Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо
Diesel fuel
Очікувана вартість
14 000 000,00 UAH
UA-2020-10-26-011085-a 8bb7aa9d0ccb4b1a97cf88964b7b1692
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Бєлова-Костяна

+380577251992 oksana4426@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 30990215
Вебсайт: http://www.mkpv.com.ua/
Місцезнаходження: 61068, Україна , Харківська область обл., м. Харків, просп. Московський, буд. 96-А
Контактна особа: Оксана Бєлова-Костяна
+380577251992
oksana4426@gmail.com
Додаткові контактні особи: Ruslan Chernobay
+380577280219
mkoo2018@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: MUNICIPAL SERVICE "PUBLIC COMPANY TREATMENT OF WASTE" KHARKOV CITY COUNCIL
National ID: 30990215
Contact point: Oksana Bielova-Kostiana
+380577251992
oksana4426@gmail.com
Additional contacts: Ruslan Chernobay
+380577280219
mkoo2018@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 19:47
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 13:34
Очікувана вартість: 14 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 26 жовтня 2020 19:47
Enquiries until: 16 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 22 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 листопада 2020 10:00

Information

Estimated total value: 14 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 70 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Дизельне паливо

diesel fuel
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
589200 літр
Дизельне паливо (Код за ДК 021:2015 09134200-9 - Дизельне паливо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62301, Україна, Харківська область, Дергачівський р-н , Дергачівський полігон ТПВ
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Diesel fuel
CPV: 09130000-9
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару мова тендерних пропозицій - українська Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 20:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 20:12
Перелік змін до ТД_ДП налив 18.11.2020.docx
18 листопада 2020 20:12
ТД_ДП налив 18.11.2020.docx
26 жовтня 2020 19:47
ТД_ДП налив.docx
26 жовтня 2020 19:47
Оголошення ДП_налив.docx
18 листопада 2020 20:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 20:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 19:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 20:12
Перелік змін до ТД_ДП налив 18.11.2020.docx
18 листопада 2020 20:12
ТД_ДП налив 18.11.2020.docx
26 жовтня 2020 19:47
ТД_ДП налив.docx
26 жовтня 2020 19:47
Оголошення ДП_налив.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги до учасників
Дата подання: 09 листопада 2020 22:51
Дата відповіді: 12 листопада 2020 14:33
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, є дискримінаційними, порушують вимоги Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон), та які дозволять Замовнику визначити переможцем процедури заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд без дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників. А саме. Абзацем 2 п. 5 Додатку 2 до тендерної документації зазначено наступне: «Учасник має надати у складі тендерної пропозиції договір з виробником товару, що є предметом закупівлі, а також копії документів, що підтверджують наявність товару, що є предметом закупівлі, в повному обсязі на момент участі у торгах". Вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме - максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників. В той же час, Замовник не обґрунтовує необхідність встановлення у Документації зазначених вимог. Вищенаведені умови Документації обмежують коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними взаємовідносинами з виробниками, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі. Теж саме стосується вимоги щодо подання копій документів , підтверджуючих наявність на дату подання пропозицій залишків предмета закупівлі в повному обсязі. При цьому є багата практика АМКУ щодо цього питання. Одно з останніх рішень АМКУ – № 10085-р/пк-пз від 22.05.2020 по скарзі № UA-2020-04-18-000094-b.a2 від 22.05.2020. З метою усунення вказаних порушень, прошу внести зміни до тендерної документації шляхом виключення цієї вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію в частині виключення вказаної вимоги з тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-26-011085-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "АЛЬФА", Код ЄДРПОУ:41714500
Дата подання: 09 листопада 2020 22:54
Дискримінаційні вимоги до учасників
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, є дискримінаційними, порушують вимоги Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон), та які дозволять Замовнику визначити переможцем процедури заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд без дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників.
А саме. Абзацем 2 п. 5 Додатку 2 до тендерної документації зазначено наступне: «Учасник має надати у складі тендерної пропозиції договір з виробником товару, що є предметом закупівлі, а також копії документів, що підтверджують наявність товару, що є предметом закупівлі, в повному обсязі на момент участі у торгах".
Вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме - максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників. В той же час, Замовник не обґрунтовує необхідність встановлення у Документації зазначених вимог. Вищенаведені умови Документації обмежують коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними взаємовідносинами з виробниками, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі. Теж саме стосується вимоги щодо подання копій документів , підтверджуючих наявність на дату подання пропозицій залишків предмета закупівлі в повному обсязі.
При цьому є багата практика АМКУ щодо цього питання. Одно з останніх рішень АМКУ – № 10085-р/пк-пз від 22.05.2020 по скарзі № UA-2020-04-18-000094-b.a2 від 22.05.2020.
З метою усунення вказаних порушень, прошу внести зміни до тендерної документації шляхом виключення цієї вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 листопада 2020 14:34
Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію в частині виключення вказаної вимоги з тендерної документації

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 грудня 2020
UA-2020-10-26-011085-a8bb7aa9d0ccb4b1a97cf88964b7b1692
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 30990215
Місцезнаходження: 61068, Україна, Харківська область обл., м. Харків, просп. Московський, буд. 96-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "АЛЬФА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Вектор-Оіл Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

26 листопада 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
22 грудня 2020 17:11
12 Цінова.PDF.p7s
22 грудня 2020 17:10
7 Довідка п 12 ст 17.PDF.p7s
22 грудня 2020 17:10
Довідка.zip
22 грудня 2020 17:10
Довідка юр ос.zip
22 грудня 2020 17:10
public_doc.pdf
22 грудня 2020 17:10
public_doc.p7s
22 грудня 2020 17:10
12 Цінова.PDF
22 грудня 2020 17:10
9 Довідка про ліцензію.PDF
22 грудня 2020 17:10
8 Інфо про підписанта.PDF
22 грудня 2020 17:10
7 Довідка п 12 ст 17.PDF
22 грудня 2020 17:10
5 Довідка частина 2 ст 17.PDF
25 листопада 2020 16:53
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:53
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:52
8 Кваліфікаційні частина 2.pdf
25 листопада 2020 16:52
6 Інші документи згідно ТД.pdf
25 листопада 2020 16:52
1 Кваліфікаційні частина 1.pdf

Документи

26 листопада 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 листопада 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 листопада 2020 19:14
Електронний підпис
25 листопада 2020 19:14
Електронний підпис
25 листопада 2020 19:10
Ліцензія_Вектор Оіл (2020).PDF
25 листопада 2020 19:10
Витяг ПДВ .pdf
25 листопада 2020 19:10
Інші довідки.pdf
25 листопада 2020 19:10
Статут.pdf
25 листопада 2020 19:10
Додаток 3.pdf
25 листопада 2020 19:10
Лист-згода проект договору.pdf
25 листопада 2020 19:10
Вартисть чистих активів.pdf
25 листопада 2020 19:10
Додаток 2.pdf
25 листопада 2020 19:10
Відсутність підстав ст.17.pdf
25 листопада 2020 19:10
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОВІС ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "АЛЬФА"

ТОВ Вектор-Оіл

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" 13 964 040,00
UAH з ПДВ
13 964 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вектор-Оіл 13 999 392,00
UAH з ПДВ
13 999 392,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
22 грудня 2020 17:11
12 Цінова.PDF.p7s
22 грудня 2020 17:10
7 Довідка п 12 ст 17.PDF.p7s
22 грудня 2020 17:10
Довідка.zip
22 грудня 2020 17:10
Довідка юр ос.zip
22 грудня 2020 17:10
public_doc.pdf
22 грудня 2020 17:10
public_doc.p7s
22 грудня 2020 17:10
12 Цінова.PDF
22 грудня 2020 17:10
9 Довідка про ліцензію.PDF
22 грудня 2020 17:10
8 Інфо про підписанта.PDF
22 грудня 2020 17:10
7 Довідка п 12 ст 17.PDF
22 грудня 2020 17:10
5 Довідка частина 2 ст 17.PDF
25 листопада 2020 16:53
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:53
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:52
8 Кваліфікаційні частина 2.pdf
25 листопада 2020 16:52
6 Інші документи згідно ТД.pdf
25 листопада 2020 16:52
1 Кваліфікаційні частина 1.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 19:14
Електронний підпис
25 листопада 2020 19:14
Електронний підпис
25 листопада 2020 19:10
Ліцензія_Вектор Оіл (2020).PDF
25 листопада 2020 19:10
Витяг ПДВ .pdf
25 листопада 2020 19:10
Інші довідки.pdf
25 листопада 2020 19:10
Статут.pdf
25 листопада 2020 19:10
Додаток 3.pdf
25 листопада 2020 19:10
Лист-згода проект договору.pdf
25 листопада 2020 19:10
Вартисть чистих активів.pdf
25 листопада 2020 19:10
Додаток 2.pdf
25 листопада 2020 19:10
Відсутність підстав ст.17.pdf
25 листопада 2020 19:10
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОВІС ТРЕЙД"

ТОВ Вектор-Оіл

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД"
#34392042
Переможець 13 964 040,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 13:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД"
#34392042
13 964 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 19:42
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 19:38
Звіт про виконання 31.01.2022.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 19:28
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 13:36
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:33
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2021 12:16
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
10 листопада 2021 12:16
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2021 13:48
Дод угода №6 від 13.10.2021.pdf зміни до договору
19 жовтня 2021 13:44
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2021 11:38
Додаткова угода № 5 від 12.05.2021.pdf зміни до договору
14 травня 2021 11:35
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2021 10:50
Додаткова угода № 5 від 12.05.2021.pdf зміни до договору
14 травня 2021 10:49
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2021 14:36
Дод угода №4.pdf зміни до договору
17 лютого 2021 14:36
ПРотокол про зміни.pdf зміни до договору
17 лютого 2021 14:36
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2021 11:59
Дод угода №3.jpg зміни до договору
15 лютого 2021 11:57
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 19:50
Додаткова угода №2.jpg зміни до договору
05 січня 2021 19:49
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 10:11
Додаткова угода.pdf зміни до договору
04 січня 2021 10:11
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:59
Договір.pdf укладений
04 січня 2021 09:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі ст.188 Господарського кодексу України, пункту 3 частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 11.1.3., 11.2. Договору № 20/12-29 від 29.12.2020 (далі - Договір) Сторони вирішили внести зміни: • до пункту 3.1. Розділу 3 Договору та викласти його у новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 11 636 700 грн. 00 коп. (одинадцять мільйонів шістсот тридцять шість тисяч сімсот грн., 00 коп.) без ПДВ, ПДВ становить 2 327 340 грн. 00 коп. (два мільйони триста двадцять сім тисяч триста сорок грн., 00 коп.), разом з ПДВ 13 964 040 грн. 00 коп. (тринадцять мільйонів дев’ятсот шістдесят чотири тисячі сорок грн., 00 коп.), а саме: • за рахунок коштів підприємства – 7 964 040,00 грн. (сім мільйонів дев’ятсот шістдесят чотири тисячі сорок грн., 00 коп.), в тому числі ПДВ – 1 327 340,00 грн. (один мільйон триста двадцять сім тисяч триста сорок грн., 00 коп. ); • за рахунок коштів міського бюджету м.Харкова – 6 000 000,00 грн (шість мільйонів грн., 00 коп.), у тому числі ПДВ – 1 000 000,00 грн. (один мільйон грн., 00 коп.).» • до пункту 4.3. Розділу 4 Договору та викласти його у новій редакції: «4.3. Фінансування здійснюється за рахунок коштів підприємства та коштів міського бюджету м.Харкова.» 2. Викласти п.11.1.7. до Розділу 11 Договору та викласти його в новій редакції: «11.1.7. Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Зміни ціни за одиницю товару на підставі пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» відбувається лише за умови документального підтвердження іноземного походження товару в наступному порядку. Порядок зміни ціни за одиницю товару залежно від зміни курсу іноземної валюти визначається за допомогою наступної формули: Ц = (К1/К2) х Цт - Ц – ціна одиниці товару станом на дату проведення розрахунків; - К1- курс купівлі іноземної валюти (євро, долар США тощо)відносно гривні станом на дату проведення розрахунків; - К2 – курс гривні до іноземної валюти (євро, долар США), встановлений НБУ станом на дату проведення аукціону; - Цт – ціна одиниці товару станом на дату проведення аукціону.» 3. Сума договору після внесення змін: 13 964 040,00 грн з ПДВ. 4. Зазначені зміни вважаються дійсними після їх підписання представниками обох Сторін. 5. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 20/12-29
