Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи по робочому проекту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Михайлівська в с.Білогородка, Києво-Святошинського р-ну, Київської обл.»
Очікувана вартість
1 410 926,40 UAH
UA-2020-10-26-005171-c 1a1b723c25274d3c988c517cfb947076
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкаранда Любов Миколаївна

+380674348119 bsrnp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БІЛОГОРОДСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04358477
Місцезнаходження: 08140, Україна , Київська обл., с. Білогородка, ВУЛИЦЯ ЛЕНІНА, будинок 33
Контактна особа: Шкаранда Любов Миколаївна
+380674348119
bsrnp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 18:44
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 13:14
Очікувана вартість: 1 410 926,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії на загальну суму: 7 000,00 грн. (сім тисяч гривень 00 коп.). Електронна банківська гарантія повинна містити наступні реквізити: назву документа; номер, місце складання, дату видачі; повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи, фізичної особи-підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання; код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента, фізичної особи-підприємця та серію (за наявності) та номер паспорта; назву валюти, у якій надається гарантія; суму гарантії цифрами та словами; назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; найменування бенефіціара, його місцезнаходження; код згідно з ЄДРПОУ бенефіціара; найменування банку-гаранта; дату закінчення дії; умови, за яких надається право вимагати платіж, відповідно до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Електронна банківська гарантія повинна бути засвідчена електронним підписом уповноваженої особи Гаранта. Банківська гарантія не повинна містити умов стосовно подання додаткових документів замовником або виконання будь-яких інших умов, при поданні банку-гаранту письмової вимоги з викладеними обставинами стосовно сплати коштів, у разі порушення Учасником свого зобов’язання, забезпеченого гарантією. Надана учасником банківська гарантія повинна свідчити про те, що її умови не можуть бути змінені та вона не може бути припинена Гарантом без згоди Замовника (бенефіціара). Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, а саме не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
роботи по робочому проекту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Михайлівська в с.Білогородка, Києво-Святошинського р-ну, Київської обл.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08140, Україна, Київська область, с. Білогородка, Михайлівська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Всі розрахунки між Сторонами, за виконані Роботи, які є предметом цього Договору, проводяться на підставі Актів (Форма «№ КБ-2В» та «№ КБ-3») (надалі-Акт), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 7-ми (семи) робочих днів з моменту підписання Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2020 18:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 18:43
Договір капітальний ремонт дороги.docx
26 жовтня 2020 18:43
6. Технічні та якісні характеристики.docx
26 жовтня 2020 18:43
3. Оголошення.docx
26 жовтня 2020 18:43
5. Вимоги до учасника.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання та вимоги, щодо дискримінаційних вимог в тендерній документації!!!!!
Дата подання: 27 жовтня 2020 12:52
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 09:51
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. 1.) Згідно Додатку 1 п.8 вимагається надати: «……. а також лист-відгук від контрагента інформація про якого наведена у довідці згідно пункту 6 даного Додатку, адресований замовнику даної закупівлі, підписаний керівником контрагента, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі..» Відповідно до рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 07 вересня 2020 року по справі номер 640/23798/19 судом встановлено: 1. Будь-яких строків надання відгуків (відповідей на запит про видачу відгуків) не передбачено вимогами чинного законодавства. Жоден нормативний акт не визначає строків видачі відгуків (як і такого поняття взагалі). 2. Замовник безпідставно встановив умову щодо надання відгука (відгуків), які мають бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення даної закупівлі, оскільки встановлення такої вимоги автоматично відхиляє тих учасників, які не мають змоги вчасно отримати такі відгуки у попередніх Замовників, проте повністю відповідають іншим вимогам тендерної документації, що зумовлює штучне обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. 3. Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції. Окрім цього, відповідно до Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 року № 1572 передбачено, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник надає: - договір з усіма додатками та невід’ємними частинами договору; - акт приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2); - довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3); - або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором. Надання відгуку відповідно до даних Методичних рекомендацій не вимагається. Шановний Замовник, Ви суттєво обмежили можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, тим самим Шановний Замовник вами було встановлено кількість необгрунтованих критеріїв до наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору(-ів) за предметом закупівлі договору(-ів), які стосуються не лише часу їх укладання, а і зайвих підтверджуючих документів. Тим самим Ви Замовник обмежуєте коло кваліфікованих учасників, коли вибірково додаєте вимоги в СПРОЩЕНІЙ ЗАКУПІВЛІ, що не є показником досвіду дорожньо-будівельної організації. 2.)Згідно Додатку 1 п.5.3 абз.1 вимагається надати «Посвідчення та Протоколи (витяги з них) комісії по перевірці знань з питань охорони праці, що підтверджують проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці керівником, головним інженером та виконавцем робіт, які повинні бути дійсними на кінцеву дату подання пропозицій». Відповідно до Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 року № 1572 передбачено, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надає: -перелік ключових посад; -розрахунок мінімальної необхідної кількості інженерно-технічних працівників та дорожніх робітників, необхідних дня виконання робіт на об’єкті; -надання інформації щодо переліку функцій, у разі якщо на одного працівника покладається декілька функцій та розраховувати за критерієм виконуваних робіт та інжнерно-технічних функцій. -довідка з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - інформація зазначена у довідці повинна бути підтверджена копіями документів, завіреними учасником: копія трудової книжки/або копія наказу про призначення на посаду, наказу про сумісництво (за наявності)/або цивільно-правова угода з особами, що будуть задіяні під час виконання договору про закупівлю/ або цивільно-правова угода з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю. -мінімальні вимоги щодо стажу роботи працівників з урахуванням складності та об’єму робіт, які виконуватиме працівник. Шановний Замовник, Ви суттєво обмежили можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, тим самим Шановний Замовник вами було встановлено кількість необгрунтованих критеріїв до наявності документально підтвердженого наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які не відносяться до ключових посад в дорожньому господарстві, наприклад «інженер-проектувальник**** в частині кошторисної документації», а і зайвих підтверджуючих документів. Тим самим Ви Замовник обмежуєте коло кваліфікованих учасників, коли вибірково додаєте вимоги СПРОЩЕНІЙ ЗАКУПІВЛІ, що не є показником досвіду дорожньо-будівельної організації. 3) Згідно Додатку 1 п.14 вимагається надати «Учасник у складі пропозиції надає на суміш асфальтобетонну, суміш щебеневу та емульсію бітумну дорожню сертифікат якості або сертифікат відповідності або протокол випробування». Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (із змінами), втратив чинність. Інші нормативні документи, які передбачають наявність сертифікатів відповідності, в Україні відсутні. 4.) Згідно Додатку 1 п.15 вимагається надати «Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 в частині будівництва доріг, виданий на ім’я учасника, чинний не менш ніж на строк виконання робіт, що є предметом закупівлі» Частиною 1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. Крім того, п.01. Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), (ДСТУ ISO 14001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. Отже, вказані сертифікати не є ОБОВ’ЯЗКОМ і наштовхує на думку, що Вами навмисно зазначено таку вимогу в СПРОЩЕНІЙ ЗАКУПІВЛІ ,з метою звуження кола Учасників та недотримання чесної прозорої конкуренції із забезпеченням економії. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є недоцільною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі. Дякуємо за взаєморозуміння! З огляду на зазначене питання до процедури закупівлі: 1. На підставі якого чинного нормативно-правового акту України чи будь-якого іншого документу встановлені вимоги, які описуються вищезазначено? 2. Чи використовували затверджені Методичні рекомендації Білогородська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства при складанні цієї тендерної документації? 3. Які ще потрібні обґрунтування незаконності встановлення вимоги щодо надання відгуку окрім рішення суду наведеного вище та затверджених Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства? 4. Які ще потрібні нормативні документи, які обґрунтовують недоцільність даних вимог встановлених Вами??? З огляду на зазначене вимога до процедури закупівлі: Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дані вимоги з тендерної документації як такі, що немають обґрунтування та законних підстав, а також як такі, що є недоцільними для підтвердження відповідності учасників у даній СПРОЩЕНІЙ закупівлі. Дякуємо за взаєморозуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до пункту 8 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі пропозиції повинен надати лист-відгук від контрагента інформація про якого наведена у довідці згідно пункту 6 даного Додатку, адресований замовнику даної закупівлі, підписаний керівником контрагента, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі.
Згідно частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
У зв’язку із наведеним, повідомляємо, що вимога передбачена пунктом 8 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлена на підставі частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
В той же час, повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення № 2503- р/пк-пз від 28.04.2017, №14379-р/пк-пз від 07.10.2019.
Стосовно твердження Скаржника щодо відсутності у Методичних рекомендація щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 року № 1572 вимоги щодо надання відгуків, повідомляємо, що згідно пункту 6 Розділу І вказаних Методичних рекомендацій, ця Методологія може використовуватись під час закупівлі поточного ремонту доріг.
Зазначене свідчить про те, що дані Методичні рекомендації є лише рекомендаціями, які Замовник має право застосовувати або не застосовувати при проведенні закупівлі.
2. Відповідно до пункту 8 Розділу IV Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 року № 1572, як приклад до переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників можна віднести такі посади: головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції; виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції; інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт; геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт; майстер; інші особи.
Таким чином, вказаними Методичними рекомендація передбачено рекомендований перелік працівників, вимоги до яких можуть встановлюватись при проведенні закупівлі.
В той же час, звертаємо Вашу увагу на те, що Методичні рекомендації є лише рекомендаціями, які Замовник має право застосовувати або не застосовувати при проведенні закупівлі.
3. Відповідно до пункту 3 Розділу V Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 року № 1572, замовнику рекомендується отримувати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, послуги чи роботи замовником в тендерній документації зазначається, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
З метою підтвердження якості товарів, які використовуватимуться під час виконання робіт, їх відповідності нормативним документам, Замовником було встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі пропозиції сертифікат якості або сертифікат відповідності або протокол випробування на суміш асфальтобетонну, суміш щебеневу та емульсію бітумну дорожню.
4. Відповідно до пункту 3 Розділу V Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 року № 1572, замовнику рекомендується отримувати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, послуги чи роботи замовником в тендерній документації зазначається, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Замовником встановлено вимогу стосовно надання Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 з метою отримання якісно виконаних робіт. Для Замовника є надважливим використання учасником при виконанні робіт якісних матеріалів та власне якісне виконання робіт. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості робіт учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
В той же час, повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення № 12113-р/пк-пз 18.06.2020.
Шановний замовнику
Дата подання: 27 жовтня 2020 15:00
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 09:56
