Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуацією (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуації), системи оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті: Навчальний корпус №1 Криворізького національного університету за адресою: м. Кривий Ріг, вул. В. Матусевича, 11, Дніпропетровська обл. З подальшим виконанням пусконалагоджувальних робіт та погодженням всіх відповідних інстанцій з кінцевим вводом в експлуатацію. За кодом ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
4 415 000,00 UAH
UA-2020-10-26-009562-a bb5fa4b725014c44bfc20bb963da31e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондарець Андрій Олександрович

0564091716 tenderknu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Криворізький національний університет
Код ЄДРПОУ: 37664469
Місцезнаходження: 50027, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Віталія Матусевича ,11
Контактна особа: Бондарець Андрій Олександрович
0564091716
tenderknu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 00:01
Початок аукціону: 12 листопада 2020 12:27
Початок аукціону: 12 листопада 2020 12:27
Очікувана вартість: 4 415 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Послуга з встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуацією (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуації), системи оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті: Навчальний корпус №1 Криворізького національного університету за адресою: м. Кривий Ріг, вул. В. Матусевича, 11, Дніпропетровська обл. З подальшим виконанням пусконалагоджувальних робіт та погодженням всіх відповідних інстанцій з кінцевим вводом в експлуатацію. За кодом ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи (Код ДК 021:2015 - 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуацією (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуації), системи оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті: Навчальний корпус №1 Криворізького національного університету за адресою: м. Кривий Ріг, вул. В. Матусевича, 11, Дніпропетровська обл. З подальшим виконанням пусконалагоджувальних робіт та погодженням всіх відповідних інстанцій з кінцевим вводом в експлуатацію. За кодом ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів, згідно поданого рахунку ВИКОНАВЦЯ у відповідності з заявкою ЗАМОВНИКА на обсяг Послуг. Послуга з встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуацією (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуації), системи оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті: Навчальний корпус №1 Криворізького національного університету за адресою: м. Кривий Ріг, вул. В. Матусевича, 11, Дніпропетровська обл. З подальшим виконанням пусконалагоджувальних робіт та погодженням всіх відповідних інстанцій з кінцевим вводом в експлуатацію. За кодом ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи (Код ДК 021:2015 - 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації) Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 15:22
Протокол_Зміни_до_ТД.pdf
30 жовтня 2020 15:22
Повідомлення_про_внесення_змін_до_ТД.rtf
30 жовтня 2020 15:22
ТД_Встановлення_Сигналізації_2020_Зі_змінами.doc
30 жовтня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 15:22
Протокол_Зміни_до_ТД.pdf
30 жовтня 2020 15:22
Повідомлення_про_внесення_змін_до_ТД.rtf
30 жовтня 2020 15:22
ТД_Встановлення_Сигналізації_2020_Зі_змінами.doc
26 жовтня 2020 16:23
ТД_Встановлення_Сигналізації_2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація
Дата подання: 27 жовтня 2020 10:05
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 09:36
Доброго дня! Вами в тендерній документації навмисно встановлені дискримінаційні вимоги. Доводимо до вашого відому, в разі, якщо вони не будуть прибрані – скарга в АМКУ та закупівля не відбулась. Вимоги: 1. Власна електротехнічна лабораторія – чому саме власна ? Вимагаємо доповнити дану вимогу можливістю оренди або лізингу. 2. Ви вказуєте довідку про наявність працівників – головний інженер не потрібен для виконання видів робіт, що є предметом закупівлі. Вимагаємо прибрати вимогк про надання інформації про головного інженера. 3. Проходження психофізіологічного дослідження для працівників, нарколога та психіатра. Дана вимога є дискримінаційною – вимагаємо прибрати дану вимогу. А замовнику рекомендуємо самому пройти даних фахівців та ознайомитись з ЗУ Про публічні закупівлі. 4. Ви вимагаєте сертифікати ІСО а саме ДСТУ Ісо – для нас дана вимога є дискримінаційною – так як ми маємо сертифікати ісо європейського зразку без зазначення ДСТУ – вимагаємо доповнити дану вимогук можливістю надання сертифікату ІСО без ДСТУ – тобто повністю аналогічного сертифікату. 5. Вимога з приводу документів про навчання від виробника – дискримінаційна. Вимагамо прибрати дану вимогу. 6. Посвідчення на працівників – про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємства до дій у надзвичайних ситуація. Замовник – що ви пишете, думайте та радьтесь, не потрібно так в тупу під когось писати ТД. 7. Надайте відповідь, на підставі якого нормативно – правового акту (актів) встановлені зазначені вище вимоги. Ви бажаєте отримати якісні послуги чи відкат від учасника? Виходячи з вашої ТД – в цьому році не отримаєте нічого !!!! Просимо надати відповідь сьогодні, так як якщо вимоги не будуть задоволені – скарга в АМКУ і закупівля можливо в 2021 році. Бажаємо вам працювати чесно та не займатися такою дурницею! Ваш фаворит заробить гроші а Вам тюрма )
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за ваші запитання.
1. Власна електротехнічна лабораторія – чому саме власна ? Вимагаємо доповнити дану вимогу можливістю оренди або лізингу.
По першому питанню, замовником прийнято рішення внести зміни у тендерну документацію та надати можливість учасникам залучити електротехнічну лабораторію власну, орендовану або по договору субпідряду.
2. Ви вказуєте довідку про наявність працівників – головний інженер не потрібен для виконання видів робіт, що є предметом закупівлі. Вимагаємо прибрати вимоги про надання інформації про головного інженера.
По другому питанню, замовником прийнято рішення внести зміни у тендерну документацію та доповнити її «головний інженер або особа відповідальна за проведення робіт».
3. Проходження психофізіологічного дослідження для працівників, нарколога та психіатра. Дана вимога є дискримінаційною – вимагаємо прибрати дану вимогу. А замовнику рекомендуємо самому пройти даних фахівців та ознайомитись з ЗУ Про публічні закупівлі.
По третьому питанню, відповідно до діючого законодавства, а саме закону України "Про охорону праці" (ВВРУ, 1992, №49, ст. 668), відповідно до Розділу ІІ, статті 5: "До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи." оскільки проектом передбачено виконання, робіт підвищеної небезпеки, а саме "роботи на висоті більш 1,3 м."
Відповідно до постанови КМУ від 6 листопада 1997 р. N 1238 «Про обов'язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок його проведення» затверджено перелік професій та видів діяльності, для яких є обов'язковим первинний і періодичний профілактичний наркологічний огляд, а саме п. 15 «Працівники, які виконують роботи на висоті, в тому числі машиністи всіх видів кранів». Слід зауважити що для ряду професій та видів діяльності, зазначених у підпунктах 1 "а", 2, 3 пункту 1, пунктах 3, 4, 5, 7, 10, підпунктах 1, 3 - 5 пункту 12 переліку, періодичний профілактичний наркологічний огляд проводиться один раз на рік, у пунктах 8, 9 переліку - один раз на три роки, інших категорій громадян - не менш як один раз на два роки.
Відповідно до постанови КМУ від27 вересня 2000 р. № 1465 «Про затвердження Порядку проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів і переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих», відповідно до п. 7 «ПЕРЕЛІК медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих» працівникам які, зайняті на роботах підвищеної небезпеки необхідно проходити психіатричний догляд один раз на п’ять років.
Згідно Переліку робіт з підвищеною небезпекою (НПАОП 0.00-4.12-2005) п. 94 Роботи верхолазні та на висоті, відносяться до переліку робіт з підвищеної небезпеки.
Замовником прийнято рішення вилучити дану вимогу з тендерної документації, зважаючи на те що, медична довідка про проходження обов’язкових попередніх (періодичних) медичних оглядів працівників які будуть виконувати монтажні роботи, за напрямком робіт підвищеної небезпеки узагальнює ці відомості.
4. Ви вимагаєте сертифікати ІСО а саме ДСТУ Ісо – для нас дана вимога є дискримінаційною – так як ми маємо сертифікати ісо європейського зразку без зазначення ДСТУ – вимагаємо доповнити дану вимогу можливістю надання сертифікату ІСО без ДСТУ – тобто повністю аналогічного сертифікату.
Замовником прийнято рішення внести зміни
5. Вимога з приводу документів про навчання від виробника – дискримінаційна. Вимагаємо прибрати дану вимогу.
Слід зауважити що в документації ніде не має вимоги з приводу документів про навчання від виробника, а зазначено що необхідно надати: Копії посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників, які будуть здійснювати налагоджування системи пожежної сигналізації, про проходження навчання з монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісного обслуговування пожежного обладнання, на базі якого базується система пожежної сигналізації;
Замовник вважає що для проведення якісних монтажних та пусконалагоджувальних робіт буде доцільно долучити до роботи фахівців, які мають досвід та необхідні знання з встановленню та налагоджуванню обладнання, на базі якого базується система пожежної сигналізації, за для отримання якісних послуги (обладнання вітчизняного виробника).
6. Посвідчення на працівників – про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємства до дій у надзвичайних ситуація. Замовник – що ви пишете, думайте та радьтесь, не потрібно так в тупу під когось писати ТД.
По шостому питанню, замовником прийнято рішення вилучити дану вимогу з тендерної документації.
7. Надайте відповідь, на підставі якого нормативно – правового акту (актів) встановлені зазначені вище вимоги. Ви бажаєте отримати якісні послуги чи відкат від учасника? Виходячи з вашої ТД – в цьому році не отримаєте нічого !!!! Просимо надати відповідь сьогодні, так як якщо вимоги не будуть задоволені – скарга в АМКУ і закупівля можливо в 2021 році.
По сьомому питанню у відповідності до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також, як зазначено в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Враховуючи великий об’єм виконання монтажних робіт, умови та терміни їх виконання, замовник повинен бути впевненим у можливості переможця закупівлі надати відповідні послуги якісно та в встановлені терміни.
Просимо Вас не звинувачувати упереджено та безпідставно, та не чинити тиск на замовника. Також просимо не вдаватися до шантажу замовника, а діяти виключно в межах законодавства. Якщо ваша ціль зірвати процедуру, а не підготуватися до неї, прийняти в ній участь та перемогти, ви маєте на це право. Але зауважимо, що необхідність обладнання приміщень системою пожежної сигналізації, системою оповіщення про пожежу та управлінням евакуацією людей продиктована умовами безпеки, особлива для закладів освіти.
Дискримінація
Дата подання: 28 жовтня 2020 09:41
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 09:38
Доброго дня. Приєднуємося до запитань, що були викладені 27.10.2010р, щодо дискримінаційних вимог стосовно зазначених пунктів. Сподіваємось на розсудливість при складанні тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 4 399 900,00
UAH з ПДВ
4 355 750,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" 4 410 000,00
UAH з ПДВ
4 365 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 17:18
Електронний підпис
23 листопада 2020 17:16
Довідка не банкрут.jpg
20 листопада 2020 09:39
Електронний підпис
20 листопада 2020 09:39
Довідки ст.17.pdf
20 листопада 2020 09:39
Довідка.pdf
20 листопада 2020 09:39
Довідка спз.jpg
20 листопада 2020 09:39
Довідка МВС 26.10.2020р..pdf
10 листопада 2020 18:52
Електронний підпис
10 листопада 2020 18:51
Технічні паспорти на СПС.pdf
10 листопада 2020 18:51
Сертифікати.pdf
10 листопада 2020 18:51
Сертифікати ISO.pdf
10 листопада 2020 18:51
Свідоцтво ПДВ.jpg
10 листопада 2020 18:51
Психо-обстеження.pdf
10 листопада 2020 18:51
Протокол струм.pdf
10 листопада 2020 18:51
Посвідчення-2.pdf
10 листопада 2020 18:51
Посвідчення-1.pdf
10 листопада 2020 18:51
Посвідчення.pdf
10 листопада 2020 18:51
Посвідчення ПТМ 2020.pdf
10 листопада 2020 18:51
Оригінал Статуту.pdf
10 листопада 2020 18:51
Опис 01.10.2020.pdf
10 листопада 2020 18:51
Нарко, психіатр.pdf
10 листопада 2020 18:51
Наказ, протокол.pdf
10 листопада 2020 18:51
Медична довідка.pdf
10 листопада 2020 18:51
Кошторис.pdf
10 листопада 2020 18:51
Копія паспорту, ІПН.pdf
10 листопада 2020 18:51
Копія Наказу ДСНС.pdf
10 листопада 2020 18:51
Додаток 3 Довідки.pdf
10 листопада 2020 18:51
Додаток 1 Довідки.pdf
10 листопада 2020 18:51
Договори аналогічні.pdf
10 листопада 2020 18:51
Договор ЦПХ оператор ЦПС.pdf
10 листопада 2020 18:51
Договор оренди офіс, авто.pdf
10 листопада 2020 18:51
Договор монтаж СПС Межевая.pdf
10 листопада 2020 18:51
Довідка МВС 26.10.2020р..pdf
10 листопада 2020 18:51
Дипломи, трудові, ЦПХ.pdf
10 листопада 2020 18:51
Диплом Гур'єв О.В..pdf
10 листопада 2020 18:51
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 12:00
Електронний підпис
10 листопада 2020 11:59
ISO.pdf
10 листопада 2020 11:59
ISO 9001_2015.pdf
10 листопада 2020 11:59
ISO 10012.pdf
10 листопада 2020 11:59
Цінова пропозиція.pdf
10 листопада 2020 11:59
Трудові книжки.pdf
10 листопада 2020 11:59
Сертифікати на обладнання.pdf
10 листопада 2020 11:59
Сертифікат кошторисника .pdf
10 листопада 2020 11:59
Свідво вимір лаб-рії.pdf
10 листопада 2020 11:59
Протоколи, посвідчення з ОП.pdf
10 листопада 2020 11:59
Проект договору.pdf
10 листопада 2020 11:59
Про зміну адреси.pdf
10 листопада 2020 11:59
Подоріна Т. М. паспорт + ІНН.pdf
10 листопада 2020 11:59
Опис код доступу .pdf
10 листопада 2020 11:59
Накази на керівника робіт.pdf
10 листопада 2020 11:59
Наказ на ліцензію.pdf
10 листопада 2020 11:59
Наказ на директора.pdf
10 листопада 2020 11:59
наказ на відповід з ОП.pdf
10 листопада 2020 11:59
Навчання з ОП директора.pdf
10 листопада 2020 11:59
Медичні довідки .pdf
10 листопада 2020 11:59
Лист-зобов'зання.pdf
10 листопада 2020 11:59
Лист VELLEZ ДСПП.pdf
10 листопада 2020 11:59
Кошторис Кр.Ріг.pdf
10 листопада 2020 11:59
Копія_Статуту.pdf
10 листопада 2020 11:59
Інформація про сертифікати.pdf
10 листопада 2020 11:59
Дозвіл_2.pdf
10 листопада 2020 11:59
Дозвіл_1.pdf
10 листопада 2020 11:59
Договір оренди будівлі.pdf
10 листопада 2020 11:59
Довідка щодо ISO .pdf
10 листопада 2020 11:59
Довідка щодо підписанта.pdf
10 листопада 2020 11:59
Довідка ст 17.pdf
10 листопада 2020 11:59
Довідка дитяча праця.pdf
10 листопада 2020 11:59
Декларація.PDF
10 листопада 2020 11:59
Відомості про учасника .pdf
10 листопада 2020 11:59
ВІдгук_1 .pdf
10 листопада 2020 11:59
Випробування ЗІЗ висота.pdf
10 листопада 2020 11:59
Виписка.pdf
10 листопада 2020 11:59
Аналогічний+договір_1.pdf
10 листопада 2020 11:59
Акт обстеження Кр.Ріг .pdf
10 листопада 2020 11:59
Акт виконаних_1.pdf
10 листопада 2020 11:59
автентичний переклад.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Переможець 4 355 750,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 15:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
4 355 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 09:16
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 12:51
Договір_№273_Пож_Сигнал_від_02_12_2020.pdf укладений
02 грудня 2020 12:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 355 750,00
UAH (в тому числі ПДВ 725 958,33 UAH)