Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці км 274+066 – км 275+174, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repair of principal motor road: Installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance H-25 Horodyshche – Rivne – Starokostiantyniv on the section km 274+066 – km 275+174, Khmelnytskyi region (45230000-8 Construction of pipelines, lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)
Очікувана вартість
14 539 792,00 UAH
UA-2020-10-26-010249-a 0940506b999e426a86fba06448ecef71
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адуканець Леся Василівна

+380382783250 TENDERHM@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
+380382783250
TENDERHM@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25879878
Contact point: Adukanets Lesia Vasylivna
+380382783250
TENDERHM@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 24 грудня 2020 13:29
Очікувана вартість: 14 539 792,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 145 397,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 145397.9 UAH
Publication date: 26 жовтня 2020 17:02
Enquiries until: 16 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 22 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 листопада 2020 15:00

Information

Estimated total value: 14 539 792 UAH including VAT
Minimal lowering step: 145 398 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації) Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до тендерної документації
Language (languages) in which tender proposals should be prepared - Ukrainian (according to tender documentation)
Terms of providing tender offers - according to tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці км 274+066 – км 275+174, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of principal motor road: Installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance H-25 Horodyshche – Rivne – Starokostiantyniv on the section km 274+066 – km 275+174, Khmelnytskyi region (45230000-8 Construction of pipelines, lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces). Source of procurement financing is the state budget of Ukraine
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 30 квітня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов проєкту договору Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 грудня 2020
UA-2020-10-26-010249-a0940506b999e426a86fba06448ecef71
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ #38238694

№ рішення у справі

596-р

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Документи

26 листопада 2020 15:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 січня 2021 15:35
Електронний підпис
11 січня 2021 15:34
Банківська гарантія
11 січня 2021 15:34
Ліцезія
06 січня 2021 14:30
Електронний підпис
06 січня 2021 14:29
Довідка з податкової
05 січня 2021 08:25
Електронний підпис
05 січня 2021 08:24
Ліцензія 31
05 січня 2021 08:24
Лист роз'яснення
05 січня 2021 08:24
Дозвіл 3760
05 січня 2021 08:24
Дозвіл 3732
05 січня 2021 08:24
Дозвіл 180
05 січня 2021 08:24
Довідка МВС
05 січня 2021 08:24
Довідка ст 17
26 листопада 2020 12:32
Електронний підпис
26 листопада 2020 12:32
Електронний підпис
26 листопада 2020 12:31
Технічне завдання 274.pdf
26 листопада 2020 09:57
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:57
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:57
34.Договірна ціна 274.pdf
25 листопада 2020 13:24
Електронний підпис
25 листопада 2020 13:24
Електронний підпис
25 листопада 2020 13:23
40.Довідка про санкції.pdf
25 листопада 2020 13:23
36. Реєстр документів.pdf
25 листопада 2020 13:23
35. Довідка щодо пп 2 п 5.6. ТД.pdf
25 листопада 2020 13:23
33.Договір.pdf
25 листопада 2020 13:23
29_30 Довідка_покриття_10561.pdf
25 листопада 2020 13:23
27. Протокол ЗЗ.pdf
25 листопада 2020 13:23
26.Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2020 13:23
23. Стаття 17.pdf
25 листопада 2020 13:23
10.Накази ДСМ.pdf
25 листопада 2020 13:23
21.ДСМК ф2 - 9 місяців 2020р..pdf
25 листопада 2020 13:23
08.Довідка про акти.pdf
25 листопада 2020 13:23
07.Бухгалтерська довідка.pdf
25 листопада 2020 13:23
20.ДСМК баланс - 9 міс 2020.pdf
25 листопада 2020 13:23
20. Баланс на 31.12.2019.pdf
25 листопада 2020 13:23
25. Технічне завдання.pdf
25 листопада 2020 13:23
5.Інвентарні картки.pdf
25 листопада 2020 13:23
17. Досвід по БМР_ЗАВЕРЕНО.pdf
25 листопада 2020 13:23
16. Договір _251_ТОВ ВІА ДОРБУД.pdf
25 листопада 2020 13:23
5.Договір ТОВ ВІА ДОРБУД.pdf
25 листопада 2020 13:23
5.Договір ПП Автомагістраль.pdf
25 листопада 2020 13:23
3.Договір та ДУ_123_.pdf
25 листопада 2020 13:23
3.Договір та ДУ_100_.pdf
25 листопада 2020 13:23
3.Договір та ДУ_19_3_.pdf
25 листопада 2020 13:23
01. Довідка про підприємство.pdf

Документи

26 листопада 2020 15:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 листопада 2020 11:54
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:54
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:49
12.3 Досвід субпідрядник.rar
26 листопада 2020 11:49
13. км 399+395 ч.3.rar
26 листопада 2020 11:49
13. км 399+395 ч.2.rar
26 листопада 2020 11:49
12.2 Досвід субпідрядник.rar
26 листопада 2020 11:49
13. км 399+395 ч.1.rar
26 листопада 2020 11:49
24. Проект договору.pdf
26 листопада 2020 11:49
12.4 Експертні звіти.rar
26 листопада 2020 11:49
16.1 Фінансова звітність.pdf
26 листопада 2020 11:49
19. Технічне завдання.pdf
26 листопада 2020 11:49
7. НАКАЗИ.rar
26 листопада 2020 11:49
5. ТЕХ.ПАСПОРТА.rar
26 листопада 2020 11:49
11. Накази та сертифікати.rar
26 листопада 2020 11:49
3. ПРИМІЩЕННЯ.rar
26 листопада 2020 11:49
Доручення.pdf
26 листопада 2020 11:49
IMG_0001.pdf
26 листопада 2020 11:49
ліцензія.zip
26 листопада 2020 11:48
ДОГОВІРНА ЦІНА 274-275.pdf
26 листопада 2020 11:48
21. Право підпису.pdf
26 листопада 2020 11:48
17. ст.17.pdf
26 листопада 2020 11:48
12. Додаток №4_досвід.pdf
26 листопада 2020 11:48
6. Додаток №3_працівники.pdf
26 листопада 2020 11:47
016-001-42432-2020.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ 14 100 789,38
UAH з ПДВ
14 100 789,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» 14 538 999,98
UAH з ПДВ
14 538 999,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2021 15:35
Електронний підпис
11 січня 2021 15:34
Банківська гарантія
11 січня 2021 15:34
Ліцезія
06 січня 2021 14:30
Електронний підпис
06 січня 2021 14:29
Довідка з податкової
05 січня 2021 08:25
Електронний підпис
05 січня 2021 08:24
Ліцензія 31
05 січня 2021 08:24
Лист роз'яснення
05 січня 2021 08:24
Дозвіл 3760
05 січня 2021 08:24
Дозвіл 3732
05 січня 2021 08:24
Дозвіл 180
05 січня 2021 08:24
Довідка МВС
05 січня 2021 08:24
Довідка ст 17
26 листопада 2020 12:32
Електронний підпис
26 листопада 2020 12:32
Електронний підпис
26 листопада 2020 12:31
Технічне завдання 274.pdf
26 листопада 2020 09:57
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:57
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:57
34.Договірна ціна 274.pdf
25 листопада 2020 13:24
Електронний підпис
25 листопада 2020 13:24
Електронний підпис
25 листопада 2020 13:23
40.Довідка про санкції.pdf
25 листопада 2020 13:23
36. Реєстр документів.pdf
25 листопада 2020 13:23
35. Довідка щодо пп 2 п 5.6. ТД.pdf
