Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для дільниці оброблення та контролю первинної документації
Furniture for the area of ​​processing and control of primary documentation
Очікувана вартість
114 272,10 UAH
UA-2020-10-26-010778-a 15f8c0ad0d6e4edca6880ab0aed6d4f7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Гринишин

+380504500785 grynyshyn-op@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі івано-франківської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22178632
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6
Контактна особа: Петро Гринишин
+380504500785
grynyshyn-op@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta" v osobi ivano-frankivskoi dyrektsii
National ID: 22178632
Contact point: Petro Hrynyshyn
+380504500785
grynyshyn-op@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 114 272,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 571,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 26 жовтня 2020 18:05
Enquiries until: 16 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 22 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 листопада 2020 00:00

Information

Estimated total value: 114 272 UAH including VAT
Minimal lowering step: 571 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Найменування закупівельника АТ "Укрпошта" в особі івано-франківської дирекції 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6.
Розгорнути Згорнути
A language (languages) that (what) tender suggestions must prepare is Ukrainian. Documents that does not prepare a participant and presented in composition of tender suggestion can be given by both Ukrainian and Russian languages. If in composition of tender suggestion a document is given in other language than Ukrainian or Russian, a participant gives translation of this документа. Quality and authenticity of translation a participant bears responsibility for. The applied criteria of estimation are a price. Location of Customer : 01001, м.Київ, street Khreshchatyk, house 22. The name of закупівельника propulsion MODULE "Укрпошта" in the person of the Ivano-Frankivsk management 76018, Ukraine, Ivano-Frankivsk area, Ivano-Frankivsk, street of independence, 6.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 штуки
Робочий стіл (1200*700*1200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Січових Стрільців ,13 А
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Workmount (1200*700*1200)
CPV: 39150000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
22 штуки
Стелаж складський (688*350*1872)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Січових Стрільців ,13 А
ДК 021:2015: 39151100-6 — Стелажі

Shelving is ware-house (688*350*1872)
CPV: 39151100-6
Період постачання: по 31 грудня 2020
5 штуки
Шафа для одягу (800*600*1872)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Січових Стрільців ,13 А
ДК 021:2015: 39151300-8 — Модульні меблі

A closet is for a clothing (800*600*1872)
CPV: 39151300-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену Продукцію здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту поставки Продукції Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2020 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 18:05
Tenderna dokumentatsiia..zip

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій