Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для дому (шафа для роздягальні, стійка для гардеробу)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-10-26-010048-a 756d6355413b4480a47eb59714cd745e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Яковлева

+380663980210 kpenergdor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОПОСТАЧАННЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 40745935
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 2
Контактна особа: Наталія Яковлева
+380663980210
kpenergdor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 16:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 16:50
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
стійка для гардеробу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, будинок 29а,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
28 штуки
шафа для роздягальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, будинок 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 15:03
1 ОГОЛОШЕННЯ 39140000-5 (шафа для роздягальні, стійка для гардеробу).doc
30 жовтня 2020 15:03
Меблі 2 001.jpg.jpeg
26 жовтня 2020 16:46
39140000-5 Меблі для дому 3 001.jpg
26 жовтня 2020 16:46
39140000-5 Меблі для дому 001.jpg
30 жовтня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 15:03
1 ОГОЛОШЕННЯ 39140000-5 (шафа для роздягальні, стійка для гардеробу).doc
30 жовтня 2020 14:25
1 ОГОЛОШЕННЯ 39140000-5 (шафа для роздягальні, стійка для гардеробу) зі змінами.doc
30 жовтня 2020 14:24
1 ОГОЛОШЕННЯ 39140000-5 (шафа для роздягальні, стійка для гардеробу) зі змінами.doc
30 жовтня 2020 14:09
1 ОГОЛОШЕННЯ 39140000-5 (шафа для роздягальні, стійка для гардеробу).odt
28 жовтня 2020 10:44
ОГОЛОШЕННЯ 39140000-5 (шафа для роздягальні, стійка для гардеробу) на сайт.doc
26 жовтня 2020 16:46
ОГОЛОШЕННЯ 39140000-5 (шафа для роздягальні, стійка для гардеробу) 1.doc
30 жовтня 2020 15:03
Меблі 2 001.jpg.jpeg
30 жовтня 2020 14:09
39140000-5 шафа д розд, стійка д гард.jpeg
26 жовтня 2020 16:46
Меблі 2 001.jpg
26 жовтня 2020 16:46
39140000-5 Меблі для дому 3 001.jpg
26 жовтня 2020 16:46
39140000-5 Меблі для дому 001.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Виконання поставки протягом 2 днів
Дата подання: 29 жовтня 2020 10:51
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 18:04
Шановний Замовнику! В Вашому оголошенні міститься дискримінаційна вимога щодо сроку поставки товарів "протягом 2 календарних днів". Наявність даної вимоги дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі та здатні поставити їх Замовнику у вказаний строк. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу. Обмеження вільної конкуренції незаконними дискримінаційними вимогами до Учасника в тендерній документації – є прямим порушенням законодавства Замовником. Просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації/чи скоригувати її на розумний срок задля уникнення непорозумінь та проведення закупівлі у чіткій відповідності до норм чинного законодавства та дотримуючись правил вільної конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Усі вимоги написані : протягом 2 календарних днів з моменту підписання договору, але не пізніше 1 грудня 2020р. ( але не пізніше 1 грудня 2020р)
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 30 жовтня 2020 09:42
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 16:01
Шановний Замовнику! У відповідь на Вашу відповідь повідомляємо, що ми бачимо, що всі вимоги прописані. Але ці вимоги є дискримінаційними, а саме термін в 2 дні. Просимо не обмежувати вільну конкуренцію та писати відписки. В Вашому оголошенні міститься дискримінаційна вимога щодо сроку поставки товарів "протягом 2 календарних днів". Наявність даної вимоги дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі та здатні поставити їх Замовнику у вказаний строк. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу. Обмеження вільної конкуренції незаконними дискримінаційними вимогами до Учасника в тендерній документації – є прямим порушенням законодавства Замовником. Просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації/чи скоригувати її на розумний срок задля уникнення непорозумінь та проведення закупівлі у чіткій відповідності до норм чинного законодавства та дотримуючись правил вільної конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу вимогу внесли відповідні зміни до оголошення до закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 16:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ССА ЕНЕРДЖІ" 195 450,00
UAH з ПДВ
195 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 00:42
Електронний підпис
04 листопада 2020 00:38
13. Комерційна пропозиція.pdf
04 листопада 2020 00:38
1. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ССА ЕНЕРДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ССА ЕНЕРДЖІ"
#42591403
Переможець 195 450,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 10:08

Документи

05 листопада 2020 10:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ССА ЕНЕРДЖІ"
#42591403
195 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2020 10:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 14:11
доп.jpeg зміни до договору
18 листопада 2020 14:10
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 17:07
сп.jpeg укладений
06 листопада 2020 17:06
4.jpeg укладений
06 листопада 2020 17:06
3.jpeg укладений
06 листопада 2020 17:06
2.jpeg укладений
06 листопада 2020 17:06
1.jpeg укладений
06 листопада 2020 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 4.1. Місце поставки Товару за цим Договором: просп. Богдана Хмельницького 29а, м. Дніпро. Дата поставки Товару за цим Договором: не пізніше 20 листопада 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 14-5/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML