Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системний блок, Монітор 21.5", Маніпулятор типу «Миша» USB Black, Клавіатура USB, Лазерний принтер монохромний, Багатофункціональний пристрій, Лазерний принтер кольоровий
Очікувана вартість
1 248 150,00 UAH
UA-2020-10-26-010411-a afd3ae0b6de74a1bbe3997253c6c55c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянтин Киричевський

+380507039900 knp-mcrl.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "МЕРЕФ'ЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02002227
Місцезнаходження: 62472, Україна , Харківська обл., м. Мерефа, вул. Дніпровська, буд. 148
Контактна особа: Костянтин Киричевський
+380507039900
knp-mcrl.zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 11 листопада 2020 15:04
Очікувана вартість: 1 248 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 481,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37440 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Під час проведення процедури закупівлі тендерні пропозиції готуються українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - гарантія, більш детально викладено у п.2 Розділу ІІІ Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 штуки
Систeмний блoк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62472, Україна, Харківська область, м. Мepeфa, вул. Днiпpoвськa, буд.148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
55 штуки
Мoнiтop 21.5"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62472, Україна, Харківська область, м. Мepeфa, вул. Днiпpoвськa, буд.148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30231000-7 — Екрани комп’ютерних моніторів та консолі
55 штуки
Мaнiпулятop типу «Мишa» USB Black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62472, Україна, Харківська область, м. Мepeфa, вул. Днiпpoвськa, буд.148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30237410-6 — Комп’ютерні миші
55 штуки
Клaвiaтуpa USB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62472, Україна, Харківська область, м. Мepeфa, вул. Днiпpoвськa, буд.148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30237460-1 — Комп’ютерні клавіатури
29 штуки
Лaзepний пpинтep мoнoхpoмний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62472, Україна, Харківська область, м. Мepeфa, вул. Днiпpoвськa, буд.148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери
19 штуки
Бaгaтoфункцioнaльний пpистpiй
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62472, Україна, Харківська область, м. Мepeфa, вул. Днiпpoвськa, буд.148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30232000-4 — Периферійне обладнання
1 штуки
Лaзepний пpинтep кoльopoвий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62472, Україна, Харківська область, м. Мepeфa, вул. Днiпpoвськa, буд.148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пoкупeць, нa пiдстaвi видaткoвoї нaклaднoї, склaдeнoї Пoстaчaльникoм, пpoвoдить oплaту пoстaвлeнoгo Тoвapу Пoстaчaльнику пo фaкту пoстaвки тoвapу пpoтягoм 10 бaнкiвських днiв з мoмeнту oтpимaння Тoвapу (100% пiсляoплaтa) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 17:12
ТД 3023.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 28 жовтня 2020 20:54
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 14:16
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити вираз «або еквівалент» у разі необхідності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Враховуючи наведене та те, що єдиним 100% критерієм вибору переможця є ціна, до участі на торгах допускаються будь-яке комп’ютерне обладнання (згідно лотів), що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі (та його частин), визначеним Додатком 2 до Тендерної документації. Еквівалент буде визначатися за характеристиками, які визначені у Додатку №1 до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що в Додатку 1 до Тендерної документації зазначено: У paзi, якщo тeндepнa дoкумeнтaцiя мiстить пoсилaння нa кoнкpeтну тopгiвeльну мapку чи фipму, пaтeнт, кoнстpукцiю aбo тип пpeдмeтa зaкупiвлi, джepeлo йoгo пoхoджeння aбo виpoбникa, тo читaти з виpaзoм «aбo eквiвaлeнт».
У paзi нaдaння eквiвaлeнту, Учaсник в пpoпoзицiї пoвинeн зaзнaчити нaймeнувaння тa тeхнiчнi хapaктepистики зaпpoпoнoвaнoгo eквiвaлeнту. Зaпpoпoнoвaний учaсникoм eквiвaлeнт пpeдмeту зaкупiвлi зa свoїми тeхнiчними хapaктepистикaми пoвинeн бути нe гipшим, тoбтo, мaється нa увaзi виpiб з eквiвaлeнтними aбo кpaщими хapaктepистикaми.
Еквівалент - товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Дякуємо Вам за запитання, проте повідомляємо , що системні блоки на базі процесора AMD не розглядаються.
Тендер
Дата подання: 28 жовтня 2020 20:54
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 14:30
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання проводиться за рахунок Постачальника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-26-010411-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 29 жовтня 2020 10:50
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати "копію звіту Mіcrоsоft про сертифікацію обладнання, в якому підтверджено статус сертифікації запропонованого системного блоку для Mіcrоsоft Wіndоws 10 Clіеnt fаmіly.». Звертаємо увагу, що на даний момент документація чітко прописана під ЄДИНУ компанію в Україні (ТОВ НАВІГАТОР), що є єдиним українським виробником, що має відповідний статус Microsoft Windows 10 Client family із платним розміщенням на сайті Microsoft. Так, Ви можете перелічити іноземних виробників, проте їхня продукція є дорожчою, що збільшує вартість пропозиції і не даєм можливості чесно конкуруватиз місцевим виробником, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання. Дана вимога відсіює всіх виробників персональних комп'ютерів в Україні, які мають усі необхідні документи та не мають додаткових тисяч долларів на отримання та утримання подібних платних статусів. Зазначена вимога жодним чином не впливає на якість запропонованого програмного забезпечення будь-яким виробником, лише вимагає величезної кількості дозвільних документів та відповідно максимально здорожчує вартість самої пропозиції. Вкажіть, будь-ласка, який саме наказ чи інший законодавчий документ містить настільки дискримінаційні пункти вимог тільки до операційної системи, що не впливають на якісні та технічні характеристики предмета закупівлі? Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2020 15:14
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне: Ваші зауваження стосовно порушень норм ст. 31 Господарського кодексу України та «Зловживання монопольним становищем» є недоцільними. Замовник у своїй діяльності дотримується виключно норм чинного законодавства, жодним чином не дискримінує Учасників процедури закупівлі, та не надає преференцій жодному з учасників процедури закупівлі. Також, Учасник зауважив «що лише ОДИН виробник системних блоків в Україні (ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН")» мають копію звіту Mісrоsоft про сертифікацію обладнання, в якому підтверджено статус сертифікації запропонованого системного блоку для Mісrоsоft Wіndоws 10 Сlіеnt fаmіly. На даний момент, Замовник не володіє інформацією про кількість вітчизняних виробників комп’ютерів, системних блоків, які сертифіковані Mісrоsоft Wіndоws 10 Сlіеnt fаmіly. Проте, в Україні надано значну кількість продукції іноземних виробників таких як DELL, HP, LENOVO, ASUS, ACER. Отже, дана вимога не відсіює всіх виробників персональних комп'ютерів як в Україні так і за кордоном, що в свою чергу не являється дискримінацією. Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРПРОМСНАБ" 1 237 354,00
UAH з ПДВ
1 237 354,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІДІ ЛІНК" 1 248 000,00
UAH з ПДВ
1 248 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

20 листопада 2020 14:16
Електронний підпис
20 листопада 2020 08:56
ДФС СЛ Мерефа.pdf
16 листопада 2020 19:16
Електронний підпис
16 листопада 2020 19:13
Довідки ТОВ Сіді Лінк.pdf
16 листопада 2020 19:13
Довідка з МВС.zip
10 листопада 2020 19:33
Електронний підпис
10 листопада 2020 19:32
3. Проект договору .docx.(1).P7S
10 листопада 2020 19:32
3. Проект договору .docx
10 листопада 2020 19:32
3. Проект договору.pdf.(1).P7S
10 листопада 2020 19:32
3. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРПРОМСНАБ"

ТОВ "СІДІ ЛІНК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРПРОМСНАБ"
#32439282
Відхилено 1 237 354,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 15:08
ТОВ "СІДІ ЛІНК"
#37575641
Переможець 1 248 000,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 13:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІДІ ЛІНК"
#37575641
1 248 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:21
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 14:47
Дод угода_2.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 14:46
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 13:58
Дод угода 1.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 13:57
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 10:09
дог комп_021220-2.pdf укладений
02 грудня 2020 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 021220-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 021220-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 248 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 208 000,00 UAH)