Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

продуктові набори
Очікувана вартість
111 250,00 UAH
UA-2020-10-27-000661-a 8b6a5d2e7dde4106927bd909b0169f75
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Панченко

+380567443357 veteran-dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВЕТЕРАНІВ
Код ЄДРПОУ: 23078387
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Карла Маркса, буд. 93
Контактна особа: Любов Панченко
+380567443357
veteran-dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 09:10
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 11:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 11:41
Очікувана вартість: 111 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 668,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведена у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки є ціна. Кількість балів по критерію ціна дорівнює 100 балів. Кількість балів за критерієм ціна визначається наступним чином. Пропозиція, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій визначається за формулою: Б обчисл = Ц мін/Цобчисл х 100, де Б обчисл – обчислювана кількість балів; Ц мін - найнижча ціна; Ц обчисл - ціна пропозиції, кількість балів для якої обчислюється; 100 - максимально можлива кількість балів за критерієм ціна. Оцінка пропозицій проводиться з урахування розміру податку на додану вартість. Учасники які не є платниками ПДВ, подають пропозицію без ПДВ з урахуванням податків та зборів платниками яких вони являються.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
445 штуки
продуктові набори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 93
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за фактично отриманий товар після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару та накладної протягом 30 календарних днів з дня отримання товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 09:10
Додаток 1.doc
27 жовтня 2020 09:10
Додаток 3.docx
27 жовтня 2020 09:10
Додаток 2.docx
27 жовтня 2020 09:10
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо поставки товару
Дата подання: 27 жовтня 2020 09:29
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 09:06
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо надати інформацію стосовно поставки товару, а саме - поставка здійснюватиметься одноразово, або партіями? Якщо передбачається поставка товару партіями, яка кількість партій передбачена до кінця року?
Відповідь: Доброго дня! Планується, що поставка товару буде здійснюватися партіями, обсяги партії будуть залежати від фактичного фінансування замовника

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-27-000661-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА", Код ЄДРПОУ:1923022640
Дата подання: 06 листопада 2020 16:58
Дискваліфікацію ФОП Міллер Т.С.
Вважаємо дискваліфікацію не обгрунтованною. Згідно оголошення п.14.5 " Інформація про технічні. якісні та інші характеристики предмета закупівлі", Додаток 1 Ви вказуєте, якщо ми надаємо еквівалентний товар, то ми в такому разі надаємо порівняльню характеристику, яка нами надана на "Кільку". Яка ще потрібна інформація? Якщо Ви ж самі вказуєте, що тільки в разі розходження. Висновок тільки один, що другі пункти "Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі" ми підтверджуємо. Проосимо переглянути Ваше рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2020 16:32
Доброго дня!
Дніпропетровська обласна рада ветеранів (далі – замовник) розглянула вимогу ФОП «МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА» від 06.11.2020 №UA-2020-10-27-000661-a.c1 та повідомляє наступне.
В період проведення закупівлі продуктових наборів правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначалися Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 №114-IX.
Відповідно до п.25 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Закупівлю продуктових наборів проведено шляхом застосування спрощеної закупівлі, порядок проведення якої визначено статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Частиною 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учаснику необхідно надати у складі пропозиції «Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» у відповідності до вимог замовника, визначених у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
У разі, якщо учасник пропонує еквівалентний товар, то такий товар має бути за технічними, якісними та іншими характеристиками рівноцінним, або покращеним, від визначених замовником. Якщо учасник пропонує поставку еквівалентного товару, то у складі пропозиції він має надати порівняльну таблицю щодо порівняння технічних, якісних вимог та інших характеристик, визначених замовником та запропонованих учасником показників аналогічного товару (заповненої учасником таблиці відповідності). У таблиці відповідності зазначаються технічні параметри (значення) товару, що пропонує учасник торгів і технічні параметри (значення) товару, визначені замовником, з супроводженням записом по кожній позиції відповідності/невідповідності запропонованих параметрів (значень).
Таким чином, пункт 14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагає від учасника закупівлі надати у складі пропозиції «Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» у відповідності до вимог замовника, визначених у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а у разі, якщо учасник пропонує еквівалентні товари, то в такому випадку за тими позиціями, що є еквівалентними додатково до «Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» учаснику необхідно надати порівняльну таблицю.
Пункт 14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимог не надавати «Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» у разі, якщо учасником у складі пропозиції надано порівняльну таблицю.
Звертаємо увагу на те, що Ваше твердження «Висновок тільки один, що другі пункти «Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» ми підтверджуємо» є безпідставним, адже висновок замовник може зробити лише на підставі наданих учасником належним чином оформлених документів, а не на підставі здогадів або припущень.
Відповідно до ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Проте, ФОП «МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА» не використано право звернення до замовника щодо трактування вимог п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, надане учаснику згідно з ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вищевказане призвело до не вірного трактування Вами вимог п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що як наслідок призвело до не відповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Також, підготовлена Вами порівняльна таблиця не відповідає вимогам замовника щодо її оформлення.
Так, відповідно до п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі порівняльна таблиця повинна містити технічні параметри (значення) товару, що пропонує учасник торгів і технічні параметри (значення) товару, визначені замовником, з супроводженням записом по кожній позиції відповідності/невідповідності запропонованих параметрів (значень).
Проте, надана Вами порівняльна таблиця щодо кільки чорноморської у томатному соусі не містить технічних параметрів (значень) товару, що пропонує учасник торгів, Вами лише зазначено відомості стосовно марки та ваги консерви тоді, як відомості стосовно решти технічних параметрів (значень) товару в порівняльній таблиці відсутні.
При цьому в цілому, Ваша пропозиція підготовлена належним чином, але в силу п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний її відхилити з тієї причини, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні правові підстави для перегляду рішення щодо відхилення Вашої пропозиції.
Повідомляємо, що у разі не згоди з висновками замовника, згідно з ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА" 83 980,40
UAH з ПДВ
83 980,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОЙКО ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" 111 250,00
UAH з ПДВ
111 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 09:28
Електронний підпис
05 листопада 2020 08:52
Посв вафли.pdf
05 листопада 2020 08:52
Декл чай.pdf
05 листопада 2020 08:52
Посв рис.pdf
05 листопада 2020 08:52
Посв цукор.pdf
05 листопада 2020 08:52
Посв гречка.pdf
05 листопада 2020 08:52
Посв рожка.pdf
05 листопада 2020 08:52
Декл килька сардина.pdf
05 листопада 2020 08:52
Посв масло.pdf
05 листопада 2020 08:52
Лист роз кода закупки.pdf
05 листопада 2020 08:52
Пропозиция спец.pdf
05 листопада 2020 08:52
Довидка про прац.pdf
05 листопада 2020 08:52
Довидка мат базы.pdf
05 листопада 2020 08:52
Порив таблиця.pdf
05 листопада 2020 08:52
ГАЗ 41-23.pdf
05 листопада 2020 08:52
Лист роз щодо статуту.pdf
05 листопада 2020 08:52
Миллер Т.С. Альфа IBAN.pdf
05 листопада 2020 08:52
Лист згода.pdf
05 листопада 2020 08:52
Відомості аналог договор.pdf
05 листопада 2020 08:52
Довідка про ФОП.pdf
05 листопада 2020 08:52
Довідка госп діял.pdf
05 листопада 2020 08:52
Довіреність Корінчук.pdf
05 листопада 2020 08:52
Паспорт ІПН Корінчук.pdf
05 листопада 2020 08:52
Видпов 41-23 перев хар прод.pdf
05 листопада 2020 08:52
Тех осмотр 41-23.pdf
05 листопада 2020 08:52
Тех талон 41-23.pdf
05 листопада 2020 08:52
Cанкнижка Донченко.pdf
05 листопада 2020 08:52
Санкнижка Бухиник.pdf
05 листопада 2020 08:52
Санкнижка Самойленко.pdf
05 листопада 2020 08:52
паспорт Миллер Т.С.pdf
05 листопада 2020 08:52
Витяг з реестру физ лиц.pdf
05 листопада 2020 08:52
Витяг.pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 22:08
Електронний підпис
02 листопада 2020 21:33
походження товару.pdf
02 листопада 2020 21:33
податки.pdf
02 листопада 2020 21:33
паспорт.pdf
02 листопада 2020 21:33
інші документи.pdf
02 листопада 2020 21:33
договір від 17.07.2020.pdf
02 листопада 2020 21:33
довідка законні підстави.pdf
02 листопада 2020 21:33
банківський рахунок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА"

ФОП "БОЙКО ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА"
#1923022640
Відхилено 83 980,40
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 15:14
ФОП "БОЙКО ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА"
#1972402167
Переможець 111 250,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 15:49

Документи

06 листопада 2020 15:14
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:13
протокол №1 від 06.11.2020.pdf

Документи

06 листопада 2020 15:49
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:48
протокол №2 від 06.11.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОЙКО ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА"
#1972402167
111 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2020 15:49
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:48
протокол №2 від 06.11.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 18:24
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 09:22
ду №1 від 08.12.2020.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 09:15
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 17:30
Договір від 12.11.2020 №2.pdf укладений
16 листопада 2020 17:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 56 500,00
UAH