Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ" |
Код ЄДРПОУ: | 31325005 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ТЕАТРАЛЬНА будинок 14 |
Контактна особа: |
Артем Шмагалов +380988920564 lawyerdpabi@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2020 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2020 12:14 |
Очікувана вартість: | 12 262 043,18 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 122 620,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 61310.21 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2020 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2020 16:18 |
ТД Калинівка.doc | |
26 жовтня 2020 16:18 |
Протокол затвердженя ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» як учасник відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція приміщень першого поверху будівлі Комунального підприємства «Калинівська центральна районна лікарня» Калинівської районної ради для розташування відділення невідкладної екстреної медичної допомоги по вул. Чкалова, 6 м. Калинівка Калинівського району Вінницької області», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є рішення Уповноваженої особи Замовника стосовно визнання тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" по закупівлі робіт «Реконструкція приміщень першого поверху будівлі Комунального підприємства «Калинівська центральна районна лікарня» Калинівської районної ради для розташування відділення невідкладної екстреної медичної допомоги по вул. Чкалова, 6 м. Калинівка Калинівського району Вінницької області» такою, що відповідає вимогам Тендерної документації та оприлюднення рішення про намір укласти договір із таким учасником.
Вважаємо, Рішення Уповноваженої особи Замовника оформлене протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 13.11.2020 року є неправомірним, оскільки, пропозиція учасника ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, а саме:
- відповідно до пункту 7 Розділу 3 Тендерної документації від учасників вимагалося надання у складі пропозиції – «Ліцензії з додатками на провадження того виду господарської діяльності, на підставі якого учасник має намір приймати участь в торгах (тобто ліцензії з додатками на провадження того виду робіт на закупівлю яких проводиться тендер), якщо отримання такої ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавство», відповідно до Додатку №1 «Відомість обсягів робіт» передбачено улаштування - Системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, пожежне спостерігання, пожежна сигналізація (монтажні роботи та налагоджувальні роботи), учасником ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" не було надано у складі пропозиції ліцензії на право провадження такого виду господарської діяльності, виконання такого роду робіт, у звязку із чим, повідомляємо, що учасник ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" не зможе виконати роботи передбачені Технічною частиною документації (Додаток №1) в повному обсязі, що не відповідає умовам Тендерної документації Замовника.
Додатково зазначаємо, що учасник ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" зазначив при поданні своєї Тендерної пропозиції, що субпірядні організації до виконання робіт за предметом закупівлі – «Реконструкція приміщень першого поверху будівлі Комунального підприємства «Калинівська центральна районна лікарня» Калинівської районної ради для розташування відділення невідкладної екстреної медичної допомоги по вул. Чкалова, 6 м. Калинівка Калинівського району Вінницької області» ним залучати не будуть.
- відповідно до пункту 4 Розділу 3 до Тендерної документації – «Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації має бути надане у формі пояснювальної записки та повинно мати: а) зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну та пояснювальну записку до неї» учасником ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" було надано у складі пропозиції Договірну ціну, яка складає – 8974632,39 грн. в тому числі ПДВ – 1495772,07 грн., водночас учасником було надано у складі пропозиції Зведений кошторисний розрахунок, ціна якого складає - 8974632,38 грн. в тому числі ПДВ – 1495772,06 грн., що не відповідає вимогам ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, будівельним нормам, та підтверджує невірність складених кошторисних розрахунків такого учасника відповідно до вимог Технічної специфікації щодо даної закупівлі робіт.
- відповідно до вимог Додатку №1 до Тендерної документації від учасників вимагалося надання у складі пропозиції – «Інформаційної довідки, яка містить інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), що необхідного для виконання умов договору, з наданням документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризаційних цінностей, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг)*» учасником у надай такій довідці зазначено про наявність у нього обладнання - «Бетонозмішувач, марки BVVJ 110*160» у кількості – 6 шт., проте учасником не підтверджено у складі пропозиції документами у відповідності до вимог Тендерної документації наявності у нього на балансі такого обладнання, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
- відповідно до вимог Додатку №1 до Тендерної документації від учасників вимагалося надання у складі пропозиції – «довідки про наявність працівників необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі» а також документів, що підтверджують трудові відносини учасника та відповідно таких працівників, із додатковим надданям документів, що підтверджують проходження працівниками перевірки знань з питань охорони праці, учасником ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" не було надано у складі пропозиції документу, що підтверджує правовідносини із працівником – Чайка Лілля Володимирівна, а також документу, що підтверджує проходження таким працівником перевірки знань з питань охорони праці.
- відповідно до вимог пункту 3 Розділу 3 Тендерної документації – від учасників вимагалося надання у складі пропозиції – «підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Правил визначення вартості будівництва з урахуванням змін та доповнень, зокрема, Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін), з розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності)», учасником ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" не було надано у складі пропозиції розрахунків вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, що була застосована таким учасником при складанні кошторисної вартості ціни, та зазначена у довідці про наявність такої техніки у складі пропозиції. Додатково повідомляємо, що учасником у наданій Підсумковій відомості ресурсів було зазначено в обґрунтуванні ціни вартості механізмів «Витрати підрядника», водночас таким учасником було обнулено такі витрати при складанні кошторисних документів, та листа-пояснення надано у складі пропозиції не було.
- п. 2 додатку 4 ТД :"Для підтвердження вищезазначеної інформації Учасник надає копії трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) або копія цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії дипломів ІТП" .у складі тендерної пропозиції відсутні дипломи на ІТР, окрім Забужанського Б.І. і Вишневського Б.А.
- Окрім того, перекладені трудові книжки праціників Чайка, Ліщика, Скарблюк , Приймак, Верещук не містять перекладу на українську мову сторінки трудової книжки, яка містить запис про прийняття працівників на роботу. Цивільно-правові договори № 3 та № 4 не мають кінцевого терміну дії.
- інформаційна довідка № 33 від 27.10.20 року містить інформацію про те, що прцівники Хамула А.В., Куртенко С.А., Мачай К.Ю. та Забужанський Б.І. пройшли навчання з охорони праці за основним місцем роботи. Надані посвідчення на даних працівників зроблені у вигляді фотографій, які є нечитабельними та не можуть бути ідентифіковані.
- п. 1 додатку 4 ТД : "Залучення автотранспорту (будівельних машин) на підставі договору про надання послуг підтверджується копіями договорів про надання послуг відповідно до яких залучаються транспортні засоби, з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони договору транспортних засобів (копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів)." . Учасник ТОВ "ТД "Вінтрастінвест" надає договір № 1 на надання послуг автотранспорту та спецтехніки, будівельних машин та механізмів від 01 жовтня 2020 року. На підтвердження наявності у іншої сторони надається договір оренди вантажних автомобілів № 1012\19 . Проте копії технічних паспортів подані неналежним чином, оскільки зроблені у вигляді фотографії з чорно-білої копії, яка не завірена належним чином згідно вимог ТД та вимог чинного законодавства. Окрім того, учасник до договору надання послуг № 1 надає акт приймання-передачі ТЗ, машин та обладнання, що за своєю правовою природою суперечить договору надання послуг.
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо:
- скасувати рішення про визнання тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" по закупівлі робіт «Реконструкція приміщень першого поверху будівлі Комунального підприємства «Калинівська центральна районна лікарня» Калинівської районної ради для розташування відділення невідкладної екстреної медичної допомоги по вул. Чкалова, 6 м. Калинівка Калинівського району Вінницької області» такою, що відповідає вимогам Тендерної документації.
- поставити на етап кваліфікації наступного учасника.
У випадку відхилення даної вимоги ми будемо змушені звернутись з відповідною заявою до Державної аудиторської служби України та зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Щодо вказаної підстави повідомляємо, що на виконання вимоги встановленої пунктом 7 Розділу 3 Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" надано копію ліцензії з додатками на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності. Щодо надання ліцензії на улаштування системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, пожежного спостерігання, пожежної сигналізації, повідомляємо, що вартість улаштування вищевказаних робіт не перевищує 20% від вартості пропозиції учасника. Враховуючи вище зазначене, ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" має змогу залучити субпідрядну організацію, у якої наявна відповідна ліцензія. Також зазначаємо, що тендерною документацією передбачено надання інформації про субпідрядника лише коли обсяг робіт доручених субпідряднику буде не менше ніж 20 відсотків від вартості договору. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" міститься лист про те що вони не планують залучати субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору. Тобто, вказаний учасник може залучити субпідрядну організацію для виконання відповідних робіт в обсязі до 20 відсотків від вартості договору.
З урахуванням вищевикладеного,тендерна пропозиція Учасникав цій частині не містить невідповідностей вимогам тендерної документації Замовника.
2. «Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації має бути надане у формі пояснювальної записки та повинно мати: а) зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну та пояснювальну записку до неї» учасником ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" було надано у складі пропозиції Договірну ціну, яка складає – 8974632,39 грн. в тому числі ПДВ – 1495772,07 грн., водночас учасником було надано у складі пропозиції Зведений кошторисний розрахунок, ціна якого складає - 8974632,38 грн. в тому числі ПДВ – 1495772,06 грн., що не відповідає вимогам ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, будівельним нормам, та підтверджує невірність складених кошторисних розрахунків такого учасника відповідно до вимог Технічної специфікації щодо даної закупівлі робіт.
Відповідно до умов тендерної документації Формальними (несуттєвими) помилками, допущення яких Учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозицій та не впливають на зміст пропозицій, наприклад: технічні помилки та описки. Згідно наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. Зокрема, подання документа (документів) учасникомпроцедуризакупівлі у складітендерноїпропозиції, в якомупозиціяцифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, щозазначенапрописом, є правильною. У складітендерноїпропозиціїТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" надано документ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», в якому прописом зазначена вартість вісім мільйонів дев’ятсот сімдесят чотири тисячі шістсот тридцять дві гривні 39 копійок у т.ч. ПДВ. Також повідомляємо, що програмний комплекс АВК-5 може округлити суму з похибкою..
З урахуванням вищевикладеного,тендерна пропозиція Учасника в цій частині не містить невідповідностей вимогам тендерної документації Замовника.
3. Відповідно до вимог Додатку №1 до Тендерної документації від учасників вимагалося надання у складі пропозиції – «Інформаційної довідки, яка містить інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), що необхідного для виконання умов договору, з наданням документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризаційних цінностей, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг)*» учасником у надай такій довідці зазначено про наявність у нього обладнання - «Бетонозмішувач, марки BVVJ 110*160» у кількості – 6 шт., проте учасником не підтверджено у складі пропозиції документами у відповідності до вимог Тендерної документації наявності у нього на балансі такого обладнання, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" підтверджено наявність бетонозмішувачів шляхом надання у складі пропозиції довідки про наявність на балансі у вигляді оборотно-сальдової відомості.
Таким чином, пропозиція Учасника в цій частині відповідає вимогам тендерною документації.
4. Відповідно до вимог Додатку №1 до Тендерної документації від учасників вимагалося надання у складі пропозиції – «довідки про наявність працівників необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі», а також документів, що підтверджують трудові відносини учасника та відповідно таких працівників, із додатковим наданням документів, що підтверджують проходження працівниками перевірки знань з питань охорони праці, учасником ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" не було надано у складі пропозиції документу, що підтверджує правовідносини із працівником – Чайка Лілля Володимирівна, а також документу, що підтверджує проходження таким працівником перевірки знань з питань охорони праці.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" надано цивільно-правовий договір №5 від 01.01.2017. Окрім того, зазначаємо що тендерною документацією передбачено вимогу щодо надання документів, що підтверджують проходження працівниками перевірки знань з питань охорони праці лише працівників ІТП та працівників робочих професій. Згідно довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та цивільно-правового договору №5 від 01.01.2017,Чайка Лілія Володимирівна не відноситься до працівників ІТП, ні працівників робочих професій.
Таким чином, пропозиція Учасника в цій частині не містить суперечностей вимогам тендерної документації.
5. Відповідно до вимог пункту 3 Розділу 3 Тендерної документації – від учасників вимагалося надання у складі пропозиції – «підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Правил визначення вартості будівництва з урахуванням змін та доповнень, зокрема, Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін), з розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності)», учасником ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" не було надано у складі пропозиції розрахунків вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, що була застосована таким учасником при складанні кошторисної вартості ціни, та зазначена у довідці про наявність такої техніки у складі пропозиції. Додатково повідомляємо, що учасником у наданій Підсумковій відомості ресурсів було зазначено в обґрунтуванні ціни вартості механізмів «Витрати підрядника», водночас таким учасником було обнулено такі витрати при складанні кошторисних документів, та листа-пояснення надано у складі пропозиції не було.
В складі тендерної документації надано розрахунок «Таблиця 2-1. Розрахункова вартість експлуатацiї 1 машино-години машин». Вартість оренди машино-години орендованої будівельної техніки не перевищує вартість власної будівельної техніки, яка розраховується із застосуванням ДСТУ-Н Б Д.1.1-4 «Настанова щодо визначення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів у вартості будівництва» та не перевищує ціни на послуги з оренди будівельних машин та механізмів, що склалися в регіоні. Тому окрема довідка щодо вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки не подавалася. Вартість механізмів, які не планується залучати до виконання будівельних робіт, було зазначено в Підсумковій відомості ресурсів в обґрунтуванні ціни вартості механізмів «Витрати підрядника» з подальшим «обнуленням» вартості таких витрат при складанні кошторисних розрахунків. Також повідомляємо що підсумкова відомість ресурсів не прописана в ДБН як настановчий документ та є допоміжною при складанні кошторисної документації.
Таким чином, пропозиція Учасника в цій частині не містить суперечностей тендерній документації.
6. П. 2 додатку 4 ТД :"Для підтвердження вищезазначеної інформації Учасник надає копії трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) або копія цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії дипломів ІТП" .у складі тендерної пропозиції відсутні дипломи на ІТР, окрім Забужанського Б.І. і Вишневського Б.А.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" надано дипломи на всіх інженерно-технічних робітників (ІТР) зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Таким чином, пропозиція Учасника в цій частині відповідає вимогам тендерною документації.
7. Окрім того, перекладені трудові книжки працівників Чайка, Ліщика, Скарблюк, Приймак, Верещук не містять перекладу на українську мову сторінки трудової книжки, яка містить запис про прийняття працівників на роботу. Цивільно-правові договори № 3 та № 4 не мають кінцевого терміну дії. - інформаційна довідка № 33 від 27.10.20 року містить інформацію про те, що працівники Хамула А.В., Куртенко С.А., Мачай К.Ю. та Забужанський Б.І. пройшли навчання з охорони праці за основним місцем роботи. Надані посвідчення на даних працівників зроблені у вигляді фотографій, які є нечитабельними та не можуть бути ідентифіковані.
На виконання вимог тендерної документації, щодо надання копій трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника)ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" надано відповідні документи з перекладом перших сторінок трудових книжок. Записи на сторінках, які містить інформацію про прийняття працівників на роботу здійснені українською мовою, а тому не потребують перекладу. Предметом цивільно-правового договору є виконання стороною певного обсягу робіт, у випадку, якщо цивільно-правова угода не містить кінцевого терміну дії договору, даний договір буде вважатися дійсним до повного завершення визначених робіт. Щодо документів, наданих у складі пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" у вигляді «фотографій» повідомляємо, що Замовник мав змогу ідентифікувати надані документи. Крім того, встановлення технічної невідповідності якості наданих документів не відноситься до компетенції Замовника. Таким чином,ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ" підтверджено вимогу тендерної документації щодо надання посвідчень з охорони праці, шляхом надання відповідних документів.
8. П. 1 додатку 4 ТД : "Залучення автотранспорту (будівельних машин) на підставі договору про надання послуг підтверджується копіями договорів про надання послуг відповідно до яких залучаються транспортні засоби, з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони договору транспортних засобів (копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів)." . Учасник ТОВ "ТД "Вінтрастінвест" надає договір № 1 на надання послуг автотранспорту та спецтехніки, будівельних машин та механізмів від 01 жовтня 2020 року. На підтвердження наявності у іншої сторони надається договір оренди вантажних автомобілів № 1012\19. Проте копії технічних паспортів подані неналежним чином, оскільки зроблені у вигляді фотографії з чорно-білої копії, яка не завірена належним чином згідно вимог ТД та вимог чинного законодавства. Окрім того, учасник до договору надання послуг № 1 надає акт приймання-передачі ТЗ, машин та обладнання, що за своєю правовою природою суперечить договору надання послуг
Щодо документів, наданих у складі пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" у вигляді «фотографій» повідомляємо, що Замовник мав змогу ідентифікувати надані документи. Крім того, встановлення технічної невідповідності якості наданих документів не відноситься до компетенції Замовника. Таким чином,ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ" підтверджено вимогу тендерної документації щодо надання посвідчень з охорони праці, шляхом надання відповідних документів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-25-000031 ● 04460b674f7b4e149547843ead58cee5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2021 09:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.01.2021 № 17
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.01.2021 № 17.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-26-009427-a, 10.26.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 20.01.2021 №003100-18/696-2021.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-28 14:15:01
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-10-26-009427-a, яка проводилась Державним підприємством «Архітектурно-будівельний інжиніринг» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, згідно річного плану закупівель Замовника на 2020 рік (UA-P-2020-10-26-008877-a) та оголошення про проведення відкритих торгів за UA-2020-10-26-009427-a очікувана вартість закупівлі 12 262 043,18 грн, розмір бюджетного призначення – 12 262 043,18 гривень.
Водночас, згідно згідно річного плану закупівель Замовника на 2020 рік та оголошення про проведення відкритих торгів джерело фінансування зазначеної закупівлі: місцевий бюджет - 8368890 грн.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
З яких причин в оголошеній процедурі закупівлі за ID: UA-2020-10-26-009427-a очікувана вартість більша за її фінансування?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-02 14:22:28
Відповідь на звернення
Пояснення
щодо процедури закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція приміщень першого поверху будівлі Комунального підприємства «Калинівська центральна районна лікарня» Калинівської районної ради для розташування відділення невідкладної екстреної медичної допомоги по вул. Чкалова, 6 м. Калинівка Калинівського району Вінницької області» (ID:UA-2020-10-26-009427-а) (далі – Об'єкт)
Відповідно до частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися така інформація, у тому числі: розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі. Отже, як слідує з вказаної норми, Замовник у річному плані має право розміщувати, як розмір бюджетного призначення разом з очікувано вартістю предмета закупівлі, так і має право розміщувати у річному плані окремо розмір бюджетного призначення та окремо очікувану вартість предмета закупівлі, незалежно від наявності одне одного у річному плані закупівель.
Відповідно до експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом: «Реконструкція приміщень першого поверху будівлі Комунального підприємства «Калинівська центральна районна лікарня» Калинівської районної ради для розташування відділення невідкладної екстреної медичної допомоги по вул. Чкалова, 6 м. Калинівка Калинівського району Вінницької області» від 20.05.2020 року № V-0100-20/ПРОЕКСПзагальна кошторисна вартість об’єкту складає 12770489,18 гривні.
Під час аналізу кошторисної документації та в зв’язку з скороченням видатків було прийнято рішення виключити певну частину медичного устаткування, залишаючи лікувальні гази та супутнє устаткування до нього, внаслідок чого кошторисна вартість будівництва склала 12262043,18 гривні.
Одночасно, відповідно до постанови Кабінету Міністрів «Деякі питання створення приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров’я у госпітальних округах» від 08.07.2020 року № 612 та наказу Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження Переліку проектів, що фінансуються у 2020 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров'я у госпітальних округах» №170 від 27.07.2020 на будівництво Об’єкту, виділено кошти в сумі 8368890,00 гривень.
Крім того, також, планувалось отримання коштів з місцевого бюджету на будівництво в 2020 році Об'єкту в сумі 998 210,00 гривень.
Враховуючи вказані обставини й норми частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідні суми бюджетних асигнувань були розміщені у річному плані Замовника на 2020 рік, а очікувана вартість визначалась з урахуванням кошторисної вартості будівництва об’єкта згідно експертного висновку (додається)
Надання інформації про усунення порушення замовником
ІНФОРМАЦІЯ до висновку Державної Аудиторської Служби України Західного Офісу Держаудитслужби від 11.02.2021, опублікованого за результатами проведення моніторингу по закупівлі UA-2020-10-26-009427-a. 11 лютого 2021 року о 15 год. 55 хв. Західного офісу Державної аудиторської служби було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція приміщень першого поверху будівлі Комунального підприємства «Калинівська центральна районна лікарня» Калинівської районної ради для розташування відділення невідкладної екстреної медичної допомоги по вул. Чкалова, 6 м. Калинівка Калинівського району Вінницької області». Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за UA-2020-10-26-009427-a. Згідно абц. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Ознайомившись зі змістом висновку Державної Аудиторської Служби України Західного Офісу Держаудитслужби від 11.02.2021, опублікованого за результатами проведення моніторингу по закупівлі UA-2020-10-26-009427-a, та його мотивуванням ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ (далі також Замовник) інформує про наступне. Згідно констатуючої частини оприлюдненого висновку Держаудитслужби України визначено, що установлено порушення частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, слід звернути увагу на те, що відповідно до абзацу 10 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю «Об'єкту» встановлено, що Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Отже, як слідує, тендерна документація передбачає вимогу щодо підтвердження учасником відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною 2 статті 17 Закону. Таким чином, твердження про те, що у тендерній документації на закупівлю Об'єкту Замовником не визначено надання учасниками інформації про відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону, не відповідають дійсності. Крім того, звертаємо увагу, відповідно до частини 2 статті 17 Закону замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Тобто, прийняття рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та можливість відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, – є правом Замовника, а не його обов'язком, у зв’язку з чим, можна зробити висновок, що замовник не зобов’язаний приймати таке рішення при наявності відповідних обставин. Таким чином, включення до тендерної документації вимог щодо способу підтвердження учасником відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною 2 статті 17 Закону, є правом Замовника, а не обов’язком. Тому, така вимога в тендерній документації й може бути відсутня. Крім того, як слідує зі змісту частини 2 статті 17 Замовнику може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Тобто, як слідує зі змісту вказаної норми, замовник приймає зазначене рішення у випадку не виконання учасником умов договору перед таким замовником. Відповідно, потреби в отриманні від учасника інформації про відсутність вказаних обставин замовнику не потрібно, адже він сам володіє відомостями стосовно виконання договірних зобов'язань перед ним будь-яким учасником. Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель. Одночасно повідомляємо, що зауваження, викладені у Висновку щодо дотримання частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», прийняті до уваги та в подальшому будуть враховані в роботі.
2021-02-18 17:31:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | 18.02.2021 рок до Вінницького окружного адміністративного суду який знаходиться по вул. Брацлавській, 14, м.Вінниця 21001 було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель |
Дата публікації: | 18 лютого 2021 |
Документи:
22 лютого 2021 16:18
|
Електронний підпис |
18 лютого 2021 14:52
|
Електронний підпис |
22 лютого 2021 16:17
|
№93 від 22.02.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" |
8 974 632,39
UAH з ПДВ
|
8 974 632,39
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КЛІМАТ-СИСТЕМИ 1" |
9 480 956,39
UAH з ПДВ
|
9 480 956,39
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ БАРБАКАН" |
9 499 999,97
UAH з ПДВ
|
9 499 999,97
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" #34765828 |
Переможець |
8 974 632,39
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2020 08:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 17:48
|
Додаткова угода 4 від 31.12.2021 Калинівка ЦРЛ.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 17:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 12:47
|
Калинівка додаткова 3.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2020 13:41
|
додаткова 2 від 08_12 Калинівка.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2020 09:08
|
Додаткова угода Вінтрастінвест.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 09:06
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 14:48
|
ЛК ч1.pdf | укладений |
25 листопада 2020 14:47
|
Договірна ціна (1).pdf | укладений |
25 листопада 2020 14:47
|
ЛК ч3.pdf | укладений |
25 листопада 2020 14:47
|
ЛК ч2.pdf | укладений |
25 листопада 2020 14:46
|
Підрядний договір 101-20.pdf | укладений |
