Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Світловодської міської ради Кіровоградської області по вул. Труда, 86, смт. Власівка, Світловодськ Кіровоградської області"
Очікувана вартість
461 580,98 UAH
UA-2020-10-26-007693-a 0469eb2e666040478a3349c72f3efd1c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Богушевич

+380994574461 umakb_kiroda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 43504992
Вебсайт: http://ukb.kr-admin.gov.ua
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. ДВОРЦОВА, буд. 32/29
Контактна особа: Євгеній Богушевич
+380994574461
umakb_kiroda@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно з ч. 1 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток, і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону:
- якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Відповідно до п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури:
закупівля робіт згідно з предметом "Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Світловодської міської ради Кіровоградської області по вул. Труда, 86, смт. Власівка Світловодськ Кіровоградської області" - код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (UA-2019-08-08-003071-b) була проведена у 2019 році (процедура – відкриті торги), договір укладено 24.09.2019 р. на суму 24 650 000,00 грн., в т.ч. ПДВ з товариством з обмеженою відповідальністю "Монтажні системи" (код ЄДРПОУ 40303510). Вартість робіт, що планується закупити у учасника переговорної процедури складає 461 580,98 грн., в т.ч. ПДВ, тобто сума не перевищує 50 відсотків ціни основного договору, при цьому додаткові роботи не можна було передбачити раніше, що підтверджується дефектним актом від 12.10.2020 року, і дані роботи не були включені до проектно-кошторисної документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 10:07
Оскарження наміру укласти договір: 07 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Код ЄДРПОУ Замовника - 43504992; Категорія замовника - орган виконавчої влади;

Вартість виконання робіт, які є предметом даної закупівлі знаходиться в межах загальної кошторисної вартості будівництва даного об’єкта.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Світловодської міської ради Кіровоградської області по вул. Труда, 86, смт. Власівка, Світловодськ Кіровоградської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: -, Україна, Відповідно до документації, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Оплата за виконані роботи (згідно з типовою формою № КБ-2в) здійснюється протягом 5 робочих днів. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

26 жовтня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНІ СИСТЕМИ"
#40303510
Переможець 461 580,98
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 10:07

Документи

27 жовтня 2020 10:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 10:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНІ СИСТЕМИ"
#40303510
461 580,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 жовтня 2020 10:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 14:39
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 09:25
Дог Власівка ПЕР.pdf укладений
23 листопада 2020 09:22
ДЦ+ГР Вл ПЕР.pdf укладений
23 листопада 2020 09:22

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 листопада 2020 10:46
461 580,98 UAH UA828201720344291013100057699
Управління МАКБ Кіровоградської ОДА
UA363348510000000026006101930
ТОВ "Монтажні системи"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 461 580,98
UAH (в тому числі ПДВ 76 930,16 UAH)