Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191705 Шостка – Чапліївка – Погорілівка – Реутинці, км 1+700 – км 9+900, км 10+900 – км 19+500, км 20+500 – км 27+300 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O191705 Shostka - Chapliyivka - Pohorilivka - Reutyntsi, km 1+700 - km 9+900, km 10+900 - km 19+500, km 20 +500 - km 27+300 (45233142-6 - Repair of roads)
Очікувана вартість
140 380 360,00 UAH
UA-2020-10-26-004564-c 241631c778eb4371976efdbd003b5f16
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касьян Яна Олександрівна

380503071577 ffgg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Дороги Сумщини"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9
Контактна особа: Касьян Яна Олександрівна
380503071577
ffgg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Enterprise "Road of the Sumy Region"
National ID: 42524164
Contact point: Kasyan Yana Alexandrivna
380503071577
ffgg@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 12:43
Очікувана вартість: 140 380 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 701 901,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 701901.8 UAH
Publication date: 26 жовтня 2020 16:24
Enquiries until: 16 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 22 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 листопада 2020 09:00

Information

Estimated total value: 140 380 360 UAH including VAT
Minimal lowering step: 701 902 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції викладаються українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Умови надання забезпечення тендерної пропозиції визначені в тендерній документації


Код ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг:
Підготовка території
Вирізування сухих гілок на деревах з діаметром стовбура до 350 мм, 5 зрізів дерево 60,0
Вирізання порослі кущів м'яколистяних порід м2 21 334,0
Земляні роботи
Розробка ґрунту у котлованах з навантаженням у транспортні засоби, ґрунт II групи м3 ґрунту 12 800,0
Перевезення грунту до 10 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) т 19 200,0
Насування ґрунту при улаштуванні дорожніх насипів з переміщенням на відстань до 10 м, ґрунт II групи м3 ґрунту 12 800,0
Ущільнення земляного полотна м3 12 800,0
Планування верху земляного полотна і основи, ґрунт II групи м2 64 000,0
Дорожній одяг
Улаштування вирівнюючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші С-7 м3 9 600,0
Влаштування вирівнюючого шару із пористої асфальтобетонної суміші крупнозернистої тип Б (площа ущільнення - 96 000 м2) т 23 040,0
Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б , з ущільнення м2 покриття 96 000,0
Пересічення та примикання
Улаштування вирівнюючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші С-7 м3 90,0
Влаштування вирівнюючого шару із пористої асфальтобетонної суміші крупнозернистої тип Б (площа ущільнення - 720 м2) т 173,0
Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б , з ущільнення м2 покриття 1 080,0
Облаштування та обстановка дороги
Розмічання (точкування) покриття автомобільної дороги вручну перед нанесенням ліній горизонтальної дорожньої розмітки км лінії 16
Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.5 шир. 100 мм з використанням автомобілля прикриття
км лінії 16
Влаштування дорожнього знаку трикутного 700х700 мм на одній опорі знак 21
Тимчасові будівлі та споруди
Перевезення металоконструкцій важкого та легкого типів автотягачами зі спеціальним причіпом т 1,012
Влаштування дорожнього знаку 3,25х1,75 на двох опорах знак 2
Влаштування дорожнього знаку на одній опорі знак 6
Влаштування щитів дорожніх знаків на одній опорі односторонніх знак 16
Демонтаж інформаційного пано на двох стояках 3,25х1,75 знак 2
Демонтаж щитів дорожніх знаків на одній опорі односторонніх знак 16
Демонтаж дорожнього знаку на одній опорі знак 6
Перевезення металоконструкцій важкого та легкого типів автотягачами зі спеціальним причіпом т 1,012
Розгорнути Згорнути
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer are presented in Ukrainian.
If the participant submits any documents in a foreign language, they must be translated into Ukrainian. The translation must be certified by the translator's signature and the bidder's seal. The texts must be authentic, the decisive factor is the text presented in the Ukrainian language.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191705 Шостка – Чапліївка – Погорілівка – Реутинці, км 1+700 – км 9+900, км 10+900 – км 19+500, км 20+500 – км 27+300 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O191705 Shostka - Chapliyivka - Pohorilivka - Reutyntsi, km 1+700 - km 9+900, km 10+900 - km 19+500, km 20 +500 - km 27+300 (45233142-6 - Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 30 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 14:51
Перелік змін до ТД Шостка Чапліївка 10.11.docx
11 листопада 2020 14:50
Проект договору зміни 10.11.docx
11 листопада 2020 14:45
ТД Шостка-Чапліївка зміни 10.11.docx
26 жовтня 2020 16:25
ТД Шостка-Чапліївка.docx
11 листопада 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 14:51
Перелік змін до ТД Шостка Чапліївка 10.11.docx
11 листопада 2020 14:50
Проект договору зміни 10.11.docx
26 жовтня 2020 16:26
Проект договору Шостка Чапліївка.docx
11 листопада 2020 14:45
ТД Шостка-Чапліївка зміни 10.11.docx
26 жовтня 2020 16:25
ТД Шостка-Чапліївка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Назва предмету закупівлі
Дата подання: 02 листопада 2020 12:05
Дата відповіді: 03 листопада 2020 16:38
Доброго дня. У назві закупівлі послуг в ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ вказана назва дороги Шостка-Чаліївка-Погорілівка-Реутинці. Але вказаний населенний пункт Чаліївка відсутній, існує - Чапліївка. Просимо пояснити.
Відповідь: Дякуємо за питання. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 10 листопада 2020 09:54
Дата відповіді: 11 листопада 2020 14:55
Шановний Замовник! Просимо внести відповідні зміни до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ щодо назви предмета закупівлі, а саме :ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191705 Шостка – Чапліївка – Погорілівка – Реутинці, км 1+700 – км 9+900, км 10+900 – км 19+500, км 20+500 – км 27+300 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг). Населеній пункт Чаліївка відсутній !!!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. До тендерної документації внесені відповідні зміни.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 грудня 2020
UA-2020-10-26-004564-c241631c778eb4371976efdbd003b5f16
Найменування: Державне підприємство "Дороги Сумщини"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40022, Україна, Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "Шляховик-Шостка" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2020 10:50
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ДП «Дороги Сумщини» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ПП «ШЛЯХОВИК-ШОСТКА» (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191705 Шостка – Чапліївка – Погорілівка – Реутинці, км 1+700 – км 9+900, км 10+900 – км 19+500, км 20+500 – км 27+300 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг), а саме: 1. Відповідно до п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, Довідку про наявність техніки відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. Згідно з Додатком 1 до тендерної документації у разі якщо техніка є власною, учасником надається копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). У разі залучення техніки учасником в складі тендерної пропозиції надається: - копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації) (договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально); - акти приймання-передачі учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) залученої техніки (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці учасника) щодо незаперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі (з зазначенням предмету закупівлі) на весь строк виконання робіт за договором з наданням документів, що підтверджують право володіння цією технікою. Згідно з Додатком 1 до тендерної документації учасник має підтвердити наявність у нього, зокрема, власних або залучених автогрейдерів в кількості 2 одиниць. В «Довідці про наявність техніки» від 17.11.2020 № 618 Учасник зазначив (пункт 10 таблиці) про залучення відповідно до укладеного з ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» договору оренди від 03.11.2020 № 2/11 автогрейдера ДЗ-143 1998 року випуску (всього в «Довідці про наявність техніки» від 17.11.2020 № 618 вказано про залучення двох автогрейдерів (пункти 9-10 таблиці)). Разом з тим згідно з Договором оренди транспортних засобів від 03.11.2020 № 2/11 (пункт 1.2), наданого Учасником, орендодавець (ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України») передає, а орендар (ПП «ШЛЯХОВИК-ШОСТКА») приймає у строкове платне користування автогрейдер ДЗ-143 1988 року випуску. Наявна у складі документів тендерної пропозиції Учасника копія свідоцтва про реєстрацію великотонажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу ВМ № 000984 також засвідчує право власності ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» на автогрейдер ДЗ-143 1988 року випуску. Таким чином Учасник не підтвердив свою відповідність встановленому у тендерній документації відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності техніки, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі. 2. Відповідно до п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, Довідку про наявність асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ) відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Згідно з додатком 2 до тендерної документації АБЗ повинен мати можливість виробництва типів асфальтобетонних сумішей, необхідних для надання послуг, передбачених Технічною специфікацією (Технічним завданням) (Додаток 6 до тендерної документації). Також при перевезенні асфальтобетонної суміші на об'єкт ремонту, учасник враховує, що відстань транспортування суміші від моменту її випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі зміною № 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг. В підтвердження дотримання учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші учасник надає транспортну схему за формою таблиці, наведеною Замовником. У складі документів тендерної пропозиції Учасника відповідно до вимог тендерної документації міститься чинний Атестат виробництва від 29.04.2020 № АВ.ВА118-20, виданий ДП «Дорожній контроль якості» для ПП «ШЛЯХОВИК-ШОСТКА», який засвідчує стан виробництва асфальтобетонних сумішей на АБЗ «ДС-158» (вказаний у «Довідці про наявність асфальтобетонного заводу (АБЗ)» від 06.11.2020 № 603, наданій Учасником). При цьому у складі документів тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, які б містили відомості щодо типів та марок асфальтобетонних сумішей, що виробляються на АБЗ «ДС-158», який відповідно до наданих документів належить ПП «ШЛЯХОВИК-ШОСТКА», в тому числі інструкція з атестації технічних можливостей на виробництво асфальтобетонних сумішей, посилання на яку міститься у зазначеному вище Атестаті виробництва. Разом з тим в «Довідці про наявність асфальтобетонного заводу (АБЗ)» від 06.11.2020 № 603 Учасник зазначив: «Асфальтобетонний завод ДС-158 є одним з основних виробничих ланок ПП «Шляховик-Шостка» і призначений для приготування різних асфальтобетонних сумішей (у тому числі асфальтобетонної суміші тип Б дрібнозернистої, яка необхідна для надання послуг передбачених Технічним завданням) для будівництва, реконструкції та ремонту автомобільних доріг». Також у «Схемі транспортування асфальтобетонної суміші» від 06.11.2020 № 604 Учасник вказав (стовпець 2 таблиці) найменування та тип асфальтобетонної суміші, що буде транспортуватися ним з місця її виробництва на об’єкт ремонту, а саме: «Асфальтобетонна суміш тип Б дрібнозерниста». В той же час при здійсненні ремонтних робіт згідно з Додатком 6 до тендерної документації – Технічна специфікація (технічне завдання) передбачено застосування асфальтобетонних сумішей дрібнозернистої типу Б та крупнозернистої типу Б. Таким чином надані Учасником документи («Довідка про наявність асфальтобетонного заводу (АБЗ)» від 06.11.2020 № 603 та «Схема транспортування асфальтобетонної суміші» від 06.11.2020 № 604) можуть свідчити про неможливість виробництва на АБЗ «ДС-158» (місцезнаходження: м. Шостка, вул. Гагаріна, 52), який належить Учаснику, асфальтобетонної суміші крупнозернистої типу Б, застосування якої згідно з Додатком 6 до тендерної документації є однією з умов надання послуги, що є предметом закупівлі. Крім того в «Схемі транспортування асфальтобетонної суміші» від 06.11.2020 № 604 Учасник вказав, що відстань перевезення асфальтобетонної суміші від місця її виробництва на об’єкт ремонту поза населеним пунктом становить 79,2 км. Відтак застосувавши формулу, наведену у Додатку 2 до тендерної документації, розрахував час перевезення асфальтобетонної суміші поза населеним пунктом по перехідному типу дорожнього одягу, а саме: (〖S 〗_птдо (79,2 км))/(〖V 〗_(тп ) (37 км/год)) = 2 год.14 хв. Зазначений розрахунок є невірним, оскільки: (〖S 〗_птдо (79,2 км))/(〖V 〗_(тп ) (37 км/год)) = 2,14 год=2 год.8 хв. Як наслідок і загальна тривалість часу транспортування асфальтобетонної суміші, вказана Учасником у «Схемі транспортування асфальтобетонної суміші» від 06.11.2020 № 604 (2 год 43 хв), не відповідає зазначеним ним же вихідним даним. Враховуючи викладене Учасник не підтвердив свою відповідність встановленому у тендерній документації відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ) відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. 3. Відповідно до пп. 3 п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а саме для підтвердження спроможності здійснення учасником контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема: - довідку в довільній формі про наявність власної чи залученої випробувальної (вимірювальної) дорожньої лабораторії з можливістю визначення властивостей матеріалів, асфальтобетонів, передбачених при наданні послуг та транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг (коефіцієнт рівності, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки); - гарантійний лист учасника (у разі залучення власної лабораторії) або власника (у разі залучення сторонньої лабораторії) про те, що під час виконання робіт / надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт/надання послуг та визначати транспортно-експлуатаційні показники автомобільних доріг (коефіцієнт рівності, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки) за предметом закупівлі (з зазначенням предмета закупівлі). У разі залучення вимірювальної лабораторії додатково надається копія чинного договору про залучення сторонньої (-іх) вимірювальної лабораторії (-ій). На виконання зазначених вимог Учасником у складі документів своєї тендерної пропозиції надана «Довідка про залучення випробувальної (вимірювальної) дорожньої лабораторії» від 16.11.2020 № 617, в якій зазначається про укладений ПП «ШЛЯХОВИК-ШОСТКА» Договір від 13.11.2020 № 13-11-20 з ТОВ «НВП «Дорожній випробувально-технічний центр». Відповідно до пункту 1.1 предмет Договору від 13.11.2020 № 13-11-20 передбачає зобов’язання Виконавця (ТОВ «НВП «Дорожній випробувально-технічний центр») надати послуги виключно по визначенню транспортно-експлуатаційних показників та відбір асфальтобетонних зразків з подальшим лабораторним випробуванням на об’єкті згідно з предметом закупівлі, та зобов’язання Замовника (ПП «ШЛЯХОВИК-ШОСТКА») прийняти надані послуги та оплатити їх. В той же час Договір від 13.11.2020 № 13-11-20 не передбачає зобов’язання Виконавця щодо здійснення контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі. У гарантійному листі від 13.11.2020 № 791 ТОВ «НВП «Дорожній випробувально-технічний центр», у свою чергу, також зазначає про надання згідно з укладеним Договором від 13.11.2020 № 13-11-20 виключно послуг по визначенню транспортно-експлуатаційних показників та відбір асфальтобетонних зразків з подальшим лабораторним випробуванням. Враховуючи зазначене Учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» відповідно до вимог тендерної документації, в частині наявності власної чи залученої випробувальної (вимірювальної) дорожньої лабораторії, що здійснюватиме контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі. 4. Відповідно до п. 5.1.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. Згідно з Додатком 3 до тендерної документації зазначена інформація має бути надана учасниками у формі таблиці, що містить, зокрема, інформацію про освіту/кваліфікацію працівників, їх досвід роботи у дорожній галузі та на вказаній посаді, підстави трудових відносин. В підтвердження наявності працівників учасником надаються накази про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу, зазначену в таблиці. Крім цього, згідно з Додатком 3 до тендерної документації, кількість водіїв/машиністів повинна бути достатньою для керування машинами і механізмами, зазначеними учасником в довідці про наявність техніки. В «Довідці про наявність техніки» від 17.11.2020 № 618 Учасник відповідно до вимог тендерної документації зазначив про наявність у нього дев’ятнадцяти одиниць власної та залученої техніки. При цьому лише одна одиниця техніки (машина маркірувальна «Шмель 11-Б» на базі ГАЗ 33012 (пункт 13 таблиці)) залучена на підставі договору про надання послуг (Договір про надання послуг обладнанням та механізмами від 12.11.2020 № 12/11-20 з ТОВ «Трафік менеджмент груп»), умови якого передбачають їх надання власними силами Виконавця (ТОВ «Трафік менеджмент груп») або із залученням ним третіх осіб, за дії яких він відповідає, як за свої власні. Інша орендована техніка (7 одиниць), залучена Учасником на підставі договорів оренди, укладених з ТОВ «Сумбудтранс» та ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», передана йому без екіпажів/облуговуючого персоналу. Таким чином, відповідно до вимог тендерної документації, Учасник мав підтвердити наявність вісімнадцяти водіїв/машиністів для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці про наявність техніки. В той же час в «Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» від 06.11.2020 № 607 Учасник підтвердив наявність сімнадцяти водіїв/машиністів (пункти 7-23 таблиці). Враховуючи зазначене Учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 5. Відповідно до п. 5.1.4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, оригінал довідки (довідок) з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку (рахунків) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитними угодами, датована (датовані) не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. На виконання зазначених вимог Учасник у складі документів своєї тендерної пропозиції надав видані АТ КБ «Приватбанк» довідку «Про відкриття рахунку» від 13.11.2020 № 201113SU07271103 та довідку «Про стан позичкової заборгованості» від 13.11.2020 № 201113SU07271002. Разом з тим на бланках ПП «ШЛЯХОВИК-ШОСТКА», на яких надані документи тендерної пропозиції, зазначений розрахунковий рахунок підприємства в АБ «УКРГАЗБАНК» (МФО 320478), а, отже, АБ «Укргазбанк» також є обслуговуючим банком для ПП «ШЛЯХОВИК-ШОСТКА». При цьому у складі документів тендерної пропозиції Учасника відсутні довідки, передбачені пунктом 5.1.4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, видані АБ «Укргазбанк». Враховуючи зазначене Учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи викладене ДП «Дороги Сумщини» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності власної чи залученої техніки, необхідної для надання послуги згідно з предметом закупівлі. 2. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ) відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації. 3. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності власної чи залученої випробувальної (вимірювальної) дорожньої лабораторії, що здійснюватиме контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі. 4. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до вимог тендерної документації. 5. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».

