Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (ДК 021:2015- 15880000-0) (Продукт спеціального дієтичного споживання для ентерального харчування)
Очікувана вартість
302 400,00 UAH
UA-2020-10-26-008415-a e2fe131d3674433eaab54dcbca8c4f68
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Толстих

+380442916109 tcheart@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Контактна особа: Марія Толстих
+380442916109
tcheart@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 13:53
Очікувана вартість: 302 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 512,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Усі документи які входять до складу тендерної пропозиції, що надає Учасник, викладаються українською мовою, у випадках якщо документи викладені іноземною мовою, то вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (в цьому випадку до розгляду приймаються документи, що викладені українською мовою, відповідальність за достовірність перекладу несе учасник). Визначальним є текст викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 штуки
(Продукт спеціального дієтичного споживання для ентерального харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київська область, Київ, вул. Братиславська 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  20 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату Товару в межах суми укладеного Договору після отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування на свій реєстраційний рахунок. Покупець не несе відповідальності перед Продавцем за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки фінансування з бюджету. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 16:08
Проєкт_Договору_ДОДАТОК_5_ (10)_зі змінами (1).docx
27 листопада 2020 16:08
Перелік змін_.docx
27 листопада 2020 16:08
ТД_(суха суміш)_зі змінами (2).doc
27 листопада 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 16:08
Проєкт_Договору_ДОДАТОК_5_ (10)_зі змінами (1).docx
03 листопада 2020 16:06
Проєкт_Договору_ДОДАТОК_5_ (10)_зі змінами.docx
26 жовтня 2020 15:38
Проєкт_Договору_ДОДАТОК_5_.docx
27 листопада 2020 16:08
Перелік змін_.docx
03 листопада 2020 16:06
Перелік змін до ТД_2.docx
27 листопада 2020 16:08
ТД_(суха суміш)_зі змінами (2).doc
03 листопада 2020 16:06
ТД_(суха суміш)_зі змінами.doc
26 жовтня 2020 15:38
ТД_(суха суміш)_.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-26-008415-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Амікум Фарма", Код ЄДРПОУ:40866700
Дата подання: 30 жовтня 2020 16:32
Дискримінаційні вимоги в Додатку 2 "Інформації про відповідність запропонованого товару встановленим вимогам (технічні вимоги) " ТД.
Шановний Замовнику!
Прохання внести зміни до Додатку 2 "Інформації про відповідність запропонованого товару встановленим вимогам (технічні вимоги)" тендерної документації.
А саме: прописати Вимоги до предмету закупівлі (параметри, характеристики комплектація, тощо) таким чином, щоб була можливість подачі еквіваленту.
Процедура "Відкритих торгів" передбачає участь декількох учасників.
Також залишаємо за собою право подачі скарги до АМКУ.
Зазделегідь вдячні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 листопада 2020 15:34
Шановний учасник!Відповідні зміни до Додатку 2 "Інформації про відповідність запропонованого товару встановленим вимогам (технічні вимоги) " тендерної документації будуть внесені.

Документи подані скаржником

30 жовтня 2020 16:32
ТД_(суха суміш)_.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-26-008415-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Амікум Фарма", Код ЄДРПОУ:40866700
Дата подання: 06 листопада 2020 14:02
Дискримінаційні умови закупівлі.
Відсутність можливості подачі еквіваленту.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 листопада 2020 19:05
рішення від 10.11.2020№20791+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 19:04
рішення від 19.11.2020№21538.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2020 21:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідні зміни внесено до Тендерної Документації
Дата виконання рішення замовником: 27 листопада 2020 16:20

Документи подані скаржником

06 листопада 2020 12:58
Скарга.pdf
06 листопада 2020 12:58
ТД_(суха суміш)_зі змінами.doc

Документи подані замовником

13 листопада 2020 13:01
Протокол від 13.11.2020 №163.pdf
27 листопада 2020 16:20
протокол від 27.11.2020 №173.pdf

Документи Органу Оскарження

24 листопада 2020 21:14
рішення від 19.11.2020№21538.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Амікум Фарма" 214 480,00
UAH з ПДВ
214 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Б-777" 214 560,00
UAH з ПДВ
214 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ОПТІМА-М 300 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ" 302 240,00
UAH з ПДВ
302 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2020 17:06
Електронний підпис
06 грудня 2020 16:28
Електронний підпис
06 грудня 2020 16:25
Технічна частина 2..pdf.p7s
06 грудня 2020 16:25
Технічна частина 1..pdf.p7s
06 грудня 2020 16:25
Комерційна частина.pdf.p7s
06 грудня 2020 16:25
Технічна частина 2..pdf
06 грудня 2020 16:25
Технічна частина 1..pdf
06 грудня 2020 16:25
Комерційна частина.pdf

Публічні документи

05 грудня 2020 01:28
Електронний підпис
05 грудня 2020 01:27
Установчі ТОВ Б-777.pdf
05 грудня 2020 01:27
Свідоцтво ПДВ Б-777 10.02.12.pdf
05 грудня 2020 01:27
накладна Міловський.pdf
05 грудня 2020 01:27
Наказ Кулішов О.О..pdf
05 грудня 2020 01:27
відгук Міловський.PDF
05 грудня 2020 01:27
31ДОВІДКА ліцензування.pdf
05 грудня 2020 01:27
29ДОВІДКА ст 17.pdf
05 грудня 2020 01:27
Комерційна пропозиція.pdf
05 грудня 2020 01:27
документи якості.pdf

Публічні документи

23 грудня 2020 09:13
Електронний підпис
16 грудня 2020 12:16
Електронний підпис
10 грудня 2020 12:40
Електронний підпис
10 грудня 2020 12:37
офісне приміщення
06 грудня 2020 16:39
Електронний підпис
06 грудня 2020 16:30
квал час.pdf
06 грудня 2020 16:30
тех час.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Амікум Фарма"

ТОВ "Б-777"

ПП ОПТІМА-М

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Амікум Фарма"
#40866700
Відхилено 214 480,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 15:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Б-777"
#35662229
Відхилено 214 560,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 15:27
ПП ОПТІМА-М
#36900876
Переможець 300 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 16:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2020 15:50

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Амікум Фарма" #40866700

№ рішення у справі

60/142-р/к

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

09 грудня 2020 15:21
Електронний підпис

Документи

09 грудня 2020 15:27
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Тендерна пропозиція ПП «Оптіма-М» невідповідає частині 1 підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. 2. Інформація та/або документи учасника (учасників) (найменування для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) щодо яких виявлено невідповідність. У складі тендерної пропозиції ПП «Оптіма-М» відсутня довідка про наявність у учасника власного або орендованого офісного приміщення, та копії документів що їх підтверджують. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати для усунення виявленої невідповідності довідку про наявність у учасника власних або орендованих офісних приміщень, та копії документів що їх підтверджують відповідно до частини 1 підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ОПТІМА-М
#36900876
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 16:43
Звіт 1588-69Т_Оптіма-М.pdf укладений
22 червня 2021 16:42
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:39
ДУ 1 від 23.12.2020 до Д 1588-69Т від 23.12.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:38
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 11:08
Д від 23.12.2020 _1588-69Т ПП Оптіма М.pdf укладений
23 грудня 2020 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1588-69Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 300 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 50 000,00 UAH)