Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж водопостачання - ділянки водопровідної мережі від житлових будинків № 3, 5, 7 по вул. Ахсарова до вул. Ахсарова, 11/1 в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
3 906 481,00 UAH
UA-2020-10-26-004653-c 370ef13857f643a5a72ddcabcf8918e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина Олегівна

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина Олегівна
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 12 листопада 2020 13:24
Очікувана вартість: 3 906 481,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 532,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська (більш детально у тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція мереж водопостачання - ділянки водопровідної мережі від житлових будинків № 3, 5, 7 по вул. Ахсарова до вул. Ахсарова, 11/1 в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61202, Україна, Харківська область, Харків, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 17:41
Зміни до тендерної документації.docx
26 жовтня 2020 17:41
ОГОЛОШЕННЯ.docx
26 жовтня 2020 17:41
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
26 жовтня 2020 17:41
Додаток № 4.doc
26 жовтня 2020 17:41
Додаток № 3.docx
26 жовтня 2020 17:41
Додаток № 2.docx
26 жовтня 2020 17:41
Додаток № 1.doc
26 жовтня 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 17:41
Зміни до тендерної документації.docx
26 жовтня 2020 17:41
ОГОЛОШЕННЯ.docx
26 жовтня 2020 16:33
ОГОЛОШЕННЯ.docx
26 жовтня 2020 17:41
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
26 жовтня 2020 16:33
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
26 жовтня 2020 17:41
Додаток № 4.doc
26 жовтня 2020 16:33
Додаток № 4.doc
26 жовтня 2020 17:41
Додаток № 3.docx
26 жовтня 2020 16:33
Додаток № 3.docx
26 жовтня 2020 17:41
Додаток № 2.docx
26 жовтня 2020 16:33
Додаток № 2.docx
26 жовтня 2020 17:41
Додаток № 1.doc
26 жовтня 2020 16:33
Додаток № 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" 3 906 000,00
UAH з ПДВ
3 769 052,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДОНКОМ" 3 895 230,00
UAH з ПДВ
3 895 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 16:39
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:37
Справка МВСУ.pdf
25 листопада 2020 16:37
Додаток 3.3.5.pdf
25 листопада 2020 16:37
Додаток 3.3.3.pdf
10 листопада 2020 14:53
Електронний підпис
10 листопада 2020 14:50
Довіреність_ЦВ 2020.pdf.p7s
10 листопада 2020 14:50
Довіреність_ЦВ 2020.pdf
10 листопада 2020 14:50
Банківська ліцензія.pdf.p7s
10 листопада 2020 14:50
Банківська ліцензія.pdf
10 листопада 2020 14:50
201003_DKBO_Гарантия_ЮСР.pdf.p7s
10 листопада 2020 14:50
201003_DKBO_Гарантия_ЮСР.pdf
10 листопада 2020 14:50
Додаток.pdf
10 листопада 2020 14:50
Додаток 3.4.7.pdf
10 листопада 2020 14:50
Додаток 3.4.6.pdf
10 листопада 2020 14:50
Додаток 3.4.5.pdf
10 листопада 2020 14:50
Додаток 3.4.4.pdf
10 листопада 2020 14:50
Додаток 3.4.3.pdf
10 листопада 2020 14:50
Додаток 3.4.2.pdf
10 листопада 2020 14:50
Додаток 3.4.1 Статут.pdf
10 листопада 2020 14:50
Додаток 3.2.pdf
10 листопада 2020 14:50
Додаток 3.1.2.pdf
10 листопада 2020 14:50
Додаток 3.1.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 13:10
Електронний підпис
10 листопада 2020 13:09
22033_ДОНКОМ_Гарантiя_10_11_2020.rar
10 листопада 2020 13:09
Статут з описом.pdf
10 листопада 2020 13:09
Ліцензія та інші документи.pdf
10 листопада 2020 13:09
Кваліфікаційні довідки.pdf
10 листопада 2020 13:09
відгук.pdf
10 листопада 2020 13:09
Витяг ПДВ.pdf
10 листопада 2020 13:09
Витяг з ЕДР.pdf
10 листопада 2020 13:09
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВСС-СІСТЕМ"

ПП "ДОНКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВСС-СІСТЕМ"
#41806731
Переможець 3 769 052,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 17:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВСС-СІСТЕМ"
#41806731
3 769 052,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 12:51
Лист від 21.12.2021 ТОВ ВСС-СІСТЕМ.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:50
ДУ 6.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:50
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2021 14:11
допугода 5.pdf зміни до договору
09 листопада 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 10:48
Додатки ДУ №4.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 10:48
ДУ №4.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 10:48
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 10:44
ДУ №3.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 10:44
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:40
Додаткова угода № 2 (1) (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 08:48
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 08:48
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 16:07
Договір.pdf укладений
04 грудня 2020 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 892
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.6. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова не здійснюватиметься.». 2. Виключити пункти 3.7., 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ». 3. Пункт 3.8. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» вважати пунктом 3.7. 4. Пункт 3.10. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції під пунктом 3.8.: «3.8. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 4).». 5. Пункт 13.1. розділу ХІІІ. «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «13.1. Невід'ємною частиною цього Договору є: 1. Графік виконання робіт. 2. Договірна ціна.».
Номер договору про закупівлю: 892
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з реорганізацією Департаменту комунального господарства Харківської міської ради відповідно до рішення 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 09.12.2020 № 6/20 «Про затвердження структури виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання», та керуючись рішенням 2 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 30.12.2020 № 27/20 «Про правонаступництво Департаменту з питань забезпечення життєдіяльності міста Харківської міської ради», Сторони домовились замінити в Договорі сторону «Департамент комунального господарства Харківської міської ради» на «Департамент з питань забезпечення життєдіяльності міста Харківської міської ради» та дійшли згоди, що всі права та обов’язки за Договором № 892 від 04.12.2020 (включаючи всі додаткові угоди), укладеному між Департаментом комунального господарства Харківської міської ради та Товариство з обмеженою відповідальністю «ВСС-СІСТЕМ» щодо закупівлі робіт: реконструкція мереж водопостачання - ділянки водопровідної мережі від житлових будинків № 3, 5, 7 по вул. Ахсарова до вул. Ахсарова, 11/1 в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт) (UA-2020-10-26-004653-c), переходять до Департаменту з питань забезпечення життєдіяльності міста Харківської міської ради. 2. Підрядник погоджується з передачею прав та обов’язків за Договором № 892 від 04.12.2020 до Департаменту з питань забезпечення життєдіяльності міста Харківської міської ради. З моменту набрання чинності даної Додаткової угоди Підрядник зобов’язується виконувати усі свої обов’язки за Договором на користь Департаменту.
Номер договору про закупівлю: 892
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.5., 3.6. розділу Ⅲ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.5. Джерело фінансування у 2020 році – кошти міського бюджет міста Харкова. Джерело фінансування у 2021 році – кошти бюджету Харківської міської територіальної громади. 3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста не здійснюватиметься. Фінансування робіт у 2021 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає – 3 769 052 грн. 00 коп. (три мільйони сімсот шістдесят дев’ять тисяч п’ятдесят дві грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ (20%) – 628 175 грн. 33 коп.». 2. Пункт 3.8. розділу Ⅲ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.10. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток 5).». 3. Пункт 4.2. розділу Ⅳ «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» викласти в новій редакції: «4.2. Розрахунки за виконані роботи у 2020 році здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Розрахунки за виконані роботи у 2021 році здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред’явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт.» 4. Доповнити Договір договірною ціною 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 892
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити Договір п. 3.9. наступного змісту "3.9. Зобов'язання замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансуванняробіт" (Додаток 6)"
Номер договору про закупівлю: 892
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 1.1. розділу I. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2020-2022 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункти 3.5., 3.6., 3.8., 3.9 розділу Ⅲ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.5. Джерело фінансування у 2020 році – кошти міського бюджет міста Харкова. Джерело фінансування у 2021-2022 році – кошти бюджету Харківської міської територіальної громади. 3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова не здійснювалось. Фінансування робіт у 2021 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає – 1 424 403 грн. 69 коп. (один мільйон чотириста двадцять чотири тисяч чотириста три грн. 69 коп.) в тому числі ПДВ (20%) – 237 400 грн. 61 коп. 3.8. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток 7). 3.9. Зобов’язання замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток 8)». 3. Пункт 4.2. розділу Ⅳ «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» викласти в новій редакції: «4.2. Розрахунки за виконані роботи у 2021-2022 роках здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред’явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт.» 4. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2022». 5. Пункт 11.1. розділу XI. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладання і діє до 31.12.2022, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань». 6. Доповнити Договір п. 3.10. наступного змісту: «3.10. Замовник має право вносити зміни до плану фінансування протягом поточного року у разі внесення змін у строки виконання робіт, прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт, а також із урахування у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт».
Номер договору про закупівлю: 892
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML