Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 277+000 – км 278+253, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repair of principal motor road: Installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance M-12 Stryi – Ternopil – Kropyvnytskyi – Znamianka on the section km 277+000 – km 278+253, Khmelnytskyi region (45230000-8 Construction of pipelines, lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)
Current average repair of principal motor road: Installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance M-12 Stryi – Ternopil – Kropyvnytskyi – Znamianka on the section km 277+000 – km 278+253, Khmelnytskyi region (45230000-8 Construction of pipelines, lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)
Очікувана вартість
21 873 977,00 UAH
UA-2020-10-26-010019-a ● 9c7992bdff6647cba3330d0d5ad262c6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77 |
Контактна особа: |
Адуканець Леся Василівна +380382783250 TENDERHM@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25879878 |
Contact point: |
Adukanets Lesia Vasylivna +380382783250 TENDERHM@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2020 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 26 січня 2021 13:03 |
Очікувана вартість: | 21 873 977,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 218 739,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 218739.7 UAH |
Publication date: | 26 жовтня 2020 16:48 |
Enquiries until: | 17 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 листопада 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 21 873 977 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 218 740 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації) Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до тендерної документації
Language (languages) in which tender proposals should be prepared - Ukrainian (according to tender documentation)
Terms of providing tender offers - according to tender documentation
Terms of providing tender offers - according to tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 277+000 – км 278+253, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current average repair of principal motor road: Installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance M-12 Stryi – Ternopil – Kropyvnytskyi – Znamianka on the section km 277+000 – km 278+253, Khmelnytskyi region (45230000-8 Construction of pipelines, lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces). Source of procurement financing is the state budget of Ukraine
Розгорнути
Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 30 квітня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов проєкту договору | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2020 12:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2020 12:10 |
Нова редакція Проєкт ДОГОВОРУ ВЕСМ М-12 км 277-278.pdf | |
10 листопада 2020 12:10 |
Перелік змін № 3114.pdf | |
10 листопада 2020 12:10 |
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ 112І2 від 10.11.2020 ПСР ВЕСМ М-12 км 277 - км 278.docx | |
10 листопада 2020 12:10 |
Зміни проєкт ДОГОВОРУ ВЕСМ М-12 км 277-278.pdf | |
10 листопада 2020 12:10 |
ЗМІНИ ТД 112І2 від 10.11.20 ПСР ВЕСМ М-12 км 277 - км 278.docx | |
26 жовтня 2020 16:45 |
Технічне завдання ПСР ВЕСМ М-12 км 277-278.pdf |
10 листопада 2020 12:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 листопада 2020 12:10 |
Нова редакція Проєкт ДОГОВОРУ ВЕСМ М-12 км 277-278.pdf
|
|||
10 листопада 2020 12:10 |
Перелік змін № 3114.pdf
|
|||
10 листопада 2020 12:10 |
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ 112І2 від 10.11.2020 ПСР ВЕСМ М-12 км 277 - км 278.docx
|
|||
10 листопада 2020 12:10 |
Зміни проєкт ДОГОВОРУ ВЕСМ М-12 км 277-278.pdf
|
|||
10 листопада 2020 12:10 |
ЗМІНИ ТД 112І2 від 10.11.20 ПСР ВЕСМ М-12 км 277 - км 278.docx
|
|||
26 жовтня 2020 16:45 |
Технічне завдання ПСР ВЕСМ М-12 км 277-278.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-26-010019-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Віннком Україна, Код ЄДРПОУ:36942282
Дата подання: 18 грудня 2020 16:58
Вимога Замовнику
Вимога Замовнику про рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника Закупівлі – ТОВ «Віннком Україна»
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 грудня 2020 13:05
Відповідь: Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Аналіз цієї норми Закону, порушення якої інкриміноване тендерному комітету, вказує на те, що вона підлягає застосуванню у разі виявлення невідповідностей у документах, поданих учасником закупівлі. Тобто гіпотезою застосування цієї правової норми є наявність кількох документів, поданих учасником закупівлі, між якими існує невідповідність, і лише у разі встановлення цієї обставини застосуванню підлягає диспозиція цієї правової норми вжиття дій, зазначених у частині 16 статті 29 Закону.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Віннком Україна» (далі – Учасник), крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації №112/2 від 10 листопада 2020 року (далі – Тендерна документація), а тому така тендерна пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. Така позиція Мінекономрозвитку підтверджується і надана в консультації за посиланням: https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=2609b34c-7091-431c-a520-d85f4665cbf1&lang=uk-UA:
«Отже, у разі якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Водночас у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин».
Так, Учасником згідно із листом-роз’ясненням щодо нерозголошення персональних даних та конфіденційної інформації вихідний №1068 від 27.11.2020 року (далі – Лист), було вказано конфіденційними документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме договір оренди №О-2020 від 01.07.2020 року та договір оренди №С-2020 від 01.07.2020 року, що суперечить нормі статті 28 Закону та положенням пункту 1.3. частини 1 розділу V тендерної документації, де конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Тобто в разі допущення помилок виключно в документах, що відносяться тільки до кваліфікаційних критеріїв до учасників, які встановлюються замовником на підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та за відсутності Листа в цих документах, до Учасника застосовується процедура, де замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
В Листі Учасник також зазначає: «…розміщення таких даних у відкритому доступі може завдати шкоди фізичній особі – власнику зазначених персональних даних…», однак інформаційно-телекомунікаційною системою Прозоро забезпечена можливість вказувати документи із конфіденційною інформацією (згідно статті 28 Закону виключно замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною), однак Учасник такою можливістю не скористався й більше, у завантаженому файлі «7.1 Документи щодо повноваження керівника.pdf» розкрив усі персональні дані зазначеної вище фізичної особи. Тобто, як вбачається, конфіденційна інформація Учасником зазначається вибірково, в одних документах вона є конфіденційною, а в інших ця сама інформація вже не конфіденційна.
Тобто підставою для відхилення тендерної пропозиції в цій частині слугує саме підстава згідно статті 31 Закону, де Учасник визначив конфіденційною інформацію (підтверджується завантаженим Листом), що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону. При цьому, на наше переконання й роз’яснень Мінекономрозвитку, Законом не передбачено застосування частини 16 статті 29 у разі коли зазначається конфіденційна інформація в документах.
Як ми бачимо на підставі вищезазначеного не усі підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника відносяться виключно до кваліфікаційних критеріїв до учасників, які встановлюються замовником на підставі статті 16 Закону, тобто Учасника було відхилено за кількома різними пунктами статті 31 Закону так як наявні виявлені недоліки у тендерній пропозиції Учасника, і Замовник не був зобов`язаний діяти в порядку частини 16 статті 29 Закону.
А також, подана Учасником Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вихідний №1052 від 26.11.2020 року, Таблиця №1 щодо проектно-вишукувальні та будівельно-монтажні роботи, не надано наявність працівників та не підтверджено знання та досвід, а також не відповідає зразку Додаток №3, що затверджений тендерною документацією №112/2 від 10 листопада 2020 року.
Та Додаток №4, Інформація про наявність досвіду виконання аналогічного договору, вихідний №1051 від 26.11.2020 року, не відповідає зразку, що затверджений тендерною документацією №112/2 від 10 листопада 2020 року.
Таким чином, тендерний комітет вважає своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Віннком Україна» правомірним та таким, що відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Аналіз цієї норми Закону, порушення якої інкриміноване тендерному комітету, вказує на те, що вона підлягає застосуванню у разі виявлення невідповідностей у документах, поданих учасником закупівлі. Тобто гіпотезою застосування цієї правової норми є наявність кількох документів, поданих учасником закупівлі, між якими існує невідповідність, і лише у разі встановлення цієї обставини застосуванню підлягає диспозиція цієї правової норми вжиття дій, зазначених у частині 16 статті 29 Закону.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Віннком Україна» (далі – Учасник), крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації №112/2 від 10 листопада 2020 року (далі – Тендерна документація), а тому така тендерна пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. Така позиція Мінекономрозвитку підтверджується і надана в консультації за посиланням: https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=2609b34c-7091-431c-a520-d85f4665cbf1&lang=uk-UA:
«Отже, у разі якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Водночас у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин».
Так, Учасником згідно із листом-роз’ясненням щодо нерозголошення персональних даних та конфіденційної інформації вихідний №1068 від 27.11.2020 року (далі – Лист), було вказано конфіденційними документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме договір оренди №О-2020 від 01.07.2020 року та договір оренди №С-2020 від 01.07.2020 року, що суперечить нормі статті 28 Закону та положенням пункту 1.3. частини 1 розділу V тендерної документації, де конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Тобто в разі допущення помилок виключно в документах, що відносяться тільки до кваліфікаційних критеріїв до учасників, які встановлюються замовником на підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та за відсутності Листа в цих документах, до Учасника застосовується процедура, де замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
В Листі Учасник також зазначає: «…розміщення таких даних у відкритому доступі може завдати шкоди фізичній особі – власнику зазначених персональних даних…», однак інформаційно-телекомунікаційною системою Прозоро забезпечена можливість вказувати документи із конфіденційною інформацією (згідно статті 28 Закону виключно замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною), однак Учасник такою можливістю не скористався й більше, у завантаженому файлі «7.1 Документи щодо повноваження керівника.pdf» розкрив усі персональні дані зазначеної вище фізичної особи. Тобто, як вбачається, конфіденційна інформація Учасником зазначається вибірково, в одних документах вона є конфіденційною, а в інших ця сама інформація вже не конфіденційна.
Тобто підставою для відхилення тендерної пропозиції в цій частині слугує саме підстава згідно статті 31 Закону, де Учасник визначив конфіденційною інформацію (підтверджується завантаженим Листом), що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону. При цьому, на наше переконання й роз’яснень Мінекономрозвитку, Законом не передбачено застосування частини 16 статті 29 у разі коли зазначається конфіденційна інформація в документах.
Як ми бачимо на підставі вищезазначеного не усі підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника відносяться виключно до кваліфікаційних критеріїв до учасників, які встановлюються замовником на підставі статті 16 Закону, тобто Учасника було відхилено за кількома різними пунктами статті 31 Закону так як наявні виявлені недоліки у тендерній пропозиції Учасника, і Замовник не був зобов`язаний діяти в порядку частини 16 статті 29 Закону.
А також, подана Учасником Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вихідний №1052 від 26.11.2020 року, Таблиця №1 щодо проектно-вишукувальні та будівельно-монтажні роботи, не надано наявність працівників та не підтверджено знання та досвід, а також не відповідає зразку Додаток №3, що затверджений тендерною документацією №112/2 від 10 листопада 2020 року.
Та Додаток №4, Інформація про наявність досвіду виконання аналогічного договору, вихідний №1051 від 26.11.2020 року, не відповідає зразку, що затверджений тендерною документацією №112/2 від 10 листопада 2020 року.
Таким чином, тендерний комітет вважає своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Віннком Україна» правомірним та таким, що відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-26-010019-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Віннком Україна, Код ЄДРПОУ:36942282
Дата подання: 22 грудня 2020 17:27
Дата подання: 22 грудня 2020 17:27
Скарга
Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ "Віннком Україна".
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2020 12:18
рішення від 24.12.2020 № 23805 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2020 12:17
інформація про резулятивну частину рішення від 11.01.2021 № 318.pdf
Дата публікації: 12 січня 2021 16:00
рішення від 11.01.2021 № 318.pdf
Дата публікації: 14 січня 2021 20:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Голову тендерного комітету Пастухова М. П. який повідомив, що 14 січня 2021, 20:25 через авторизований електронний майданчик SmartTender та на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель отримано РІШЕННЯ постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №318-р/пк-пз від 11.01.2021 щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-10-26-010019-a по предмету закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 277+000 – км 278+253, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current average repair of principal motor road: Installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance M-12 Stryi – Ternopil – Kropyvnytskyi – Znamianka on the section km 277+000 – km 278+253, Khmelnytskyi region (45230000-8 Construction of pipelines, lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)». Відповідно до РІШЕННЯ №318-р/пк-пз від 11.01.2021 постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України постановила: «Зобов’язати СЛУЖБУАВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Віннком Україна» за процедурою закупівлі — «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 277+000 – км 278+253, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2020-10-26-010019-a».
1. Протокольним рішенням №112/10 від 17.12.2020 року допущено до участі в електронному аукціоні тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ», оскільки тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації. Учасник ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» на виконання вимог тендерної документації при поданні тендерної пропозиції через електронну систему закупівель завантажено документи, що підтверджують відповідність інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, відповідність кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Протокольним рішенням №112/10 від 17.12.2020 року допущено до участі в електронному аукціоні тендерну пропозицію учасника ТОВ «КІРОВОГРАДДОРСЕРВІС», оскільки тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації. Учасник ТОВ «КІРОВОГРАДДОРСЕРВІС» на виконання вимог тендерної документації при поданні тендерної пропозиції через електронну систему закупівель завантажено документи, що підтверджують відповідність інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, відповідність кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Згідно отриманого РІШЕННЯ постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №318-р/пк-пз від 11.01.2021 щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-10-26-010019-a по предмету закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 277+000 – км 278+253, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current average repair of principal motor road: Installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance M-12 Stryi – Ternopil – Kropyvnytskyi – Znamianka on the section km 277+000 – km 278+253, Khmelnytskyi region (45230000-8 Construction of pipelines, lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)» тендерним комітетом було прийняте наступне рішення:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Віннком Україна» за процедурою закупівлі — «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 277+000 – км 278+253, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2020-10-26-010019-a.
Дата виконання рішення замовником: 18 січня 2021 18:00
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 січня 2021
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Віннком Україна | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ Віннком Україна | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 січня 2021 18:02
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2021 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Віннком Україна |
21 589 615,20
UAH з ПДВ
|
21 152 135,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ |
21 873 977,00
UAH з ПДВ
|
21 217 757,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс" |
21 808 652,39
UAH з ПДВ
|
21 808 652,39
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Віннком Україна #36942282 |
Переможець |
21 152 135,66
UAH з ПДВ
|
27 січня 2021 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 17:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2021 15:26
|
ДУ № 6 до Договору № 24І21ПС (1).pdf | зміни до договору |
01 липня 2021 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2021 18:09
|
ДУ № 5 до Договору № 24І21ПС (1).pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 18:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2021 16:29
|
ДУ № 4 до Договору № 24І21ПС (1).pdf | зміни до договору |
26 травня 2021 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2021 17:11
|
ДУ № 3 до Договору № 24І21-ПС (1).pdf | зміни до договору |
14 квітня 2021 17:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2021 14:43
|
ДУ №2 до Договору №24І21ПС (1).pdf | зміни до договору |
12 березня 2021 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2021 14:39
|
ДУ № 1 до Договору № 24І21ПС (1).pdf | зміни до договору |
10 березня 2021 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2021 16:20
|
Договір №24І21 ПС від 09.02.21.pdf | укладений |
09 лютого 2021 16:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник і Підрядник керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” (погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року №122 «Деякі питання дорожнього господарства» , прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 24/21 ПС від “09”лютого 2021 року “ Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 277+000 – км 278+253, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)”, виклавши у новій редакції наступні пункти Договору: 1.1. «6.1. Строк (термін) надання послуг - з моменту підписання до 31.12.2022 року.» 1.2. «15.1. Договір набирає чинності з дня його підписання та діє по 31.12.2022 року або в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань за цим Договором.» 2. Сторони Договору погоджують викласти Додаток №2 — “Календарний план фінансуванн та надання послуг” у новій редакції. 3. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 5. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 24/21 ПС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На виконання п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі » Сторони погодили покращити якість предмету закупівлі та внести зміни до Розділу 5 п.5.22. та викласти його у наступній редакції: «5.22. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику авансу в сумі, що не перевищує тридцять відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше трьох місяців, що становить суму: - За рахунок коштів Спеціального фонду Державного бюджету – 6 330 000,00 грн (шість мільйонів триста тридцять тисяч гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 20% в розмірі -1 055 000,00 грн. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів тощо протягом трьох місяців. Зарахування авансу здійснюється відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ №3). Після спливу трьох місяців невикористані суми авансу повертаються Замовнику з наданням пояснень причини невикористання Підрядником вказаного авансу і можуть слугувати підставою для розірвання Замовником Договору в односторонньому порядку. У разі неподання актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ №3) про використання суми попередньої оплати (авансу), Підрядник зобов’язаний повернути надану йому суму попередньої оплати (авансу), а у випадку не повернення сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. 2. Інші умови Договору №24/21ПС від 09 лютого 2021 року залишаються незмінними. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною Договору №24/21 ПС від 09 лютого 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 24/21 ПС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, керуючись п.4.ч.5.ст.41 Закону України «Про публічна закупівлі» Сторони вирішили продовжити строк виконання зобов’язань та внести зміни до п.6.1. Розділу 6, виклавши його в наступній редакції: «Строк (термін) надання послуг : по 31.05.2021 р.» 2. Інші умови Договору №24/21-ПС від 09 лютого 2021 року залишаються незмінними. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною Договору №24/21-ПС від 09 лютого 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 24/21 ПС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. ЗАМОВНИК та ПІДРЯДНИК, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року №122 « Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами та доповненнями), прийшли до спільної згоди внести зміни до №24/21ПС від 09 лютого 2021 року «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 277+000 – км 278+253, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), виклавши у новій редакції Додаток №1 « Договірна ціна» ( Додаток №1 додається). 2. Інші умови Договору №24/21ПС від 09 лютого 2021 року залишаються незмінними. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною Договору №24/21 ПС від 09 лютого 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 24/21 ПС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони вирішили продовжити строк виконання зобов’язань, та внести зміни до п.6.1 Розділу 6, виклавши його в наступній редакції : «Строк (термін) надання послуг по 30.06.2021 року». 2. Інші умови договору № 24/21-ПС від 09 лютого 2021 року залишаються незмінними. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною договору № 24/21-ПС від 09 лютого 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 24/21 ПС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв'язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки, передбачені Договором №24/21ПС від 09 лютого 2021 року, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони вирішили продовжити строк виконання зобов’язань, та внести зміни до п.6.1. розділу 6 Договору №24/21ПС від 09 лютого 2021 року, виклавши його в наступній редакції: « 6.1. Строк (термін) надання послуг: по 31.07.2021 року. » 2. З підстав, визначених в п. 1 цієї додаткової угоди Сторони також вирішили внести зміни до п. 15.1. розділу 15 Договору №24/21ПС від 09 лютого 2021 року, виклавши його в наступній редакції: « 15.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє включно до 31.12.2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору. » 3. Інші умови Договору №24/21ПС від 09 лютого 2021 року залишаються незмінними. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною Договору №24/21 ПС від 09 лютого 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 24/21 ПС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |