Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рафіновані олії та жири
Sunflower oil refined, deodorized
Очікувана вартість
91 629 000,00 UAH
UA-2020-10-26-010777-a 1785384c0c07492c8ff69de2150c0281
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Одінцова

+380442351742
+380442351742
l.odintsova@rezerv.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне агентство резерву України
Код ЄДРПОУ: 37472392
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28
Контактна особа: Лариса Одінцова
+380442351742,+380442351742
l.odintsova@rezerv.gov.ua
Додаткові контактні особи: Aндрій Білокур
+380442341397
a.bilokur@rezerv.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Derzhavne agentstvo rezervu Ukrainy
National ID: 37472392
Contact point: Larusa Odintsova
+380442351742,+380442351742
l.odintsova@rezerv.gov.ua
Additional contacts: Aндрій Білокур
+380442341397
a.bilokur@rezerv.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 04 січня 2021 11:26
Очікувана вартість: 91 629 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 458 145,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 916290 UAH
Publication date: 26 жовтня 2020 18:05
Enquiries until: 18 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 24 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 листопада 2020 18:00

Information

Estimated total value: 91 629 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 458 145 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 тонни
Олія соняшникова рафінована дезодорована виморожена марки «П»; ДК021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири; 15421000-5 Рафіновані олії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, Ново-Водолазький р-н, с. Ватутіне, вул. Нова, 5
ДК 021:2015: 15420000-8 — Рафіновані олії та жири

Sunflower oil refined, deodorized
CPV: 15420000-8
Період постачання: по 01 квітня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Тендерна пропозиція та всі документи до неї готуються українською мовою Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 18:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 18:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 18:53
Додаток 1 (досвід)(16, 17 ст. Закону) зі змінами (олія) 18.2020.docx
10 листопада 2020 15:29
Додаток 1 (досвід)(16, 17 ст. Закону) зі змінами (олія) 11.2020.docx
26 жовтня 2020 18:05
Додаток 1 (досвід)(16, 17 ст. Закону) (олія) 10.2020.docx
18 листопада 2020 18:53
ЗМІНИ ДО ТД (олія) 18.11.2020.doc
18 листопада 2020 18:53
Зміни у Додаток 1 (досвід)(16, 17 ст. Закону)(олія) 18.2020.docx
18 листопада 2020 18:53
ЗМІНИ у ДОДАТОК 4 (Договір олія) 18.11.2020.docx
18 листопада 2020 18:53
ТД (олія) зі змінами 18.11.2020.doc
26 жовтня 2020 18:05
ТД (олія) 10.2020.doc
18 листопада 2020 18:53
ДОДАТОК 4 (Договір олія) зі змінами 18.11.2020.docx
26 жовтня 2020 18:05
ДОДАТОК 4 (Договір олія) 10.2020.docx
10 листопада 2020 15:30
Зміни у ДОДАТОК 3 (ГЛ) 11.2020.docx
10 листопада 2020 15:29
ДОДАТОК 3 (ГЛ) зі змінами 11.2020.docx
26 жовтня 2020 18:05
Додаток 3 (ГАР. ЛИСТ)10.2020.docx
10 листопада 2020 15:29
Зміни у Додаток 1 (досвід)(16, 17 ст. Закону) (олія) 11.2020.docx
26 жовтня 2020 18:05
Додаток 1-Декларація (до ТС, гар. листа, проєкту договору) .doc
26 жовтня 2020 18:05
Додаток 2 (ТС олія соняшникова) 10.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-26-010777-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ", Код ЄДРПОУ:36531100
Дата подання: 29 жовтня 2020 12:59
Учасник виявив невідповідність вимог Додатку № 1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (таблиця 1)» до Тендерної документації ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та діючому законодавству.
У зв’язку з викладеним у вимозі, що додається, та з метою приведення тендерної документації у відповідності до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник просить внести зміни до Додатку № 1 до Тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 листопада 2020 16:32
Замовник розглядає вимогу щодо внесення змін у пункти 4 та 5 Додатку 1 (табл.1) до тендерної документації.
Після опрацювання вимоги замовником, внесені до тендерної документації зміни, будуть оприлюднені відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2020-10-26-010777-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ", Код ЄДРПОУ:36531100
Дата подання: 11 листопада 2020 20:12
Просимо внести зміни до умов тендерної документації
Враховуючи визначену тендерною документацією дату проведення аукціону 01.01.2020 року, просимо внести зміни до умов тендерної документації в частині визначення строку поставки предмету закупівлі до 01.03.2021 року.
Повний текст вимоги додається у файлі "Зміни до ТД.doc"
Скасована
Дата: 11 листопада 2020 21:52
Причина: Просимо скасувати помилково розміщену вимогу.
Номер вимоги: UA-2020-10-26-010777-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ", Код ЄДРПОУ:36531100
Дата подання: 11 листопада 2020 22:08
Просимо внести зміни до умов тендерної документації
Враховуючи визначену тендерною документацією дату проведення аукціону 01.01.2020 року, просимо внести зміни до умов тендерної документації в частині визначення строку поставки предмету закупівлі. Файл з повним текстом вимоги додається.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 листопада 2020 16:54
Замовник розглядає вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в частині строку поставки і закладення олії та дії договору.
Після опрацювання замовником, зміни до тендерної документації будуть оприлюднені з дотриманням діючого законодавства
Номер вимоги: UA-2020-10-26-010777-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 15 листопада 2020 23:10
Щодо аналогічних договорів
Відповідно до Додатку № 1 до ТД:
4.1. Учасник повинен мати відповідний досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі учасник надає довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори за 2017-2020 роки (не менше двох виконаних), загальний обсяг поставки (кількість товару) за якими, - не менше запланованого замовником обсягу поставки (кількості товару) за даною процедурою закупівлі із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон).» Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати оригінали виконаних договорів за предметом закупівлі та оригінали документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами (платіжні доручення або банківські виписки та акти звірки за договорами).

Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-10-26-010777-a запланований обсяг поставки становить 1500 т.
Отже, учасники повинні надати підтвердження виконання аналогічного договору у кількості, що дорівнює або перевищує 1500 т.
Вважаємо, що замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення такого критерію постачання аналогічного товару як в кількості, не менше 1500 т. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, такою що штучно обмежує конкуренцію та як наслідок може призвести до необґрунтованого завищення закупівельних цін.
Наше підприємство не має досвіду поставок олії в кількості предмета закупівлі, однак має тривалий та успішний досвід поставок продуктів харчування (у тому числі і олії) у менших обсягах, які однак дозволяють з впевненістю гарантувати поставки предмету закупівлі відповідної якості у визначені договором строки.
Станом на дату подання скарги, наше підприємство має успішний досвід виконання аналогічних договорів у обсязі 20% від запланованого обсягу. У той же час наявний досвід поставок інших продуктів харчування свідчить про тривалий та успішний досвід поставок продуктів харчування до замовників по всій території України.
Як підприємство, що здійснює поставки різноманітних продуктів харчування по всій території України, маємо можливість надати Вам численні відгуки наших клієнтів.
Звертаємо Вашу увагу, що розповсюдженим способом дискримінації є встановлення певного необґрунтованого вартісного та кількісного обсягу предмета закупівлі, звуження асортименту або надмірна та безпідставна деталізація витребуваного аналогічного предмету закупівлі.
Аналогічна ситуація розглянута у рішеннях АМКУ № 5889-р/пк-пз від 18.06.2018р., № 5458-р/пк-пз від 07.06.2018р., № 6428-р/пк-пз від 22.05.2019 р. та № 8451-р/пк-пз від 26.06.2019 р. щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі шляхом включення до документації дискримінаційних та необґрунтованих вимог щодо підтвердження постачання аналогічного товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Встановлюючи вимогу надати досвід виконання договорів у обсязі 100% від кількості, що закупається, замовник фактично вимагає надання підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів на все ті ж мільйони гривень, чим фактично все ж необґрунтовано обмежує, визнане органом оскарження право учасника на участь у цих закупівлях.
Просимо замовника не ігнорувати позицію органу оскарження, викладену у вищезазначених рішеннях, та не створювати непомірних перешкод, які значно обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних учасників.
Вищезазначена вимога дискримінаційна стосовно тих учасників, зокрема Скаржника, які не мають досвід виконання договорів на поставку олії у кількості не менше 1500 т (а таких учасників абсолютна більшість). Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що покликана штучно обмежити конкуренцію.
Просимо замовника переглянути цю вимогу та внести зміни в цій частині Тендерної документації.

Встановлення вимоги щодо кількісного виразу аналогічного договору у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої та четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.

Аналогічні вимоги вже були предметом розгляду органу оскарження та відповідно до рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1242-р/пк-пз від 05.02.2019, №1243-р/пк-пз від 05.02.2019 та № 6428-р/пк-пз від 22.05.2019 р., вже неоднарозово були визнані дискримінаційними.
Враховуючи наведене, просимо замовника внести зміни до умов Тендерної документації та визначити вимогу щодо підтвердження постачання аналогічного товару без кількісного критерію поставленого товару таких договорів, що буде свідчити про недискримінацію учасників, а також забезпечить законне право Скаржника на участь у цій процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2020 18:36
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються, зокрема такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасника установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Частиною 1 статті 16 Закону встановлено обов’язок замовника вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям.
Замовник відповідно до частини 2 цієї статті Закону установив кваліфікаційні критерії зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів саме за предметом закупівлі (15420000-8 Рафіновані олії та жири; 15421000-5 Рафіновані олії) та спосіб підтвердження відповідності учасника установленому критерію.
З метою розширення конкурентного середовища та уникнення дискримінації, підтвердження виконання аналогічних договорів учасником здійснюється шляхом надання учасником будь-якої кількості договорів, але не менше двох за чотирирічний період, загальний обсяг поставки (кількість товару) за якими, - не менше запланованого замовником обсягу поставки (кількості товару) за даною процедурою закупівлі.
Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та відповідає вимогам законодавства.
Підстави для задоволення вимоги, відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-10-26-010777-a.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 15 листопада 2020 23:37
Фінансова звітність
Відповідно до Додатку № 1 до ТД:
Фінансова спроможність учасника процедури закупівлі є підтвердженою, якщо обсяг річного доходу (виручки) за один із звітних періодів 2018-2019 років не менше очікуваної вартості предмета закупівлі за даною процедурою закупівлі.

Очікувана вартість закупівлі становить 91 629 000 грн. з ПДВ
Замовник фактично вимогає від потенційних учасників підтвердити наявність фінансової спроможності учасника, а саме наявність чистого річного доходу за 2018 або 2019 рік не менше 91,629 млн. грн.

Вважаємо, що зазначена умова документації є дискримінаційною й такою, що порушує права та законні інтереси скаржника як учасника торгів, що підтверджується нижчевикладеним. Вимога щодо розміру доходу учасника жодним чином не пов’язана з технічними характеристиками послуг, що є предметом закупівлі. Так само наявність або відсутність в учасника 2018 або 2019 року чистого доходу не менше 91,6 млн. грн. жодним чином не може впливати на якість товарів, що поставляються у 2020 році. На даний час жодним нормативно-правовим документом України не передбачено будь-яких обмежень щодо здійснення поставок товару залежно від розміру чистого доходу постачальника.

Така вимога є дискримінаційною щодопотенційних учасників - постачальників, у тому числі й скаржника, який 2019 році мав чистий дохід у розмірі 29 млн. грн. (аналогічно у 2018). Таке обмеження позбавляє наше підприємство можливості взяти участь у процедурі закупівлі. Наше підприємство з огляду на збільшення оборотів та розширення своєї дійсльності, у цьому році має можливість здійснити поставку предмету закупівлі в обсягах та за очікуваною вартістю.

Просимо обгрунтувати необхідність включення такого критерію з урахуванням того, що учасник-переможець буде зобов'язаний перерахувати Вам забезпечення виконання договору при укладенні договору, яке слугує додатковою гарантією замовника надійності, підтвердженням намірів та фінансової стабільності постачальника.

Звертаємо Вашу увагу на наявність практики органу оскарження з розгляду аналогічних питань, зокрема, рішення № 1783-р-пз від 19.02.2019 року у закупівлі № UA-2019-01-04-001747-c, відповідно до якого було встановлено що замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення умови Документації (необхідність підтвердження річного доходу у розмірі 5 млн. грн.) в наведеній редакції, та вимога була визнана такою, що є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання, зокрема, і Скаржника.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому
числі, Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Враховуючи викладене, просимо замовника внести зміни до Тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2020 18:37
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються, зокрема такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасника установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.

Частиною 1 статті 16 Закону встановлено обов’язок замовника вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини 2 цієї статті Закону замовнику надано право установити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема: наявність фінансової спроможності (пункт 4 частина 2), яка підтверджується фінансовою звітністю.
Частиною 3 статті 16 Закону встановлено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Замовник у тендерній документації встановив вимогу щодо підтвердження учасником фінансової спроможності обсягом річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі за даною процедурою закупівлі, що відповідає законодавству та не порушує права учасників.
Посилання на рішення від 19.02.2019 некоректне, так як не враховує діючої редакції Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-ІХ.
Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та відповідає вимогам законодавства.
Підстави для задоволення вимоги, відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-10-26-010777-a.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 15 листопада 2020 23:44
Щодо сертифікату екологічного керування
Відповідно до вимог п. 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД учасники повинні надати:

сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 6 14001:2015 IDT), видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсні на момент подання пропозиції.
Жодним іншим нормативно-правовим актом України не встановлено обов'язок постачальника проходити сертифікацію своєї діяльності згідно ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. Тому, вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності екологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів є законодавчо не обґрунтованою.

Апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 дійшов висновку, що «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації».

Просимо внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2020 18:39
Частиною 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація, крім інформації, встановленої у частинах 1 та 2 цієї статті, може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи особливості створення та закладення на тривале зберігання товарів до державного резерву, забезпечення їх якості та безпечності впродовж всього строку придатності замовник у пункті 1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановив, що учасники повинні надати сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015 IDT), видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України на ім’я учасника та дійсні на момент подання пропозиції.
Законодавство не містить обов’язку постачальнику проходити сертифікацію своєї діяльності згідно ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів, однак і не позбавляє права та можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку для дотримання умов тендерної документації
Зазначене міститься у пункті 46 висновку Верховного суду України по справі, на яку посилається учасник у вимозі.
Підстави для задоволення вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-10-26-010777-a.c7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 15 листопада 2020 23:52
Висновки сес на тару
Відповдіно до вимог ТД учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції:
документи, що підтверджують відповідність пакування предмету закупівлі вимогам встановленим цією тендерною документацією (Нотаріально засвідчені копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортну та споживчу тару, та оригінали якісних посвідчень на транспортну та споживчу тару).

Просимо пояснити, чому замовник вимагає надання саме нотаріально засвідчені копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортну та споживчу тару. Чим замовник обгрунтовує неможливість подання у складі тендерних пропозицій учасників сканкопій оригіналів таких документів?

Таким чином, Замовником вимагається нотаріально завірена копія висновків сес, які отримані виробниками тари, є власністю Виробника та знаходиться виключно у розпорядженні виробника, та жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок виробника надавати вказані документи своєму покупцю у оригіналі або нотаріально-завіреній копії.
Так само, Скаржник не має можливості зробити нотаріально завірену копію вказаних документів, оскільки у нього не має оригіналу документів.

Таким чином, Замовником створено штучні умови для перемоги на вказаних торгах для виробників та суб’єктів господарювання, які співпрацюють з виробниками, або самі замовлюють висновки сес, що ставить суб’єктів господарювання, які працюють з виробниками та у своїй діяльності не займаються отриманням висновків сес на тару, яка буде використвовуватися виробником товару, в якого потім будуть закуповувати готовий товар у цій тарі, у нерівні умови та у такий спосіб надається першим перевага, та Скаржник не може прийняти участь у даній процедурі закупівлі, оскільки з об’єктивних причин не може надати вказані документи у вказаній у оголошенні формі.

Просимо внести зміни у цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2020 18:40
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація, крім інформації, встановленої у частинах 1 та 2 цієї статті може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до Закону України «Про державний матеріальний резерву» матеріальні цінності поставляються до державного резерву за встановленими вимогами щодо забезпечення безпеки життя, здоров’я споживачів. Якість та безпечність споживчої та транспортної тари є одним із основних факторів забезпечення якості та безпечності олії соняшникової, що закуповується для закладення на тривале зберігання.
Враховуючи особливості створення запасів та закладення товарів до державного резерву на тривале зберігання, забезпечення їх якості та безпечності впродовж всього строку придатності, з метою уникнення подання учасником фальсифікованих висновків СЕС на тару та запобігання в подальшому застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 14 Закону України «Про державний матеріальний резерв», у тендерній документації вимагаються нотаріально завірені копії документів.
Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та відповідає вимогам законодавства.
Підстави для задоволення вимоги, відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-10-26-010777-a.c8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 15 листопада 2020 23:58
Інші дискримінаційні умови ТД
Відповідно до вимог ТД замовник вимагає надання:

1. Декларація виробника
оригінал декларації виробника з відміткою «на зберігання до державного резерву» з відображенням строку придатності та якісних характеристик олії соняшникової, що є предметом закупівлі, яка відповідає вимогам ДСТУ 4492:2017 та вимогам діючого законодавства;

Відмітка «на зберігання до державного резерву» з огляду на те, що договір з учасником-переможцем ще не укладений, а тому зазначати у декларації на товар призначення такого товару, є вимогою, яка обмежує конкуренцію та створює штучні перешкоди для потенційних учасників.
В минулому до резерву вже подавалися скарги з цього приводу, які були задоволені органом оскарження.
Просимо внести зміни в цій частині.

2. Документи щодо строку придатності олії
копії документів, що підтверджують строк придатності олії соняшникової (результати досліджень згідно чинних методик, затверджених у встановленому порядку);

Просимо внести зміни в цій частині.

3. ГМО
документи, які підтверджують, що Учасник у процесі реалізації продуктів харчування контролює вміст генетично модифікованих організмів в продуктах (копії документів, що підтверджують ведення учасником заходів по контролю ГМО у продуктах харчування при здійснені їх реалізації: протоколи випробувань, тощо)
Дослідження ГМО здійснює виробник, просимо не обмежувати участь потенційних учасників лише тими, які самостійно здійснюють контроль ГМо улабораторіях.
Просимо внести зміни в цій частині.

4. ТЗ
Зазначений Договір (оренди транспортного засобу або інший документ (договір, угода) має бути чинним мінімум до 31.12.2020 року, укладений між Учасником та власником транспортного засобу, що має право надавати транспортний засіб в оренду або здійснювати транспортні послуги (перевезення).
Послуги перевезення можуть надаватися не тільки власником.
Просимо внести зміни в цій частині.

5. ХАССП
Надає Акт, виданий за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (відповідно вимог Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446)
Проведення держ аудиту не є обов'язковим. З огляду на те, що учасниками буде надаватися сертифікат на систему НАССР, безпідставною є вимога щодо надання такого акту.
Просимо внести зміни в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2020 18:43
1) Декларація виробника
До державного резерву закладаються матеріальні цінності продовольчої групи товарів, які мають тривалий строк придатності і в переважній більшості виготовлені спеціально для закладення та зберігання в державному резерві.
Зважаючи на зазначене замовником, при закладенні товарів продовольчої групи на зберігання у державному резерві, вимагається Декларація виробника з відміткою «на зберігання до державного резерву».
Підстави для задоволення вимоги, відсутні
.
2) Документи щодо строку придатності
Відповідно до вимог пункту 13.2 ДСТУ 4492:2017 «строк придатності фасованої і не фасованої соняшникової олії визначає оператор ринку залежно від технології виробництва на підставі досліджень відповідно до чинних методик, затверджених в установленому порядку».
З наведеного, для підтвердження строку придатності (24 місяці) олії соняшникової замовник вимагає від учасника надання копії документів щодо результатів дослідження згідно чинних методик, затверджених в установленому порядку та які підтверджують строк придатності (24 місяці) олії соняшникової.
Виключно за вищезазначеними документами оператор ринку визначає та встановлює строк придатності олії соняшникової.

Підстави для задоволення вимоги відсутні.

3) ГМО

Тендерною документацією замовника вимагаються документи, які підтверджують, що Учасник у процесі реалізації продуктів харчування контролює вміст генетично модифікованих організмів в продуктах (копії документів, що підтверджують ведення учасником заходів по контролю ГМО у продуктах харчування при здійснені їх реалізації: протоколи випробувань, тощо).
Зазначене передбачає контроль учасника за ГМО у продуктах харчування, як потенційного постачальника товарів за результатами процедури закупівлі, на етапі реалізації товару, та жодним чином не обмежує участь потенційних учасників лише тими, які самостійно здійснюють контроль ГМО у лабораторіях.
Для дотримання умов тендерної документації, якщо ви плануєте здійснювати постачання товару за даною процедурою закупівлі, доцільно здійснити контроль ГМО у продуктах харчування для здійснення реалізації товару та отримати відповідні документи.
Підстави для задоволення вимоги, відсутні.

4) ТЗ
У тендерній документації замовником встановлено вимогу щодо строку дії договору, який надається учасником у складі тендерної пропозиції, - чинний мінімум до 31.12.2020 року.
Вимоги до осіб, що можуть надавати послуги перевезення, визначаються діючим законодавством України.
Підстави для задоволення вимоги відсутні.

5) НАССР
До державного резерву закладаються матеріальні цінності продовольчої групи товарів на тривале зберігання. Замовник повинен бути впевнений в тому, що продукція зберігатиметься в складських приміщеннях протягом всього строку придатності і не втратить свою якість та безпечність, що досягається додержання оператором ринку належних вимог виготовлення продукції, які станом на сьогоднішній день може перевірити виключно компетентний орган.
З метою унеможливлення закладення до державного резерву неякісної та небезпечної продукції замовник вимагає від учасника надання Акту відповідно до вимог Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446.
Оператор ринку в будь який час має право звернутися до компетентного органу щодо проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР та за результатами даного аудиту отримати Акт відповідно до вимог Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446.
Підстави для задоволення вимоги, відсутні.

Документи подані скаржником

29 жовтня 2020 12:59
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

11 листопада 2020 20:12
Зміни до ТД.doc

Документи подані скаржником

11 листопада 2020 22:08
Зміни до ТД.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-26-010777-a.c9
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дискримінаційні умови
На підставі наведеного вище, ст. 5, 18, 22 «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та задовольнити її; 2. Зупинити на строк до винесення рішення по суті за даною скаргою процедуру закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю: Олія соняшникова рафінована дезодорована виморожена марки «П» (ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири), згідно оголошення № UA-2020-10-26-010777-a від 26.10.2020 року, що проводиться Державним агентством резерву України; 3. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені Державним агентством резерву України у процедурі закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю: Олія соняшникова рафінована дезодорована виморожена марки «П» (ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири), згідно оголошення № UA-2020-10-26-010777-a від 26.10.2020 року. 4. Зобов’язати Державне агентство резерву України під час проведення процедури закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю: Олія соняшникова рафінована дезодорована виморожена марки «П» (ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири), згідно оголошення № UA-2020-10-26-010777-a від 26.10.2020 року, усунути дискримінаційні умови, що зазначені у Тендерній документації та проекті договору із змінами, усунути допущені замовником порушення ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі», скасувати зміни, внесені 18.11.2020 року, та привести тендерну документацію та Оголошення про проведення відкритих торгів у відповідність із вимогами законодавства.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 грудня 2020
UA-2020-10-26-010777-a1785384c0c07492c8ff69de2150c0281
Найменування: Державне агентство резерву України
Код ЄДРПОУ: 37472392
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

28 листопада 2020 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 листопада 2020 17:38
Електронний підпис
28 листопада 2020 17:38
Електронний підпис
27 листопада 2020 21:42
Електронний підпис
27 листопада 2020 21:42
Електронний підпис
27 листопада 2020 19:33
3. Додаток 1 та Додаток 3.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 19:33
3. Додаток 1 та Додаток 3.pdf
27 листопада 2020 19:28
75_Ф 2 2018 1.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 19:28
75_Ф 2 2018 1.pdf
27 листопада 2020 19:28
59.Трудова Карасенко2.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 19:28
59.Трудова Карасенко2.pdf
27 листопада 2020 19:27
47. Акт санобробки — копия (2).pdf
27 листопада 2020 19:27
47. Акт санобробки — копия.pdf
27 листопада 2020 19:27
47. Акт санобробки.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 19:27
47. Акт санобробки.pdf
27 листопада 2020 19:27
75. Фінансова спроможність 1.pdf
27 листопада 2020 18:18
70.Акт звірки ДКВС 2020.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 18:18
70.Акт звірки ДКВС 2020.pdf
27 листопада 2020 12:43
Електронний підпис
27 листопада 2020 12:43
Електронний підпис
27 листопада 2020 12:27
Довіреність 02112020.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:27
Довіреність 02112020.pdf (1).p7s
27 листопада 2020 12:27
Довіреність 02112020.pdf
27 листопада 2020 12:27
Гарант 1631_GR від 26.11.2020.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:27
Гарант 1631_GR від 26.11.2020.pdf (1).p7s
27 листопада 2020 12:27
Гарант 1631_GR від 26.11.2020.pdf
27 листопада 2020 12:27
Банківська ліцензія.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:27
Банківська ліцензія.pdf (1).p7s
27 листопада 2020 12:27
Банківська ліцензія.pdf
27 листопада 2020 12:27
86. Довідка ч. 2 ст. 17.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
86. Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
27 листопада 2020 12:27
82.Антикорупційна програма.pdf
27 листопада 2020 12:27
82-2.Копія Наказу 2.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
82-2.Копія Наказу 2.pdf
27 листопада 2020 12:27
82-1.Копія Наказу 1.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
82-1.Копія Наказу 1.pdf
27 листопада 2020 12:27
8-1.Копія наказа директор.pdf
27 листопада 2020 12:27
8-1.Карасенко_Наказ.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
8-1.Карасенко_Наказ.pdf
27 листопада 2020 12:27
75_Фінансова спроможність.pdf
27 листопада 2020 12:27
74 Форма 3.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
74 Форма 3.pdf
27 листопада 2020 12:27
74 Лист форма 3.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
74 Лист форма 3.pdf
27 листопада 2020 12:27
73 Форма 2.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
73 Форма 2.pdf
27 листопада 2020 12:27
72 Форма 1.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
72 Форма 1.pdf
27 листопада 2020 12:27
68. Атестат про акредитацію.pdf
27 листопада 2020 12:27
66. Довідка з описом заходів.pdf
27 листопада 2020 12:27
62. Наказ про впровадження.pdf
27 листопада 2020 12:27
61. Копія План НАССР.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
61. Копія План НАССР.pdf
27 листопада 2020 12:27
60. Довідка ст. 20.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
60. Довідка ст. 20.pdf
27 листопада 2020 12:27
6.Статут оригінал.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
6.Статут оригінал.pdf
27 листопада 2020 12:27
6.Статут копія.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
6.Статут копія.pdf
27 листопада 2020 12:27
36. Довідка щодо рівня цін.pdf
27 листопада 2020 12:27
3. Додаток 3.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
3. Додаток 3.pdf
27 листопада 2020 12:27
3. Додаток 3 з Додатком 1.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
3. Додаток 3 з Додатком 1.pdf
27 листопада 2020 12:27
3. Гарантійний лист.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
3. Гарантійний лист.pdf
27 листопада 2020 12:27
28. СФЕРА УкрНДІОЖ.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
28. СФЕРА УкрНДІОЖ.pdf
27 листопада 2020 12:27
28. Сфера аккредитації.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
28. Сфера аккредитації.pdf
27 листопада 2020 12:27
28. Атестат_акредитації_2019.pdf
27 листопада 2020 12:27
28. АТЕСТАТ УкрНДІОЖ.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
28. АТЕСТАТ УкрНДІОЖ.pdf
27 листопада 2020 12:27
23. Додаток 2.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
23. Додаток 2.pdf
27 листопада 2020 12:27
23. Додаток 2 з додатком 1.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
23. Додаток 2 з додатком 1.pdf
27 листопада 2020 12:27
2. Довідка ст. 17.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
2. Довідка ст. 17.pdf
27 листопада 2020 12:27
19.Копія паспорта директора.pdf
27 листопада 2020 12:27
17. Лист про захист довкілля.pdf
27 листопада 2020 12:27
14.-1. Додаток 1 підпис.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
14.-1. Додаток 1 підпис.pdf
27 листопада 2020 12:27
14. Додаток 4 підпис.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
14. Додаток 4 підпис.pdf
27 листопада 2020 12:27
13. Додаток 4 підпис печатка.pdf
27 листопада 2020 12:27
12 Довідка Альпарі.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
12 Довідка Альпарі.pdf
27 листопада 2020 12:27
10 Чисті активи.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
10 Чисті активи.pdf
27 листопада 2020 12:27
Довіреність 02112020.zip
27 листопада 2020 12:27
Гарантія_GR від 26.11.2020.zip
27 листопада 2020 12:27
Банківська ліцензія.zip
27 листопада 2020 12:27
61. Опис харчового продукту.pdf
27 листопада 2020 12:27
31.Гарантійний лист1.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
31.Гарантійний лист1.pdf
27 листопада 2020 12:27
27. Протокол діоксини.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
27. Протокол діоксини.pdf
27 листопада 2020 12:27
25. Сертифікат якості ящик.pdf
27 листопада 2020 12:27
24. Висновок ящик.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
24. Висновок ящик.pdf
27 листопада 2020 12:27
24. Висновок стрічка.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
24. Висновок стрічка.pdf
27 листопада 2020 12:27
24. Висновок преформа.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
24. Висновок преформа.pdf
27 листопада 2020 12:27
24. Висновок кришки, ручки.pdf
27 листопада 2020 12:27
71. Договір ДКВС 2020.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
71. Договір ДКВС 2020.pdf
27 листопада 2020 12:27
71. Договір 41 П.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
71. Договір 41 П.pdf
27 листопада 2020 12:27
71. Договір 40 П.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
71. Договір 40 П.pdf
27 листопада 2020 12:27
70. Договір ДКВС 2020.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
70. Договір ДКВС 2020.pdf
27 листопада 2020 12:27
70. Договір 41 П.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
70. Договір 41 П.pdf
27 листопада 2020 12:27
70. Договір 40 П.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
70. Договір 40 П.pdf
27 листопада 2020 12:27
70. Виписка банку9_19 лютого.pdf
27 листопада 2020 12:27
70. Виписка банку5_13 лютого.pdf
27 листопада 2020 12:27
70. Виписка банку2_6 лютого.pdf
27 листопада 2020 12:27
70. Виписка банку11_21 лютого.pdf
27 листопада 2020 12:27
70. Виписка банку1_5 лютого.pdf
27 листопада 2020 12:27
70. Виписка банку 19 травня 2017.pdf
27 листопада 2020 12:27
59.Трудова угода Ткаченко.pdf
27 листопада 2020 12:27
59.Трудова угода Теплюк.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
59.Трудова угода Теплюк.pdf
27 листопада 2020 12:27
59.Трудова угода Слободянюк.pdf
27 листопада 2020 12:27
59.Трудова угода Попенко.pdf
27 листопада 2020 12:27
59.Трудова угода Нальотенко.pdf
27 листопада 2020 12:27
59.Трудова угода Мацкула.pdf
27 листопада 2020 12:27
59.Трудова угода Зозуля.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
59.Трудова угода Зозуля.pdf
27 листопада 2020 12:27
57. Штатка 210220.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
57. Штатка 210220.pdf
27 листопада 2020 12:27
56. Мед книжка Теплюк.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
56. Мед книжка Теплюк.pdf
27 листопада 2020 12:27
56. Мед книжка Мацкула.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
56. Мед книжка Мацкула.pdf
27 листопада 2020 12:27
56. Мед книжка Карасенко.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
56. Мед книжка Карасенко.pdf
27 листопада 2020 12:27
56. Мед книжка Зозуля.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
56. Мед книжка Зозуля.pdf
27 листопада 2020 12:27
55. Лист про працівників.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
55. Лист про працівників.pdf
27 листопада 2020 12:27
50. Додаткова угода № 1 Сова.pdf
27 листопада 2020 12:27
49. Довідка транспорт.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
49. Довідка транспорт.pdf
27 листопада 2020 12:27
47. Акт санобробка приміщень.pdf
27 листопада 2020 12:27
45. Рішення реєстрація.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
45. Рішення реєстрація.pdf
27 листопада 2020 12:27
44. Додаткова угода № 2 Холод.pdf
27 листопада 2020 12:27
43. Довідка приміщення.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
43. Довідка приміщення.pdf
27 листопада 2020 12:27
4.-9. Лист-згода Слободянюк.pdf
27 листопада 2020 12:27
4.-8. Лист-згода Ткаченко.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
4.-8. Лист-згода Ткаченко.pdf
27 листопада 2020 12:27
4.-7. Лист-згода Попенко.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
4.-7. Лист-згода Попенко.pdf
27 листопада 2020 12:27
4.-6. Лист-згода Мацкула.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
4.-6. Лист-згода Мацкула.pdf
27 листопада 2020 12:27
4.-5. Лист-згода Нальотенко.pdf
27 листопада 2020 12:27
4.-4. Лист - згода Афанасьев.pdf
27 листопада 2020 12:27
4.-3. Лист-згода Теплюк.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
4.-3. Лист-згода Теплюк.pdf
27 листопада 2020 12:27
4.-10. Лист - згода Карасенко.pdf
27 листопада 2020 12:27
4-2. Лист згода Зозуля.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
4-2. Лист згода Зозуля.pdf
27 листопада 2020 12:27
4-1. Лист -згода Сова.PDF.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
4-1. Лист -згода Сова.PDF

Документи

28 листопада 2020 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 січня 2021 19:12
Електронний підпис
12 січня 2021 19:08
вчинення правочину
12 січня 2021 18:41
Електронний підпис
12 січня 2021 18:39
ч2 ст17
12 січня 2021 18:39
п 12 ч1 ст17
12 січня 2021 18:39
дпс
12 січня 2021 18:39
мвс
27 листопада 2020 19:12
Електронний підпис
27 листопада 2020 19:12
Електронний підпис
27 листопада 2020 18:03
32. інфо про ТЗ.7z
27 листопада 2020 18:03
31. акти 447.7z
27 листопада 2020 18:03
30. санобробка приміщення.7z
27 листопада 2020 18:03
29. реєстрація потужності.7z
27 листопада 2020 18:03
Гарантія 3531-20.zip
27 листопада 2020 18:03
26. згода з проектом договору.7z
27 листопада 2020 18:03
22_23_24_25_27 інші довідки.7z
27 листопада 2020 18:03
21. інфо щодо забезпечення ТП.7z
27 листопада 2020 18:03
20. зразок етикетки.7z
27 листопада 2020 18:03
банківська гарантія.7z
27 листопада 2020 18:03
19. гар лист виробника.7z
27 листопада 2020 18:03
18. контроль вмісту ГМО.7z
27 листопада 2020 18:03
38. фін спроможність.7z
27 листопада 2020 18:03
17. строк придатності олії.7z
27 листопада 2020 18:03
37. досвід викон аналог дог.7z
27 листопада 2020 18:03
16. протоколи випробувань.7z
27 листопада 2020 18:03
36. акт 446.7z
27 листопада 2020 18:02
15. декларація виробника.7z
27 листопада 2020 18:02
35. сертифікати 22000.7z
27 листопада 2020 18:02
34. відповідність ЗУ 771.7z
27 листопада 2020 18:02
13. сторок дії ТП.7z
27 листопада 2020 18:02
12. захист довкілля_14001.7z
27 листопада 2020 18:02
33. інфо про працівників.7z
27 листопада 2020 18:02
11. Додаток 4 проект догоовру.7z
27 листопада 2020 18:02
9. довідки з банків _ДПС.7z
27 листопада 2020 18:02
8. вартість чистих активів.7z
27 листопада 2020 18:02
7. повноваження щодо підпису.7z
27 листопада 2020 18:02
6. установчі док.7z
27 листопада 2020 18:02
4. Додаток 3 гар лист.7z
27 листопада 2020 18:02
2. Додаток 2 інфо про тех хар.7z
27 листопада 2020 18:02
1. строк поставки товарів.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ"

ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 січня 2021 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП 91 629 000,00
UAH з ПДВ
89 793 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" 91 620 000,00
UAH з ПДВ
90 252 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 січня 2021 19:12
Електронний підпис
12 січня 2021 19:08
вчинення правочину
12 січня 2021 18:41
Електронний підпис
12 січня 2021 18:39
ч2 ст17
12 січня 2021 18:39
п 12 ч1 ст17
12 січня 2021 18:39
дпс
12 січня 2021 18:39
мвс
27 листопада 2020 19:12
Електронний підпис
27 листопада 2020 19:12
Електронний підпис
27 листопада 2020 18:03
32. інфо про ТЗ.7z
27 листопада 2020 18:03
31. акти 447.7z
27 листопада 2020 18:03
30. санобробка приміщення.7z
27 листопада 2020 18:03
29. реєстрація потужності.7z
27 листопада 2020 18:03
Гарантія 3531-20.zip
27 листопада 2020 18:03
26. згода з проектом договору.7z
27 листопада 2020 18:03
22_23_24_25_27 інші довідки.7z
27 листопада 2020 18:03
21. інфо щодо забезпечення ТП.7z
27 листопада 2020 18:03
20. зразок етикетки.7z
27 листопада 2020 18:03
банківська гарантія.7z
27 листопада 2020 18:03
19. гар лист виробника.7z
27 листопада 2020 18:03
18. контроль вмісту ГМО.7z
27 листопада 2020 18:03
38. фін спроможність.7z
27 листопада 2020 18:03
17. строк придатності олії.7z
27 листопада 2020 18:03
37. досвід викон аналог дог.7z
27 листопада 2020 18:03
16. протоколи випробувань.7z
27 листопада 2020 18:03
36. акт 446.7z
27 листопада 2020 18:02
15. декларація виробника.7z
27 листопада 2020 18:02
35. сертифікати 22000.7z
27 листопада 2020 18:02
34. відповідність ЗУ 771.7z
27 листопада 2020 18:02
13. сторок дії ТП.7z
27 листопада 2020 18:02
12. захист довкілля_14001.7z
27 листопада 2020 18:02
33. інфо про працівників.7z
27 листопада 2020 18:02
11. Додаток 4 проект догоовру.7z
27 листопада 2020 18:02
9. довідки з банків _ДПС.7z
27 листопада 2020 18:02
8. вартість чистих активів.7z
27 листопада 2020 18:02
7. повноваження щодо підпису.7z
27 листопада 2020 18:02
6. установчі док.7z
27 листопада 2020 18:02
4. Додаток 3 гар лист.7z
27 листопада 2020 18:02
2. Додаток 2 інфо про тех хар.7z
27 листопада 2020 18:02
1. строк поставки товарів.7z

Публічні документи

28 листопада 2020 17:38
Електронний підпис
28 листопада 2020 17:38
Електронний підпис
27 листопада 2020 21:42
Електронний підпис
27 листопада 2020 21:42
Електронний підпис
27 листопада 2020 19:33
3. Додаток 1 та Додаток 3.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 19:33
3. Додаток 1 та Додаток 3.pdf
27 листопада 2020 19:28
75_Ф 2 2018 1.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 19:28
75_Ф 2 2018 1.pdf
27 листопада 2020 19:28
59.Трудова Карасенко2.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 19:28
59.Трудова Карасенко2.pdf
27 листопада 2020 19:27
47. Акт санобробки — копия (2).pdf
27 листопада 2020 19:27
47. Акт санобробки — копия.pdf
27 листопада 2020 19:27
47. Акт санобробки.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 19:27
47. Акт санобробки.pdf
27 листопада 2020 19:27
75. Фінансова спроможність 1.pdf
27 листопада 2020 18:18
70.Акт звірки ДКВС 2020.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 18:18
70.Акт звірки ДКВС 2020.pdf
27 листопада 2020 12:43
Електронний підпис
27 листопада 2020 12:43
Електронний підпис
27 листопада 2020 12:27
Довіреність 02112020.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:27
Довіреність 02112020.pdf (1).p7s
27 листопада 2020 12:27
Довіреність 02112020.pdf
27 листопада 2020 12:27
Гарант 1631_GR від 26.11.2020.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:27
Гарант 1631_GR від 26.11.2020.pdf (1).p7s
27 листопада 2020 12:27
Гарант 1631_GR від 26.11.2020.pdf
27 листопада 2020 12:27
Банківська ліцензія.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:27
Банківська ліцензія.pdf (1).p7s
27 листопада 2020 12:27
Банківська ліцензія.pdf
27 листопада 2020 12:27
86. Довідка ч. 2 ст. 17.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
86. Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
27 листопада 2020 12:27
82.Антикорупційна програма.pdf
27 листопада 2020 12:27
82-2.Копія Наказу 2.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
82-2.Копія Наказу 2.pdf
27 листопада 2020 12:27
82-1.Копія Наказу 1.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
82-1.Копія Наказу 1.pdf
27 листопада 2020 12:27
8-1.Копія наказа директор.pdf
27 листопада 2020 12:27
8-1.Карасенко_Наказ.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
8-1.Карасенко_Наказ.pdf
27 листопада 2020 12:27
75_Фінансова спроможність.pdf
27 листопада 2020 12:27
74 Форма 3.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
74 Форма 3.pdf
27 листопада 2020 12:27
74 Лист форма 3.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
74 Лист форма 3.pdf
27 листопада 2020 12:27
73 Форма 2.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
73 Форма 2.pdf
27 листопада 2020 12:27
72 Форма 1.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
72 Форма 1.pdf
27 листопада 2020 12:27
68. Атестат про акредитацію.pdf
27 листопада 2020 12:27
66. Довідка з описом заходів.pdf
27 листопада 2020 12:27
62. Наказ про впровадження.pdf
27 листопада 2020 12:27
61. Копія План НАССР.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
61. Копія План НАССР.pdf
27 листопада 2020 12:27
60. Довідка ст. 20.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
60. Довідка ст. 20.pdf
27 листопада 2020 12:27
6.Статут оригінал.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
6.Статут оригінал.pdf
27 листопада 2020 12:27
6.Статут копія.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
6.Статут копія.pdf
27 листопада 2020 12:27
36. Довідка щодо рівня цін.pdf
27 листопада 2020 12:27
3. Додаток 3.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
3. Додаток 3.pdf
27 листопада 2020 12:27
3. Додаток 3 з Додатком 1.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
3. Додаток 3 з Додатком 1.pdf
27 листопада 2020 12:27
3. Гарантійний лист.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
3. Гарантійний лист.pdf
27 листопада 2020 12:27
28. СФЕРА УкрНДІОЖ.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
28. СФЕРА УкрНДІОЖ.pdf
27 листопада 2020 12:27
28. Сфера аккредитації.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
28. Сфера аккредитації.pdf
27 листопада 2020 12:27
28. Атестат_акредитації_2019.pdf
27 листопада 2020 12:27
28. АТЕСТАТ УкрНДІОЖ.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
28. АТЕСТАТ УкрНДІОЖ.pdf
27 листопада 2020 12:27
23. Додаток 2.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
23. Додаток 2.pdf
27 листопада 2020 12:27
23. Додаток 2 з додатком 1.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
23. Додаток 2 з додатком 1.pdf
27 листопада 2020 12:27
2. Довідка ст. 17.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
2. Довідка ст. 17.pdf
27 листопада 2020 12:27
19.Копія паспорта директора.pdf
27 листопада 2020 12:27
17. Лист про захист довкілля.pdf
27 листопада 2020 12:27
14.-1. Додаток 1 підпис.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
14.-1. Додаток 1 підпис.pdf
27 листопада 2020 12:27
14. Додаток 4 підпис.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
14. Додаток 4 підпис.pdf
27 листопада 2020 12:27
13. Додаток 4 підпис печатка.pdf
27 листопада 2020 12:27
12 Довідка Альпарі.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
12 Довідка Альпарі.pdf
27 листопада 2020 12:27
10 Чисті активи.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
10 Чисті активи.pdf
27 листопада 2020 12:27
Довіреність 02112020.zip
27 листопада 2020 12:27
Гарантія_GR від 26.11.2020.zip
27 листопада 2020 12:27
Банківська ліцензія.zip
27 листопада 2020 12:27
61. Опис харчового продукту.pdf
27 листопада 2020 12:27
31.Гарантійний лист1.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
31.Гарантійний лист1.pdf
27 листопада 2020 12:27
27. Протокол діоксини.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
27. Протокол діоксини.pdf
27 листопада 2020 12:27
25. Сертифікат якості ящик.pdf
27 листопада 2020 12:27
24. Висновок ящик.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
24. Висновок ящик.pdf
27 листопада 2020 12:27
24. Висновок стрічка.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
24. Висновок стрічка.pdf
27 листопада 2020 12:27
24. Висновок преформа.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
24. Висновок преформа.pdf
27 листопада 2020 12:27
24. Висновок кришки, ручки.pdf
27 листопада 2020 12:27
71. Договір ДКВС 2020.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
71. Договір ДКВС 2020.pdf
27 листопада 2020 12:27
71. Договір 41 П.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
71. Договір 41 П.pdf
27 листопада 2020 12:27
71. Договір 40 П.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
71. Договір 40 П.pdf
27 листопада 2020 12:27
70. Договір ДКВС 2020.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
70. Договір ДКВС 2020.pdf
27 листопада 2020 12:27
70. Договір 41 П.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
70. Договір 41 П.pdf
27 листопада 2020 12:27
70. Договір 40 П.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
70. Договір 40 П.pdf
27 листопада 2020 12:27
70. Виписка банку9_19 лютого.pdf
27 листопада 2020 12:27
70. Виписка банку5_13 лютого.pdf
27 листопада 2020 12:27
70. Виписка банку2_6 лютого.pdf
27 листопада 2020 12:27
70. Виписка банку11_21 лютого.pdf
27 листопада 2020 12:27
70. Виписка банку1_5 лютого.pdf
27 листопада 2020 12:27
70. Виписка банку 19 травня 2017.pdf
27 листопада 2020 12:27
59.Трудова угода Ткаченко.pdf
27 листопада 2020 12:27
59.Трудова угода Теплюк.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
59.Трудова угода Теплюк.pdf
27 листопада 2020 12:27
59.Трудова угода Слободянюк.pdf
27 листопада 2020 12:27
59.Трудова угода Попенко.pdf
27 листопада 2020 12:27
59.Трудова угода Нальотенко.pdf
27 листопада 2020 12:27
59.Трудова угода Мацкула.pdf
27 листопада 2020 12:27
59.Трудова угода Зозуля.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
59.Трудова угода Зозуля.pdf
27 листопада 2020 12:27
57. Штатка 210220.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
57. Штатка 210220.pdf
27 листопада 2020 12:27
56. Мед книжка Теплюк.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
56. Мед книжка Теплюк.pdf
27 листопада 2020 12:27
56. Мед книжка Мацкула.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
56. Мед книжка Мацкула.pdf
27 листопада 2020 12:27
56. Мед книжка Карасенко.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
56. Мед книжка Карасенко.pdf
27 листопада 2020 12:27
56. Мед книжка Зозуля.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
56. Мед книжка Зозуля.pdf
27 листопада 2020 12:27
55. Лист про працівників.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
55. Лист про працівників.pdf
27 листопада 2020 12:27
50. Додаткова угода № 1 Сова.pdf
27 листопада 2020 12:27
49. Довідка транспорт.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
49. Довідка транспорт.pdf
27 листопада 2020 12:27
47. Акт санобробка приміщень.pdf
27 листопада 2020 12:27
45. Рішення реєстрація.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
45. Рішення реєстрація.pdf
27 листопада 2020 12:27
44. Додаткова угода № 2 Холод.pdf
27 листопада 2020 12:27
43. Довідка приміщення.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
43. Довідка приміщення.pdf
27 листопада 2020 12:27
4.-9. Лист-згода Слободянюк.pdf
27 листопада 2020 12:27
4.-8. Лист-згода Ткаченко.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
4.-8. Лист-згода Ткаченко.pdf
27 листопада 2020 12:27
4.-7. Лист-згода Попенко.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
4.-7. Лист-згода Попенко.pdf
27 листопада 2020 12:27
4.-6. Лист-згода Мацкула.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
4.-6. Лист-згода Мацкула.pdf
27 листопада 2020 12:27
4.-5. Лист-згода Нальотенко.pdf
27 листопада 2020 12:27
4.-4. Лист - згода Афанасьев.pdf
27 листопада 2020 12:27
4.-3. Лист-згода Теплюк.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
4.-3. Лист-згода Теплюк.pdf
27 листопада 2020 12:27
4.-10. Лист - згода Карасенко.pdf
27 листопада 2020 12:27
4-2. Лист згода Зозуля.pdf.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
4-2. Лист згода Зозуля.pdf
27 листопада 2020 12:27
4-1. Лист -згода Сова.PDF.(1).P7S
27 листопада 2020 12:27
4-1. Лист -згода Сова.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ"

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 12:56
ДОДАТКОВА УГОДА 1 від 31.03.2021 (олія) .pdf укладений
02 квітня 2021 12:50
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 12:19
ДОДАТКОВА УГОДА 1 від 31.03.2021 (олія) .pdf зміни до договору
02 квітня 2021 11:41
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 13:14
ДОГОВІР 2-120 від 22.01.2021 (олія).pdf укладений
25 січня 2021 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини п'ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони дійшли взаємної згоди щодо зменшення обсягів закупівлі олії соняшникової з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: Юр-2/120-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2021 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 48 476 666,63
UAH (в тому числі ПДВ 8 079 444,44 UAH)
Причини розірвання договору: З урахуванням фактичного обсягу видатків замовника сторони дійшли взаємної згоди щодо розірвання договору