Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 209+500 – км 210+600, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repair of principal motor road: Installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance H-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 209+500 – km 210+600, Khmelnytskyi region (45230000-8 Construction of pipelines, lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)
Очікувана вартість
14 777 594,00 UAH
UA-2020-10-26-010359-a 0fea1f09d9d04a30ad7e2a848f02c3a4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адуканець Леся Василівна

+380382783250 TENDERHM@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
+380382783250
TENDERHM@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25879878
Contact point: Adukanets Lesia Vasylivna
+380382783250
TENDERHM@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 24 грудня 2020 11:59
Очікувана вартість: 14 777 594,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 147 775,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 147775.9 UAH
Publication date: 26 жовтня 2020 17:10
Enquiries until: 16 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 22 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 листопада 2020 15:00

Information

Estimated total value: 14 777 594 UAH including VAT
Minimal lowering step: 147 776 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації) Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до тендерної документації
Language (languages) in which tender proposals should be prepared - Ukrainian (according to tender documentation)
Terms of providing tender offers - according to tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 209+500 – км 210+600, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of principal motor road: Installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance H-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 209+500 – km 210+600, Khmelnytskyi region (45230000-8 Construction of pipelines, lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces). Source of procurement financing is the state budget of Ukraine
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 30 квітня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов проєкту договору Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-26-010359-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Віннком Україна, Код ЄДРПОУ:36942282
Дата подання: 18 грудня 2020 17:48
Вимога Замовнику
Вимога Замовнику щодо рішення про відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "Віннком Україна"
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 грудня 2020 12:37
Відповідь: Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Віннком Україна» (далі – Учасник), крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не відповідає іншим вимогам тендерної документації №112/4 від 10 листопада 2020 року (далі – Тендерна документація), а тому така тендерна пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. Така позиція Мінекономрозвитку надана в консультації за посиланням: https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=2609b34c-7091-431c-a520-d85f4665cbf1&lang=uk-UA, а саме:
«Виходячи зі змісту статті 29 Закону замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію. При цьому протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону).
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
У свою чергу, відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Разом з тим перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону.
Отже, у разі якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Водночас у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин».
Учасником не було подано у своїй тендерній пропозиції виписку з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта, що вимагалося пунктом 2.1. частини 2 розділу ІІІ тендерної документації. Тобто підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника в цій частині слугує підстава згідно статті 31 Закону за якою тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Учасником надані договір оренди №О-2020 від 01.07.2020 року та договір оренди №С-2020 від 01.07.2020 року (документи додаються), в яких частково затонована (прихована) текст/інформація у полях договору, таким чином це було розцінено, як конфіденційна інформація (так, як, це поняття є оціночне і Закон не містить визначеного поняття конфіденційна інформація), що суперечить нормі статті 28 Закону та положенням пункту 1.3. частини 1 розділу V тендерної документації, де конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Тобто підставою для відхилення тендерної пропозиції в цій частині слугує підстава згідно статті 31 Закону Учасника визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Однак інформаційно-телекомунікаційною системою Прозоро забезпечена можливість вказувати документи із конфіденційною інформацією (згідно статті 28 Закону виключно замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною), однак Учасник такою можливістю не скористався й більше, у завантаженому файлі «Документи щодо повноваження керівника.pdf» розкрив усі персональні дані зазначеної вище фізичної особи (документи додаються). Тобто, як вбачається, конфіденційна інформація Учасником зазначається вибірково, в одних документах вона є конфіденційною, а в інших ця сама інформація вже не конфіденційна.
А також, подана Учасником Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вихідний №1015 від 26.11.2020 року, Таблиця №1 щодо проектно-вишукувальні та будівельно-монтажні роботи, не надано наявність працівників та не підтверджено знання та досвід, а також не відповідає зразку Додаток №3, що затверджений тендерною документацією №112/4 від 10 листопада 2020 року.
Та Додаток №4, Інформація про наявність досвіду виконання аналогічного договору, вихідний №1025 від 26.11.2020 року, не відповідає зразку, що затверджений тендерною документацією №112/4 від 10 листопада 2020 року.
Таким чином, тендерний комітет вважає своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Віннком Україна» правомірним та таким, що відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

18 грудня 2020 17:48
Вимога Замовнику

Документи

22 грудня 2020 12:37
Протокол 112І11 від 22.12.20.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 грудня 2020
UA-2020-10-26-010359-a0fea1f09d9d04a30ad7e2a848f02c3a4
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Віннком Україна Документи
Відхилено
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ #38238694

№ рішення у справі

596-р

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Документи

26 листопада 2020 15:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 січня 2021 15:32
Електронний підпис
11 січня 2021 15:30
Банківська гарантія
11 січня 2021 15:30
Ліцезія
06 січня 2021 14:39
Електронний підпис
06 січня 2021 14:33
Довідка з податкової
06 січня 2021 14:33
Договірна ціна
05 січня 2021 08:14
Електронний підпис
05 січня 2021 08:13
Ліцензія 31
05 січня 2021 08:13
Лист роз'яснення
05 січня 2021 08:13
Дозвіл 3760
05 січня 2021 08:12
Дозвіл 3732
05 січня 2021 08:12
Довідка МВС
05 січня 2021 08:12
Дозвіл 180
05 січня 2021 08:12
Довідка ст 17
26 листопада 2020 12:35
Електронний підпис
26 листопада 2020 12:35
Електронний підпис
26 листопада 2020 12:34
25. Технічне завдання 209.pdf
26 листопада 2020 09:50
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:50
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:49
34.Договірна ціна 209.pdf
25 листопада 2020 13:10
Електронний підпис
25 листопада 2020 13:10
Електронний підпис
25 листопада 2020 13:04
40.Довідка про санкції.pdf
25 листопада 2020 13:04
36.Реєстр.pdf
25 листопада 2020 13:04
35. Довідка щодо пп 2 п 5.6.ТД.pdf
25 листопада 2020 13:03
33.Договір.pdf
25 листопада 2020 13:03
29_30 Довідка_покриття_10560.pdf
25 листопада 2020 13:03
27.Протокол ЗЗ.pdf
25 листопада 2020 13:03
26.Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2020 13:03
23.Стаття 17.pdf
25 листопада 2020 13:03
25.Технічне завдання.pdf
25 листопада 2020 13:03
21.ДСМК ф2 - 9 місяців 2020р..pdf
25 листопада 2020 13:03
20.ДСМК баланс - 9 міс 2020.pdf
25 листопада 2020 13:03
20. Баланс на 31.12.2019.pdf
25 листопада 2020 13:03
17. Досвід по БМР_ЗАВІРЕНО.pdf
25 листопада 2020 13:03
16. Договір _251_ТОВ ВІА ДОРБУД.pdf
25 листопада 2020 13:03
10.Накази ДСМ.pdf
25 листопада 2020 13:03
08.Довідка про акти.pdf
25 листопада 2020 13:03
07.Бухгалтерська довідка.pdf
25 листопада 2020 13:03
6. Лист МТБ Автомагістраль.pdf
25 листопада 2020 13:03
5.Інвентарні картки.pdf
25 листопада 2020 13:03
5.Договір ТОВ ВІА ДОРБУД.pdf
25 листопада 2020 13:03
5.Договір ПП Автомагістраль.pdf
25 листопада 2020 13:03
04.Інформація про ТЗ.pdf
25 листопада 2020 13:03
3.Договір та ДУ_123_.pdf
25 листопада 2020 13:03
3.Договір та ДУ_100_.pdf
25 листопада 2020 13:03
3.Договір та ДУ_19_3_.pdf
25 листопада 2020 13:03
01.Довідка про підприємство.pdf

Документи

26 листопада 2020 15:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 листопада 2020 11:39
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:39
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:37
25. Проект договору.pdf
26 листопада 2020 11:37
21. Право підпису.pdf
26 листопада 2020 11:37
20. Гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 11:37
19. Технічне завдання.pdf
26 листопада 2020 11:37
17. ст.17.pdf
26 листопада 2020 11:37
16.1 Фінансова звітність.pdf
26 листопада 2020 11:36
13. км 399_395 ч.3.rar
26 листопада 2020 11:36
13. км 399_395 ч.2.rar
26 листопада 2020 11:36
13. км 399_395 ч.1.rar
26 листопада 2020 11:36
13. Експертні звіти.rar
26 листопада 2020 11:36
13. Досвід субпідрядник2.rar
26 листопада 2020 11:36
13. Досвід субпідрядник1.rar
26 листопада 2020 11:36
12. Додаток _4_досвід.pdf
26 листопада 2020 11:36
7. НАКАЗИ.rar
26 листопада 2020 11:36
6. Додаток _3_працівники.pdf
26 листопада 2020 11:36
5. ТЕХ.ПАСПОРТА.rar
26 листопада 2020 11:36
3. ПРИМІЩЕННЯ.rar
26 листопада 2020 11:36
ліцензія.zip
26 листопада 2020 11:36
Доручення.pdf
26 листопада 2020 11:36
дов2_25.11.pdf
26 листопада 2020 11:36
016-001-42422-2020.zip
26 листопада 2020 11:36
ДОГОВІРНА ЦІНА 209-210.pdf

Документи

26 листопада 2020 15:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 листопада 2020 14:47
бан гар.7z
26 листопада 2020 14:35
Електронний підпис
26 листопада 2020 13:58
Сканкопії інвентарних.pdf
26 листопада 2020 13:58
проет договору.pdf
26 листопада 2020 13:58
Опис_статут_рішення.PDF
26 листопада 2020 13:58
Лист пояснення.pdf
26 листопада 2020 13:58
Копії балансів.pdf
26 листопада 2020 13:58
Статут.PDF
26 листопада 2020 13:58
Інфо про приміщення.pdf
26 листопада 2020 13:58
Сканкопія антикорупці.pdf
26 листопада 2020 13:58
Інфо про працівників.pdf
26 листопада 2020 13:58
Сканкопія аналог договору.pdf
26 листопада 2020 13:58
Сканкопії підтверджуючи.pdf
26 листопада 2020 13:57
досвід виадорбуд 1 частина.7z
26 листопада 2020 13:57
досвід виа дорбуд 2 частина.7z
26 листопада 2020 13:57
доки субпід авакс 1 частина.7z
26 листопада 2020 13:57
доки авакс 2 частина.7z
26 листопада 2020 13:57
Довідка ст 17.pdf
26 листопада 2020 13:57
Довідка про субпідрядників.pdf
26 листопада 2020 13:57
Довідка про рух коштів.pdf
26 листопада 2020 13:57
Довідка про підприємство.pdf
26 листопада 2020 13:57
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

ТОВ Віннком Україна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ 14 333 266,17
UAH з ПДВ
14 333 266,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" 14 749 504,58
UAH з ПДВ
14 749 504,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2021 15:32
Електронний підпис
11 січня 2021 15:30
Банківська гарантія
11 січня 2021 15:30
Ліцезія
06 січня 2021 14:39
Електронний підпис
06 січня 2021 14:33
Довідка з податкової
06 січня 2021 14:33
Договірна ціна
05 січня 2021 08:14
Електронний підпис
05 січня 2021 08:13
Ліцензія 31
05 січня 2021 08:13
Лист роз'яснення
05 січня 2021 08:13
Дозвіл 3760
05 січня 2021 08:12
Дозвіл 3732
05 січня 2021 08:12
Довідка МВС
05 січня 2021 08:12
Дозвіл 180
05 січня 2021 08:12
Довідка ст 17
26 листопада 2020 12:35
Електронний підпис
26 листопада 2020 12:35
Електронний підпис
26 листопада 2020 12:34
25. Технічне завдання 209.pdf
26 листопада 2020 09:50
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:50
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:49
34.Договірна ціна 209.pdf
25 листопада 2020 13:10
Електронний підпис
25 листопада 2020 13:10
Електронний підпис
25 листопада 2020 13:04
40.Довідка про санкції.pdf
25 листопада 2020 13:04
36.Реєстр.pdf
25 листопада 2020 13:04
35. Довідка щодо пп 2 п 5.6.ТД.pdf
25 листопада 2020 13:03
33.Договір.pdf
25 листопада 2020 13:03
29_30 Довідка_покриття_10560.pdf
25 листопада 2020 13:03
27.Протокол ЗЗ.pdf
25 листопада 2020 13:03
26.Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2020 13:03
23.Стаття 17.pdf
25 листопада 2020 13:03
25.Технічне завдання.pdf
25 листопада 2020 13:03
21.ДСМК ф2 - 9 місяців 2020р..pdf
25 листопада 2020 13:03
20.ДСМК баланс - 9 міс 2020.pdf
25 листопада 2020 13:03
20. Баланс на 31.12.2019.pdf
25 листопада 2020 13:03
17. Досвід по БМР_ЗАВІРЕНО.pdf
25 листопада 2020 13:03
16. Договір _251_ТОВ ВІА ДОРБУД.pdf
25 листопада 2020 13:03
10.Накази ДСМ.pdf
25 листопада 2020 13:03
08.Довідка про акти.pdf
25 листопада 2020 13:03
07.Бухгалтерська довідка.pdf
25 листопада 2020 13:03
6. Лист МТБ Автомагістраль.pdf
25 листопада 2020 13:03
5.Інвентарні картки.pdf
25 листопада 2020 13:03
5.Договір ТОВ ВІА ДОРБУД.pdf
25 листопада 2020 13:03
5.Договір ПП Автомагістраль.pdf
25 листопада 2020 13:03
04.Інформація про ТЗ.pdf
25 листопада 2020 13:03
3.Договір та ДУ_123_.pdf
25 листопада 2020 13:03
3.Договір та ДУ_100_.pdf
25 листопада 2020 13:03
3.Договір та ДУ_19_3_.pdf
25 листопада 2020 13:03
01.Довідка про підприємство.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 11:39
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:39
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:37
25. Проект договору.pdf
26 листопада 2020 11:37
21. Право підпису.pdf
26 листопада 2020 11:37
20. Гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 11:37
19. Технічне завдання.pdf
26 листопада 2020 11:37
17. ст.17.pdf
26 листопада 2020 11:37
16.1 Фінансова звітність.pdf
26 листопада 2020 11:36
13. км 399_395 ч.3.rar
26 листопада 2020 11:36
13. км 399_395 ч.2.rar
26 листопада 2020 11:36
13. км 399_395 ч.1.rar
26 листопада 2020 11:36
13. Експертні звіти.rar
26 листопада 2020 11:36
13. Досвід субпідрядник2.rar
26 листопада 2020 11:36
13. Досвід субпідрядник1.rar
26 листопада 2020 11:36
12. Додаток _4_досвід.pdf
26 листопада 2020 11:36
7. НАКАЗИ.rar
26 листопада 2020 11:36
6. Додаток _3_працівники.pdf
26 листопада 2020 11:36
5. ТЕХ.ПАСПОРТА.rar
26 листопада 2020 11:36
3. ПРИМІЩЕННЯ.rar
26 листопада 2020 11:36
ліцензія.zip
26 листопада 2020 11:36
Доручення.pdf
26 листопада 2020 11:36
дов2_25.11.pdf
26 листопада 2020 11:36
016-001-42422-2020.zip
26 листопада 2020 11:36
ДОГОВІРНА ЦІНА 209-210.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
#38238694
Переможець 14 333 266,17
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 12:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ #38238694

№ рішення у справі

596-р

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
#38238694
14 333 266,17
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 17:51
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2021 14:23
ДУ № 6 до Договору № 5І21 (1).pdf зміни до договору
30 липня 2021 14:22
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 14:42
ДУ № 5 до Договору № 5І21-ПС (1).pdf зміни до договору
02 липня 2021 14:38
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 18:30
ДУ № 4 до договору № 5І21-ПС (1).pdf зміни до договору
31 травня 2021 18:29
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 17:21
ДУ № 3 до Договору № 5І21ПС (1).pdf зміни до договору
26 травня 2021 17:21
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 16:54
ДУ № 2 до Договору № 5І21 (1).pdf зміни до договору
29 квітня 2021 16:54
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2021 11:50
ДУ №1 до Договору №5І21-ПС (1).pdf зміни до договору
15 березня 2021 11:50
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 17:24
Договір № 5І21-ПС від 14.01.2021.pdf укладений
14 січня 2021 17:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі » Сторони погодили покращити якість предмету закупівлі та внести зміни до Розділу 5 п.5.22. та викласти його у наступній редакції: «5.22. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику авансу в сумі, що не перевищує тридцять відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше трьох місяців, що становить суму: - За рахунок коштів Спеціального фонду Державного бюджету - 4 299 900,00 грн (чотири мільйони двісті дев'яносто дев’ять тисяч дев'ятсот гривень нуль копійок) в тому числі ПДВ 20% в розмірі 716650,00 грн. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів тощо протягом не більше трьох місяців. Зарахування авансу здійснюється відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ №3). Після спливу трьох місяців невикористані суми авансу повертаються Замовнику з наданням пояснень причини невикористання Підрядником вказаного авансу і можуть слугувати підставою для розірвання Замовником Договору в односторонньому порядку. У разі неподання актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ №3) про використання суми попередньої оплати (авансу), Підрядник зобов’язаний повернути надану йому суму попередньої оплати (авансу), а у випадку не повернення сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення після спливу трьох місяців». 2. Інші умови Договору №5/21-Пс від 14 січня 2021 року залишаються незмінними. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною Договору №5/21-Пс від 14 січня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 5/21-ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно з п. 16.5 ДОГОВОРУ № 5/21-ПС від 14.01.2021 року (далі по тексту – Договір) Сторони вирішили внести зміни до п.6.1 Договору в наступній редакції: «Строк (термін) надання послуг по 31.05.2021 року» 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими для виконання Сторонами. 3. Сторони домовилися, що дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, набирає чинності з моменту підписання. 4. Додаткову угоду складено в двох примірниках – по одному для кожної Сторони.
Номер договору про закупівлю: 5/21-ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. ЗАМОВНИК та ПІДРЯДНИК, керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України « Про публічні закупівлі» (погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості(обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку), прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору №5/21-ПС від 14 січня 2021 року «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 277+000 – км 278+253, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), виклавши п3.1. у новій редакції: «Ціна Договору становить 13 078 744,66 грн.(тринадцять мільйонів сімдесят вісім тисяч сімсот сорок чотири гривні 66 копійок) , у тому числі ПДВ в розмірі 2 179 790,78 грн. 2. Викласти у новій редакції Додаток №1 « Договірна ціна» та Додаток №2 «Календарний план фінансування та надання послуг» ( Додаток №1 та Додаток №2 додаються). 3. Інші умови Договору №5/21-ПС від 14 січня 2021 року залишаються незмінними. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною Договору №5/21-ПС від 14 січня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 5/21-ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони вирішили продовжити строк виконання зобов’язань, та внести зміни до п.6.1 Розділу 6, виклавши його в наступній редакції : «Строк (термін) надання послуг по 30.06.2021 року». 2. Інші умови договору № 5/21-ПС від 14 січня 2021 року залишаються незмінними. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною договору № 5/21-ПС від 14 січня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 5/21-ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони вирішили продовжити строк виконання зобов’язань та строк дії договору і внести зміни до п. 6.1. Розділу 6 та п. 15.1 Розділу 15, виклавши їх в наступній редакції: «6.1. Строк (термін) надання послуг по 31.07.2021 року». «15.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє по 31.07.2021 р., але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань по Договору». 2. Інші умови Договору №5/21-ПС від 14 січня 2021 року залишаються незмінними. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною Договору № 5/21-ПС від 14 січня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 5/21-ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. ЗАМОВНИК та ПІДРЯДНИК, керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України « Про публічні закупівлі» (погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості(обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку), прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору №5/21-ПС від 14 січня 2021 року «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 209+500 – км 210+600, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)виклавши п3.1. у новій редакції: «Ціна Договору становить 12 937 230,20 грн.(дванадцять мільйонів дев’ятсот тридцять сім тисяч двісті тридцять гривень 20 копійок) , у тому числі ПДВ в розмірі 2 156 205,03 грн. 2. Викласти у новій редакції Додаток №1 « Договірна ціна» та Додаток №2 «Календарний план фінансування та надання послуг» ( Додаток №1 та Додаток №2 додаються). 3. Інші умови Договору №5/21-ПС від 14 січня 2021 року залишаються незмінними. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною Договору №5/21-ПС від 14 січня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 5/21-ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 12 937 230,20
UAH (в тому числі ПДВ 2 156 205,03 UAH)