Документи

26 листопада 2020 09:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 грудня 2020 08:48
Електронний підпис
10 грудня 2020 08:48
Електронний підпис
10 грудня 2020 08:46
Виправлення
24 листопада 2020 13:32
Електронний підпис
24 листопада 2020 13:32
Електронний підпис
24 листопада 2020 13:30
Банковская гарантия.zip
24 листопада 2020 13:30
Форми КБ2_ КБ3 (ч.2).pdf
24 листопада 2020 13:30
Форми КБ2_ КБ3 (ч.1).pdf
24 листопада 2020 13:30
Договора (ч.3).pdf
24 листопада 2020 13:30
Договора (ч.2).pdf
24 листопада 2020 13:30
Договора (ч.1).pdf
24 листопада 2020 13:30
Фінансова спроможність.rar
24 листопада 2020 13:30
Технічне завдання.rar
24 листопада 2020 13:30
Наявність техніки.rar
24 листопада 2020 13:30
Лабораторний контроль.rar
24 листопада 2020 13:30
Інше.rar
24 листопада 2020 13:30
Документи по АБЗ.rar

Документи

26 листопада 2020 09:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 грудня 2020 11:46
Електронний підпис
25 грудня 2020 15:33
Електронний підпис
24 грудня 2020 18:00
Договірна ціна
24 грудня 2020 18:00
Довідка п.5 ч.1 ст.17 ЗУ
24 грудня 2020 18:00
Довідка ст.17 ЗУ
25 листопада 2020 10:13
Електронний підпис
25 листопада 2020 10:13
Електронний підпис
25 листопада 2020 10:09
Банківська гарантія.rar
25 листопада 2020 10:09
Установчі документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Шляховик-Шостка"

ТОВ "Торговий дім "Дінастія"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" 135 614 439,60
UAH з ПДВ
135 614 439,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Шляховик-Шостка" 137 573 000,00
UAH з ПДВ
137 573 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 11:46
Електронний підпис
25 грудня 2020 15:33
Електронний підпис
24 грудня 2020 18:00
Договірна ціна
24 грудня 2020 18:00
Довідка п.5 ч.1 ст.17 ЗУ
24 грудня 2020 18:00
Довідка ст.17 ЗУ
25 листопада 2020 10:13
Електронний підпис
25 листопада 2020 10:13
Електронний підпис
25 листопада 2020 10:09
Банківська гарантія.rar
25 листопада 2020 10:09
Установчі документи.rar

Публічні документи

10 грудня 2020 08:48
Електронний підпис
10 грудня 2020 08:48
Електронний підпис
10 грудня 2020 08:46
Виправлення
24 листопада 2020 13:32
Електронний підпис
24 листопада 2020 13:32
Електронний підпис
24 листопада 2020 13:30
Банковская гарантия.zip
24 листопада 2020 13:30
Форми КБ2_ КБ3 (ч.2).pdf
24 листопада 2020 13:30
Форми КБ2_ КБ3 (ч.1).pdf
24 листопада 2020 13:30
Договора (ч.3).pdf
24 листопада 2020 13:30
Договора (ч.2).pdf
24 листопада 2020 13:30
Договора (ч.1).pdf
24 листопада 2020 13:30
Фінансова спроможність.rar
24 листопада 2020 13:30
Технічне завдання.rar
24 листопада 2020 13:30
Наявність техніки.rar
24 листопада 2020 13:30
Лабораторний контроль.rar
24 листопада 2020 13:30
Інше.rar
24 листопада 2020 13:30
Документи по АБЗ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий дім "Дінастія"

ПП "Шляховик-Шостка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торговий дім "Дінастія"
#38118770
Переможець 135 614 439,60
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 17:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий дім "Дінастія"
#38118770
135 614 439,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 травня 2023 10:56
ДУ Шостка Чапліївка розірвання.pdf укладений
30 травня 2023 10:54
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2022 17:03
ДУ Шостка Чапліївка продовження 2023.pdf зміни до договору
05 жовтня 2022 17:03
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 12:39
ДУ Шостка Чапліївка зменшення.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 12:39
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 10:08
ДУ №4 Шостка Чапліївка збільшення обсягів фінансування на 2021 рік.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 10:07
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 11:36
ДУ 3 Дінастія Шостка Чапліївка фінансування.pdf зміни до договору
25 червня 2021 11:35
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2021 15:11
ДУ Шостка Чапліївка покращення Дінастія.pdf зміни до договору
07 квітня 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 16:09
ДУ 1 Дінастія Шостка Чапліївка.pdf зміни до договору
26 березня 2021 16:08
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:10
Договір Шостка-Чапліївка.pdf укладений
30 грудня 2020 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. План фінансування робіт до Договору викласти редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 2. Календарний графік виконання робіт по Договору викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 24Пс-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода №1 від 24.03.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коригуванням договірної ціни з включенням додаткових робіт за рахунок коштів на покриття ризиків, керуючись пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 2.13 Договору, сторони дійшли згоди: 1. Додаток 1 до Договору "Договірна ціна" викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 2. Додаток 2 до Договору "Календарний графік надання послуг/виконання робіт", викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 24Пс-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода №2 від 07.04.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з прийняттям розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 18.06.2021 №418-ОД «Про внесення змін до розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 15.03.2021 №132» в частині збільшення обсягу коштів (субвенції) на фінансування послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191705 Шостка – Чапліївка – Погорілівка – Реутинці, км 1+700 – км 9+900, км 10+900 – км 19+500, км 20+500 – км 27+300, Сторони дійшли згоди: 1. План фінансування робіт до Договору викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 2. Календарний графік надання послуг/виконання робіт по об’єкту: «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191705 Шостка – Чапліївка – Погорілівка – Реутинці, км 1+700 – км 9+900, км 10+900 – км 19+500, км 20+500 – км 27+300» до Договору викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 24Пс-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода №3 від 23.06.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з прийняттям розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 26.08.2021 №539-ОД «Про внесення змін до розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 15.03.2021 №132» в частині збільшення обсягу коштів (субвенції) на фінансування послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191705 Шостка – Чапліївка – Погорілівка – Реутинці, км 1+700 – км 9+900, км 10+900 – км 19+500, км 20+500 – км 27+300, Сторони дійшли згоди: 1. План фінансування робіт до Договору викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 2. Календарний графік надання послуг/виконання робіт по об’єкту: «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191705 Шостка – Чапліївка – Погорілівка – Реутинці, км 1+700 – км 9+900, км 10+900 – км 19+500, км 20+500 – км 27+300» до Договору викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Інші умови Договору залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають рівну юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 24Пс-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода №4 від 01.09.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 3.2. і 3.3. Договору від 29.12.2020 № 24 Пс-МД/2610 (далі – Договір), сторони дійшли згоди: 1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 132 822 338,40 гривень (сто тридцять два мільйони вісімсот двадцять дві тисячі триста тридцять вісім гривень, 40 коп) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості послуг/робіт. Ціна Договору розподіляється по роках наступним чином: 2021 рік – 107 605 001,53 грн (сто сім мільйонів шістсот п’ять тисяч одна гривня, 53 коп), у тому числі ПДВ: 17 934 166,92 грн; 2022 рік – 25 217 336,87 грн (двадцять п’ять мільйонів двісті сімнадцять тисяч триста тридцять шість гривень, 87 коп), у тому числі ПДВ: 4 202 889,48 грн. Суми взятих Замовником бюджетних зобов’язань за цим Договором можуть корегуватися в залежності від фактичного фінансування протягом терміну дії Договору та в межах ціни Договору, що буде визначатися додатковими угодами. 2. Договірну ціну до Договору (Додаток 1) викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Календарний графік надання послуг/виконання робіт по об’єкту: «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191705 Шостка – Чапліївка – Погорілівка – Реутинці, км 1+700 – км 9+900, км 10+900 – км 19+500, км 20+500 – км 27+300» до Договору (Додаток 2) викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 4. Календарний графік обсягів фінансування послуг до Договору (Додаток 3) викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 24Пс-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода №5 від 01.12.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами Господарського та Цивільного кодексів України, пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, пунктами 5.1 та 10.3 договору від 29.12.2020 № 24 Пс-МД/2610 (далі – Договір) на надання послуг з поточного середнього ремонту покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191705 Шостка – Чапліївка – Погорілівка – Реутинці, км 1+700 – км 9+900, км 10+900 – км 19+500, км 20+500 – км 27+300, у зв’язку з виникненням обставин непереборної сили (військова агресія російської федерації проти України), Сторони дійшли згоди: 1. Продовжити дію Договору на 2023 рік. 2. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 132 822 338,40 грн (сто тридцять два мільйони вісімсот двадцять дві тисячі триста тридцять вісім гривень 40 коп.) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості послуг/робіт. Ціна Договору розподіляється по роках наступним чином: 2021 рік – 107 605 001,53 грн (сто сім мільйонів шістсот п’ять тисяч одна гривня, 53 коп.), у тому числі ПДВ: 17 934 166,92 грн.; 2022 рік – 0,00 грн (нуль гривень, 00 коп.), у тому числі ПДВ: 0,00 грн.; 2023 рік – 25 217 336,87 грн (двадцять п’ять мільйонів двісті сімнадцять тисяч триста тридцять шість гривень, 87 коп.), у тому числі ПДВ 4 202 889,48 грн. Суми взятих Замовником бюджетних зобов’язань за цим Договором можуть корегуватися в залежності від фактичного фінансування протягом терміну дії Договору та в межах ціни Договору, що буде визначатися додатковими угодами». 3. Абзац 1 п. 5.1. Договору викласти у наступній редакції: «5.1. Строк (термін) надання послуг – згідно з календарним графіком надання послуг/виконання робіт (Додаток 2), який є невід’ємною частиною Договору, але в межах часу з дати укладання договору до 31 грудня 2023 року». 4. Пункт 10.1. Договору викласти у наступній редакції: «10.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, а в частині надання послуг – з моменту затвердження бюджетного фінансування на об’єкт, що є предметом закупівлі, та діє до 31.12.2023 року, а в частині розрахунків - до повного виконання ними своїх зобов’язань за цим Договором». 5. В Договірній ціні (Додаток 1 до Договору) слова «що здійснюється в 2021-2022 році» замінити словами «що здійснюється в 2021-2023 роках». 6. Календарний графік надання послуг/виконання робіт (Додаток 2 до Договору) викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 7. Календарний графік обсягів фінансування (Додаток 3 до Договору) викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 24Пс-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191705 Шостка – Чапліївка – Погорілівка – Реутинці, км 1+700 – км 9+900, км 10+900 – км 19+500, км 20+500 – км 27+300 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг) 1 послуга 132 822 338,40
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 30 травня 2023
Сума оплати за договором: 107 605 001,53
UAH (в тому числі ПДВ 17 934 166,92 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з відсутністю коштів на фінансування послуг з поточного середнього ремонту покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191705 Шостка – Чапліївка – Погорілівка – Реутинці, км 1+700 – км 9+900, км 10+900 – км 19+500, км 20+500 – км 27+300, на підставі пункту 11.2 договору від 29.12.2020 № 24 Пс-МД/2610 (далі – Договору) Сторони вирішили припинити дію Договору шляхом його розірвання. Інші умови Договору залишаються без змін. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають рівну юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.