Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
продуктові набори
Очікувана вартість
111 250,00 UAH
UA-2020-10-27-000661-a ● 8b6a5d2e7dde4106927bd909b0169f75
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВЕТЕРАНІВ |
Код ЄДРПОУ: | 23078387 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Карла Маркса, буд. 93 |
Контактна особа: |
Любов Панченко +380567443357 veteran-dnepr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2020 09:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2020 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2020 11:41 |
Очікувана вартість: | 111 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 668,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведена у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки є ціна. Кількість балів по критерію ціна дорівнює 100 балів. Кількість балів за критерієм ціна визначається наступним чином. Пропозиція, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій визначається за формулою: Б обчисл = Ц мін/Цобчисл х 100, де Б обчисл – обчислювана кількість балів; Ц мін - найнижча ціна; Ц обчисл - ціна пропозиції, кількість балів для якої обчислюється; 100 - максимально можлива кількість балів за критерієм ціна. Оцінка пропозицій проводиться з урахування розміру податку на додану вартість. Учасники які не є платниками ПДВ, подають пропозицію без ПДВ з урахуванням податків та зборів платниками яких вони являються.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
445 штуки
продуктові набори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 93
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за фактично отриманий товар після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару та накладної протягом 30 календарних днів з дня отримання товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2020 09:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2020 09:10 |
Додаток 1.doc | |
27 жовтня 2020 09:10 |
Додаток 3.docx | |
27 жовтня 2020 09:10 |
Додаток 2.docx | |
27 жовтня 2020 09:10 |
оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо поставки товару
Дата подання: 27 жовтня 2020 09:29
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 09:06
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо надати інформацію стосовно поставки товару, а саме - поставка здійснюватиметься одноразово, або партіями? Якщо передбачається поставка товару партіями, яка кількість партій передбачена до кінця року?
Відповідь: Доброго дня! Планується, що поставка товару буде здійснюватися партіями, обсяги партії будуть залежати від фактичного фінансування замовника
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-27-000661-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА", Код ЄДРПОУ:1923022640
Дата подання: 06 листопада 2020 16:58
Дискваліфікацію ФОП Міллер Т.С.
Вважаємо дискваліфікацію не обгрунтованною. Згідно оголошення п.14.5 " Інформація про технічні. якісні та інші характеристики предмета закупівлі", Додаток 1 Ви вказуєте, якщо ми надаємо еквівалентний товар, то ми в такому разі надаємо порівняльню характеристику, яка нами надана на "Кільку". Яка ще потрібна інформація? Якщо Ви ж самі вказуєте, що тільки в разі розходження. Висновок тільки один, що другі пункти "Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі" ми підтверджуємо. Проосимо переглянути Ваше рішення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2020 16:32
Доброго дня!
Дніпропетровська обласна рада ветеранів (далі – замовник) розглянула вимогу ФОП «МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА» від 06.11.2020 №UA-2020-10-27-000661-a.c1 та повідомляє наступне.
В період проведення закупівлі продуктових наборів правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначалися Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 №114-IX.
Відповідно до п.25 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Закупівлю продуктових наборів проведено шляхом застосування спрощеної закупівлі, порядок проведення якої визначено статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Частиною 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учаснику необхідно надати у складі пропозиції «Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» у відповідності до вимог замовника, визначених у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
У разі, якщо учасник пропонує еквівалентний товар, то такий товар має бути за технічними, якісними та іншими характеристиками рівноцінним, або покращеним, від визначених замовником. Якщо учасник пропонує поставку еквівалентного товару, то у складі пропозиції він має надати порівняльну таблицю щодо порівняння технічних, якісних вимог та інших характеристик, визначених замовником та запропонованих учасником показників аналогічного товару (заповненої учасником таблиці відповідності). У таблиці відповідності зазначаються технічні параметри (значення) товару, що пропонує учасник торгів і технічні параметри (значення) товару, визначені замовником, з супроводженням записом по кожній позиції відповідності/невідповідності запропонованих параметрів (значень).
Таким чином, пункт 14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагає від учасника закупівлі надати у складі пропозиції «Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» у відповідності до вимог замовника, визначених у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а у разі, якщо учасник пропонує еквівалентні товари, то в такому випадку за тими позиціями, що є еквівалентними додатково до «Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» учаснику необхідно надати порівняльну таблицю.
Пункт 14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимог не надавати «Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» у разі, якщо учасником у складі пропозиції надано порівняльну таблицю.
Звертаємо увагу на те, що Ваше твердження «Висновок тільки один, що другі пункти «Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» ми підтверджуємо» є безпідставним, адже висновок замовник може зробити лише на підставі наданих учасником належним чином оформлених документів, а не на підставі здогадів або припущень.
Відповідно до ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Проте, ФОП «МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА» не використано право звернення до замовника щодо трактування вимог п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, надане учаснику згідно з ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вищевказане призвело до не вірного трактування Вами вимог п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що як наслідок призвело до не відповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Також, підготовлена Вами порівняльна таблиця не відповідає вимогам замовника щодо її оформлення.
Так, відповідно до п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі порівняльна таблиця повинна містити технічні параметри (значення) товару, що пропонує учасник торгів і технічні параметри (значення) товару, визначені замовником, з супроводженням записом по кожній позиції відповідності/невідповідності запропонованих параметрів (значень).
Проте, надана Вами порівняльна таблиця щодо кільки чорноморської у томатному соусі не містить технічних параметрів (значень) товару, що пропонує учасник торгів, Вами лише зазначено відомості стосовно марки та ваги консерви тоді, як відомості стосовно решти технічних параметрів (значень) товару в порівняльній таблиці відсутні.
При цьому в цілому, Ваша пропозиція підготовлена належним чином, але в силу п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний її відхилити з тієї причини, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні правові підстави для перегляду рішення щодо відхилення Вашої пропозиції.
Повідомляємо, що у разі не згоди з висновками замовника, згідно з ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Дніпропетровська обласна рада ветеранів (далі – замовник) розглянула вимогу ФОП «МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА» від 06.11.2020 №UA-2020-10-27-000661-a.c1 та повідомляє наступне.
В період проведення закупівлі продуктових наборів правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначалися Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 №114-IX.
Відповідно до п.25 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Закупівлю продуктових наборів проведено шляхом застосування спрощеної закупівлі, порядок проведення якої визначено статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Частиною 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учаснику необхідно надати у складі пропозиції «Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» у відповідності до вимог замовника, визначених у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
У разі, якщо учасник пропонує еквівалентний товар, то такий товар має бути за технічними, якісними та іншими характеристиками рівноцінним, або покращеним, від визначених замовником. Якщо учасник пропонує поставку еквівалентного товару, то у складі пропозиції він має надати порівняльну таблицю щодо порівняння технічних, якісних вимог та інших характеристик, визначених замовником та запропонованих учасником показників аналогічного товару (заповненої учасником таблиці відповідності). У таблиці відповідності зазначаються технічні параметри (значення) товару, що пропонує учасник торгів і технічні параметри (значення) товару, визначені замовником, з супроводженням записом по кожній позиції відповідності/невідповідності запропонованих параметрів (значень).
Таким чином, пункт 14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагає від учасника закупівлі надати у складі пропозиції «Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» у відповідності до вимог замовника, визначених у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а у разі, якщо учасник пропонує еквівалентні товари, то в такому випадку за тими позиціями, що є еквівалентними додатково до «Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» учаснику необхідно надати порівняльну таблицю.
Пункт 14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимог не надавати «Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» у разі, якщо учасником у складі пропозиції надано порівняльну таблицю.
Звертаємо увагу на те, що Ваше твердження «Висновок тільки один, що другі пункти «Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» ми підтверджуємо» є безпідставним, адже висновок замовник може зробити лише на підставі наданих учасником належним чином оформлених документів, а не на підставі здогадів або припущень.
Відповідно до ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Проте, ФОП «МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА» не використано право звернення до замовника щодо трактування вимог п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, надане учаснику згідно з ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вищевказане призвело до не вірного трактування Вами вимог п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що як наслідок призвело до не відповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Також, підготовлена Вами порівняльна таблиця не відповідає вимогам замовника щодо її оформлення.
Так, відповідно до п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі порівняльна таблиця повинна містити технічні параметри (значення) товару, що пропонує учасник торгів і технічні параметри (значення) товару, визначені замовником, з супроводженням записом по кожній позиції відповідності/невідповідності запропонованих параметрів (значень).
Проте, надана Вами порівняльна таблиця щодо кільки чорноморської у томатному соусі не містить технічних параметрів (значень) товару, що пропонує учасник торгів, Вами лише зазначено відомості стосовно марки та ваги консерви тоді, як відомості стосовно решти технічних параметрів (значень) товару в порівняльній таблиці відсутні.
При цьому в цілому, Ваша пропозиція підготовлена належним чином, але в силу п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний її відхилити з тієї причини, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні правові підстави для перегляду рішення щодо відхилення Вашої пропозиції.
Повідомляємо, що у разі не згоди з висновками замовника, згідно з ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА" #1923022640 |
Відхилено |
83 980,40
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 15:14
|
ФОП "БОЙКО ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" #1972402167 |
Переможець |
111 250,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 18:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 09:22
|
ду №1 від 08.12.2020.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 17:30
|
Договір від 12.11.2020 №2.pdf | укладений |
16 листопада 2020 17:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |