Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів
DSTU B.D.1.1-1: 2013 The road maintenance services
Очікувана вартість
100 425 467,65 UAH
UA-2020-10-26-010349-a b355a0f4bcfa4d0fbbec7742ecb48cb8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council
National ID: 40506232
Contact point: Yavorska Myroslava
+380567441126
departamentblag@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 02 грудня 2020 13:54
Очікувана вартість: 100 425 467,65 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 004 254,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 26 жовтня 2020 17:06
Enquiries until: 16 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 22 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 листопада 2020 00:00

Information

Estimated total value: 100 425 468 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 004 255 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Scope of the procurement
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з демонтажу (45111300-1 - Демонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Services on dismantling ( 45111300-1 - disassembling operations)
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 послуга
Послуги з ремонту проїзжої частини, доріжок, тротуарів (45233220-7 - Влаштування дорожнього покриття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Carriageways, walkways, pavements repair services (45233220-7 - surfacing roadways)
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 15:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 15:36
Нова редакція тендерної документації від 18.11.2020.docx
18 листопада 2020 15:36
перелік змін від 18.11.2020.doc
26 жовтня 2020 17:07
Тендерна документація.docx
18 листопада 2020 15:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 17:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 15:36
Нова редакція тендерної документації від 18.11.2020.docx
18 листопада 2020 15:36
перелік змін від 18.11.2020.doc
26 жовтня 2020 17:07
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не реальні строки
Дата подання: 27 жовтня 2020 21:43
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 12:51
Доброго дня! В умовах проведення закупівлі вказано, що аукціон відбудеться 31.12.2020 року, однак в тендерній документації вказано, що строк виконання робіт до 31.12.2020 також. Зважаючи на те, що закупівля передбачає такі періоди після аукціону як - кваліфікація, підписання договору. Потенційний підрядник не зможе навіть приступити до роботи 31.12.2020 одразу після аукціону, не говорячи про те, що закінчити виконання робіт в цей день. Чи можливо внести зміни в тендерну документацію та вказати реалістичні строки виконання робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, початок аукціону електрона система визначає самостійно. Разом з цим, дата аукціону буде перерахована після допущення до аукціону усіх учасників (які прийматимуть участь у тендері та які відповідатимуть вимогам встановленим в тендерній документації).
Також, зазначаємо, що зазначені строки виконання послуг визначено для можливості усім учасникам розрахувати свої тендерні пропозиції.
вказати адреси надання послуг
Дата подання: 27 жовтня 2020 21:45
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 12:53
Доброго дня, можна в складі ТД внести адреси за якими буде виконуватись поточний ремонт?
Відповідь: В пункті 4.3. розділу І тендерної документації зазначено місце виконання послуг

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000070 ● dec2ab94501c441ca57616829c80fe0e
  • Статус: завершено ● Дата: 25 травня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 18:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
58 UA-2020-10-26-010349-a 26.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-20 17:05:31

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДСТУ
Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту шляхів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2020-10-26-010349-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-25 17:01:19

Відповідь на звернення

Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено вимоги щодо технічних специфікацій, маркування, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності.
Так, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить поняття обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі у відкритих торгах із публікацією на англійській мові, також Законом не встановлено обов’язок Замовників посилатись на будь які документи при складанні технічного завдання.
Технічне завдання на закупівлю послуг з поточного ремонту автошляхів (ID: UA-2020-10-26-010349-a) складалось на підставі потреби Замовника та ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Розмір бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості здійснювалось на підставі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 листопада 2020
UA-2020-10-26-010349-ab355a0f4bcfa4d0fbbec7742ecb48cb8
Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

26 листопада 2020 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 грудня 2020 14:10
Електронний підпис
07 грудня 2020 14:10
public_doc.pdf
07 грудня 2020 14:10
public_doc.p7s
07 грудня 2020 14:10
Довідки.pdf
07 грудня 2020 14:10
Довідка_20315383750090363269.pdf.p7s
07 грудня 2020 14:10
Довідка_20315383750090363269.pdf
25 листопада 2020 14:43
Електронний підпис
25 листопада 2020 14:43
Електронний підпис
25 листопада 2020 14:42
13. 216-231 Договірна ціна.pdf
25 листопада 2020 14:42
12. 215 Тендерна пропозиція.pdf
24 листопада 2020 15:24
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:24
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:23
13. 216-231 Договірна ціна.pdf
24 листопада 2020 15:23
12. 215 Тендерна пропозиція.pdf
24 листопада 2020 15:23
7. 145-164 Довідки.pdf
24 листопада 2020 15:23
6. 132-141 Фінансова звітність.pdf
24 листопада 2020 15:23
5. 116-131 Аналогічний договір.pdf
24 листопада 2020 15:23
4. 94-115 Техніка-2.pdf
24 листопада 2020 15:23
4. 55-93 Техніка-1.pdf
24 листопада 2020 15:23
3. 12-54 Працівники.pdf
24 листопада 2020 15:23
11. 213-214 ТЗ.pdf
24 листопада 2020 15:23
10. 207-212 Проект договору.pdf

Документи

26 листопада 2020 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 листопада 2020 22:50
Електронний підпис
25 листопада 2020 22:50
Електронний підпис
25 листопада 2020 22:46
22. Довідка про правочин.pdf
25 листопада 2020 22:46
25-27 Довідки.pdf
25 листопада 2020 22:46
7-21. Довідки.pdf
25 листопада 2020 22:46
2-5. Довідки.pdf
25 листопада 2020 22:46
1. Тендерна пропозиція.pdf
25 листопада 2020 22:46
28. Довідка про працівників.pdf
25 листопада 2020 22:46
Реєстр наданих документів.pdf
25 листопада 2020 22:46
29. Довідка про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ"

ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ" 98 751 029,03
UAH з ПДВ
98 751 029,03
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА" 99 546 227,52
UAH з ПДВ
99 546 227,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 14:10
Електронний підпис
07 грудня 2020 14:10
public_doc.pdf
07 грудня 2020 14:10
public_doc.p7s
07 грудня 2020 14:10
Довідки.pdf
07 грудня 2020 14:10
Довідка_20315383750090363269.pdf.p7s
07 грудня 2020 14:10
Довідка_20315383750090363269.pdf
25 листопада 2020 14:43
Електронний підпис
25 листопада 2020 14:43
Електронний підпис
25 листопада 2020 14:42
13. 216-231 Договірна ціна.pdf
25 листопада 2020 14:42
12. 215 Тендерна пропозиція.pdf
24 листопада 2020 15:24
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:24
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:23
13. 216-231 Договірна ціна.pdf
24 листопада 2020 15:23
12. 215 Тендерна пропозиція.pdf
24 листопада 2020 15:23
7. 145-164 Довідки.pdf
24 листопада 2020 15:23
6. 132-141 Фінансова звітність.pdf
24 листопада 2020 15:23
5. 116-131 Аналогічний договір.pdf
24 листопада 2020 15:23
4. 94-115 Техніка-2.pdf
24 листопада 2020 15:23
4. 55-93 Техніка-1.pdf
24 листопада 2020 15:23
3. 12-54 Працівники.pdf
24 листопада 2020 15:23
11. 213-214 ТЗ.pdf
24 листопада 2020 15:23
10. 207-212 Проект договору.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 22:50
Електронний підпис
25 листопада 2020 22:50
Електронний підпис
25 листопада 2020 22:46
22. Довідка про правочин.pdf
25 листопада 2020 22:46
25-27 Довідки.pdf
25 листопада 2020 22:46
7-21. Довідки.pdf
25 листопада 2020 22:46
2-5. Довідки.pdf
25 листопада 2020 22:46
1. Тендерна пропозиція.pdf
25 листопада 2020 22:46
28. Довідка про працівників.pdf
25 листопада 2020 22:46
Реєстр наданих документів.pdf
25 листопада 2020 22:46
29. Довідка про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ"

ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ"
#42890735
Переможець 98 751 029,03
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 14:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ"
#42890735
98 751 029,03
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 10:54
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 17:11
Ду 3 14.12-8.pdf зміни до договору
04 січня 2021 15:50
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 09:59
Ду 2 14.12-8.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 09:46
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 14:55
Ду 1 14.12-8.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 14:03
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 13:46
14.12-8.pdf укладений
15 грудня 2020 12:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 14/12-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 14/12-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 14/12-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 18 026 362,45
UAH (в тому числі ПДВ 3 003 708,23 UAH)