Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) 15540000-5 Сирні продукти (Свіжий сир, твердий сир).
Очікувана вартість
37 000,00 UAH
UA-2020-10-26-004085-c b1c356d0abc646acbd8dcf5f13215f0c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Резніченко Світлана Андріївна

380522341137 kogiv@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01994971
Місцезнаходження: 25005, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Короленка 58
Контактна особа: Резніченко Світлана Андріївна
380522341137
kogiv@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 04 листопада 2020 12:37
Очікувана вартість: 37 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 185,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


ДК 021:2015 (CPV) 15540000-5 Сирні продукти (Свіжий сир, твердий сир).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 кілограми
cвіжий сир
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Короленка 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
50 кілограми
твердий сир
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Короленка 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства): кошти НСЗУ. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 15:48
Проект договору.doc
26 жовтня 2020 15:47
Оголошення закупівлі сиру..doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гребенюк О.О. 12 500,00
UAH з ПДВ
12 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МП Мрія" 21 450,00
UAH з ПДВ
21 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 18:52
Електронний підпис
03 листопада 2020 18:46
сир.rar
02 листопада 2020 21:16
Електронний підпис
02 листопада 2020 21:15
гарантія якості.pdf
02 листопада 2020 19:56
Електронний підпис
02 листопада 2020 19:55
сир.rar

Публічні документи

03 листопада 2020 13:08
Електронний підпис
03 листопада 2020 12:46
ГОСП.ВВВ (сир) Пр. дог..PDF
03 листопада 2020 12:46
ГОСП.ВВВ (сир) ТХ.PDF
03 листопада 2020 12:46
СТАТУТ (новий).PDF
03 листопада 2020 12:46
Єлісаветгр.П.Н.І.масло заг..PDF
03 листопада 2020 12:46
ГОСП.ВВВ (сир) ЦП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гребенюк О.О.

ТОВ "МП Мрія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гребенюк О.О.
#3259515082
Переможець 12 500,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 14:31

Документи

05 листопада 2020 14:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гребенюк О.О.
#3259515082
12 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2020 14:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 14:23
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2021 16:09
д.у.№3 до Дог. 180Т.pdf зміни до договору
15 лютого 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 14:15
д.у. 1 до Дог.180Т.pdf зміни до договору
05 січня 2021 14:14
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 15:51
Д.у. 1 до Дог. 180Т.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 15:49
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 15:52
Договір №180T.pdf укладений
09 листопада 2020 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахункового рахунку Постачальника.
Номер договору про закупівлю: 180Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 10.1 Договору, Сторони домовились продовжити термін дії Договору до 31 березня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 180Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі п. 10.2 Договору, Сторони дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду про закупівлю товару в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі, укладеному у попередньому році, збільшивши суму Договору.
Номер договору про закупівлю: 180Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 15 000,00
UAH