Шановний замовнику! Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. Згідно Додатку 1 п.8 вимагається надати: «……. а також лист-відгук від контрагента інформація про якого наведена у довідці згідно пункту 6 даного Додатку, АДРЕСОВАНИЙ ЗАМОВНИКУ ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ, підписаний керівником контрагента, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі..» Згідно Додатку 1 п.8 вимагається надати: «……. а також лист-відгук від контрагента інформація про якого наведена у довідці згідно пункту 6 даного Додатку, адресований замовнику даної закупівлі, підписаний керівником контрагента, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі..» Відповідно до рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 07 вересня 2020 року по справі номер 640/23798/19 судом встановлено: 1. Будь-яких строків надання відгуків (відповідей на запит про видачу відгуків) не передбачено вимогами чинного законодавства. Жоден нормативний акт не визначає строків видачі відгуків (як і такого поняття взагалі). 2. Замовник безпідставно встановив умову щодо надання відгука (відгуків), які мають бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення даної закупівлі, оскільки встановлення такої вимоги автоматично відхиляє тих учасників, які не мають змоги вчасно отримати такі відгуки у попередніх Замовників, проте повністю відповідають іншим вимогам тендерної документації, що зумовлює штучне обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. 3. Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції. Окрім цього, відповідно до Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 року № 1572 передбачено, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник надає: - договір з усіма додатками та невід’ємними частинами договору; - акт приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2); - довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3); - або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором. Надання відгуку відповідно до даних Методичних рекомендацій не вимагається. Таким чином, Шановний Замовнику, ви примушуєте учасника робити те, що ускладнює його доступ до участі у процедурі закупівлі. Навіть у разі наявності листа-відгука від контрагента, Ви ставите до такого листа численні вимоги, зокрема свіжої дати та лист повинен бути адресований замовнику. Це змушує учасника постійно звертатися до колишніх контрагентів з новими проханнями про надання нових листів, чому такі контрагенти не дуже раді і ставлять питання – яка відмінність раніше виданого листа від свіжого. Крім того, 25 жовтня 2020 року відбулися місцеві вибори, в результаті яких керівники деяких органів місцевого самоврядування (контрагентів) були змінені. Оскільки роботи по будівництву доріг приймалися попередніми керівниками таких контрагентів, то отримати нового листа-відгука за вже виконаним об’єктом дуже складно. З огляду на зазначене вимога до процедури закупівлі: Вимагаємо виключити з документів Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (в тому числі з додатків) вимогу про надання листа-відгука від контрагента за аналогічним договором, який має бути адресований замовнику, оскільки така вимога є дискримінаційною. Дякуємо за взаєморозуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до пункту 8 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі пропозиції повинен надати лист-відгук від контрагента інформація про якого наведена у довідці згідно пункту 6 даного Додатку, адресований замовнику даної закупівлі, підписаний керівником контрагента, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі.
Згідно частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
У зв’язку із наведеним, повідомляємо, що вимога передбачена пунктом 8 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлена на підставі частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
В той же час, повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення №10052-р/пк-пз від 01.10.2018.
Стосовно твердження Скаржника щодо відсутності у Методичних рекомендація щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 року № 1572 вимоги щодо надання відгуків, повідомляємо, що згідно пункту 6 Розділу І вказаних Методичних рекомендацій, ця Методологія може використовуватись під час закупівлі поточного ремонту доріг.
Зазначене свідчить про те, що дані Методичні рекомендації є лише рекомендаціями, які Замовник має право застосовувати або не застосовувати при проведенні закупівлі.
Аналогічні договори
Дата подання: 27 жовтня 2020 15:21
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 09:58
Доброго дня, Шановний замовнику! У пункті 6 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що «*Аналогічним буде вважатися договір предметом якого є капітальний ремонт, будівництво, реконструкція автомобільних доріг, в тому числі влаштовування основ та покриття шосе, доріг, тощо.» На нашу думку формулювання є не коректним і двозначним. Його можна розуміти як вимогу про надання договору з капітального ремонту дороги, по якому в тому числі виконувались і роботи про влаштуванню основ та покриття шосе, доріг (що логічно). Інше значення даного виразу може бути таким, що аналогічним вважається або договір капітального ремонту дороги, або договір за яким відбувалось влаштування основ та покриття шосе, доріг (договори поточного ремонту дороги, поточного ремонту дорожнього покриття, капітального ремонту дорожнього покриття, тощо). Просимо надати більш конкретний і деталізований перелік предметів для договорів, що вважаються аналогічними у даній процедурі закупівлі ( наприклад: аналогічними вважатимуться договори з капітального ремонту доріг, а також з поточного ремонту доріг, поточного ремонту дорожнього покриття, капітального ремонту дорожнього покриття). При цьому просимо не обмежувати коло аналогічних договорів і не встановлювати вузькі дискримінаційні рамки для підтвердження досвіду, зважаючи на практику Адміністративної колегії АМКУ, зокрема у рішенні № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, аналогічним буде вважатися договір предметом якого є капітальний ремонт, будівництво, реконструкція автомобільних доріг, в тому числі влаштовування основ та покриття шосе, доріг, тощо.
З огляду на наведене, аналогічним договором є договір предметом якого є капітальний ремонт, будівництво, реконструкція автомобільних доріг, під час виконання яких учасником виконувались у тому числі роботи з влаштовування основ та покриття шосе, доріг, тощо.
Дискримінаціні вимоги
Дата подання: 27 жовтня 2020 15:33
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 10:05
Доброго дня. В п. 5 додатку 1 "Вимоги до учасників" Замовник вимагає обовязкове зазначення у довідці інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Також, інженер-проектувальник повинен мати чинний кваліфікаційний сертифікат в частині кошторисної документації та інформація про нього має бути включена до Реєстру атестованих осіб Атестаційної архітектурно-будівельної комісії. У разі відсутності інформації про зазначену особу або невідповідності категорії у Реєстрі атестованих Атестаційної архітектурно-будівельної комісії або відсутності інформації про чинність сертифікату пропозиція учасника буде відхилена" Чинним Законодавством передбачено, що перд проведенням капітального ремонту Замовнику виготовляється робочий проект для виконання робіт. Предмет закупівлі "роботи по робочому проекту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Михайлівська в с.Білогородка, Києво-Святошинського р-ну, Київської обл.» не є виключенням. сертифікат інженера-проектувальника повинна мати організація, що виготовляє проекти, а учасники повинні лише надати свої пропозиції відповідно до технічного завдання, яке складає Замовник відповідно до вже наявного проекту. У разі, якщо Замовником в повній мірі розміщено дані з переліком робіт відповідно до проекту, складання ціни пропозиції учаником не вимагає спеціальних знань інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Ми вважаємо, що дана вимога суттєво обмежує коло учасників та має на меті просування в процедурі закупівлі конкретного учасника.. Таким чином, просимо: 1. пояснити, яким нормативним документом керувався Замовник при встановленні вимоги про інженера-проектувальника? 2. Усунути вищевказану вимогу, яка суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі". Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник у складі пропозиції повинен надати розрахунок вартості робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вулиці Михайлівська в с. Білогородка Києво-Святошинського району Київської області (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»), виконаний у програмному комплексі АВК (надається замовнику у форматі .pdf, а також у форматі .imd),:
а) розрахунок договірної ціни (надається замовнику у форматі .pdf);
б) локальний кошторис з розрахунками одиничної вартості (надається замовнику у форматі .pdf).
в) зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (надається замовнику у форматі .pdf).
г) підсумкова відомість ресурсів (надається замовнику у форматі .pdf).
д) календарний графік виконання робіт (надається замовнику у форматі .pdf).
У зв’язку з тим, що дані розрахунки мають бути здійснені у відповідності до норм чинного законодавства, державних стандартів та державних будівельних норм, Замовник встановив вимогу стосовно наявності у учасника інженер-проектувальник в частині кошторисної документації.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки такий працівник може бути штатним працівником учасника або залучений учасником на підставі договору.
Чому досвід роботи має бути отриманий саме у 2018 - 2019 роках
Дата подання: 28 жовтня 2020 11:57
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 16:49
Шановний Замовнику! Ви відмовили у задоволенні скарги учасника на усунення дискримінаційних умов про надання виконаних договорів за 2018-2019 роки. Своє рішення мотивували лише тим, що така вимога не є дискримінаційною і зробили посилання на рішення АМКУ. Інших обгрунтувань Вами не надано. Натомість, учасник заявляє, що для нього ця вимога є дискримінаційною, оскільки він має досвід капітального ремонту доріг, отриманий в інший період ніж той, що вказаний в Оголошенні про провдеення спрощеної закупівлі. Просимо: 1) детально з посиланням на норми законодавства і вимоги стандартів обгрунтувати своє рішення про встановлення в умовах оголошення обмежень щодо періоду отримання аналогічного досвіду; 2) роз'яснити - чи вважається аналогічним договір з капітального ремонту дорожнього покриття, виконаний у 2018-2019 роках (в ході робіт здійснювався ремонт основ та покриття дороги). 3) Якщо такий вид договорів не є аналогічним - детально пояснити - чому (з посиланням на норми чинного законодавства)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
У зв’язку із наведеним, повідомляємо, що вимога передбачена пунктом 8 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлена на підставі частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановлюючи вимогу у оголошенні щодо наявності аналогічного договору (договорів), які виконувались у 2018 – 2019 р.р, Замовник керується виключно необхідністю достовірно встановити реальність наявного досвіду роботи Учасників на відповідному ринку.
Враховуючи, що предметом закупівлі є капітальний ремонт дорожнього покриття, Замовнику необхідно бути максимально впевненим у наявності досвіду виконаних аналогічних договорів протягом найближчих періодів, що свідчитиме про те, що в Учасника є діючі та актуальні господарські відносини з виробниками матеріалів, які використовуються під час виконання робіт, учасник виконує свої гарантійні зобов’язання по виконаним аналогічним договорам.
В той же час, повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення № 18099-р/пк-пз 25.09.2020.
Відповідно до пункту 6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, аналогічним буде вважатися договір предметом якого є капітальний ремонт, будівництво, реконструкція автомобільних доріг, в тому числі влаштовування основ та покриття шосе, доріг, тощо.
З огляду на наведене, аналогічним договором є договір предметом якого є капітальний ремонт, будівництво, реконструкція автомобільних доріг, під час виконання яких учасником виконувались серед інших робіт роботи з влаштовування основ та покриття шосе, доріг, тощо.
Тобто, Замовником буде вважатися аналогічним договір з капітального ремонту дорожнього покриття, виконаний у 2018-2019 роках, в ході виконання якого здійснювались роботи з улаштовування основ та покриття дороги.
Загальне питанння
Дата подання: 28 жовтня 2020 14:19
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 16:51
Доброго дня! Умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу про наявність в учасника гудронатора місткістю 3500 літрів. При цьому об'єм розливання в'яжучих матеріалів за дефектним актом складає 1,4 тонн. Поясніть будь-ласка - якими нормами ДБН і ДСТУ ВИ користувались при постановці даної вимоги та які Ваші особисті переконання лягли в основу таких умов? Чому ви не вимагаєте гудронатора місткістю не менше 1,4 тонн, натомість жорстко вимагаєте значно більшого - 3,5 тонн?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана закупівля проводиться на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, яку замовник затвердив та на яку отримано позитивний експертний звіт.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів, яка є складовою частиною проектно-кошторисної документації, для виконання робіт по об’єкту необхідним є використання автогудронатора місткістю 3500 л.
У зв’язку із зазначеним, Замовником було встановлено вимогу стосовно наявності в учасника автогудронатора місткістю не менше 3500 л.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-26-005171-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АБК "МАГІСТРАЛЬ"", Код ЄДРПОУ:42797697
Дата подання: 27 жовтня 2020 12:53
Дискримінаційні умови в ТД
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.

1.) Згідно Додатку 1 п.8 вимагається надати: «……. а також лист-відгук від контрагента інформація про якого наведена у довідці згідно пункту 6 даного Додатку, адресований замовнику даної закупівлі, підписаний керівником контрагента, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі..»

Відповідно до рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 07 вересня 2020 року по справі номер 640/23798/19 судом встановлено:
1. Будь-яких строків надання відгуків (відповідей на запит про видачу відгуків) не передбачено вимогами чинного законодавства. Жоден нормативний акт не визначає строків видачі відгуків (як і такого поняття взагалі).
2. Замовник безпідставно встановив умову щодо надання відгука (відгуків), які мають бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення даної закупівлі, оскільки встановлення такої вимоги автоматично відхиляє тих учасників, які не мають змоги вчасно отримати такі відгуки у попередніх Замовників, проте повністю відповідають іншим вимогам тендерної документації, що зумовлює штучне обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
3. Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції.
Окрім цього, відповідно до Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 року № 1572 передбачено, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник надає:
- договір з усіма додатками та невід’ємними частинами договору;
- акт приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2);
- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3);
- або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором.
Надання відгуку відповідно до даних Методичних рекомендацій не вимагається.

Шановний Замовник, Ви суттєво обмежили можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, тим самим Шановний Замовник вами було встановлено кількість необгрунтованих критеріїв до наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору(-ів) за предметом закупівлі договору(-ів), які стосуються не лише часу їх укладання, а і зайвих підтверджуючих документів. Тим самим Ви Замовник обмежуєте коло кваліфікованих учасників, коли вибірково додаєте вимоги в СПРОЩЕНІЙ ЗАКУПІВЛІ, що не є показником досвіду дорожньо-будівельної організації.

2.)Згідно Додатку 1 п.5.3 абз.1 вимагається надати «Посвідчення та Протоколи (витяги з них) комісії по перевірці знань з питань охорони праці, що підтверджують проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці керівником, головним інженером та виконавцем робіт, які повинні бути дійсними на кінцеву дату подання пропозицій».

Відповідно до Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 року № 1572 передбачено, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надає:
-перелік ключових посад;
-розрахунок мінімальної необхідної кількості інженерно-технічних працівників та дорожніх робітників, необхідних дня виконання робіт на об’єкті;
-надання інформації щодо переліку функцій, у разі якщо на одного працівника покладається декілька функцій та розраховувати за критерієм виконуваних робіт та інжнерно-технічних функцій.
-довідка з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- інформація зазначена у довідці повинна бути підтверджена копіями документів, завіреними учасником:
копія трудової книжки/або копія наказу про призначення на посаду, наказу про сумісництво (за наявності)/або цивільно-правова угода з особами, що будуть задіяні під час виконання договору про закупівлю/ або цивільно-правова угода з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю.
-мінімальні вимоги щодо стажу роботи працівників з урахуванням складності та об’єму робіт, які виконуватиме працівник.

Шановний Замовник, Ви суттєво обмежили можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, тим самим Шановний Замовник вами було встановлено кількість необгрунтованих критеріїв до наявності документально підтвердженого наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які не відносяться до ключових посад в дорожньому господарстві, наприклад «інженер-проектувальник**** в частині кошторисної документації», а і зайвих підтверджуючих документів. Тим самим Ви Замовник обмежуєте коло кваліфікованих учасників, коли вибірково додаєте вимоги СПРОЩЕНІЙ ЗАКУПІВЛІ, що не є показником досвіду дорожньо-будівельної організації.

3) Згідно Додатку 1 п.14 вимагається надати «Учасник у складі пропозиції надає на суміш асфальтобетонну, суміш щебеневу та емульсію бітумну дорожню сертифікат якості або сертифікат відповідності або протокол випробування».

Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (із змінами), втратив чинність. Інші нормативні документи, які передбачають наявність сертифікатів відповідності, в Україні відсутні.

4.) Згідно Додатку 1 п.15 вимагається надати «Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 в частині будівництва доріг, виданий на ім’я учасника, чинний не менш ніж на строк виконання робіт, що є предметом закупівлі»

Частиною 1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. Крім того, п.01. Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), (ДСТУ ISO 14001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. Отже, вказані сертифікати не є ОБОВ’ЯЗКОМ і наштовхує на думку, що Вами навмисно зазначено таку вимогу в СПРОЩЕНІЙ ЗАКУПІВЛІ ,з метою звуження кола Учасників та недотримання чесної прозорої конкуренції із забезпеченням економії.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є недоцільною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі. Дякуємо за взаєморозуміння!



З огляду на зазначене питання до процедури закупівлі:
1. На підставі якого чинного нормативно-правового акту України чи будь-якого іншого документу встановлені вимоги, які описуються вищезазначено?
2. Чи використовували затверджені Методичні рекомендації Білогородська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства при складанні цієї тендерної документації?
3. Які ще потрібні обґрунтування незаконності встановлення вимоги щодо надання відгуку окрім рішення суду наведеного вище та затверджених Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства?
4. Які ще потрібні нормативні документи, які обгрунтовують недоцільність даних вимог встановлених Вами???





З огляду на зазначене вимога до процедури закупівлі:

Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дані вимоги з тендерної документації як такі, що немають обґрунтування та законних підстав, а також як такі, що є недоцільними для підтвердження відповідності учасників у даній СПРОЩЕНІЙ закупівлі. Дякуємо за взаєморозуміння!



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 жовтня 2020 10:20
1. Відповідно до пункту 8 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі пропозиції повинен надати лист-відгук від контрагента інформація про якого наведена у довідці згідно пункту 6 даного Додатку, адресований замовнику даної закупівлі, підписаний керівником контрагента, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі.
Згідно частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
У зв’язку із наведеним, повідомляємо, що вимога передбачена пунктом 8 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлена на підставі частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
В той же час, повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення № 2503- р/пк-пз від 28.04.2017, №14379-р/пк-пз від 07.10.2019.
Стосовно твердження Скаржника щодо відсутності у Методичних рекомендація щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 року № 1572 вимоги щодо надання відгуків, повідомляємо, що згідно пункту 6 Розділу І вказаних Методичних рекомендацій, ця Методологія може використовуватись під час закупівлі поточного ремонту доріг.
Зазначене свідчить про те, що дані Методичні рекомендації є лише рекомендаціями, які Замовник має право застосовувати або не застосовувати при проведенні закупівлі.
2. Відповідно до пункту 8 Розділу IV Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 року № 1572, як приклад до переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників можна віднести такі посади: головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції; виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції; інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт; геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт; майстер; інші особи.
Таким чином, вказаними Методичними рекомендація передбачено рекомендований перелік працівників, вимоги до яких можуть встановлюватись при проведенні закупівлі.
В той же час, звертаємо Вашу увагу на те, що Методичні рекомендації є лише рекомендаціями, які Замовник має право застосовувати або не застосовувати при проведенні закупівлі.
3. Відповідно до пункту 3 Розділу V Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 року № 1572, замовнику рекомендується отримувати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, послуги чи роботи замовником в тендерній документації зазначається, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
З метою підтвердження якості товарів, які використовуватимуться під час виконання робіт, їх відповідності нормативним документам, Замовником було встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі пропозиції сертифікат якості або сертифікат відповідності або протокол випробування на суміш асфальтобетонну, суміш щебеневу та емульсію бітумну дорожню.
4. Відповідно до пункту 3 Розділу V Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 року № 1572, замовнику рекомендується отримувати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, послуги чи роботи замовником в тендерній документації зазначається, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Замовником встановлено вимогу стосовно надання Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 з метою отримання якісно виконаних робіт. Для Замовника є надважливим використання учасником при виконанні робіт якісних матеріалів та власне якісне виконання робіт. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості робіт учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
В той же час, повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення № 12113-р/пк-пз 18.06.2020.
Номер вимоги: UA-2020-10-26-005171-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ РЕГДОРСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 27 жовтня 2020 15:54
Усунути вимогу про період отримання аналогічного досвіду 2018-2019 роки
Доброго дня!

Учасник має заперечення щодо умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
У Додатку 1 до Оголошення встановлено документи, що мають бути надані учасником в складі пропозиції.
Пункт 6 Додатку містить вимоги для підтвердження учасником досвіду : --Довідка (на фірмовому бланку (за наявності) за підписом керівника Учасника та скріплена печаткою (у разі використання), адресована Замовнику) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору (договорів) у відповідності до таблиці №2.--
Пункт 8 вказаного Додатку містить такі вимоги:
--Аналогічний договір, інформація про який вказана у довідці згідно пункту 6 даного Додатку та акти виконаних робіт форми КБ-2в та довідки форми КБ-3 до нього, які виконувались у 2018 – 2019 р.р., що свідчать про повне виконання договору, а також лист-відгук від контрагента інформація про якого наведена у довідці згідно пункту 6 даного Додатку, адресований замовнику даної закупівлі, підписаний керівником контрагента, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі.--
Однак вимоги про час отримання досвіду тільки протягом 2018-2019 років є невиправданими і антиконкурентними.
Розділ IV Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 року № 1572, передбачає, що Замовник може вимагати від учасника наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Розкриття характеру таких вимог викладено у пунктах 14 – 19 Розділу IV Методичних рекомендацій, які не містять дозволу на вибір замовником років, протягом яких було отримано аналогічний досвід (за виключенням останніх п’яти років – для певних привілейованих типів доріг).
ЗУ «Про публічні закупівлі» також не надає права замовнику встановлювати такі часові рамки.
Отже, своїми діями Ви звужуєте коло учасників, які можуть приймати участь у закупівлі. Вимога про надання аналогічних договорів лише за 2018 та 2019 роки не дозволяє приймати участь у закупівлі учасникам, які отримали аналогічний досвід в інші роки.
Подібна думка викладена в рішенні АМКУ № 908-р/пк-ск від 11.06.2015 (пункт 7).

Просимо видалити з умов Оголошення дискримінаційну вимогу про часові обмеження для аналогічних договорів (2018-2019 роки).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 жовтня 2020 10:33
Встановлюючи вимогу у тендерній документації щодо наявності аналогічного договору (договорів), які виконувались у 2018 – 2019 р.р, Замовник керується виключно необхідністю достовірно встановити реальність наявності постійного досвіду роботи Учасників на відповідному ринку.
Враховуючи, що предметом закупівлі є капітальний ремонт дорожнього покриття, Замовнику необхідно бути максимально впевненим у наявності досвіду виконаних аналогічних договорів протягом найближчих періодів, що свідчитиме про те, що в Учасника є діючі та актуальні господарські відносини з виробниками матеріалів, які використовуються під час виконання робіт, учасник виконує свої гарантійні зобов’язання по виконаним аналогічним договорам.
В той же час, повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення № 18099-р/пк-пз 25.09.2020.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-10-26-005171-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ РЕГДОРСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 28 жовтня 2020 11:13
Щодо строків отримання досвіду
У відповіді на скаргу учасника про усунення дикримінаційних вимог Ви вказали, що вимога про обмеження років виконання аналогічних договорів не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення № 18099-р/пк-пз 25.09.2020.

Рішення до відповіді не додано, посилання на закупівлю в тексті відповіді відсутнє.


Вкажіть будь-ласка ідентифікатор публічної закупівлі, в рамках якої було прийнято таке рішення (№ 18099-р/пк-пз 25.09.2020).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2020 16:56
Замовником було здійснено посилання на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у аналогічному вигляді, в якому зробили Ви посилання на рішення АМК України.
В той же час, повідомляємо, що ідентифікатором закупівлі в рамках якої було прийнято рішення № 18099-р/пк-пз 25.09.2020 є UA-2020-08-28-004605-c.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-10-26-005171-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ РЕГДОРСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 28 жовтня 2020 13:11
Усунути дискримінаційні вимоги
Шановний замовнику.
Вами в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі поставлено вимоги до учасника надати аналогічний договір (договори), виконані протягом 2018-2019 років.
Водночас, вами надано відповідь на питання учасника, в якій зазначено, що аналогічним договором вважається договір з капітального ремонту дороги.
Технічні специфікації передбачають виконання наступних робіт за результатами закупівлі:
- Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита до 250 мм
- Перевезення грунту до 10 км.
- Улаштування підстильних вирівнювальних шарів основи з щебеневої суміші
- Розливання в’яжучих матеріалів
- Улаштування покриттів товщиною4 см. із гарячих асфальтобетонних сумішей
- На кожні 0.5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-43-1
- Сумiшi асфальтобетоннi гарячi i теплi [асфальтобетон щiльний] (дорожнi)(аеродромнi), що застосовуються у
верхнiх шарах покриттiв, дрiбнозернистi, тип В, марка 1.


Учасником виконувалися аналогічні роботи за договорами по капітальному ремонту дорожнього покриття, тож учасник має реальний досвід виконання аналогічних робіт. Натомість, замовником вимагається надати аналогічний договір з предметом «капітальний ремонт дороги», що порушує права учасника, оскільки невиправдано звужує коло осіб, які можуть надати аналогічний договір, що відповідав би всім вимогам замовника одночасно. У даному випадку такі дії замовника виглядають як умисно дискримінаційні та антиконкурентні.

Для прикладу приведемо рішення АМКУ № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-31-001529-c).
«…Скаржник звертає увагу, що для підтвердження аналогічного досвіду встановлено велику кількість критеріїв до аналогічного договору, які стосуються не лише часу їх укладення, а й відсотку виконання, предмету договору, обсягів (об’ємів) виконання основних видів робіт і т.д. Скаржник зазначає, що такі умови та вимоги призводять до того, що з усього багаторічного великого досвіду Скаржника, відповідати абсолютно усім вимогам одночасно не можуть усі договори, що позбавляє його можливості належним чином підготувати свою Пропозицію та прийняти участь у закупівлі.»

Даним рішенням скаргу учасника було задоволено, оскільки замовник не зміг обґрунтувати свою позицію, хоч і намагався.
В публічній закупівлі UA-2020-10-26-005171-c Білогородська сільська рада створює такі ж самі несприятливі умови для участі усіх підрядників, які дійсно виконували аналогічні роботи і здатні виконати роботи по робочому проекту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Михайлівська в с.Білогородка, Києво-Святошинського р-ну, Київської обл.»
Привертає увагу і те, що спрощена закупівля, з огляду на її деталізовані вимоги, зовсім не виглядає спрощеною і нічим не відрізняється від конкурентної процедури, ОКРІМ МОЖЛИВОСТІ УЧАСНИКА ОСКАРЖИТИ РІШЕННЯ ДО АМКУ. Нажаль, законодавчо не врегульовано питання ефективного оскарження дискримінаційних рішень замовника до контролюючих органів, чим замовники охоче користуються.
Ми впевнені у правильності нашої позиції і уповноважені з повною серйозністю заявити, що у разі надання негативної відповіді на дану скаргу з розмитим обгрунтуванням, або ухилення від прямих відповідей на поставлені заперечення, або зазначення у відповіді щось на кшталт «замовнику дуже важливо отримання досвіду саме з капітального ремонту …», або зазначення ефімерних казкових причин встановлення дискримінаційних вимог, МИ ПРИНЦИПОВО БУДЕМО ВЖИВАТИ ВСІХ МОЖЛИВИХ ЗАХОДІВ у рамках правового поля для відновлення справедливого ставлення у свій бік, включаючи звернення до органів прокуратури, контрольно-ревізійних органів, навіть до Офісу президента, доки не буде результату.
Просимо: усунути дискримінаційний підхід, внісши розширений перелік аналогічних договорів до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2020 16:58
Відповідно до пункту 6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, аналогічним буде вважатися договір предметом якого є капітальний ремонт, будівництво, реконструкція автомобільних доріг, в тому числі влаштовування основ та покриття шосе, доріг, тощо.
З огляду на наведене, аналогічним договором є договір предметом якого є капітальний ремонт, будівництво, реконструкція автомобільних доріг, під час виконання яких учасником виконувались у тому числі роботи з влаштовування основ та покриття шосе, доріг, тощо.
Враховуючи наведене, Замовником надано можливість учасника надавати аналогічні договори на капітальний ремонт або будівництво або реконструкція автомобільних доріг під час виконання яких учасником виконувались у тому числі роботи з влаштовування основ та покриття шосе, доріг, тощо.
Тобто, Замовником буде вважатися аналогічним договір з капітального ремонту дорожнього покриття, виконаний у 2018-2019 роках, в ході виконання якого здійснювались роботи з улаштовування основ та покриття дороги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-10-26-005171-c.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ РЕГДОРСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 29 жовтня 2020 16:40
Вимоги щодо обмеження строком досвіду виконання аналогічних договорів є дискримінаційними
Вимоги щодо обмеження строком досвіду виконання аналогічних договорів є дискримінаційними, що неодноразово підтверджено рішеннями порстійно діючої адміністративної колегії АМКУ:
Рішення від 14.06.2017 № 3852
Рішення від 20.07.2017 № 4815;
Рішення від 11.06.2015 908 р-пкск (пункт 7);
Рішення від 12.01.2017 152
(рішення додаються до скарги).
Просимо виключити з оголошення умови про надання учасником аналогічних договорів саме за 2018-2019 роки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2020 09:39
Встановлюючи вимогу у оголошенні щодо наявності аналогічного договору (договорів), які виконувались у 2018 – 2019 р.р, Замовник керується виключно необхідністю достовірно встановити реальність наявного досвіду роботи Учасників на відповідному ринку.
Враховуючи, що предметом закупівлі є капітальний ремонт дорожнього покриття, Замовнику необхідно бути максимально впевненим у наявності досвіду виконаних аналогічних договорів протягом найближчих періодів, що свідчитиме про те, що в Учасника є діючі та актуальні господарські відносини з виробниками матеріалів, які використовуються під час виконання робіт, учасник виконує свої гарантійні зобов’язання по виконаним аналогічним договорам.
В той же час, повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення № 18099-р/пк-пз 25.09.2020.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

27 жовтня 2020 15:53
Рішення АМКУ

Документи подані скаржником

30 жовтня 2020 13:20
Коментар

Документи подані скаржником

28 жовтня 2020 13:10
Рішення 4773

Документи подані скаржником

29 жовтня 2020 16:39
Рішення 908
29 жовтня 2020 16:39
Рішення 152
29 жовтня 2020 16:39
Рішення 3852
29 жовтня 2020 16:39
Рішення 4815
30 жовтня 2020 11:26
Коментар

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ 1 119 999,91
UAH з ПДВ
1 019 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Шляхбуд-5" 1 156 838,40
UAH з ПДВ
1 020 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД-11" 1 339 989,60
UAH з ПДВ
1 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 16:42
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:41
23. Кошторис.imd
03 листопада 2020 16:41
21. Календарний графік.pdf
03 листопада 2020 16:41
17. Договірна ціна.pdf
03 листопада 2020 16:41
16. Листи учасника.pdf
03 листопада 2020 16:40
13. Сертифікат ДСТУ ISO.PDF
03 листопада 2020 16:40
8.4. Відгук Чабани.pdf
03 листопада 2020 16:40
8.2. Листи відгуки.pdf
03 листопада 2020 16:40
8.1. Аналогічні договори.pdf
03 листопада 2020 16:40
7. Працівники.pdf
03 листопада 2020 16:40
5. Довідка про послуги АБЗ.pdf
03 листопада 2020 16:40
4. Довідка МТБ.pdf
03 листопада 2020 16:40
2.2. Статут.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 08:57
Електронний підпис
04 листопада 2020 08:55
265.imd
04 листопада 2020 08:55
56 Кошторисна частина.pdf
04 листопада 2020 08:55
54 Проект договору.pdf
04 листопада 2020 08:55
53 Виписка ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2020 08:55
51 Поливально мийна машина.PDF
04 листопада 2020 08:55
49 Сертифікат ISO.pdf
04 листопада 2020 08:55
41 Фінансова звітність.pdf
04 листопада 2020 08:55
39 Відгук Радомишль.pdf
04 листопада 2020 08:55
17 Інвентарна картка щітка.pdf
04 листопада 2020 08:55
33 Накази про призначення.pdf
04 листопада 2020 08:54
32 Договір ЦПХ.pdf
04 листопада 2020 08:54
30 Дипломи ІТР.pdf
04 листопада 2020 08:54
11 Довідка техніка.pdf
04 листопада 2020 08:54
29 Довідка працівники.pdf
04 листопада 2020 08:54
28 Свідоцтво лабораторія.pdf
04 листопада 2020 08:54
27 Договір лабораторія.pdf
04 листопада 2020 08:54
7 Статут з кодом доступу.pdf
04 листопада 2020 08:54
26 Довідка лабораторія.pdf
04 листопада 2020 08:54
4 Інформація про учасника.pdf
04 листопада 2020 08:54
3 Лист погодження щодо мови.pdf
04 листопада 2020 08:54
19 Договір мегомакс.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 09:05
Електронний підпис
04 листопада 2020 09:05
Licenziya_PrivatBank_Zavirena.pdf
04 листопада 2020 09:05
Dovirenist_Kovalenko_Zavirena.pdf
04 листопада 2020 09:05
Підписаний_gar5727.pdf
04 листопада 2020 09:05
Dovidka_PrivatBank_Plat_Likv.pdf
04 листопада 2020 09:05
16. Лист погодження про мову.pdf
04 листопада 2020 09:05
12. Сертифікат якості ISO.pdf
04 листопада 2020 09:05
11. 63.imd
04 листопада 2020 09:05
10.1. Договірна ціна.pdf
04 листопада 2020 09:05
8. Довідка - захист довкілля.pdf
04 листопада 2020 09:05
7.2. Витяг ЄДР.pdf
04 листопада 2020 09:05
7.1. Фінзвіт.pdf
04 листопада 2020 09:05
7. Баланс 2020.pdf
04 листопада 2020 09:05
7. Баланс 2019.pdf
04 листопада 2020 09:05
6.2 Відгук від замовника.pdf
04 листопада 2020 09:05
6.1 Договір №174.pdf
04 листопада 2020 09:05
5.2. Дані про кошторисника.pdf
04 листопада 2020 09:05
4.5. Договір з лабораторією.pdf
04 листопада 2020 09:05
4.4.2. Атест АБЗ 1.pdf
04 листопада 2020 09:05
4.4. Інформація про АБЗ.pdf
04 листопада 2020 09:05
4.3.2. Лист автогудронатор.pdf
04 листопада 2020 09:05
4.3. Договір оренди №1.pdf
04 листопада 2020 09:05
4.2. Договір оренди 1980.pdf
04 листопада 2020 09:05
4.1. Договір оренди 1979.pdf
04 листопада 2020 09:05
3. Лист-Згода.pdf
04 листопада 2020 09:05
2.2. Ліцензія.pdf
04 листопада 2020 09:05
2.1. Статут.pdf
04 листопада 2020 09:05
2. Дані про повноважну особу.pdf
04 листопада 2020 09:05
1. Довідка про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕГДОРСТРОЙ

ТОВ "Шляхбуд-5"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД-11"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ
#39391847
Переможець 1 019 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 14:34

Документи

12 листопада 2020 14:33
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:33
Протокол про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ
#39391847
1 019 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2020 14:33
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:33
Протокол про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 12:35
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 11:10
Договір від 19.11.2020 №261.pdf укладений
20 листопада 2020 10:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 019 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 169 833,33 UAH)