Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тушки курей 1 категорії заморожені
Очікувана вартість
148 500,00 UAH
UA-2020-10-26-010530-a ad1c7049bbd34fc289d2b6876b635c99
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нартов Павло Вікторович

+380572973184 okil-96@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна клінічна інфекційна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02003652
Місцезнаходження: 61096, Україна , Харківська обл., місто Харків, проспект Героїв Сталінграда, 160
Контактна особа: Нартов Павло Вікторович
+380572973184
okil-96@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 148 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 742,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4455 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кг
Тушки курей 1 категорії заморожені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61096, Україна, Харківська область, Харків, проспект Героїв Сталінграду, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється по факту поставки Товару (післяплата). Остаточний строк оплати Товару складає 10 (десять) банківських днів з моменту поставки Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП НАЗАРЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 148 375,00
UAH з ПДВ
148 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП НАЗАРЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП НАЗАРЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2395000023
Переможець 148 375,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 17:17

Документи

06 листопада 2020 17:17
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:16
протокол 204

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП НАЗАРЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2395000023
148 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2020 17:17
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:16
протокол 204

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:10
ДУ2.pdf зміни до договору
04 січня 2021 11:09
кури.pdf зміни до договору
04 січня 2021 11:09
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 20:33
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 10:34
договір №2П/2020-НС укладений
12 листопада 2020 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 2П/2020-НС
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 2П/2020-НС
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML