Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для навчальних кабінетів
Очікувана вартість
275 000,00 UAH
UA-2020-10-26-006148-a bf8668282adb4c6395ed8e444422ebb6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Ольга Василівна

+380661870001 inbox4@mv.kr-admin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Маловисківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144074
Місцезнаходження: 26200, Україна , Кіровоградська обл., Мала Виска, м. Мала Виска, вул. Жовтнева 49/2
Контактна особа: Зайченко Ольга Василівна
+380661870001
inbox4@mv.kr-admin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 14:14
Початок аукціону: 13 листопада 2020 15:34
Очікувана вартість: 275 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


для Мар'янівської ЗШ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Обладнання для навчальних кабінетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26240, Україна, Кіровоградська область, с.Мар'янівка, просп. Шатного, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 16:11
Перелiк_змiн_до_тендерноi_документацii_(04.11.2020).doc
04 листопада 2020 16:11
Додаток_2 ЗМІНИ.doc
26 жовтня 2020 14:10
Додаток_5.docx
26 жовтня 2020 14:10
Додаток_4.docx
26 жовтня 2020 14:10
Додаток_3_.docx
26 жовтня 2020 14:10
Додаток_1.docx
26 жовтня 2020 14:10
ТД (1).doc
04 листопада 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 16:11
Перелiк_змiн_до_тендерноi_документацii_(04.11.2020).doc
04 листопада 2020 16:11
Додаток_2 ЗМІНИ.doc
26 жовтня 2020 14:10
Додаток_2.doc
26 жовтня 2020 14:10
Додаток_5.docx
26 жовтня 2020 14:10
Додаток_4.docx
26 жовтня 2020 14:10
Додаток_3_.docx
26 жовтня 2020 14:10
Додаток_1.docx
26 жовтня 2020 14:10
ТД (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 26 жовтня 2020 20:05
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 09:18
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний запитувач!
Згідно додатку 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні,
якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Код ДК 021:2015: 32320000-2 – «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» в п.1. вказано, що "Вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку та монтаж (витрати на транспортування, навантаження, розвантаження, навчання, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо). " Про що учасник повинен також надати гарантійний лист.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-26-006148-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 29 жовтня 2020 12:13
Обмеження конкуренції
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 2 до Тендерної документації Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок та панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України. Ще одним доказом того, що Ви встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику, який має такий документ, є те, що Ви вимагаєте зазначене вище Свідоцтво ТІЛЬКИ НА ДОШКУ та ПАНЕЛЬ. Тобто реєстрація торгових марок інших складових предмету закупівлі (ноутбука та проектора) Вас не цікавить?! Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Тому, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації та видалити пункт 7.9. щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок та панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2020 16:09
Шановний Учаснику!
Дякуємо Вам за виявлений інтерес до нашої закупівлі!
Ми ознайомились із Вашим зверненням і повідомляємо наступне.
Згідно до пункту 3 статті 5 ЗУ "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" від 15 грудня 1993 року № 3689-XII (зі змінами) набуття права на торговельну марку засвідчується свідоцтвом. Даний Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з набуттям і здійсненням прав на торговельні марки в Україні. Згідно із положеннями даного Закону України зареєстрованою торговельною маркою є торговельна марка, на яку видано свідоцтво або яка має міжнародну реєстрацію, що діє на території України. При цьому Законом встановлено, що набуття права на торговельну марку, що має міжнародну реєстрацію або визнана добре відомою в Україні, не вимагає засвідчення свідоцтвом. З метою захисту прав та охоронюваних чинним Законодавством інтересів виробників та їх партнерів, які провадять комерційну діяльність в сфері продажу, в тому числі дотримання умов гарантійного та після гарантійного обслуговування, умова щодо наявності прав торгової назви та торговельної марки є обов'язковою при закупівлі товару, який є предметом даної закупівлі.
Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивної дошки та панелі), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію, так як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити статус учасника, який має усвідомлення про захист власних або корпоративних прав пов'язаних із використанням торговельної марки виробника. До того ж дана умова не порушує прав будь-якого суб'єкта господарювання, який має намір взяти участь у публічній закупівлі, та надати відповідне свідоцтво, навіть якщо воно видане не на його ім'я.
Також необхідно зазначити, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення закупівлі може бути інша інформація. Ми, як Замовник, хочемо закупити обладнання найкращої якості. Повідомляємо Вам, що Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних дошок та панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, підтверджує безпосередньо надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку, зобов'язань та якості обладнання.
Зміни до документації вноситися не будуть.
Номер вимоги: UA-2020-10-26-006148-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 29 жовтня 2020 12:17
Внесення змін до ТД
Шановний Замовнику, згідно з Додатком 2 Тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки та панелі. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки їх видача повністю припинена та коміся, що видавала такі свідоцтва була ліквідована. Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки та панелі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 листопада 2020 16:12
Будуть внесені зміни в тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОРЧИНСЬКИЙ АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ 274 000,00
UAH з ПДВ
274 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПАСТУХОВ ІВАН СЕРГІЙОВИЧ 275 000,00
UAH з ПДВ
275 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 10:41
Електронний підпис
10 листопада 2020 10:37
ГРИФ.pdf
10 листопада 2020 10:37
Сертификат партнера.pdf
10 листопада 2020 10:37
Серт Lenovo.pdf
10 листопада 2020 10:37
Авторизаційний лист на ПЗ.pdf
10 листопада 2020 10:37
СЭС Lenovo12.2-18-3_13213.pdf
10 листопада 2020 10:37
1891_Проектор_MTI_Корч_2.pdf
10 листопада 2020 10:37
1945_НР Лист авторизації.pdf
10 листопада 2020 10:37
код 2017.pdf
10 листопада 2020 10:37
Сертификат 2.pdf
10 листопада 2020 10:37
Виписка про держреєстрацію.pdf
10 листопада 2020 10:37
СЕС.pdf
10 листопада 2020 10:37
image.png
10 листопада 2020 10:37
Цінова інтерактив..pdf
10 листопада 2020 10:37
ISO9001.pdf
10 листопада 2020 10:37
Аналогічний договір _128.pdf
10 листопада 2020 10:37
Кваліфікаційні вимоги.pdf
10 листопада 2020 10:37
паспорт2017.pdf
10 листопада 2020 10:37
MAF UA-2020-10-26-006148-a Lenovo 2020 11 06.pdf
10 листопада 2020 10:37
Відгук _ЦППК ФОП_.pdf
10 листопада 2020 10:37
Проект договору інтерактив.pdf
10 листопада 2020 10:37
Сертификат.pdf
10 листопада 2020 10:37
Аналогічний договір _1343.pdf
10 листопада 2020 10:37
Свідоцтво.pdf
10 листопада 2020 10:37
HP TR RED _TPN-C136_ 23_11_2018.pdf
10 листопада 2020 10:37
Скани сертифікати якості.pdf
10 листопада 2020 10:37
Гигиена NB_ PC 2017.pdf
10 листопада 2020 10:37
Накладна Рівнянська ЗОШ.pdf
10 листопада 2020 10:37
Видаткова ЦППК.pdf
10 листопада 2020 10:37
Витяг єдиний податок.pdf
10 листопада 2020 10:37
СТ17.pdf
10 листопада 2020 10:37
ISO 14001.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 12:59
Договір Петрово.pdf
12 листопада 2020 12:59
Сертификат 2.pdf
12 листопада 2020 12:59
Порівняльна таблиця.pdf
12 листопада 2020 12:59
Поект Договору ФОП.pdf
12 листопада 2020 12:59
Пропозиція.pdf
12 листопада 2020 12:59
Витяг.pdf
12 листопада 2020 12:59
Виписка.pdf
12 листопада 2020 12:59
Довідки ФОП _2_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОРЧИНСЬКИЙ АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ

ФОП ПАСТУХОВ ІВАН СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОРЧИНСЬКИЙ АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ
#2774004699
Переможець 274 000,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 16:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОРЧИНСЬКИЙ АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ
#2774004699
274 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 16:00
Договір укладений
04 грудня 2020 15:58