Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт навчально-лабораторного корпусу "Ц" СумДУ по вул. Римського-Корсакова, 2 в м.Суми. Заміна приладу обліку теплової енергії (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 " Правила визначення вартості будівництва")
Очікувана вартість
125 000,00 UAH
UA-2020-10-26-005041-c ● 43242266623844f7a331bd0403892988
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сумський державний університет |
Код ЄДРПОУ: | 05408289 |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2 |
Контактна особа: |
Варакіна Любов Миколаївна 380542687825 lm.varakina@tender.sumdu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2020 17:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2020 17:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2020 17:40 |
Очікувана вартість: | 125 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51210000-7: Послуги зі встановлення вимірювального обладнання
Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту); - для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; - для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця; - для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, щодо робіт, визначених цією закупівлею. Об’єкт за класом наслідків належить до об’єктів із середніми наслідками (СС2). Ліцензія має включати в себе наступний перелік робіт: 1.00.00 Будівельні та монтажні роботи загального призначення: 1.12.00 Монтаж технологічного устаткування 1.13.00 Виконання пусконалагоджувальних робіт 2.00.00 Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури: 2.01.00 Монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання іншого обладнання.
3. Довідку довільної форми, яка містить інформацію про субпідрядні організації, в якій необхідно зазначити повне найменування субпідрядника, його місцезнаходження, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику (повністю або в частині). Якщо учасник не передбачає залучати субпідрядні організації до виконання робіт, то він повинен це зазначити.
4. Довідку довільної форми, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника вимогам до предмета закупівлі установленим замовником в проекті, з описом матеріалів і обладнання, перелік яких міститься в специфікації обладнання робочого проекту та зазначенням їх торгівельних марок/виробника, що будуть застосовуватися при виконанні поточного ремонту учасником.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, для укладення договору повинен протягом двох днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, на підтвердження розрахунку остаточної ціни пропозиції, надати в друкованому вигляді, а також на електронному цифровому носієві в програмному комплексі АВК/ІВК наступні документи, складені належним чином, у відповідності до правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: договірну ціну, локальний(і) кошторис(и), підсумкову(і) відомість(ості) ресурсів до локального(их) кошторису(ів) та розрахунок загальновиробничих витрат.
Розгорнути
Згорнути
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту); - для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; - для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця; - для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, щодо робіт, визначених цією закупівлею. Об’єкт за класом наслідків належить до об’єктів із середніми наслідками (СС2). Ліцензія має включати в себе наступний перелік робіт: 1.00.00 Будівельні та монтажні роботи загального призначення: 1.12.00 Монтаж технологічного устаткування 1.13.00 Виконання пусконалагоджувальних робіт 2.00.00 Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури: 2.01.00 Монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання іншого обладнання.
3. Довідку довільної форми, яка містить інформацію про субпідрядні організації, в якій необхідно зазначити повне найменування субпідрядника, його місцезнаходження, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику (повністю або в частині). Якщо учасник не передбачає залучати субпідрядні організації до виконання робіт, то він повинен це зазначити.
4. Довідку довільної форми, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника вимогам до предмета закупівлі установленим замовником в проекті, з описом матеріалів і обладнання, перелік яких міститься в специфікації обладнання робочого проекту та зазначенням їх торгівельних марок/виробника, що будуть застосовуватися при виконанні поточного ремонту учасником.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, для укладення договору повинен протягом двох днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, на підтвердження розрахунку остаточної ціни пропозиції, надати в друкованому вигляді, а також на електронному цифровому носієві в програмному комплексі АВК/ІВК наступні документи, складені належним чином, у відповідності до правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: договірну ціну, локальний(і) кошторис(и), підсумкову(і) відомість(ості) ресурсів до локального(их) кошторису(ів) та розрахунок загальновиробничих витрат.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт навчально-лабораторного корпусу "Ц" СумДУ по вул. Римського-Корсакова, 2 в м.Суми. Заміна приладу обліку теплової енергії (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 " Правила визначення вартості будівництва")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 51210000-7 — Послуги зі встановлення вимірювального обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2020 17:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2020 17:37 |
Робочий проект 03-2000-00-ТСУ.Кор..pdf | |
26 жовтня 2020 17:36 |
Проєкт договору.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК "ГІДРОСФЕРА" #36437226 |
Переможець |
124 752,95
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 11:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2020 09:47
|
Договір 06_108-11_20 від 11.11.2020.PDF | укладений |
11 листопада 2020 09:46
|