Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-10-26-010489-a ● eb387fb5695a4643bc76b3fedcb2e73e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ПФУ у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 13814885 |
Вебсайт: | https://www.pfu.gov.ua/lv/ |
Місцезнаходження: | 79016, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10 |
Контактна особа: |
Маріанна Шиба +380678545495 shyba1982r@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2020 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2020 17:02 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2020 11:01 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28527 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Митрополита Андрея,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 листопада 2020
—
26 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2020 17:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2020 17:42 |
Нова ТД 300 000.doc | |
03 листопада 2020 17:42 |
повідомлення.PDF | |
26 жовтня 2020 17:19 |
Оголошення.PDF | |
26 жовтня 2020 17:19 |
Нова ТД 300 000.doc |
03 листопада 2020 17:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 листопада 2020 17:42 |
Нова ТД 300 000.doc
|
|||
03 листопада 2020 17:42 |
повідомлення.PDF
|
|||
26 жовтня 2020 17:19 |
Оголошення.PDF
|
|||
26 жовтня 2020 17:19 |
Нова ТД 300 000.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-26-010489-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 17 листопада 2020 12:20
Корупція
Вимога
Замовник в тендерній документації на закупівлю UA-2020-10-26-010489-a ДК 021:2015 - 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (канцелярське приладдя), в тендерної документації визначив:
«V. Оцінка тендерної пропозиції
1.2. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%)»
А також:
«IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
6.1 Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлених замовником (Додаток 1 до тендерної документації) у формі довідки довільної форми.
Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)
7.1 Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.»
Вважаємо відхилення нашої пропозиції безпідставним з таких міркувань:
1) Наша пропозиція за Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є найкращою 153 699,90 с НДС від тендерної пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ", якого визнано переможцем на даний час, 173 436,06 с НДС, різниця складає 19 736, 16 грн.
Пропозиція ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
32 Стікери кольрові (різні),75х75мм, 450 листочків 1 упаковка, будь якого кольору. Стікери кольрові (різні),75х75мм, 450 листочків 1 упаковка, будь якого кольору.
ТМ Axent
пач
200
43,50
8700,00
Пропозиція ПП Самтекс дистрибуція:
32
Стікери кольрові (різні), 75х75, 450 листочків 1 упаковка, будь якого кольору Стікери кольрові, папір клейкий; 76*76мм; 400арк.; кол. паст. зел.; арт. KL21502; ТМ KLERK Україна уп 200 18,60 3720,00
Різниця за ціною складає:
За одиницю товару 24,9 грн., за позицією 4980,00 грн.
2) Замовник при встановлені інших характеристик товару повинен був в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Оскліьки Замовник не зазначив вищезазначених нормативних документів, які можуть суттєво впливати на технологічний процес або/та на належне виконання завдань покладених на установу, ПП «Самтекс дистрибуція» зі свого боку надалі еквівалент. Зазначений товар є таким що відповідає Єдиниму критерію оцінки та за своїми характеристиками не може завдати шкоди технологічному процесу або/та належну виконанню завдань покладених на установу.
3) Виходячі із мети публічних закупівель в Україні відхилення нашої пропозиції порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на викладене та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо відхилення нашої пропозиції не аргументованою, та просимо скасувати рішення тендерного комітету щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, на визначення переможцям "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 листопада 2020 17:25
Головне управління Пенсійного фонду України розглянуло вашу вимогу в межах компетенції та повідомляє наступне.
Згідно Додатоку 1 до тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі” код закупівлі за ДК 021:2015 30190000-7 “Офісне устаткування та приладдя різне” (канцелярські товари)
а саме , позиції № 31 , замовник виставляв вимогу щодо закупівлі - стікери кольрові (різні), 75х75мм, 450 листочків 1 упаковка, будь якого кольору:
п. 31 Стікери кольрові (різні),75х75мм, 450 листочків 1 упаковка, будь якого кольору., уп.200,
За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною була пропозиція ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" з ціновою пропозицією 153 699,90 грн.
Відповідно до розгляду тендерних пропозицій ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", які завантажено на вебпорталі Уповноваженого органу, їх визначено такими, що не відповідають вимогам тендерної документації на закупівлю за предметом: “Офісне устаткування та приладдя різне” (канцелярські товари) ДК 021:2015 30190000-7.
Відповідно до додатоку 2 до тендерної документації “Тендерна пропозиція” відповідність предмета закупівлі встановленим параметрам повинна бути підтверджена довідкою у довільній формі, в якій мають бути відображені порівняльні характеристики товарів, зазначених у Додатку 1 до тендерної документації та запропонованих Учасником товарів, із зазначенням виробника, торгової марки та країни походження товару.
Учасником ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", надана порівняльна таблиця, а також, “Тендерна пропозиція”, в якиж під позицією № 32 вказано:
Стікери кольрові, папір клейкий,76х76мм, 400 арк., кол. паст. зел.; арт. КL 21502; TM KLERK Україна , що не выдповыдаэ вимогам ы тех.характеристикам замовника
Враховуючи викладене, вирішили визнати пропозицію Учасником ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та оголошенню про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: “Офісне устаткування та приладдя різне” (канцелярські товари) ДК 021:2015 30190000 .
Згідно Додатоку 1 до тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі” код закупівлі за ДК 021:2015 30190000-7 “Офісне устаткування та приладдя різне” (канцелярські товари)
а саме , позиції № 31 , замовник виставляв вимогу щодо закупівлі - стікери кольрові (різні), 75х75мм, 450 листочків 1 упаковка, будь якого кольору:
п. 31 Стікери кольрові (різні),75х75мм, 450 листочків 1 упаковка, будь якого кольору., уп.200,
За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною була пропозиція ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" з ціновою пропозицією 153 699,90 грн.
Відповідно до розгляду тендерних пропозицій ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", які завантажено на вебпорталі Уповноваженого органу, їх визначено такими, що не відповідають вимогам тендерної документації на закупівлю за предметом: “Офісне устаткування та приладдя різне” (канцелярські товари) ДК 021:2015 30190000-7.
Відповідно до додатоку 2 до тендерної документації “Тендерна пропозиція” відповідність предмета закупівлі встановленим параметрам повинна бути підтверджена довідкою у довільній формі, в якій мають бути відображені порівняльні характеристики товарів, зазначених у Додатку 1 до тендерної документації та запропонованих Учасником товарів, із зазначенням виробника, торгової марки та країни походження товару.
Учасником ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", надана порівняльна таблиця, а також, “Тендерна пропозиція”, в якиж під позицією № 32 вказано:
Стікери кольрові, папір клейкий,76х76мм, 400 арк., кол. паст. зел.; арт. КL 21502; TM KLERK Україна , що не выдповыдаэ вимогам ы тех.характеристикам замовника
Враховуючи викладене, вирішили визнати пропозицію Учасником ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та оголошенню про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: “Офісне устаткування та приладдя різне” (канцелярські товари) ДК 021:2015 30190000 .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
153 699,90
UAH з ПДВ
|
153 699,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
173 436,06
UAH з ПДВ
|
173 436,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП"ЧАС-ПІК" |
189 303,50
UAH з ПДВ
|
175 731,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
213 140,84
UAH з ПДВ
|
175 732,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
223 274,68
UAH з ПДВ
|
213 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" #38402792 |
Відхилено |
153 699,90
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2020 17:38
|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" #42227163 |
Переможець |
173 436,06
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2020 17:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 12:51
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 17:05
|
Укрканцторг договір.PDF | укладений |
01 грудня 2020 17:05
|