Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги монтажу системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням та системою оповіщення
Очікувана вартість
1 386 056,00 UAH
UA-2020-10-27-000006-b f384406fb23b4f2aa6b66581ca98f267
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубкова Любов Іванівна

+380646221276 osvita07072017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Білокуракинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41445553
Місцезнаходження: 92200, Україна , Луганська обл., Білокуракинський район, селище міського типу Білокуракине, вулиця Паркова, будинок 33
Контактна особа: Зубкова Любов Іванівна
+380646221276
osvita07072017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 02:52
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 386 056,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником - “Послуги монтажу системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням та системою оповіщення (код ДК 021:2015 — 45310000-3. Електромонтажні роботи)” та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів): Лот №1 – Послуги монтажу системи пожежної сигналізації (з системою оповіщення про пожежу будівлі; з системою керування евакуюванням та системою оповіщення (код ДК 021:2015 — 45310000-3. Електромонтажні роботи)); Лот №2 – Послуги монтажу системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням та системою оповіщення (код ДК 021:2015 — 45310000-3. Електромонтажні роботи). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Більш детальна інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції зазначено у пункті 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І "Загальні положення" тендерної документації, що додається до даного оголошення. Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: по лоту №1: Електронна банківська гарантія – 14000 грн; по лоту №2: Електронна банківська гарантія – 27000 грн; умови надання забезпечення тендерних пропозицій (у т. ч. умови щодо повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції) зазначено у пунктах 3 та 4 розділу ІІІ “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, що додається до даного оголошення. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1 до тендерної документації. Вся інша необхідна інформація та умови оголошення про проведення відкритих торгів зазначені в тендерній документації щодо кожної окремої частини предмета закупівлі (лота) та додатках до них, що додаються до оголошення та є його невід'ємною частиною.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

27 жовтня 2020 02:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 02:53
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-06-000026 ● ef560726bc854dea8547e8990071350f
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2020 11:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
06.11.2020 № 72
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 06.11.2020 № 72

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-10-27-000006-b 27.10.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 – Послуги монтажу системи пожежної сигналізації (з системою оповіщення про пожежу будівлі; з системою керування евакуюванням та системою оповіщення)
Опис предмету закупівлі:
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Більш детальна інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції зазначено у пункті 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І "Загальні положення" тендерної документації, що додається до даного оголошення. Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія – 14000 грн; умови надання забезпечення тендерних пропозицій (у т. ч. умови щодо повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції) зазначено у пунктах 3 та 4 розділу ІІІ “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, що додається до даного оголошення. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1 до тендерної документації. Вся інша необхідна інформація та умови оголошення про проведення відкритих торгів зазначені в тендерній документації щодо кожної окремої частини предмета закупівлі (лота) та додатках до них, що додаються до оголошення та є його невід'ємною частиною.
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 474 351,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 743,51 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Аукціон

Початок: 12 листопада 2020 12:48
Закінчення: 12 листопада 2020 13:09
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги монтажу системи пожежної сигналізації (з системою оповіщення про пожежу будівлі; з системою керування евакуюванням та системою оповіщення)
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92200, Україна, Луганська область, Білокуракинський район, навчальні заклади
Дата доставки: 15 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відстрочення платежу – 90 календарних днів, згідно розділу 3 договору про закупівлю Пiсляоплата 90 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРНДІПРОЕКТ" 472 168,00
UAH з ПДВ
472 168,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Приз Роман Сергійович 474 000,00
UAH з ПДВ
474 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 21:45
Електронний підпис
20 листопада 2020 21:41
Довідка ч.2 ст.17
20 листопада 2020 21:41
Довідка ст.17
18 листопада 2020 11:57
Електронний підпис
18 листопада 2020 11:53
Довідка МВС
18 листопада 2020 11:52
Довідка посадова особа
18 листопада 2020 11:52
Довідка посадова особа
18 листопада 2020 11:52
Довідка податкова
18 листопада 2020 11:52
Довідка МВС
18 листопада 2020 11:52
Довідка посадова особа
11 листопада 2020 22:23
Електронний підпис
11 листопада 2020 22:20
КЕП.rar
11 листопада 2020 22:20
Додаток 4.docx
11 листопада 2020 22:20
Субпідрядник.docx
11 листопада 2020 16:22
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:17
Платіжні доручення.pdf
11 листопада 2020 16:17
Лист відовідність.pdf
11 листопада 2020 16:17
Кошторис.rar
11 листопада 2020 16:17
Копія статуту.pdf
11 листопада 2020 16:17
протокол.rar
11 листопада 2020 16:17
Протокол охорона праці.pdf
11 листопада 2020 16:17
проект договору.pdf
11 листопада 2020 16:17
Довідка грошове покриття.pdf
11 листопада 2020 16:17
Копія витягу ПДВ.pdf
11 листопада 2020 16:17
Посвідчення.pdf
11 листопада 2020 16:17
Виписка (1).pdf
11 листопада 2020 16:17
Копія Витягу з ЄДР.pdf
11 листопада 2020 16:17
Опис.pdf
11 листопада 2020 16:17
Згода з істотними умовами.pdf
11 листопада 2020 16:16
трудовая (2).rar
11 листопада 2020 16:16
Досвід роботи.pdf
11 листопада 2020 16:16
Ліцензія.pdf
11 листопада 2020 16:16
Технічні характеристики.pdf
11 листопада 2020 16:16
Тендерна пропозиція.pdf
11 листопада 2020 16:16
Довідка щодо ліцензії.pdf
11 листопада 2020 16:16
Лист строк дії.pdf
11 листопада 2020 16:16
сертифікат коштор.pdf
11 листопада 2020 16:16
Лист санкції.pdf
11 листопада 2020 16:16
Довідка субпідрядники.pdf
11 листопада 2020 16:16
Довідка ст.17.pdf
11 листопада 2020 16:16
Лист піроблення документів.pdf
11 листопада 2020 16:16
Довідка рахунок.pdf
11 листопада 2020 16:16
Лист відтермінування.pdf
11 листопада 2020 16:16
Довідка повноваження.pdf
11 листопада 2020 16:16
Довідка працівники.pdf
11 листопада 2020 16:16
Довідка огляду.pdf
11 листопада 2020 16:16
Довідка обладнання.pdf
11 листопада 2020 16:16
Довідка код доступу.pdf
11 листопада 2020 16:16
Довідка захист довкілля.pdf
11 листопада 2020 16:16
Довідка заборгованість.pdf
11 листопада 2020 16:16
диплом директора.pdf
11 листопада 2020 16:16
Відомості з ЄДР.pdf
11 листопада 2020 16:16
Виписка.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 11:09
Електронний підпис
11 листопада 2020 11:03
скан 210112020.pdf
11 листопада 2020 11:03
скан 110112020.pdf
11 листопада 2020 11:03
скан 10112020.pdf
11 листопада 2020 11:03
серт.jpg
11 листопада 2020 11:03
проект10112020.pdf
11 листопада 2020 11:03
Паспорт ПРИЗ_код.pdf
11 листопада 2020 11:03
комерційна10112020.pdf
11 листопада 2020 11:03
Документ_ЄДР_24699178.zip
11 листопада 2020 11:03
Витяг ЄП Приз16092019.pdf
11 листопада 2020 11:03
Виписка Приз.pdf
11 листопада 2020 11:03
Банк Приз16092019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРНДІПРОЕКТ"

ФОП Приз Роман Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРНДІПРОЕКТ"
#41016499
Переможець 472 168,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 20:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 20:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРНДІПРОЕКТ"
#41016499
472 168,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 12:36
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 13:36
ДУ _ 2 від 28.12.2020 (Укрндіпроект).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:32
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 10:23
ДУ _ 1 від 15.12.2020.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 15:19
Договір _ 407 УКРНДІПРОЕКТ.pdf укладений
01 грудня 2020 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 ЗУ " Про публічні закупівлі" сторони дійщли до згоди
Номер договору про закупівлю: 407
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі; Загальна вартість договору становить 471231,08 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 407
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 471 231,08
UAH (в тому числі ПДВ 78 538,51 UAH)