Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 277+000 – км 278+253, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repair of principal motor road: Installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance M-12 Stryi – Ternopil – Kropyvnytskyi – Znamianka on the section km 277+000 – km 278+253, Khmelnytskyi region (45230000-8 Construction of pipelines, lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)
Очікувана вартість
21 873 977,00 UAH
UA-2020-10-26-010019-a 9c7992bdff6647cba3330d0d5ad262c6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адуканець Леся Василівна

+380382783250 TENDERHM@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
+380382783250
TENDERHM@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25879878
Contact point: Adukanets Lesia Vasylivna
+380382783250
TENDERHM@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 26 січня 2021 13:03
Очікувана вартість: 21 873 977,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 218 739,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 218739.7 UAH
Publication date: 26 жовтня 2020 16:48
Enquiries until: 17 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 листопада 2020 15:00

Information

Estimated total value: 21 873 977 UAH including VAT
Minimal lowering step: 218 740 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації) Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до тендерної документації
Language (languages) in which tender proposals should be prepared - Ukrainian (according to tender documentation)
Terms of providing tender offers - according to tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 277+000 – км 278+253, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of principal motor road: Installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance M-12 Stryi – Ternopil – Kropyvnytskyi – Znamianka on the section km 277+000 – km 278+253, Khmelnytskyi region (45230000-8 Construction of pipelines, lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces). Source of procurement financing is the state budget of Ukraine
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 30 квітня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов проєкту договору Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-26-010019-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Віннком Україна, Код ЄДРПОУ:36942282
Дата подання: 18 грудня 2020 16:58
Вимога Замовнику
Вимога Замовнику про рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника Закупівлі – ТОВ «Віннком Україна»
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 грудня 2020 13:05
Відповідь: Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Аналіз цієї норми Закону, порушення якої інкриміноване тендерному комітету, вказує на те, що вона підлягає застосуванню у разі виявлення невідповідностей у документах, поданих учасником закупівлі. Тобто гіпотезою застосування цієї правової норми є наявність кількох документів, поданих учасником закупівлі, між якими існує невідповідність, і лише у разі встановлення цієї обставини застосуванню підлягає диспозиція цієї правової норми вжиття дій, зазначених у частині 16 статті 29 Закону.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Віннком Україна» (далі – Учасник), крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації №112/2 від 10 листопада 2020 року (далі – Тендерна документація), а тому така тендерна пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. Така позиція Мінекономрозвитку підтверджується і надана в консультації за посиланням: https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=2609b34c-7091-431c-a520-d85f4665cbf1&lang=uk-UA:
«Отже, у разі якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Водночас у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин».
Так, Учасником згідно із листом-роз’ясненням щодо нерозголошення персональних даних та конфіденційної інформації вихідний №1068 від 27.11.2020 року (далі – Лист), було вказано конфіденційними документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме договір оренди №О-2020 від 01.07.2020 року та договір оренди №С-2020 від 01.07.2020 року, що суперечить нормі статті 28 Закону та положенням пункту 1.3. частини 1 розділу V тендерної документації, де конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Тобто в разі допущення помилок виключно в документах, що відносяться тільки до кваліфікаційних критеріїв до учасників, які встановлюються замовником на підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та за відсутності Листа в цих документах, до Учасника застосовується процедура, де замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
В Листі Учасник також зазначає: «…розміщення таких даних у відкритому доступі може завдати шкоди фізичній особі – власнику зазначених персональних даних…», однак інформаційно-телекомунікаційною системою Прозоро забезпечена можливість вказувати документи із конфіденційною інформацією (згідно статті 28 Закону виключно замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною), однак Учасник такою можливістю не скористався й більше, у завантаженому файлі «7.1 Документи щодо повноваження керівника.pdf» розкрив усі персональні дані зазначеної вище фізичної особи. Тобто, як вбачається, конфіденційна інформація Учасником зазначається вибірково, в одних документах вона є конфіденційною, а в інших ця сама інформація вже не конфіденційна.
Тобто підставою для відхилення тендерної пропозиції в цій частині слугує саме підстава згідно статті 31 Закону, де Учасник визначив конфіденційною інформацію (підтверджується завантаженим Листом), що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону. При цьому, на наше переконання й роз’яснень Мінекономрозвитку, Законом не передбачено застосування частини 16 статті 29 у разі коли зазначається конфіденційна інформація в документах.
Як ми бачимо на підставі вищезазначеного не усі підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника відносяться виключно до кваліфікаційних критеріїв до учасників, які встановлюються замовником на підставі статті 16 Закону, тобто Учасника було відхилено за кількома різними пунктами статті 31 Закону так як наявні виявлені недоліки у тендерній пропозиції Учасника, і Замовник не був зобов`язаний діяти в порядку частини 16 статті 29 Закону.
А також, подана Учасником Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вихідний №1052 від 26.11.2020 року, Таблиця №1 щодо проектно-вишукувальні та будівельно-монтажні роботи, не надано наявність працівників та не підтверджено знання та досвід, а також не відповідає зразку Додаток №3, що затверджений тендерною документацією №112/2 від 10 листопада 2020 року.
Та Додаток №4, Інформація про наявність досвіду виконання аналогічного договору, вихідний №1051 від 26.11.2020 року, не відповідає зразку, що затверджений тендерною документацією №112/2 від 10 листопада 2020 року.
Таким чином, тендерний комітет вважає своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Віннком Україна» правомірним та таким, що відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

18 грудня 2020 16:56
Вимога Замовнику

Документи

22 грудня 2020 13:05
Протокол 112І12 від 22.12.20.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-26-010019-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Віннком Україна, Код ЄДРПОУ:36942282
Дата подання: 22 грудня 2020 17:27
Скарга
Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ "Віннком Україна".
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2020 12:18
рішення від 24.12.2020 № 23805 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2020 12:17
рішення від 11.01.2021 № 318.pdf
Дата публікації: 14 січня 2021 20:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Голову тендерного комітету Пастухова М. П. який повідомив, що 14 січня 2021, 20:25 через авторизований електронний майданчик SmartTender та на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель отримано РІШЕННЯ постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №318-р/пк-пз від 11.01.2021 щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-10-26-010019-a по предмету закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 277+000 – км 278+253, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current average repair of principal motor road: Installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance M-12 Stryi – Ternopil – Kropyvnytskyi – Znamianka on the section km 277+000 – km 278+253, Khmelnytskyi region (45230000-8 Construction of pipelines, lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)». Відповідно до РІШЕННЯ №318-р/пк-пз від 11.01.2021 постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України постановила: «Зобов’язати СЛУЖБУАВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Віннком Україна» за процедурою закупівлі — «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 277+000 – км 278+253, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2020-10-26-010019-a». 1. Протокольним рішенням №112/10 від 17.12.2020 року допущено до участі в електронному аукціоні тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ», оскільки тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації. Учасник ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» на виконання вимог тендерної документації при поданні тендерної пропозиції через електронну систему закупівель завантажено документи, що підтверджують відповідність інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, відповідність кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Протокольним рішенням №112/10 від 17.12.2020 року допущено до участі в електронному аукціоні тендерну пропозицію учасника ТОВ «КІРОВОГРАДДОРСЕРВІС», оскільки тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації. Учасник ТОВ «КІРОВОГРАДДОРСЕРВІС» на виконання вимог тендерної документації при поданні тендерної пропозиції через електронну систему закупівель завантажено документи, що підтверджують відповідність інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, відповідність кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Згідно отриманого РІШЕННЯ постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №318-р/пк-пз від 11.01.2021 щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-10-26-010019-a по предмету закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 277+000 – км 278+253, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current average repair of principal motor road: Installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance M-12 Stryi – Ternopil – Kropyvnytskyi – Znamianka on the section km 277+000 – km 278+253, Khmelnytskyi region (45230000-8 Construction of pipelines, lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)» тендерним комітетом було прийняте наступне рішення: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Віннком Україна» за процедурою закупівлі — «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 277+000 – км 278+253, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2020-10-26-010019-a.
Дата виконання рішення замовником: 18 січня 2021 18:00

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 січня 2021
UA-2020-10-26-010019-a9c7992bdff6647cba3330d0d5ad262c6
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Віннком Україна Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ Віннком Україна Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 січня 2021 18:02

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ #38238694

№ рішення у справі

596-р

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Документи

27 листопада 2020 15:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 листопада 2020 13:28
Електронний підпис
26 листопада 2020 13:28
Електронний підпис
26 листопада 2020 13:27
25. Технічне завдання 277.pdf
26 листопада 2020 09:54
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:54
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:53
34.Договірна ціна 277.pdf
25 листопада 2020 11:46
Електронний підпис
25 листопада 2020 11:46
Електронний підпис
25 листопада 2020 11:45
17. Досвід по БМР_ЗАВЕРЕНО.pdf
25 листопада 2020 11:45
16. Договір _251_ТОВ ВІА ДОРБУД.pdf
25 листопада 2020 11:45
40.Довідка про санкції.pdf
25 листопада 2020 11:45
36.Реєстр.pdf
25 листопада 2020 11:45
35.Довідка щодо п.п.2 п. 5.6. ТД.pdf
25 листопада 2020 11:45
33.Договір.pdf
25 листопада 2020 11:45
10.Накази ДСМ.pdf
25 листопада 2020 11:45
29_30 Довідка_покриття_10562.pdf
25 листопада 2020 11:45
08.Довідка щодо актів.pdf
25 листопада 2020 11:45
07.Бухгалтерська довідка.pdf
25 листопада 2020 11:45
27. Протокол ЗЗ.pdf
25 листопада 2020 11:45
26.Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2020 11:45
6.Лист Автомагістраль __МТБ.pdf
25 листопада 2020 11:45
23.Стаття 17.pdf
25 листопада 2020 11:45
5.Інвентарні картки.pdf
25 листопада 2020 11:45
21.ДСМК ф2 - 9 місяців 2020р..pdf
25 листопада 2020 11:45
5.Договір ТОВ ВІА ДОРБУД.pdf
25 листопада 2020 11:44
34.Розрахунок.pdf
25 листопада 2020 11:44
25.Технічне завдання.pdf
25 листопада 2020 11:44
20.ДСМК баланс - 9 міс 2020.pdf
25 листопада 2020 11:44
5.Договір ПП Автомагістраль.pdf
25 листопада 2020 11:44
20. Баланс на 31.12.2019.pdf
25 листопада 2020 11:44
04.Інформація про ТЗ.pdf
25 листопада 2020 11:44
3.Договір та ДУ_123_.pdf
25 листопада 2020 11:44
3.Договір та ДУ_100_.pdf
25 листопада 2020 11:44
3.Договір та ДУ_19_3_.pdf
25 листопада 2020 11:44
01.Довідка про підприємство.pdf

Документи

27 листопада 2020 15:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2020 09:45
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:45
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:44
Договір №БДР-76.07-19.pdf
27 листопада 2020 09:44
Договір №БДР-45.05-20.pdf
27 листопада 2020 09:44
Установчі документи.pdf
27 листопада 2020 09:44
Договір №331.pdf
27 листопада 2020 09:44
Технічне завдання.pdf
27 листопада 2020 09:44
Антикорупційна програма.pdf
27 листопада 2020 09:44
Проект договору.pdf
27 листопада 2020 09:43
Банківська гарантія.rar
27 листопада 2020 09:43
Фінансовий звіт.pdf
27 листопада 2020 09:43
Повноваження щодо підпису.pdf
27 листопада 2020 09:43
Довідка про підприємство.pdf

