6. Договору “Остаточний розрахунок у розмірі 60% від суми вартості проектних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ після надання ПІДРЯДНИКОМ проектної документації у друкованому вигляді в кількості чотирьох комплектів (примірників) та в електронному вигляді та підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг.” Пiсляоплата 30 Робочі 0.865
Дата подання заявки Пункт 5.33. Договору “Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% річного обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці, але що не перевищує останнього робочого дня поточного року.” Аванс 90 Календарні 29.568
Надання послуг Пункт 5.2. Договору “Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів.” Пiсляоплата 30 Робочі 68.991

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 11:24
ТД_Валки –Пархомівка.docx
27 жовтня 2020 11:24
Додаток№7_ДОГОВІР ТД_Валки –Пархомівка.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 грудня 2020
UA-2020-10-27-001023-b30be7b8f65264f0fb64da3fc89dd8c6c
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2020 10:53
ТОВ "Енерготепло" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: І. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: Відсутні підтверджуючі документи на працівників зазначених у довідці від 26.11.2020р. вих №3837т. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 2. Додатку №2 Тендерної документації “На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, які вказана в інформаційній довідці, Учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час надання послуг або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати підтверджуючі документи на працівників зазначених у довідці від 26.11.2020р. вих №3837т. ІI. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: Не надано позитивний відгук від Замовника до договору №28/08-18 від 20.08.18р., який зазначено у довідці від 26.11.2020р. вих №3838т. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 3 Додатку №2 Тендерної документації “Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: … - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати позитивний відгук від Замовника до договору №28/08-18 від 20.08.18р., який зазначено у довідці від 26.11.2020р. вих №3838т. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

27 листопада 2020 09:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 грудня 2020 15:05
Електронний підпис
17 грудня 2020 15:04
Електронний підпис
17 грудня 2020 15:04
Електронний підпис
17 грудня 2020 15:03
Документи переможця.rar
01 грудня 2020 13:50
Електронний підпис
01 грудня 2020 13:50
Електронний підпис
26 листопада 2020 19:07
Електронний підпис
26 листопада 2020 19:07
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:57
Банківська гарантія.rar
26 листопада 2020 18:57
8. Проект Договору.pdf
26 листопада 2020 18:57
7. Лист про повноваження.pdf
26 листопада 2020 18:57
4.1. Технічне завдання.pdf
26 листопада 2020 18:57
1. Гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 18:57
2.6.10. Відгуки замовника.pdf
26 листопада 2020 18:57
2.6.9. Відгук замовника.pdf
26 листопада 2020 18:57
2.3.1. Договір з додатками.pdf
26 листопада 2020 18:57
2.2.4. Транспортна схема.pdf
26 листопада 2020 18:57
2.4.2. ІІ етап Копії наказів.pdf
26 листопада 2020 18:57
2.2.2. Гарантійний лист.pdf

Документи

27 листопада 2020 09:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 листопада 2020 20:17
Електронний підпис
26 листопада 2020 20:17
Електронний підпис
26 листопада 2020 20:16
Тех.завд.pdf
26 листопада 2020 20:16
Субпідрядники.pdf
26 листопада 2020 20:16
Інші вимоги.pdf
26 листопада 2020 20:16
Інформ.щодо відпов.вим.ст.17.pdf
26 листопада 2020 20:16
Гарант.лист.pdf
26 листопада 2020 20:16
Fwd_ Гарантія 11551-20.zip
26 листопада 2020 20:16
Техніка.rar
26 листопада 2020 20:16
Перелік техніки.pdf
26 листопада 2020 20:16
АБЗ.pdf
26 листопада 2020 20:16
Працівники ІІ етап.pdf
26 листопада 2020 20:16
Працівники І етап.pdf
26 листопада 2020 20:16
Лабораторія.pdf
26 листопада 2020 20:16
Досвід ІІ етап.pdf
26 листопада 2020 20:16
Досвід І етап.pdf
26 листопада 2020 20:16
Аналогічні договора.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ "Енерготепло"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 113 838 447,00
UAH з ПДВ
111 436 791,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Енерготепло" 118 881 923,00
UAH з ПДВ
113 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 15:05
Електронний підпис
17 грудня 2020 15:04
Електронний підпис
17 грудня 2020 15:04
Електронний підпис
17 грудня 2020 15:03
Документи переможця.rar
01 грудня 2020 13:50
Електронний підпис
01 грудня 2020 13:50
Електронний підпис
26 листопада 2020 19:07
Електронний підпис
26 листопада 2020 19:07
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:57
Банківська гарантія.rar
26 листопада 2020 18:57
8. Проект Договору.pdf
26 листопада 2020 18:57
7. Лист про повноваження.pdf
26 листопада 2020 18:57
4.1. Технічне завдання.pdf
26 листопада 2020 18:57
1. Гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 18:57
2.6.10. Відгуки замовника.pdf
26 листопада 2020 18:57
2.6.9. Відгук замовника.pdf
26 листопада 2020 18:57
2.3.1. Договір з додатками.pdf
26 листопада 2020 18:57
2.2.4. Транспортна схема.pdf
26 листопада 2020 18:57
2.4.2. ІІ етап Копії наказів.pdf
26 листопада 2020 18:57
2.2.2. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 20:17
Електронний підпис
26 листопада 2020 20:17
Електронний підпис
26 листопада 2020 20:16
Тех.завд.pdf
26 листопада 2020 20:16
Субпідрядники.pdf
26 листопада 2020 20:16
Інші вимоги.pdf
26 листопада 2020 20:16
Інформ.щодо відпов.вим.ст.17.pdf
26 листопада 2020 20:16
Гарант.лист.pdf
26 листопада 2020 20:16
Fwd_ Гарантія 11551-20.zip
26 листопада 2020 20:16
Техніка.rar
26 листопада 2020 20:16
Перелік техніки.pdf
26 листопада 2020 20:16
АБЗ.pdf
26 листопада 2020 20:16
Працівники ІІ етап.pdf
26 листопада 2020 20:16
Працівники І етап.pdf
26 листопада 2020 20:16
Лабораторія.pdf
26 листопада 2020 20:16
Досвід ІІ етап.pdf
26 листопада 2020 20:16
Досвід І етап.pdf
26 листопада 2020 20:16
Аналогічні договора.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ "Енерготепло"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Переможець 111 436 791,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 15:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
111 436 791,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 15:14
ДУ№5 до Договору №40_12-20.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 15:13
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 15:33
ДУ№4 до Договору №40-12-20.pdf зміни до договору
04 січня 2023 15:33
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 11:55
ДУ№3 до Договору №40-12-20.pdf зміни до договору
29 червня 2021 11:54
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 14:17
Договір №40-12-20.pdf укладений
23 грудня 2020 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 14.4 чинного ДОГОВОРУ №40/12-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 23 грудня 2020р.: пункт 3.1. Договору, розділ 5 Договору "ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ", розділ 16 Договору "РЕКВІЗИТИ СТОРІН", Додаток №1 до Договору "Договірна ціна", Додаток №2 до Договору "Календарний план надання послуг" та Додаток №3 до Договору "Календарний план фінансування послуг" - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 40/12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 14.4. чинного ДОГОВОРУ №40/12-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 23 грудня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 13.1. розділу 13 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та Додаток № 2 до Договору «Календарний план надання послуг» - викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 40/12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 14.4. чинного Договору № 40/12-20 про закупівлю послуг від 23 грудня 2020 року уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: Пункт 13.1. розділу 13 «Строк дії Договору», Розділ 16 Договору «РЕКВІЗИТИ СТОРІН» та Додаток № 2 до Договору «Календарний план надання послуг» - викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 40/12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML