Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реставрація будівлі виконавчого комітету Миколаївської міської ради по вул.Адміральська, 20 у м.Миколаєві (заміна ліфта) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 718 805,08 UAH
UA-2020-10-26-010114-a b275becc250e4b8ca568315f4eb650b4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Артюх

+380502503451 y.artiukh@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41271134
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135
Контактна особа: Юлія Артюх
+380502503451
y.artiukh@mkrada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Управлінням капітального будівництва Миколаївської міської ради двічі були оголошені відкриті торги 07.08.2020 та 22.09.2020 за предметом закупівлі: Реставрація будівлі виконавчого комітету Миколаївської міської ради по вул.Адміральська, 20 у м.Миколаєві (заміна ліфта) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), з очікуваною вартістю закупівлі 1 771 964,00 грн. (один мільйон сімсот сімдесят одна тисяча дев’ятсот шістдесят чотири гривні 00 копiйок), закупівлі не відбулися у зв’язку з відсутністю достатньої кількості учасників.
Першого та другого разу на участь у торгах свою пропозицію подало лише ТОВ «ЄВРО ЛІФТ», ціна пропозиції 1 718 805,08 грн.
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, Визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Усі умови, встановлені законодавством як необхідні для проведення переговорної процедури закупівлі є дотриманими.
ТОВ «ЄВРО ЛІФТ» під час проведення з ним переговорів надав свою згоду на укладання договору по об’єкту: Реставрація будівлі виконавчого комітету Миколаївської міської ради по вул.Адміральська, 20 у м.Миколаєві (заміна ліфта) та підтвердив свою відповідність кваліфікаційним та іншим вимогам замовника.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 16:57
Оскарження наміру укласти договір: 06 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реставрація будівлі виконавчого комітету Миколаївської міської ради по вул.Адміральська, 20 у м.Миколаєві (заміна ліфта) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Адміральська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія можливе авансування з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ Аванс 14 Банківські 30
Iнша подія після підписання Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ Пiсляоплата 14 Банківські 70

Тендерна документація

26 жовтня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ЛІФТ"
#38622440
Переможець 1 718 805,08
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 16:57

Документи

26 жовтня 2020 16:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 16:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ЛІФТ"
#38622440
1 718 805,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2020 16:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 11:23
платіжне доруч.ліфт.pdf укладений
22 жовтня 2021 11:22
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2021 16:21
ДУ5 від 23.09.2021 до дог. 22Т ліфт.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 16:18
Додаток 4 до ДУ5 від 23.09.2021 дог.22Т _ДЦ,1.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 16:18
Додаток 4 до ДУ5 від 23.09.2021 дог.22Т _ДЦ,2.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 16:18
Додаток 4 до ДУ5 від 23.09.2021 дог.22Т _ДЦ,3.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 16:18
Додаток 4 до ДУ5 від 23.09.2021 дог.22Т _ДЦ,4.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:41
ДУ4 від 30.12.2020 до дог. 22Т ліфт.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:40
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 20:28
ДУ3 від 30.12.2020 до дог.22Т ліфт.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 20:27
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 09:44
ДУ 2 від 23.12.2020 до дог.22Т_заміна ліфта.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:43
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 13:16
ДУ 1 від 20.11.2020 до дог.22Т_заміна ліфта.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 13:16
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 13:06
Додаток 4 до дог.22Т від 20.11.2020_ДЦ,2.pdf укладений
20 листопада 2020 13:06
Додаток 4 до дог.22Т від 20.11.2020_ДЦ,1.pdf укладений
20 листопада 2020 13:06
Дог.22Т від 20.11.2020_заміна ліфта.pdf укладений
20 листопада 2020 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2020 рік на 1 713 898,28 грн. 1.2. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 1 718 805,08 грн (один мільйон сімсот вісімнадцять тисяч вісімсот п’ять гривень 08 копійок), у тому числі ПДВ 286 467,52 грн та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору становить: - на 2020 рік – 4 906,80 грн.; (чотири тисячі дев’ятсот шість гривень 80 копійок) - на 2021 рік – 1 713 898,28 грн. (один мільйон сімсот тринадцять тисяч вісімсот дев’яносто вісім гривень 28 копійок); Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.3. Внести зміни у п.10.1 розділу 10 та викласти його у новій редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2021 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором». 1.4. Строк дії договору продовжено, на підставі п.5.4. статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, які унеможливили виконати умови договору в повному обсязі. 1.5. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатків №2, 3 (які додаються) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 22Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Збільшити суму договору на 2020 рік на 1 517 174,22 грн. 1.2. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 1 718 805,08 грн. (один мільйон сімсот вісімнадцять тисяч вісімсот п’ять гривень 28 копійок), у тому числі ПДВ 286 467,52 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 1 522 081,02 грн з ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатка № 2 (який додається) та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 22Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2020 рік на 541 281,96 грн. 1.2. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 1 718 805,08 грн. (один мільйон сімсот вісімнадцять тисяч вісімсот п’ять гривень 28 копійок), у тому числі ПДВ 286 467,52 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 980 799,06 грн з ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатка № 2 (який додається) та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 22Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Скасувати додаткову угоду від 30.12.2020р. № 3 1.2. Зменшити суму договору на 2020 рік на 541 281,86 грн. 1.3. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 1 718 805,08 грн. (один мільйон сімсот вісімнадцять тисяч вісімсот п’ять гривень 08 копійок), у тому числі ПДВ 286 467,51 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 980 799,16 грн з ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.4. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатка № 2 (який додається) та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 22Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 412 893,79 грн. 1.2. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 1 305 911,29 грн. (один мільйон триста п’ять тисяч дев’ятсот одинадцять гривень 29 копійок), у тому числі ПДВ 217 651,87грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 980 799,16 грн з ПДВ, на 2021 рік становить 325 112,13 грн з ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатки № 1,2,4 (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 22Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 305 911,29
UAH (в тому числі ПДВ 217 651,87 UAH)