Документи

27 листопада 2020 15:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 лютого 2021 13:25
Електронний підпис
05 лютого 2021 12:50
Договірна ціна 2 частина
05 лютого 2021 12:50
Договірна ціна 1 частина
05 лютого 2021 12:36
банківська гарантія
05 лютого 2021 12:36
Антикорупційна програма
05 лютого 2021 12:36
Довідка ч 2 ст 17
05 лютого 2021 12:35
Довідка п 12 ч 1 ст 17
05 лютого 2021 12:35
Довідка ст 17
05 лютого 2021 12:35
Довідка з ДПІ
05 лютого 2021 12:35
Довідка з МВС
19 січня 2021 17:50
Електронний підпис
19 січня 2021 17:50
Електронний підпис
19 січня 2021 17:41
Працівники Дорбуд
19 січня 2021 17:41
Працівники Дорбуд
19 січня 2021 17:29
накази дорбуд
19 січня 2021 17:29
Доки субпідряду авакс
19 січня 2021 17:29
Договір оренди складу
19 січня 2021 17:29
Договір оренди офісу
19 січня 2021 17:29
Копії договорів
27 листопада 2020 14:39
Електронний підпис
27 листопада 2020 14:39
Електронний підпис
27 листопада 2020 14:35
17. банківська гарантія.zip
27 листопада 2020 14:35
16. Довідка ст 17.pdf
27 листопада 2020 14:35
15. Технічне завдання.pdf
27 листопада 2020 14:35
13. Гарантійний лист.pdf
27 листопада 2020 14:35
12. проект договору.pdf
27 листопада 2020 14:35
8.2 доки авакс 2 частина.zip
27 листопада 2020 14:35
7.4 Опис_статут_рішення.PDF
27 листопада 2020 14:35
7.3 Статут.PDF
27 листопада 2020 14:35
5.2 акти по формі КБ.zip
27 листопада 2020 14:35
2.2 Лист розяснення.pdf
27 листопада 2020 14:34
1. Довідка про підприємство.pdf
27 листопада 2020 14:34
локальний кошторис.pdf
27 листопада 2020 14:34
локальний кошторис 2.pdf
27 листопада 2020 14:34
смета2.pdf
27 листопада 2020 14:34
смета.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 18 січня 2021 року м. Хмельницький Інформація про: 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорію: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області; вул. Свободи, 77, м. Хмельницький, Україна, 29000; 25879878; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (3 категорія). 2. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань: Товариство з обмеженою відповідальністю «Віннком Україна»; Юридична адреса: 03142, Україна, м. Київ, вул. Василя Стуса, 35-37, блок 7 офіс 209, Фактична адреса: 03190, Україна, м. Київ, вул. Ставропольська, 33; 36942282. 3. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-10-26-010019-a. 4. Назву предмета закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 277+000 – км 278+253, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current average repair of principal motor road: Installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance M-12 Stryi – Ternopil – Kropyvnytskyi – Znamianka on the section km 277+000 – km 278+253, Khmelnytskyi region (45230000-8 Construction of pipelines, lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces). Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» частиною 16 статті 29 та частиною 9 статті 26: «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». «9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей». Згідно отриманого РІШЕННЯ постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №318-р/пк-пз від 11.01.2021 щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-10-26-010019-a по предмету закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 277+000 – км 278+253, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current average repair of principal motor road: Installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance M-12 Stryi – Ternopil – Kropyvnytskyi – Znamianka on the section km 277+000 – km 278+253, Khmelnytskyi region (45230000-8 Construction of pipelines, lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)» протокольним рішення №112/15 від 18 січня 2021 року тендерним комітетом було прийняте наступне рішення: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Віннком Україна» за процедурою закупівлі — «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 277+000 – км 278+253, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2020-10-26-010019-a. В РІШЕННІ постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №318-р/пк-пз від 11.01.2021 зазначено: «… наявні підстави для задоволення Скарги частково», таким чином, тендерний комітет керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» частиною 16 статті 29 та частиною 9 статті 26 прийняв рішення щодо виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані через електронну систему закупівель системі ProZorro учасником ТОВ «Віннком Україна» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією №112/2 від 10 листопада 2020 року, а саме: 1. ДОДАТОК № 2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). 1) перелік виявлених невідповідностей: В учасника ТОВ «Віннком Україна» в договорі оренди №О-2020 від 01.07.2020 року та договорі оренди №С-2020 від 01.07.2020 року частково інформація заретушована. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Згідно вимог тендерної документації від 10 листопада 2020 року №112/2, в ДОДАТКУ № 2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на фірмовому бланку учасника згідно з таблицями: Інформацію про наявність виробничої бази надати по формі Таблиці №1 із зазначенням площі виробничих, адміністративних та інших приміщень та документів про власність (оренду) на це майно. Для підтвердження виробничих, адміністративних та інших приміщень, на кожну позицію зазначену в Таблиці №1 учасник надає: - завірені копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці №1 або - завірені учасником копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та інше (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та інше на всі вказані у Таблиці №1 об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; акти приймання-передачі (або інший (інші) документ (документи), який (які) підтверджує (підтверджують) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Учаснику ТОВ «Віннком Україна» привести у відповідність договір оренди №О-2020 від 01.07.2020 року та договір оренди №С-2020 від 01.07.2020 року згідно вимог тендерної документації №112/2 від 10 листопада 2020 року, а саме: Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, частини 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції. 2. ДОДАТОК № 3. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). 1) перелік виявлених невідповідностей: В учасника ТОВ «Віннком Україна» в інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вихідний №1052 від 26.11.2020 року не відповідає зразку, що затверджений тендерною документацією №112/2 від 10 листопада 2020 року та не надано наявність працівників та не підтверджено знання та досвід. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 3. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Згідно вимог тендерної документації від 10 листопада 2020 року №112/2, в ДОДАТКУ № 3. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Інформація про працівників відповідної кваліфікації для виконання робіт/надання послуг відповідно до технічного завдання обов’язково повинна містити графи встановлені Таблицею №1, де учаснику ТОВ «Віннком Україна» надати інформацію згідно затвердженої форми щодо наявність працівників по 1. Проектно-вишукувальних роботах та 2. Будівельно-монтажних роботах, а також, не підтверджено знання та досвід. 3. ДОДАТОК № 4. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). 1) перелік виявлених невідповідностей: В учасника ТОВ «Віннком Україна» в інформації про наявність досвіду виконання аналогічного договору вихідний №1051 від 26.11.2020 року не відповідає зразку, що затверджений тендерною документацією №112/2 від 10 листопада 2020 року. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 4. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Згідно вимог тендерної документації від 10 листопада 2020 року №112/2, в ДОДАТКУ № 4. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Інформація про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) обов’язково має містити графи встановлені Таблицею №1, де учаснику ТОВ «Віннком Україна» надати інформацію згідно затвердженої форми щодо 1. Проектно-вишукувальних робіт та 2. Будівельно-монтажних робіт. Тендерний комітет керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» частиною 16 статті 29 та частиною 9 статті 26 та на підставі протокольного рішення тендерного комітету №112/16 від 18.01.2021 року та вище зазначеного, прийшли до спільної згоди щодо розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ТОВ «Віннком Україна», що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Голова тендерного комітету М. П. Пастухов

Документи

Публічні документи

05 лютого 2021 13:25
Електронний підпис
05 лютого 2021 12:50
Договірна ціна 2 частина
05 лютого 2021 12:50
Договірна ціна 1 частина
05 лютого 2021 12:36
банківська гарантія
05 лютого 2021 12:36
Антикорупційна програма
05 лютого 2021 12:36
Довідка ч 2 ст 17
05 лютого 2021 12:35
Довідка п 12 ч 1 ст 17
05 лютого 2021 12:35
Довідка ст 17
05 лютого 2021 12:35
Довідка з ДПІ
05 лютого 2021 12:35
Довідка з МВС
19 січня 2021 17:50
Електронний підпис
19 січня 2021 17:50
Електронний підпис
19 січня 2021 17:41
Працівники Дорбуд
19 січня 2021 17:41
Працівники Дорбуд
19 січня 2021 17:29
накази дорбуд
19 січня 2021 17:29
Доки субпідряду авакс
19 січня 2021 17:29
Договір оренди складу
19 січня 2021 17:29
Договір оренди офісу
19 січня 2021 17:29
Копії договорів
27 листопада 2020 14:39
Електронний підпис
27 листопада 2020 14:39
Електронний підпис
27 листопада 2020 14:35
17. банківська гарантія.zip
27 листопада 2020 14:35
16. Довідка ст 17.pdf
27 листопада 2020 14:35
15. Технічне завдання.pdf
27 листопада 2020 14:35
13. Гарантійний лист.pdf
27 листопада 2020 14:35
12. проект договору.pdf
27 листопада 2020 14:35
8.2 доки авакс 2 частина.zip
27 листопада 2020 14:35
7.4 Опис_статут_рішення.PDF
27 листопада 2020 14:35
7.3 Статут.PDF
27 листопада 2020 14:35
5.2 акти по формі КБ.zip
27 листопада 2020 14:35
2.2 Лист розяснення.pdf
27 листопада 2020 14:34
1. Довідка про підприємство.pdf
27 листопада 2020 14:34
локальний кошторис.pdf
27 листопада 2020 14:34
локальний кошторис 2.pdf
27 листопада 2020 14:34
смета2.pdf
27 листопада 2020 14:34
смета.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс"

ТОВ Віннком Україна

ТОВ Віннком Україна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2021 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Віннком Україна 21 589 615,20
UAH з ПДВ
21 152 135,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ 21 873 977,00
UAH з ПДВ
21 217 757,68
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс" 21 808 652,39
UAH з ПДВ
21 808 652,39
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2021 13:25
Електронний підпис
05 лютого 2021 12:50
Договірна ціна 2 частина
05 лютого 2021 12:50
Договірна ціна 1 частина
05 лютого 2021 12:36
банківська гарантія
05 лютого 2021 12:36
Антикорупційна програма
05 лютого 2021 12:36
Довідка ч 2 ст 17
05 лютого 2021 12:35
Довідка п 12 ч 1 ст 17
05 лютого 2021 12:35
Довідка ст 17
05 лютого 2021 12:35
Довідка з ДПІ
05 лютого 2021 12:35
Довідка з МВС
19 січня 2021 17:50
Електронний підпис
19 січня 2021 17:50
Електронний підпис
19 січня 2021 17:41
Працівники Дорбуд
19 січня 2021 17:41
Працівники Дорбуд
19 січня 2021 17:29
накази дорбуд
19 січня 2021 17:29
Доки субпідряду авакс
19 січня 2021 17:29
Договір оренди складу
19 січня 2021 17:29
Договір оренди офісу
19 січня 2021 17:29
Копії договорів
27 листопада 2020 14:39
Електронний підпис
27 листопада 2020 14:39
Електронний підпис
27 листопада 2020 14:35
17. банківська гарантія.zip
27 листопада 2020 14:35
16. Довідка ст 17.pdf
27 листопада 2020 14:35
15. Технічне завдання.pdf
27 листопада 2020 14:35
13. Гарантійний лист.pdf
27 листопада 2020 14:35
12. проект договору.pdf
27 листопада 2020 14:35
8.2 доки авакс 2 частина.zip
27 листопада 2020 14:35
7.4 Опис_статут_рішення.PDF
27 листопада 2020 14:35
7.3 Статут.PDF
27 листопада 2020 14:35
5.2 акти по формі КБ.zip
27 листопада 2020 14:35
2.2 Лист розяснення.pdf
27 листопада 2020 14:34
1. Довідка про підприємство.pdf
27 листопада 2020 14:34
локальний кошторис.pdf
27 листопада 2020 14:34
локальний кошторис 2.pdf
27 листопада 2020 14:34
смета2.pdf
27 листопада 2020 14:34
смета.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 13:28
Електронний підпис
26 листопада 2020 13:28
Електронний підпис
26 листопада 2020 13:27
25. Технічне завдання 277.pdf
26 листопада 2020 09:54
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:54
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:53
34.Договірна ціна 277.pdf
25 листопада 2020 11:46
Електронний підпис
25 листопада 2020 11:46
Електронний підпис
25 листопада 2020 11:45
17. Досвід по БМР_ЗАВЕРЕНО.pdf
25 листопада 2020 11:45
16. Договір _251_ТОВ ВІА ДОРБУД.pdf
25 листопада 2020 11:45
40.Довідка про санкції.pdf
25 листопада 2020 11:45
36.Реєстр.pdf
25 листопада 2020 11:45
35.Довідка щодо п.п.2 п. 5.6. ТД.pdf
25 листопада 2020 11:45
33.Договір.pdf
25 листопада 2020 11:45
10.Накази ДСМ.pdf
25 листопада 2020 11:45
29_30 Довідка_покриття_10562.pdf
25 листопада 2020 11:45
08.Довідка щодо актів.pdf
25 листопада 2020 11:45
07.Бухгалтерська довідка.pdf
25 листопада 2020 11:45
27. Протокол ЗЗ.pdf
25 листопада 2020 11:45
26.Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2020 11:45
6.Лист Автомагістраль __МТБ.pdf
25 листопада 2020 11:45
23.Стаття 17.pdf
25 листопада 2020 11:45
5.Інвентарні картки.pdf
25 листопада 2020 11:45
21.ДСМК ф2 - 9 місяців 2020р..pdf
25 листопада 2020 11:45
5.Договір ТОВ ВІА ДОРБУД.pdf
25 листопада 2020 11:44
34.Розрахунок.pdf
25 листопада 2020 11:44
25.Технічне завдання.pdf
25 листопада 2020 11:44
20.ДСМК баланс - 9 міс 2020.pdf
25 листопада 2020 11:44
5.Договір ПП Автомагістраль.pdf
25 листопада 2020 11:44
20. Баланс на 31.12.2019.pdf
25 листопада 2020 11:44
04.Інформація про ТЗ.pdf
25 листопада 2020 11:44
3.Договір та ДУ_123_.pdf
25 листопада 2020 11:44
3.Договір та ДУ_100_.pdf
25 листопада 2020 11:44
3.Договір та ДУ_19_3_.pdf
25 листопада 2020 11:44
01.Довідка про підприємство.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 09:45
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:45
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:44
Договір №БДР-76.07-19.pdf
27 листопада 2020 09:44
Договір №БДР-45.05-20.pdf
27 листопада 2020 09:44
Установчі документи.pdf
27 листопада 2020 09:44
Договір №331.pdf
27 листопада 2020 09:44
Технічне завдання.pdf
27 листопада 2020 09:44
Антикорупційна програма.pdf
27 листопада 2020 09:44
Проект договору.pdf
27 листопада 2020 09:43
Банківська гарантія.rar
27 листопада 2020 09:43
Фінансовий звіт.pdf
27 листопада 2020 09:43
Повноваження щодо підпису.pdf
27 листопада 2020 09:43
Довідка про підприємство.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Віннком Україна

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Віннком Україна
#36942282
Переможець 21 152 135,66
UAH з ПДВ
27 січня 2021 17:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2021 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Віннком Україна
#36942282
21 152 135,66
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 17:01
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 15:26
ДУ № 6 до Договору № 24І21ПС (1).pdf зміни до договору
01 липня 2021 15:26
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 18:09
ДУ № 5 до Договору № 24І21ПС (1).pdf зміни до договору
31 травня 2021 18:09
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 16:29
ДУ № 4 до Договору № 24І21ПС (1).pdf зміни до договору
26 травня 2021 16:29
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 17:11
ДУ № 3 до Договору № 24І21-ПС (1).pdf зміни до договору
14 квітня 2021 17:11
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 14:43
ДУ №2 до Договору №24І21ПС (1).pdf зміни до договору
12 березня 2021 14:42
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 14:39
ДУ № 1 до Договору № 24І21ПС (1).pdf зміни до договору
10 березня 2021 14:38
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 16:20
Договір №24І21 ПС від 09.02.21.pdf укладений
09 лютого 2021 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Підрядник керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” (погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року №122 «Деякі питання дорожнього господарства» , прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 24/21 ПС від “09”лютого 2021 року “ Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 277+000 – км 278+253, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)”, виклавши у новій редакції наступні пункти Договору: 1.1. «6.1. Строк (термін) надання послуг - з моменту підписання до 31.12.2022 року.» 1.2. «15.1. Договір набирає чинності з дня його підписання та діє по 31.12.2022 року або в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань за цим Договором.» 2. Сторони Договору погоджують викласти Додаток №2 — “Календарний план фінансуванн та надання послуг” у новій редакції. 3. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 5. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 24/21 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі » Сторони погодили покращити якість предмету закупівлі та внести зміни до Розділу 5 п.5.22. та викласти його у наступній редакції: «5.22. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику авансу в сумі, що не перевищує тридцять відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше трьох місяців, що становить суму: - За рахунок коштів Спеціального фонду Державного бюджету – 6 330 000,00 грн (шість мільйонів триста тридцять тисяч гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 20% в розмірі -1 055 000,00 грн. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів тощо протягом трьох місяців. Зарахування авансу здійснюється відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ №3). Після спливу трьох місяців невикористані суми авансу повертаються Замовнику з наданням пояснень причини невикористання Підрядником вказаного авансу і можуть слугувати підставою для розірвання Замовником Договору в односторонньому порядку. У разі неподання актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ №3) про використання суми попередньої оплати (авансу), Підрядник зобов’язаний повернути надану йому суму попередньої оплати (авансу), а у випадку не повернення сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. 2. Інші умови Договору №24/21ПС від 09 лютого 2021 року залишаються незмінними. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною Договору №24/21 ПС від 09 лютого 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 24/21 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, керуючись п.4.ч.5.ст.41 Закону України «Про публічна закупівлі» Сторони вирішили продовжити строк виконання зобов’язань та внести зміни до п.6.1. Розділу 6, виклавши його в наступній редакції: «Строк (термін) надання послуг : по 31.05.2021 р.» 2. Інші умови Договору №24/21-ПС від 09 лютого 2021 року залишаються незмінними. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною Договору №24/21-ПС від 09 лютого 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 24/21 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. ЗАМОВНИК та ПІДРЯДНИК, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року №122 « Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами та доповненнями), прийшли до спільної згоди внести зміни до №24/21ПС від 09 лютого 2021 року «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 277+000 – км 278+253, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), виклавши у новій редакції Додаток №1 « Договірна ціна» ( Додаток №1 додається). 2. Інші умови Договору №24/21ПС від 09 лютого 2021 року залишаються незмінними. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною Договору №24/21 ПС від 09 лютого 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 24/21 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони вирішили продовжити строк виконання зобов’язань, та внести зміни до п.6.1 Розділу 6, виклавши його в наступній редакції : «Строк (термін) надання послуг по 30.06.2021 року». 2. Інші умови договору № 24/21-ПС від 09 лютого 2021 року залишаються незмінними. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною договору № 24/21-ПС від 09 лютого 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 24/21 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки, передбачені Договором №24/21ПС від 09 лютого 2021 року, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони вирішили продовжити строк виконання зобов’язань, та внести зміни до п.6.1. розділу 6 Договору №24/21ПС від 09 лютого 2021 року, виклавши його в наступній редакції: « 6.1. Строк (термін) надання послуг: по 31.07.2021 року. » 2. З підстав, визначених в п. 1 цієї додаткової угоди Сторони також вирішили внести зміни до п. 15.1. розділу 15 Договору №24/21ПС від 09 лютого 2021 року, виклавши його в наступній редакції: « 15.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє включно до 31.12.2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору. » 3. Інші умови Договору №24/21ПС від 09 лютого 2021 року залишаються незмінними. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною Договору №24/21 ПС від 09 лютого 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 24/21 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 21 100 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 516 666,67 UAH)