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі ст.188 Господарського кодексу України, пункту 3 частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 11.1.3., 11.2. Договору № 20/12-29 від 04.01.2021 (далі - Договір) Сторони вирішили внести зміни: • до пункту 3.1. Розділу 3 Договору та викласти його у новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 11 636 700 грн. 00 коп. (одинадцять мільйонів шістсот тридцять шість тисяч сімсот грн., 00 коп.) без ПДВ, ПДВ становить 2 327 340 грн. 00 коп. (два мільйони триста двадцять сім тисяч триста сорок грн., 00 коп.), разом з ПДВ 13 964 040 грн. 00 коп. (тринадцять мільйонів дев’ятсот шістдесят чотири тисячі сорок грн., 00 коп.). • до пункту 4.3. Розділу 4 Договору та викласти його у новій редакції: «4.3. Фінансування здійснюється за рахунок власних коштів підприємства» 2. Сума договору після внесення змін: 13 964 040,00 грн з ПДВ. 3. Зазначені зміни вважаються дійсними після їх підписання представниками обох Сторін. 4. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 20/12-29
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі ст.188 Господарського кодексу України, пункту 3 частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 11.1.3., 11.2. Договору № 20/12-29 від 04.01.2021 (далі - Договір) Сторони вирішили внести зміни: • до пункту 3.1. Розділу 3 Договору та викласти його у новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 11 636 700 грн. 00 коп. (одинадцять мільйонів шістсот тридцять шість тисяч сімсот грн., 00 коп.) без ПДВ, ПДВ становить 2 327 340 грн. 00 коп. (два мільйони триста двадцять сім тисяч триста сорок грн., 00 коп.), разом з ПДВ 13 964 040 грн. 00 коп. (тринадцять мільйонів дев’ятсот шістдесят чотири тисячі сорок грн., 00 коп.): • за рахунок коштів підприємства – 7 964 040 грн., 00 коп. (сім мільйонів дев’ятсот шістдесят чотири тисячі сорок грн., 00 коп.), у тому числі ПДВ – 1 327 340 грн., 00 коп. (один мільйон триста двадцять сім тисяч триста сорок грн., 00 коп. ); • за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади – 6 000 000 грн. 00 коп. (шість мільйонів грн., 00 коп.) у тому числі ПДВ – 1 000 000 грн. 00 коп. (один мільйон грн., 00 коп.).» • до пункту 4.3. Розділу 4 Договору та викласти його у новій редакції: «4.3. Фінансування здійснюється за рахунок власних коштів підприємства та коштів бюджету Харківської міської територіальної громади.» 2. Сума договору після внесення змін: 13 964 040,00 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 20/12-29
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі ст.188 Господарського кодексу України, пункту 3 частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 11.1.3., 11.2. Договору № 20/12-29 від 04.01.2021 (далі - Договір) Сторони вирішили внести зміни: • до пункту 1.1. Розділу 1 Договору та викласти його у новій редакції: «1.1. Постачальник зобов’язується у визначений цим Договором строк передати у власність Покупця Товар за ДК 021:2015: 09130000-9 - нафта і дистиляти ((Дизельне паливо) код за ДК 21:2015 09134200-9 - Дизельне паливо)), зазначений в Специфікації (Додаток №1), що є невід’ємною частиною договору, а Покупець – прийняти і оплатити такий товар.» • до пункту 5.1. Розділу 5 Договору та викласти його у новій редакції: «5.1. Строк поставки: до 31 грудня 2021.» 2. Сума договору після внесення змін: 13 964 040,00 грн з ПДВ. 3. Зазначені зміни вважаються дійсними після їх підписання представниками обох Сторін. 4. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 20/12-29
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі ст.188 Господарського кодексу України, п. 2 та 3 частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 11.1.2., 11.1.3., 11.2. Договору № 20/12-29 від 04.01.2021 (далі - Договір) Сторони вирішили внести зміни: • до пункту 11.1.2. Розділу 11 Договору та викласти його у новій редакції: «11.1.2. Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії.»; • до Додатку 1 до Договору та викласти його у новій редакції (додається окремо) • внести зміни до Розділу 13 та викласти його у новій редакції: (Місцезнаходження та реквізити сторін); 2. Сума договору після внесення змін: 13 964 031,60 грн з ПДВ. 3. Зазначені зміни вважаються дійсними після їх підписання представниками обох Сторін. 4. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 20/12-29
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . На підставі ст.188 Господарського кодексу України, п. 2 та 3 частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 11.1.2., 11.1.3., 11.2. Договору № 20/12-29 від 04.01.2021 (далі - Договір) Сторони вирішили внести зміни: • до пункту 11.1.2. Розділу 11 Договору та викласти його у новій редакції: «11.1.2. Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії.»; • до Додатку 1 до Договору та викласти його у новій редакції (додається окремо) • внести зміни до Розділу 13 та викласти його у новій редакції: (Місцезнаходження та реквізити сторін); 2. Сума договору після внесення змін: 13 964 031,60 грн з ПДВ. 3. Зазначені зміни вважаються дійсними після їх підписання представниками обох Сторін. 4. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 20/12-29
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі ст.188 Господарського кодексу України, пункту 2 частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 11.1.2., 11.2. Договору № 20/12-29 від 04.01.2021 (далі - Договір) Сторони вирішили внести зміни: 1.1. До пункту 3.1. Розділу 3 Договору та викласти його у новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 11 636 674 грн. 05 коп. (одинадцять мільйонів шістсот тридцять шість тисяч шістсот сімдесят чотири грн., 05 коп.) без ПДВ, ПДВ становить 2 327 334 грн. 81 коп. (два мільйони триста двадцять сім тисяч триста тридцять чотири грн., 81 коп.), разом з ПДВ 13 964 008 грн. 86 коп. (тринадцять мільйонів дев’ятсот шістдесят чотири тисячі вісім грн., 86 коп.).: • за рахунок коштів підприємства – 6 964 008 грн., 86 коп. (шість мільйонів дев’ятсот шістдесят чотири тисячі сорок грн., 00 коп.), у тому числі ПДВ – 1 160 673 грн., 33 коп. (один мільйон сто шістдесят тисяч шістсот сімдесят три грн., 33 коп.); • за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади – 7 000 000 грн. 00 коп. (сім мільйонів грн., 00 коп.) у тому числі ПДВ – 1 166 666 грн. 67 коп. (один мільйон сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість грн., 67 коп.).» 2. Сума договору після внесення змін: 13 964 008,86 грн з ПДВ. 3. Зазначені зміни вважаються дійсними після їх підписання представниками обох Сторін та починають діяти з 14.10.2021. 4. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 20/12-29
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. До пункту 3.1. Розділу 3 Договору та викласти його у новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 11 636 674 грн. 05 коп. (одинадцять мільйонів шістсот тридцять шість тисяч шістсот сімдесят чотири грн., 05 коп.) без ПДВ, ПДВ становить 2 327 334 грн. 81 коп. (два мільйони триста двадцять сім тисяч триста тридцять чотири грн., 81 коп.), разом з ПДВ 13 964 008 грн. 86 коп. (тринадцять мільйонів дев’ятсот шістдесят чотири тисячі вісім грн., 86 коп.).: • за рахунок коштів підприємства – 6 374 141 грн., 90 коп. (шість мільйонів триста сімдесят чотири тисячі сто сорок одна грн., 90 коп.), у тому числі ПДВ – 1 062 356 грн., 98 коп. (один мільйон шістдесят дві тисячі триста п’ятдесят шість грн., 98 коп.); • за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади – 7 589 866 грн. 96 коп. (сім мільйонів п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот шістдесят шість грн., 96 коп.) у тому числі ПДВ – 1 264 977 грн. 83 коп. (один мільйон двісті шістдесят чотири тисячі дев’ятсот сімдесят сім грн., 83 коп.).»
Номер договору про закупівлю: 20/12-29
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 20/12-29
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Звіт про виконання договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 20/12-29
Договір:
Номер додаткової угоди: Звіт про виконання договору про закупівлю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 30 квітня 2022
Сума оплати за договором: 14 183 972,78
UAH (в тому числі ПДВ 2 363 995,46 UAH)