25 листопада 2020 14:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 8 974 632,39 грн. (вісім мільйонів дев'ятсот сімдесят чотири тисячі шістсот тридцять дві грн. 39 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму - 0 грн. 00 коп., вмонтоване обладнання на суму 98 468,81 (дев’яносто вісім тисяч чотириста шістдесят вісім грн. 81 коп.) з урахуванням ПДВ. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2020 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає: 8 056 491,07 грн. (вісім мільйонів п’ятдесят шість тисяч чотириста дев’яносто одна грн. 07 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму - 0 грн. 00 коп., вмонтоване обладнання на суму 98 468,81 (дев’яносто вісім тисяч чотириста шістдесят вісім грн.81 коп.) з урахуванням ПДВ. 2. Продовжити строк виконання робіт та у зв’язку з цим викласти п. 5.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Початком виконання робіт вважається день підписання Договору. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважається дата підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення. Строк виконання робіт складає 31.12.2021 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань». 3. Продовжити строк дії Підрядного договору та у зв’язку з цим викласти п. 20.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2021 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов′язки відповідно до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 101-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 8 974 632,39 грн. (вісім мільйонів дев'ятсот сімдесят чотири тисячі шістсот тридцять дві грн. 39 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму - 0 грн. 00 коп., вмонтоване обладнання на суму 98 468,81 грн. (дев’яносто вісім тисяч чотириста шістдесят вісім грн. 81 коп.) з урахуванням ПДВ. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2020 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає: 6 565 243,11грн. (шість мільйонів п’ятсот шістдесят п’ять тисяч двісті сорок три грн. 11коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн. та вмонтоване обладнання на суму 98 468,81 грн. (дев’яносто вісім тисяч чотириста шістдесят вісім грн. 81 коп.) з урахуванням ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 101-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | враховуючи положення розділу «Роботи та послуги» Переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України», згідно якого передбачено закупівлю реконструкції, реставрації, капітального ремонту приміщень та споруд закладів охорони здоров’я, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, враховуючи п. 1 та 3 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров'я у госпітальних округах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2020 року № 612, розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня, пов’язаної із поширенням коронавірусної хвороби від 01 грудня 2020 року № 145 «Про внесення змін до Переліку закладів охорони здоров’я, що визначені для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», керуючись вимогами п. 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою покращення якості предмета закупівлі, та враховуючи необхідність повного та належного виконання зобов’язань за Договором, уклали цю Додаткову угоду до Підрядного договору (далі-Додаткова угода) про наступне: 1. Сторонами погоджено внести зміни до Підрядного договору № 101-20 від «24» листопада 2020 року, та доповнити його пунктом 4.8 в наступній редакції: «ЗАМОВНИК після підписання договору надає ПІДРЯДНИКУ аванс на придбання матеріалів, обладнання, виконання робіт у розмірі до 100% вартості річного обсягу робіт, що складає 1 475 217,04 грн. (один мільйон чотириста сімдесят п’ять тисяч двісті сімнадцять грн. 04 коп.), з урахуванням ПДВ. ПІДРЯДНИК зобов’язується використати одержаний аванс протягом 5-ти місяців з моменту його одержання, шляхом надання Актів виконаних робіт за формою КБ-2 та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3. По закінчені п’ятимісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Підрядник за порушення фінансових зобов’язань (невикористання протягом 5-ти місяців суми авансу) сплачує пеню в розмірі облікової ставки Національного банку України за увесь період користування бюджетним коштами та повертає Замовнику кошти з урахуванням індексу інфляції. |
Номер договору про закупівлю: | 101-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань по Договору сторони погодились продовжити строк виконання робіт та у зв’язку з цим викласти п. 5.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Початком виконання робіт вважається день підписання Договору. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважається дата підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення. Строк виконання робіт складає 31.12.2022 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань». 2. Продовжити строк дії Підрядного договору та у зв’язку з цим викласти п. 20.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2022 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов′язки відповідно до Договору. 2. Інші умови Підрядного договору залишаються без змін і Сторони підтверджують взяті по ним зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 31.12.2022 року, але до повного виконання Сторонами взятих обов’язків. Строком дії Додаткової угоди є час протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов’язки відповідно Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 101-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |