Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

51410000-9 Послуги зі встановлення медичного обладнання ( полуги з монтажу системи киснепостачання (інфекційне відділення))
Очікувана вартість
215 540,00 UAH
UA-2020-10-26-008186-a b2a896db431d48269643e9d4fcf90188
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Ткачук

+380973139321 ztdl.uo2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ В.Й. БАШЕКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42779217
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, буд. 23
Контактна особа: Людмила Ткачук
+380973139321
ztdl.uo2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51410000-9: Послуги зі встановлення медичного обладнання


ВИКОНАВЕЦЬ надає гарантійні зобов'язання на наданні послуги на термін - 6 - місяців.

Детальна інформація про фізичну особу-підприємця
Прізвище, ім'я, по батькові
ЛОГІНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
Місцезнаходження
Україна, 10004, Житомирська обл., місто Житомир, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок ЖВІДУТ
Види діяльності
33.13 Ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устатковання (основний);
25.11 Виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій;
25.12 Виробництво металевих дверей і вікон;
25.99 Виробництво інших готових металевих виробів, н. в. і. у.;
43.21 Електромонтажні роботи;
43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування;
43.31 Штукатурні роботи;
43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н. в. і. у.;
95.11 Ремонт комп'ютерів і периферійного устатковання;
95.22 Ремонт побутових приладів, домашнього та садового обладнання;
46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням;
46.90 Неспеціалізована оптова торгівля;
49.41 Вантажний автомобільний транспорт;
52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту;
71.20 Технічні випробування та дослідження;
74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н. в. і. у.;
77.11 Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів;
33.12 Ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення;
46.46 Оптова торгівля фармацевтичними товарами
Дата державної реєстрації, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про включення до Єдиного державного реєстру відомостей про фізичну особу-підприємця – у разі, коли державна реєстрація фізичної особи-підприємця була проведена до набрання чинності Законом України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців”
Дата та номер запису про проведення державної реєстрації
Дата запису: 04.01.2016 Номер запису: 23050000000035915
Місцезнаходження реєстраційної справи
Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Відомості, отримані в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та інформаційними системами державних органів
05.01.2016, ДЕРЖАВНА СЛУЖБА СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ, 37507880;
04.01.2016, 062516000128, ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ, ЖИТОМИРСЬКА ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ (М. ЖИТОМИР), 43142501, (дані про взяття на облік як платника податків);
04.01.2016, 10000000537410, ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ, ЖИТОМИРСЬКА ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ (М. ЖИТОМИР), 43142501, 54, (дані про взяття на облік як платника єдиного внеску)
Прізвище, ім'я, по батькові особи, яка призначена управителем майна фізичної особи-підприємця
Дата та номер запису про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця, підстава внесення
Дата та номер запису щодо відміни державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця, підстава внесення
Дата відкриття виконавчого провадження щодо фізичної особи-підприємця (для незавершених виконавчих проваджень)
Інформація для здійснення зв'язку
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
полуги з монтажу системи киснепостачання (інфекційне відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Шевченка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 51410000-9 — Послуги зі встановлення медичного обладнання

Тендерна документація

26 жовтня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛОГІНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#2444315539
Переможець 215 540,00
UAH
26 жовтня 2020 15:57

Документи

26 жовтня 2020 15:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:06
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 16:00
Договір №371 від26.10.2020 монтаж систнми киснепостачання- 215540,00 грн..pdf укладений
26 жовтня 2020 15:59

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 жовтня 2020 17:32
215 540,00 UAH UA928201720344370001000003618
КП "ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ " ЖМР
UA833117440000026008055803553
ФОП Логiнов О.I.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 215 540,00
UAH