25 листопада 2020 13:23
33.Договір.pdf
25 листопада 2020 13:23
29_30 Довідка_покриття_10561.pdf
25 листопада 2020 13:23
27. Протокол ЗЗ.pdf
25 листопада 2020 13:23
26.Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2020 13:23
23. Стаття 17.pdf
25 листопада 2020 13:23
10.Накази ДСМ.pdf
25 листопада 2020 13:23
21.ДСМК ф2 - 9 місяців 2020р..pdf
25 листопада 2020 13:23
08.Довідка про акти.pdf
25 листопада 2020 13:23
07.Бухгалтерська довідка.pdf
25 листопада 2020 13:23
20.ДСМК баланс - 9 міс 2020.pdf
25 листопада 2020 13:23
20. Баланс на 31.12.2019.pdf
25 листопада 2020 13:23
25. Технічне завдання.pdf
25 листопада 2020 13:23
5.Інвентарні картки.pdf
25 листопада 2020 13:23
17. Досвід по БМР_ЗАВЕРЕНО.pdf
25 листопада 2020 13:23
16. Договір _251_ТОВ ВІА ДОРБУД.pdf
25 листопада 2020 13:23
5.Договір ТОВ ВІА ДОРБУД.pdf
25 листопада 2020 13:23
5.Договір ПП Автомагістраль.pdf
25 листопада 2020 13:23
3.Договір та ДУ_123_.pdf
25 листопада 2020 13:23
3.Договір та ДУ_100_.pdf
25 листопада 2020 13:23
3.Договір та ДУ_19_3_.pdf
25 листопада 2020 13:23
01. Довідка про підприємство.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 11:54
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:54
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:49
12.3 Досвід субпідрядник.rar
26 листопада 2020 11:49
13. км 399+395 ч.3.rar
26 листопада 2020 11:49
13. км 399+395 ч.2.rar
26 листопада 2020 11:49
12.2 Досвід субпідрядник.rar
26 листопада 2020 11:49
13. км 399+395 ч.1.rar
26 листопада 2020 11:49
24. Проект договору.pdf
26 листопада 2020 11:49
12.4 Експертні звіти.rar
26 листопада 2020 11:49
16.1 Фінансова звітність.pdf
26 листопада 2020 11:49
19. Технічне завдання.pdf
26 листопада 2020 11:49
7. НАКАЗИ.rar
26 листопада 2020 11:49
5. ТЕХ.ПАСПОРТА.rar
26 листопада 2020 11:49
11. Накази та сертифікати.rar
26 листопада 2020 11:49
3. ПРИМІЩЕННЯ.rar
26 листопада 2020 11:49
Доручення.pdf
26 листопада 2020 11:49
IMG_0001.pdf
26 листопада 2020 11:49
ліцензія.zip
26 листопада 2020 11:48
ДОГОВІРНА ЦІНА 274-275.pdf
26 листопада 2020 11:48
21. Право підпису.pdf
26 листопада 2020 11:48
17. ст.17.pdf
26 листопада 2020 11:48
12. Додаток №4_досвід.pdf
26 листопада 2020 11:48
6. Додаток №3_працівники.pdf
26 листопада 2020 11:47
016-001-42432-2020.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
#38238694
Переможець 14 100 789,38
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 12:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ #38238694

№ рішення у справі

596-р

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 12:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
#38238694
14 100 789,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 17:28
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2021 14:37
ДУ № 6 до Договору № 7І21-ПС (1).pdf зміни до договору
30 липня 2021 14:37
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 15:02
ДУ № 5 до Договору № 7І21-ПС (1).pdf зміни до договору
02 липня 2021 15:01
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 18:21
ДУ № 4 до Договору № 7І21-ПС (1).pdf зміни до договору
31 травня 2021 18:21
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 17:27
ДУ № 3 до Договору № 7І21-ПС (1).pdf зміни до договору
26 травня 2021 17:27
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 17:02
ДУ №2 до Договору № 7І21 (1).pdf зміни до договору
29 квітня 2021 17:01
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2021 11:52
ДУ №1 до Договору №7І21-ПС (1).pdf зміни до договору
15 березня 2021 11:52
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 17:49
Договір № 7І21-ПС від 14.01.2021.pdf укладений
14 січня 2021 17:48

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 березня 2021 11:01
4 230 200,00 UAH UA748201720343291001100002424
САД у Хмельницькій обл.
UA293808050000000026000652713
ТОВ"Дорстрой Монтаж Київ"
Оплачений
23 червня 2021 12:17
8 944 763,86 UAH UA748201720343291001100002424
САД у Хмельницькій обл.
UA293808050000000026000652713
ТОВ"Дорстрой Монтаж Київ"
Оплачений
05 серпня 2021 10:36
56 834,02 UAH UA748201720343291001100002424
САД у Хмельницькій обл.
UA293808050000000026000652713
ТОВ"Дорстрой Монтаж Київ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі » Сторони погодили покращити якість предмету закупівлі та внести зміни до Розділу 5 п.5.22. та викласти його у наступній редакції: «5.22. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику авансу в сумі, що не перевищує тридцять відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше трьох місяців, що становить суму: - За рахунок коштів Спеціального фонду Державного бюджету – 4 230 200,00 грн (чотири мільйони двісті тридцять тисяч двісті гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 20% в розмірі -705 033,33 грн. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів тощо протягом трьох місяців. Зарахування авансу здійснюється відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ №3). Після спливу трьох місяців невикористані суми авансу повертаються Замовнику з наданням пояснень причини невикористання Підрядником вказаного авансу і можуть слугувати підставою для розірвання Замовником Договору в односторонньому порядку. У разі неподання актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ №3) про використання суми попередньої оплати (авансу), Підрядник зобов’язаний повернути надану йому суму попередньої оплати (авансу), а у випадку не повернення сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. 2. Інші умови Договору №7/21-Пс від 14 січня 2021 року залишаються незмінними. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною Договору №7/21-Пс від 14 січня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 7/21-ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно з п. 16.5 ДОГОВОРУ № 7/21-ПС від 14.01.2021 року (далі по тексту – Договір) Сторони вирішили внести зміни до п.6.1 Договору в наступній редакції: «Строк (термін) надання послуг по 31.05.2021 року» 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими для виконання Сторонами. 3. Сторони домовилися, що дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, набирає чинності з моменту підписання. 4. Додаткову угоду складено в двох примірниках – по одному для кожної Сторони.
Номер договору про закупівлю: 7/21-ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. ЗАМОВНИК та ПІДРЯДНИК, керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України « Про публічні закупівлі» (погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості(обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку), прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору №7/21-ПС від 14 січня 2021 року «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці км 274+066 – км 275+174, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), виклавши п3.1. у новій редакції: «Ціна Договору становить 13 324 510,66 грн.(тринадцять мільйонів триста двадцять чотири тисячі п’ятсот десять гривень 66 копійок) , у тому числі ПДВ в розмірі 2 220 751,78 грн.» 2. Викласти у новій редакції Додаток №1 « Договірна ціна» та Додаток №2 «Календарний план фінансування та надання послуг» ( Додаток №1 та Додаток №2 додаються). 3. Інші умови Договору №7/21-ПС від 14 січня 2021 року залишаються незмінними. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною Договору №7/21-ПС від 14 січня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 7/21-ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони вирішили продовжити строк виконання зобов’язань, та внести зміни до п.6.1 Розділу 6, виклавши його в наступній редакції : «Строк (термін) надання послуг по 30.06.2021 року». 2. Інші умови договору № 7/21-ПС від 14 січня 2021 року залишаються незмінними. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною договору № 7/21-ПС від 14 січня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 7/21-ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони вирішили продовжити строк виконання зобов’язань та строк дії договору і внести зміни до п. 6.1. Розділу 6 та п. 15.1 Розділу 15, виклавши їх в наступній редакції: «6.1. Строк (термін) надання послуг по 31.07.2021 року». «15.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє по 31.12.2021 р., але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань по Договору». 2. Інші умови Договору №7/21-ПС від 14 січня 2021 року залишаються незмінними. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною Договору №7/21-ПС від 14 січня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 7/21-ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. ЗАМОВНИК та ПІДРЯДНИК, керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України « Про публічні закупівлі» (погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості(обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку), прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору №7/21-ПС від 14 січня 2021 року «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці км 274+066 – км 275+174, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), виклавши п3.1. у новій редакції: «Ціна Договору становить 13 231 797,88 грн.(тринадцять мільйонів двісті тридцять одна тисяча сімсот дев’яносто сім гривень 88 копійок) , у тому числі ПДВ в розмірі 2 205 299,65 грн.» 2. Викласти у новій редакції Додаток №1 « Договірна ціна» та Додаток №2 «Календарний план фінансування та надання послуг» ( Додаток №1 та Додаток №2 додаються). 3. Інші умови Договору №7/21-ПС від 14 січня 2021 року залишаються незмінними. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною Договору №7/21-ПС від 14 січня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 7/21-ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 231 797,88
UAH (в тому числі ПДВ 2 205 299,65 UAH)