Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

“Капітальний ремонт дороги по вул.Кука у м. Винники” (Код ДК 021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
299 752,00 UAH
UA-2020-10-26-004739-a 70ccec3ebc5146cba812f5fb80b21c0b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Хомічак

+380322295431 vynnyky04055950@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИННИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04055950
Вебсайт: http://vynnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., місто Винники, місто Винники ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА будинок 20
Контактна особа: Тетяна Хомічак
+380322295431
vynnyky04055950@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 299 752,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 498,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
“Капітальний ремонт дороги по вул.Кука у м. Винники” (Код ДК 021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, м. Винники, Кука
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2020 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 12:57
оголошення (тендр докум) Кука.docx
26 жовтня 2020 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 12:57
оголошення (тендр докум) Кука.docx
26 жовтня 2020 12:54
оголошення (тендр докум) Кука.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг" 295 217,86
UAH з ПДВ
295 217,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 17:12
Електронний підпис
03 листопада 2020 17:07
Статут 2019.pdf
03 листопада 2020 17:07
Аналог.Договір Довженка3.pdf
03 листопада 2020 17:07
Акти викон.робіт Довженка,3.pdf
03 листопада 2020 17:06
Протокол уст.зборів №1.pdf
03 листопада 2020 17:06
Протокол від 22.11.19.pdf
03 листопада 2020 17:06
Наказ на директора.pdf
03 листопада 2020 17:06
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
03 листопада 2020 17:06
Копія штатного розпису.pdf
03 листопада 2020 17:06
Звіт 1ДФ.pdf
03 листопада 2020 17:06
Проект договору.pdf
03 листопада 2020 17:06
Ліцензія.pdf
03 листопада 2020 17:06
Витяг ЄДРПОУ.pdf
03 листопада 2020 17:06
Відомості про учасника.pdf
03 листопада 2020 17:06
Технічне завдання.pdf
03 листопада 2020 17:06
Документи спеціаліста з ОП.pdf
03 листопада 2020 17:06
Лист-відгук Козацька.pdf
03 листопада 2020 17:06
Лист відгук Довженка ,3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг"
#40504235
Переможець 295 217,86
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 09:46

Документи

05 листопада 2020 09:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг"
#40504235
295 217,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2020 09:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 16:03
6 до 1711-10.pdf зміни до договору
03 січня 2024 16:02
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2023 14:46
5 від 26.10.23.pdf зміни до договору
26 жовтня 2023 14:44
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 18:38
Кука.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 18:38
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 18:18
дод.уг.2 Кука.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 18:18
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 11:38
дод угода кука.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 11:38
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 13:06
кап.рем. дороги по вул.Кука.pdf укладений
17 листопада 2020 13:05

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 грудня 2020 12:05
5 217,86 UAH UA258201720344221023100021533
Виконком Винниківської міської ради
UA443223130000026008000027480
ТзОВ "Трансбудторг"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 17/11-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фінансування 2020 - 5217,86 фінансування 2021 - 290 000,00
Номер договору про закупівлю: 17/11-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторони замовника на підставі ухвали Львівської міської ради від 29.12.2020 № 7 «Про припинення місцевих рад шляхом приєднання до Львівської міської ради», ухвали Львівської міської ради від 23.12.2021 року № 1814
Номер договору про закупівлю: 17/11-10
Договір:
Номер додаткової угоди: додатковий договір №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 17/11-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 17/11-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML