Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт в частині першого поверху будівлі дитячого відділення, для облаштування рентгенодіагностичного підрозділу Комунального некомерційного підприємства «Доманівська центральна районна лікарня» по вул. Пирогова, 6 в смт. Доманівка, Доманівського району Миколаївської області
Очікувана вартість
2 896 725,40 UAH
UA-2020-10-26-009832-a f385e058df014c7b8493ca5bc9bab17c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журинська Світлана Вікторівна

+380515291294 domanivka_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Доманівська центральна районна лікарня" Доманівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01998420
Місцезнаходження: 56401, Україна , Миколаївська обл., Доманівка, Миколаївська область, Доманівський район, смт Доманівка, вулиця Пирогова, будинок 6
Контактна особа: Журинська Світлана Вікторівна
+380515291294
domanivka_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 12:00
Очікувана вартість: 2 896 725,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 483,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт в частині першого поверху будівлі дитячого відділення, для облаштування рентгенодіагностичного підрозділу Комунального некомерційного підприємства «Доманівська центральна районна лікарня» по вул. Пирогова, 6 в смт. Доманівка, Доманівського району Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56401, Україна, Миколаївська область, селище міського типу Доманівка, вулиця Пирогова, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право перерахувати Підряднику аванс, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 за таких умов: а) аванс надається Генпідряднику за наявності рішення головного розпорядника коштів Замовника; б) аванс надається на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів; в) розмір попередньої оплати не може перевищувати 30% (тридцять) відсотків вартості від річного обсягу. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3 місяців після одержання авансу. Підрядник підтверджує відпрацювання авансу шляхом подання Замовнику документiв про обсяги виконаних робiт форми КБ-2в згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та їх вартiсть форми КБ-3 згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Протягом одного робочого дня після закінчення терміну відпрацювання авансу невикористані суми авансу повертаються Замовнику шляхом перерахування відповідної суми коштів на розрахунковий рахунок Замовника, визначений цим Договором Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Разом із формами КБ-2в, КБ-3 Підрядник надає всю оформлену належним чином виконавчу документацію, акти на закриття прихованих робіт, відомість ресурсів, що підписана уповноваженою посадовою особою Підрядника, а також копії накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, що завірені підписом уповноваженої посадовою особою Підрядника. Кінцеві розрахунки здійснюються у місячний термін після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 16:36
Додаток 4 Проект договору.docx
26 жовтня 2020 16:36
Додаток 3 Технічне завдання.docx
26 жовтня 2020 16:36
ТД капремонт рентгенпідрозділ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП" 2 510 882,00
UAH з ПДВ
2 199 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ" 2 860 000,00
UAH з ПДВ
2 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ"" 2 701 905,57
UAH з ПДВ
2 701 905,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 14:38
Електронний підпис
24 листопада 2020 17:20
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:55
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:53
цінова пропозиція.pdf
12 листопада 2020 15:53
фінзвітність.pdf
12 листопада 2020 15:53
техзавдання.pdf
12 листопада 2020 15:53
Статут ТОВ КАРПАТ ГРУП.PDF
12 листопада 2020 15:53
проект договору.pdf
12 листопада 2020 15:53
НВК Шаян реконструкція.rar
12 листопада 2020 15:53
Наказ директор Паліюк П.М..pdf
12 листопада 2020 15:53
ліцензія.PDF
12 листопада 2020 15:53
лист відгук.pdf
12 листопада 2020 15:53
календарний графік.pdf
12 листопада 2020 15:53
заява персональні дані.pdf
12 листопада 2020 15:53
договірна ціна_compressed.pdf
12 листопада 2020 15:53
довідка стаття 17.pdf
12 листопада 2020 15:53
Довідка працівники.pdf
12 листопада 2020 15:53
Довідка маттехбаза.pdf
12 листопада 2020 15:53
Довідка аналогічні.pdf
12 листопада 2020 15:53
Витяг з реєстру платника ЄП.pdf
12 листопада 2020 15:53
аналогічний стеблівка.rar

Публічні документи

12 листопада 2020 12:56
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:55
scan_20201112112628.pdf
12 листопада 2020 12:55
scan_20201112112555.pdf
12 листопада 2020 12:55
scan_20201112112458.pdf
12 листопада 2020 11:34
Ліцензія і додаток.pdf
12 листопада 2020 11:34
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 10:20
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:20
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:17
Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2020 10:17
Статут.pdf
11 листопада 2020 10:17
ст.17.pdf
11 листопада 2020 10:17
Проект Договору.pdf
11 листопада 2020 10:17
ПДВ.pdf
11 листопада 2020 10:17
Ліцензія.pdf
11 листопада 2020 10:17
Календарний графік.pdf
11 листопада 2020 10:17
Додаток №3.pdf
11 листопада 2020 10:17
Довідка-додаток 1,6.pdf
11 листопада 2020 10:17
Довідка-додаток 1,5.pdf
11 листопада 2020 10:17
Довідка-додаток 1,4.pdf
11 листопада 2020 10:17
Довідка-додаток 1,3.pdf
11 листопада 2020 10:17
Довідка-додаток 1,2.pdf
11 листопада 2020 10:17
Довідка-додаток 1,1.pdf
11 листопада 2020 10:17
Довідка.pdf
11 листопада 2020 10:17
Довідка суб..pdf
11 листопада 2020 10:17
Держпраця.pdf
11 листопада 2020 10:17
Витяг ЄДРПОУ.pdf
11 листопада 2020 10:17
Баланс.pdf
11 листопада 2020 10:17
Аналогічний договір №2.pdf
11 листопада 2020 10:17
ISO.pdf
11 листопада 2020 10:17
283.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАРПАТ-ГРУП"

ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП"
#41906026
Переможець 2 199 900,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 12:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП"
#41906026
2 199 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:27
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 09:48
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 09:30
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 16:59
Додаткова угода 1 03.12.20.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 16:44
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 16:00
Протокол загальних зборів щодо призначення директора укладений
01 грудня 2020 15:53
Наказ на призначення директора укладений
01 грудня 2020 15:52
Ліцензія ДАБІ укладений
01 грудня 2020 15:52
Зведений кошторисний розрахунок укладений
01 грудня 2020 15:52
Договірна ціна укладений
01 грудня 2020 15:52
Договір підряду №275 укладений
01 грудня 2020 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди, що згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»: «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» внести зміни у Додаток №1 до договору підряду №275 від 01.12.2020 р. та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 275
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди, що згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»: «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» у зв’язку зі зміною банківських реквізитів Підрядника внести зміни у розділ 21. «Найменування та реквізити сторін» та викласти реквізити підрядника у наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 275
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 199 900,00
UAH