Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт поліклініки для дорослих (утеплення зовнішніх стін) по вул. Житомирська, 42 у м. Бердичеві для КНП "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
Очікувана вартість
1 120 110,00 UAH
UA-2020-10-26-004259-c 1d4e80f20dba4f3a931fe0bfd378f2da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заблоцька Марина Вікторівна

+380414326454 berdcml2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01992015
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., місто Бердичів, вулиця Здоров'я, 1
Контактна особа: Заблоцька Марина Вікторівна
+380414326454
berdcml2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 16:00
Початок аукціону: 12 листопада 2020 14:25
Очікувана вартість: 1 120 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 600,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт поліклініки для дорослих (утеплення зовнішніх стін) по вул. Житомирська, 42 у м. Бердичеві для КНП "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Житомирська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт, але не пізніше ніж протягом 10 банківських днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 15:58
ТД поліклініка (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СЛМ-ПЛАСТ" 955 379,15
UAH з ПДВ
955 379,15
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАБУДОВНИК" 976 183,20
UAH з ПДВ
970 582,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 978 878,40
UAH з ПДВ
973 277,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ільченко В.Л. 1 018 360,00
UAH з ПДВ
1 018 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" 1 119 600,00
UAH з ПДВ
1 119 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 15:37
Електронний підпис
11 листопада 2020 13:38
Електронний підпис
11 листопада 2020 13:36
13.imd
11 листопада 2020 13:36
Проєкт договору -.pdf
11 листопада 2020 13:36
технічне завдання.pdf
11 листопада 2020 13:36
Розрахунки.pdf
11 листопада 2020 13:36
ст. 17.pdf
11 листопада 2020 13:36
Довідка працівники.pdf
11 листопада 2020 13:36
Довідка МТБ з додатками.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 16:43
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:42
Довідка 1.PDF
02 грудня 2020 16:42
Довідка 2.PDF
20 листопада 2020 12:47
Електронний підпис
20 листопада 2020 12:46
Тендер Забудовник.PDF
20 листопада 2020 11:25
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:23
свідоцтво Камаз 5511.pdf
20 листопада 2020 11:23
Довідка, договір.PDF
11 листопада 2020 13:30
Електронний підпис
11 листопада 2020 13:18
Статут.PDF
11 листопада 2020 13:18
Статут оригінал.PDF
11 листопада 2020 13:18
ПРОТОКОЛ.PDF
11 листопада 2020 13:18
Протокол загальних зборів.PDF
11 листопада 2020 13:18
Протокол загальних зборів 3.PDF
11 листопада 2020 13:18
Протокол загальних зборів 2.PDF
11 листопада 2020 13:18
Протокол 18-09 ч.2.PDF
11 листопада 2020 13:18
Протокол 18-09 ч.1.PDF
11 листопада 2020 13:18
Проект договору.PDF
11 листопада 2020 13:18
паспорт.PDF
11 листопада 2020 13:18
Опис.PDF
11 листопада 2020 13:18
Накази на працівників.PDF
11 листопада 2020 13:18
Наказ, протоколи.pdf
11 листопада 2020 13:18
Наказ про призначення.PDF
11 листопада 2020 13:18
Ліцензія.PDF
11 листопада 2020 13:18
Ліцензія та дозволи.PDF
11 листопада 2020 13:18
Кошторис.PDF
11 листопада 2020 13:18
Копія Статуту.PDF
11 листопада 2020 13:18
Копія паспорту.pdf
11 листопада 2020 13:18
Копія витяг, ПДВ.PDF
11 листопада 2020 13:18
інвентаризаційні картки.PDF
11 листопада 2020 13:18
інвентаризаційні картки ч.2.PDF
11 листопада 2020 13:18
договір оренди приміщення.PDF
11 листопада 2020 13:18
Довідки ч.3.PDF
11 листопада 2020 13:18
Довідки ч.2.PDF
11 листопада 2020 13:18
Довідки ч.1.PDF
11 листопада 2020 13:18
Відгуки.PDF
11 листопада 2020 13:18
Витяг ПДВ.PDF
11 листопада 2020 13:18
Додатки до договору 9.PDF
11 листопада 2020 13:18
Додатки до договору 5.PDF
11 листопада 2020 13:18
Аналоічний акт 12.PDF
11 листопада 2020 13:18
аналогічний акт9.PDF
11 листопада 2020 13:18
Аналогічний акт 10.PDF
11 листопада 2020 13:18
Аналогійчний акт 11.PDF
11 листопада 2020 13:18
Додаткова угода 1.PDF
11 листопада 2020 13:18
Аналогічний акт2.PDF
11 листопада 2020 13:18
Аналогічний акт1.PDF
11 листопада 2020 13:18
Аналогічний акт 7.PDF
11 листопада 2020 13:18
аналогічйни акт 5.PDF
11 листопада 2020 13:18
Аналогійчний акт 8.PDF
11 листопада 2020 13:18
аналогійчгий акт 6.PDF
11 листопада 2020 13:18
аналогійний акт 3.PDF

Публічні документи

11 листопада 2020 15:24
Електронний підпис
11 листопада 2020 15:22
30. Скан копія сертифікату.pdf
11 листопада 2020 15:22
27. Довідка.pdf
11 листопада 2020 15:22
26. Гарантійний лист ст.17.pdf
11 листопада 2020 15:22
24. Проект договору.pdf
11 листопада 2020 15:22
15. Копія рішення власника.pdf
11 листопада 2020 15:21
20. Довіреність.pdf
11 листопада 2020 15:21
10. Кошторисна документація.pdf
11 листопада 2020 15:21
18. Копія Виписки з ЄДРПОУ.pdf
11 листопада 2020 15:21
17. Копія Статуту.pdf
11 листопада 2020 15:21
9. Дозвіл _ ліцензія.pdf
11 листопада 2020 15:21
16. Копія паспорту директора.pdf
11 листопада 2020 15:21
8. Відповіднісь пропозиції.pdf
11 листопада 2020 15:21
6. Довідка досвід.pdf
11 листопада 2020 15:21
5. Копії наказів.pdf
11 листопада 2020 15:21
4. Довідка працівники.pdf
11 листопада 2020 15:21
2. Довідка обладнання.pdf
11 листопада 2020 15:21
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 13:25
Електронний підпис
11 листопада 2020 13:23
тендерна пропозиція.pdf
11 листопада 2020 13:23
кошторис.pdf
11 листопада 2020 13:23
довідка щодо повноважень.pdf
11 листопада 2020 13:23
довідка про працввників.pdf
11 листопада 2020 13:23
віддомості про учасника.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 14:42
Електронний підпис
11 листопада 2020 14:41
6.2 Кошторисна документація.pdf
11 листопада 2020 14:41
7.3 Витяг_з_EДР.pdf
11 листопада 2020 14:41
2.1 Оренда риміщення.pdf
11 листопада 2020 14:41
2.2 Оренда КАМАЗ.pdf
11 листопада 2020 14:41
7 Відомості щодо підпису.pdf
11 листопада 2020 14:41
7.4 Витяг з ПДВ.pdf
11 листопада 2020 14:41
2.3 Оренда обладнання.pdf
11 листопада 2020 14:41
3 Довідка про працівників.pdf
11 листопада 2020 14:41
5 Гарантійний лист ст 17.pdf
11 листопада 2020 14:41
4.2.1 Лист_вiдгук Лугини.pdf
11 листопада 2020 14:41
4.1.1 Лист відгук Вереси.pdf
11 листопада 2020 14:41
3.1 Наказ, штатний.pdf
11 листопада 2020 14:40
2 Довідка про МТБ.pdf
11 листопада 2020 14:40
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СЛМ-ПЛАСТ"

ТОВ "ЗАБУДОВНИК"

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

ФОП Ільченко В.Л.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "СЛМ-ПЛАСТ"
#39567941
Відхилено 955 379,15
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 16:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 16:32
ТОВ "ЗАБУДОВНИК"
#13545190
Переможець 970 582,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 16:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2020 17:09

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей. 1. На порушення вимог пп. 2.2.1 п. 2 розділу III тендерної документації в учасника відсутні машини і механізми необхідні для виконання робіт згідно технічного завдання. 1) Так, в довідці № 26 від 30.09.2020 р (далі – Довідка № 26), учасник надав перелік обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися для виконання договору. Разом з тим, в пункті 11 розділу II «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів, учасник для виконання робіт згідно технічного завдання до ціни тендерної пропозиції включив вартість перевезення сміття до 10 км, при відсутності у Довідці № 26 інформації у про наявність транспортних засобів для такого перевезення. 2) В п. 8 Довідки № 26 учасником зазначено інформацію, що для виконання робіт згідно технічного завдання учасник буде використовувати компресор пересувний Mega 350-100, продуктивність якого складає лише 320 л/хв., при тому що у пункті 10 розділу II «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів, учасником для включено до ціни тендерної пропозиції вартість роботи 7,91 маш-год компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння продуктивністю 2,2 м3/хв, при відсутності розрахунків щодо заміни вказаного механізму. 3) В пунктах 13 та 18 розділу III «Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат» Підсумкової відомості ресурсів, зазначено про використання учасником для виконання робіт трамбівок пневматичних при роботі від компресора та фарборозпилювачів ручних, при відсутності у Довідці № 26 інформації щодо наявності зазначеного обладнання. Тому, враховуючи викладене, керуючись ч. 16 ст. 29 Закону “Про публічні закупівлі”, у спосіб та у термін визначний ч. 9 ст. 26 цього Закону, вимагаємо від учасника привести у відповідність надану у складі пропозиції Довідку № 26, з наданням відповідного документального підтвердження інформації зазначеної у виправленій довідці у відповідності до вимог пп. 2.2.1. п. 2 розділу III тендерної документації.

Документи

19 листопада 2020 16:27
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:58
протокол
12 листопада 2020 15:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей. 1. На порушення вимог пп. 2.2.1 п. 2 розділу III тендерної документації в учасника відсутні машини і механізми необхідні для виконання робіт згідно технічного завдання. Так, в довідці № 11/17 від 09.11.2020 р (далі – Довідка № 11/17), учасник надав перелік обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися для виконання договору. Разом з тим, в пункті 7 розділу II «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів, учасник для виконання робіт згідно технічного завдання до ціни тендерної пропозиції включив вартість перевезення сміття до 10 км, при відсутності у Довідці № 11/17 інформації у про наявність транспортних засобів для такого перевезення. Тому, враховуючи викладене, керуючись ч. 16 ст. 29 Закону “Про публічні закупівлі”, у спосіб та у термін визначний ч. 9 ст. 26 цього Закону, вимагаємо від учасника привести у відповідність надану у складі пропозиції Довідку № 11/17, з наданням відповідного документального підтвердження інформації зазначеної у виправленій довідці у відповідності до вимог пп. 2.2.1. п. 2 розділу III тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2020 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАБУДОВНИК"
#13545190
970 582,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 16:09
забудовник11.pdf зміни до договору
22 червня 2021 16:03
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 10:09
Додаткова угода _3.pdf зміни до договору
30 березня 2021 10:08
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 17:50
706-20 зняття (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:49
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 14:47
додаткова угода утеплення поліклініка.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 14:44
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 12:32
додатки укладений
09 грудня 2020 12:18
договір зміни до договору
09 грудня 2020 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткову угоду укладено для уточнення п.2.2 Договору , а також назви додатку “Договірна ціна”. Причиною додання змін до Договору обрано покращення якості предмета закупівлі, оскільки ЗУ "Про публічні закупівлі" не містить необхідної норми для внесення змін.
Номер договору про закупівлю: 706-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткову угоду укладено в зв'язку із зменшенням суми реєстрації даного договору в 2020році , а також для зміни реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 706-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткову угоду укладено у зв’язку із зміною розрахункового рахунка Замовника. Причиною додання змін до Договору обрано покращення якості предмета закупівлі, оскільки ЗУ "Про публічні закупівлі" не містить необхідної норми для внесення змін.
Номер договору про закупівлю: 706-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума реєстрації договору в межах бюджетних призначень Замовника
Номер договору про закупівлю: 706-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML