Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт (відновлення) конструкцій існуючого блоку приміщень харчоблоку середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 103 м. Києва, Вулиця Алматинська, 89», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Очікувана вартість
2 133 000,00 UAH
UA-2020-10-26-004876-c a84fca65c9f2479a92ceb00e6790bf5c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сєроєд Анатолій Петрович

380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Сєроєд Анатолій Петрович
380442926105
anatolii.sieroied@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 08:00
Початок аукціону: 12 листопада 2020 14:28
Очікувана вартість: 2 133 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 665,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи з капітального ремонту по об’єкту:
«Капітальний ремонт (відновлення) конструкцій існуючого блоку приміщень харчоблоку середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 103 м. Києва, Вулиця Алматинська, 89»,
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з капітального ремонту по об’єкту:
«Капітальний ремонт (відновлення) конструкцій існуючого блоку приміщень харчоблоку середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 103 м. Києва, Вулиця Алматинська, 89», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)) Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, м. Київ, м. Київ, Вулиця Алматинська, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 17:00
скан ТД _ВТ 26.10.2020_сзш 103.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКСПОРТА 1 975 951,18
UAH з ПДВ
1 975 951,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНБУД-ХХ1 2 131 836,11
UAH з ПДВ
2 131 836,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК КБР" 2 132 867,00
UAH з ПДВ
2 132 867,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 22:25
Електронний підпис
10 листопада 2020 22:22
Экспорта 9 мес.2020.PDF
10 листопада 2020 22:22
Экспорта 6 мес.2020.PDF
10 листопада 2020 22:22
Цінова пропозиція.pdf
10 листопада 2020 22:22
Технічне завдання.pdf
10 листопада 2020 22:22
Статут ТОВ Експорта.pdf
10 листопада 2020 22:22
Рішення 21_05 .pdf
10 листопада 2020 22:22
Протокол узгодження цін.pdf
10 листопада 2020 22:22
проект договору підряду.pdf
10 листопада 2020 22:22
Працівники.pdf
10 листопада 2020 22:22
Локальний кошторис.pdf
10 листопада 2020 22:22
Ліцензія ТОВ ЕКСПОРТА.pdf
10 листопада 2020 22:22
Лист огляду.jpg
10 листопада 2020 22:22
Лист згода.pdf
10 листопада 2020 22:22
Лист гарантія.pdf
10 листопада 2020 22:22
Лист відгук.pdf
10 листопада 2020 22:22
Квитанция Экспорта 9 мес.2020.pdf
10 листопада 2020 22:22
Квитанция Экспорта 6 мес.2020.pdf
10 листопада 2020 22:22
Календарний графік.pdf
10 листопада 2020 22:22
Зведений кошторис.pdf
10 листопада 2020 22:22
Договірна ціна.pdf
10 листопада 2020 22:22
Довідки всі.pdf
10 листопада 2020 22:22
Довідка.pdf
10 листопада 2020 22:22
довідка покриття 3468-20.pdf
10 листопада 2020 22:22
Довідка МТБ.pdf
10 листопада 2020 22:22
Дипломи.pdf
10 листопада 2020 22:22
ВІДГУК ГРІН ТРЕЙД.pdf
10 листопада 2020 22:21
Антикорупційна програма.pdf
10 листопада 2020 22:21
Аналогічний договір.pdf
10 листопада 2020 22:21
Аналогічний договір _1.pdf
10 листопада 2020 22:21
Dovidka_20305390530000100617.pdf
10 листопада 2020 22:21
3468-20.zip
10 листопада 2020 22:21
4.10pdf.pdf
10 листопада 2020 22:21
4.8 response.pdf

Публічні документи

20 листопада 2020 16:39
документи переможця
20 листопада 2020 16:39
документи переможця
20 листопада 2020 16:39
документи переможця
10 листопада 2020 12:16
Електронний підпис
10 листопада 2020 11:32
75.лист грошове покриття.zip
10 листопада 2020 11:32
74.банк ліцензія.zip
10 листопада 2020 11:32
73. довіренність.zip
10 листопада 2020 11:32
72. наказ.zip
10 листопада 2020 11:32
71.наказ банк.zip
10 листопада 2020 11:32
70.довіренність банк.zip
10 листопада 2020 11:32
69.банківська ліцензія.zip
10 листопада 2020 11:32
39.відгук.PDF
10 листопада 2020 11:32
67.графік виконання робіт.pdf
10 листопада 2020 11:32
38.аналогічний договір 2.pdf
10 листопада 2020 11:32
66.розрахунок зп.pdf
10 листопада 2020 11:32
65.кошторис 3.pdf
10 листопада 2020 11:32
37.аналогічний договір 1.pdf
10 листопада 2020 11:32
64.кошторис 2.pdf
10 листопада 2020 11:32
63.кошторис 1.pdf
10 листопада 2020 11:32
35.довідка1.pdf
10 листопада 2020 11:32
54.договір лізинга авто.pdf
10 листопада 2020 11:32
62.технічне завдання.pdf
10 листопада 2020 11:32
61.кошторисна.imd
10 листопада 2020 11:32
60.лист номер закупівлі.PDF
10 листопада 2020 11:32
53.техпаспорта автомобілі.rar
10 листопада 2020 11:32
59.довідки банк.pdf
10 листопада 2020 11:32
58.довідка строк пропозиції.pdf
10 листопада 2020 11:32
52.довідка МТБ.pdf
10 листопада 2020 11:32
30.гарантійний лист дозволи.PDF
10 листопада 2020 11:32
51.сертифікат кошторисника.pdf
10 листопада 2020 11:32
56.копія листа механізми.PDF
10 листопада 2020 11:32
29.гарантійний лист договір.pdf
10 листопада 2020 11:32
50.штатний розклад.PDF
10 листопада 2020 11:32
28.сертифікат якості ISO 2018.PDF
10 листопада 2020 11:32
49.ОП та ТБ1.pdf
10 листопада 2020 11:32
27.ліцензія АВК-5.PDF
10 листопада 2020 11:32
48.ОП та ТБ.pdf
10 листопада 2020 11:32
26.лист АВК-5.PDF
10 листопада 2020 11:32
47.трудові відносини3.pdf
10 листопада 2020 11:32
23.цінова пропозиція.PDF
10 листопада 2020 11:32
22.довідка довкілля.pdf
10 листопада 2020 11:31
12.довідка про підприємство.PDF
10 листопада 2020 11:31
21.лист гарантія терміни.pdf
10 листопада 2020 11:31
20.гарантійний лист 1.pdf
10 листопада 2020 11:31
19.лист гарантія переможця.pdf
10 листопада 2020 11:31
46.трудові відносини2.pdf
10 листопада 2020 11:31
17.лист-гарантія ст.17.pdf
10 листопада 2020 11:31
44.дипломи.rar
10 листопада 2020 11:31
18.лист гарантія санкції.pdf
10 листопада 2020 11:31
08.фінзвіти.pdf
10 листопада 2020 11:31
45.трудові відносини1.pdf
10 листопада 2020 11:31
16.дозволи.pdf
10 листопада 2020 11:31
15.ліцензія.pdf
10 листопада 2020 11:31
43.довідка про працівників.pdf
10 листопада 2020 11:31
06.Опис та Статут.pdf
10 листопада 2020 11:31
14.проект договору.pdf
10 листопада 2020 11:31
42.копії актів 3.pdf
10 листопада 2020 11:31
05.Витяг з ЄДР.pdf
10 листопада 2020 11:31
41.копії актів 2.pdf
10 листопада 2020 11:31
40.копії актів 1.pdf
10 листопада 2020 11:31
03.протокол наказ.pdf
10 листопада 2020 11:31
02.довідка повноваження.pdf
10 листопада 2020 11:31
01.витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

09 листопада 2020 12:23
кошторис.7z
09 листопада 2020 12:23
10.-довідка-ст-17.pdf
09 листопада 2020 12:23
9. Оригінал витягу ПДВ.pdf
09 листопада 2020 12:23
5.1. Опис.pdf
09 листопада 2020 12:23
5. СТАТУТ.pdf
09 листопада 2020 12:23
2.10. Дозвіл Держпраці.pdf
09 листопада 2020 12:23
2.3 Фінзвітність 3 кв. 2020.pdf
09 листопада 2020 12:23
2.1. Ліцензія ДАБІ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКСПОРТА

ТОВ ІНБУД-ХХ1

ТОВ "БК КБР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЕКСПОРТА
#42464713
Відхилено 1 975 951,18
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 15:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2020 14:35
ТОВ ІНБУД-ХХ1
#30310563
Переможець 2 131 836,11
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 11:02

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ТОВ «ЕКСПОРТА» по закупівлі робіт з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт (відновлення) конструкцій існуючого блоку приміщень харчоблоку середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 103 м. Києва, Вулиця Алматинська, 89», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), № UA-2020-10-26-004876-c. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення невідповідностей Вимога Замовника зазначена у тендерній документації Інформація про невідповідність (не надані документи) Інформація про необхідність надання (підлягають наданню) - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (копія протокольного рішення учасників (акціонерів, власників), виписка з протоколу засновників або витяг зі Статуту, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника щодо підпису вказаних документів та копії паспорту (ів) уповноваженої (их) осіб на право підпису документів тендерної пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт); довіреність або інші документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника щодо підпису вказаних документів та копії паспорту (ів) уповноваженої (их) осіб на право підпису документів тендерної пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт); довіреність або інші документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника щодо підпису вказаних документів та копії паспорту (ів) уповноваженої (их) осіб на право підпису документів тендерної пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт); - копія Статуту із змінами (у разі їх наявності) для юридичної особи в останній (діючій) редакції, (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює, у разі якщо юридичну особу в процедурі закупівлі представляє відокремлений підрозділ надається також Положення про підрозділ). Якщо реєстрація Статуту або змін до нього відбулась після 23.02.2016 р. необхідно надати копію опису з кодом доступу (опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії) опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії) опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії) Копія балансу за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу останній звітний період рік за 2019 копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу*. не надано лист- пояснення про ненадання копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу*. останній звітний період рік за 2019 довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами видану не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів; довідка з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках не менше 30% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг. довідка з обслуговуючого банку про наявність відкритих поточних рахунків, видана не раніше ніж за десять календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій відсутні всі довідки підлягають наданню Нотаріально завірену картку із зразками підпису або інший документ, нотаріально завірений, який підтверджує справжність підпису керівника та або особи/-іб, які мають право на укладання договору; не надано підлягає наданню документ з описом та прикладами формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій; не надано підлягає наданню Скан-копії посвідчень та Протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці на працівників по проходженню перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та інших перевірок не надано підлягає наданню Документальне підтвердження відповідності робіт повинно включати гарантійний лист щодо дотримання гарантійних термінів експлуатації об’єкта із зазначенням цих термінів, але в будь якому разі не менш ніж 10 років з моменту введення об’єкту в експлуатацію. не надано підлягає наданню Копії трудових книжок робітників, або інших документів, що підтверджують трудові відносини з працівниками, які будуть задіяними у виконанні робіт та інформація щодо яких надана у довідці. не надано підлягає наданню Таблиця 1.2. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі Марка та термін експлуатації (років) не вказаний термін експлуатації підлягає виправленню та наданню

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 21:19
ДУ 1 до дог 35-20-680_без зміни суми.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 21:18
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 15:50
договір 35-20-680_ капрем харчобл сзш 103_ІнбудХХІ (1).pdf укладений
02 грудня 2020 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 1 від 22.12.2020 до Договору № 35/20-680 від 01.12.2020 без зміни ціни Договору, укладена стосовно викладення в новій редакції п. 2.3 та пп.4.4.29 , а також додатку до договору № 2. Зміст інших пунктів Договору № 35/20-680 від 01.12.2020 залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 35/20-680
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML