Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт харчоблоку КЗ Губиниського ЗЗСО I-III ступенів №2 (опорний заклад) за адресою: смт. Губиниха, вул. Шевченко, 3, Новомосковського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2020-10-26-005873-a e14183957eae4421b3e30019d715e535
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Ракаєва

+380965711538 yrakaevayo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Новомосковської РДА
Код ЄДРПОУ: 02142483
Місцезнаходження: 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, 12
Контактна особа: Юлія Ракаєва
+380965711538
yrakaevayo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт харчоблоку КЗ Губиниського ЗЗСО I-III ступенів №2 (опорний заклад) за адресою: смт. Губиниха, вул. Шевченко, 3, Новомосковського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51250, Україна, Дніпропетровська область, смт.Губиниха, вул. Шевченко, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2020  —  22 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата передбачається на строк не більше 30 календарних днів, у розмірі 30 % від вартості обсягу робіт Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Остаточні розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами акта здачі – приймання виконаних робіт по формі № КБ-2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі № КБ – 3. Термін оплати – 10 банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-26-005873-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕКОБУДПРОЕКТ Н", Код ЄДРПОУ:43512144
Дата подання: 26 жовтня 2020 16:48
кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації
Вимога до наявності у підрядника, який працює по затвердженої проектно-кошторисної документації, сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації не обгрунтована. Будівельні норми та закони України. а саме "Про регулювання містобудівної діяльності" "Про архітектурну діяльність" не передбачають обов язкову наявність такого фахівця для підрядників. Прошу цю вимогу прибрати.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 жовтня 2020 12:02
Шановний, потенційний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу на п.6 розділу III Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, де є вимога про надання у складі пропозицій інформації та документів, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме:
- зведений кошторис;
- локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів (у разі необхідності);
- відомість ресурсів.
Також необхідно надати кошториси та кошторисні розрахунки виконані в програмному комплексі АВК-5 (ліцензію на програмний комплекс АВК -5 надати у складі тендерної пропозиції).
Всі вищезазначені документи оформлює кошторисник. Що є обов’язковою вимогою до нашої закупівлі.
Тому наявність сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації, вважаємо доцільним.

Документи

27 жовтня 2020 12:02
ПРОТОКОЛ № 50.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТЛОРЕМСЕРВІС" 1 343 904,80
UAH з ПДВ
1 343 904,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 17:07
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:03
50.Довідка КВЕД (Лист № 15 10)..pdf
03 листопада 2020 16:03
1.Пропозиція..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖИТЛОРЕМСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖИТЛОРЕМСЕРВІС"
#21856679
Переможець 1 343 904,80
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 14:51

Документи

04 листопада 2020 14:51
Електронний підпис
04 листопада 2020 13:31
Протокол№52 від 04.11.2020 р.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТЛОРЕМСЕРВІС"
#21856679
1 343 904,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2020 14:51
Електронний підпис
04 листопада 2020 13:31
Протокол№52 від 04.11.2020 р.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:25
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 09:35
File0023.PDF зміни до договору
16 листопада 2020 09:33
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 11:12
доп.угода сканована 09.112020.PDF зміни до договору
12 листопада 2020 10:59
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 08:53
до договору 09.11.PDF укладений
10 листопада 2020 08:29
договір 09-11 від 09.112020.PDF укладений
10 листопада 2020 08:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 09-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 2.1. Договору у наступній редакції "Термін виконання робіт до 22 грудня 2020 року, згідно календарного графіку (додаток 1) до договору, який є його невід'ємною частиною".
Номер договору про закупівлю: 09-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 343 904,80
UAH (в тому числі ПДВ 223 984,13 UAH)