Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році»
"Operational maintenance of public roads of local importance in Buchach district of Ternopil region in 2021"
Очікувана вартість
14 332 500,00 UAH
UA-2020-10-26-003984-c d96f59e862914f63ad846e2a3a6b1766
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Явний Володимир Михайлович

380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Контактна особа: Явний Володимир Михайлович
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Capital Construction of Ternopil Regional State Administration
National ID: 04014074
Contact point: Yvnyi Volodymyr
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 23 грудня 2020 15:33
Очікувана вартість: 14 332 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71 662,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 26 жовтня 2020 15:34
Enquiries until: 16 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 22 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 листопада 2020 00:00

Information

Estimated total value: 14 332 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 71 663 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 400 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, види ремонтів та перелік робіт»
Умови надання забезпечення: гарантія подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП особи, уповноваженої на підписання гарантії. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі р7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником КЕП/ЕЦП особи, уповноваженої на підписання гарантії на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства.
Розгорнути Згорнути
The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.
GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads, types of repairs and list of works"
Terms of providing security: the guarantee is submitted through the electronic procurement system in the form of an electronic document attached to the EDS / QES of the person authorized to sign the guarantee. The EDS / CEP file (created by the software package, for example, a file in p7s format) must be available for viewing and verification by the CEP / EDS Customer of the person authorized to sign the guarantee on the website of the central certification body at https: // czo. gov.ua/verify. In this case, the signatory specified in the text of the guarantee must coincide with the signatory who imposed the EDS / CEP. The guarantee is issued in accordance with the requirements of civil law.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48400, Україна, Тернопільська область, Бучацького району, автомобільні дороги загального користування місцевого значення
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

"Operational maintenance of public roads of local importance in Buchach district of Ternopil region in 2021"
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 грудня 2020
UA-2020-10-26-003984-cd96f59e862914f63ad846e2a3a6b1766
Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення Додатково
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 16 грудня 2020 17:11
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 16 грудня 2020 16:54
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 16 грудня 2020 16:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 16 грудня 2020 17:03

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-26-003984-c., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. учасник не надав підтвердження наявності обладнання Rasco Kalnik 3.6 дві одиниці та Rasco Solid L-6.0 до спеціалізованого вантажного автомобіля FORD CARGO, що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. учасник надав копії «актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) щодо аналогічних договорів а саме: «№13 довідки та акти ч.1 (1 кт)», «№13 довідки та акти ч.2 (1 кт)», «№13 довідки та акти ч.3 (1 кт)», «№13 довідки та акти ч.4 (1 кт)» до договору №1КТ від 27.02.2017 року містять копії актів форми КБ-2в що не відповідає вимогам пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. надати підтвердження наявності обладнання Rasco Kalnik 3.6 дві одиниці та Rasco Solid L-6.0 до спеціалізованого вантажного автомобіля FORD CARGO, згідно вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. надати «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в), до договору №1КТ від 27.02.2017 року які складені, згідно вимог пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

26 листопада 2020 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 грудня 2020 13:15
sign.p7s
16 грудня 2020 13:11
Лист-пояснення.pdf
25 листопада 2020 16:54
sign.p7s
25 листопада 2020 16:54
sign.p7s
25 листопада 2020 16:51
Реєстр документів.pdf
25 листопада 2020 16:51
Довіреності Олійник.pdf
25 листопада 2020 16:51
№40 Проект договору.pdf
25 листопада 2020 16:51
№38 ІД Зразок підпису.pdf
25 листопада 2020 16:51
№35 Копія ліцензії.pdf
25 листопада 2020 16:51
№28 ІД Довідка забезпечення.pdf
25 листопада 2020 16:51
№26 Витяг ПДВ.pdf
25 листопада 2020 16:51
№24 Копія паспорта.pdf
25 листопада 2020 16:51
№20 Протокол до Статуту.pdf
25 листопада 2020 16:51
№19 Копія Статуту та опису.pdf
25 листопада 2020 16:51
№16 ВПВ 17.pdf
25 листопада 2020 16:51
№12 Відгук до оговору 12.pdf
25 листопада 2020 16:51
№12 Відгук до договору 128.pdf
25 листопада 2020 16:51
№15 Фінансова звітність.pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.6 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.5 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.4 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.3 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.2 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.1 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№12 Відгук до договору 267.PDF
25 листопада 2020 16:51
№12 Відгук до договору 2.pdf
25 листопада 2020 16:51
№12 Відгук до договору 1кт.pdf
25 листопада 2020 16:51
№11 Договір 267.pdf
25 листопада 2020 16:51
№11 Договір 128.pdf
25 листопада 2020 16:51
№11 Договір 12.pdf
25 листопада 2020 16:51
№11 ДОГОВІР 2.pdf
25 листопада 2020 16:51
№11 Договір 1КТ.pdf
25 листопада 2020 16:51
№9 Штатний розпис.pdf
25 листопада 2020 16:51
№8 КК Довідка робітники.pdf
25 листопада 2020 16:51
№7 КК Посвідчення Цісик П.І..pdf
25 листопада 2020 16:51
№6 Дипломи.pdf
25 листопада 2020 16:51
№5 КК Довідка працівники.pdf
25 листопада 2020 16:51
№2 Інвентарні картки.pdf
25 листопада 2020 16:51
№1 КК Довідка обладнання.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "АВАКС ПРОФ"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-26-003984-c., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. учасник не надав «Акт прийому-передачі» до договору фінансового лізингу UA97L-17-03, для підтвердження наявності «Автогрейдера CATERPILLAR 120M», що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. учасник не надав підтвердження наявності відвалів від снігу до тракторів RENAULT R 7932 ТА RENAULT R 3852, що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 3. учасник надає «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) файл «Оригінали актів викон буд роб КБ-2в Н02 Львів Терн, Р39 Броди Терн -част 2» які не містять відбитків печаток замовника та дати складання, що не відповідає вимогам чинного законодавства щодо складання (форми КБ-2в) та вимогам пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: «Акт прийому-передачі» до договору фінансового лізингу UA97L-17-03, для підтвердження наявності «автогрейдера CATERPILLAR 120M», у відповідності до вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. Надати підтвердження наявності відвалів від снігу до тракторів RENAULT R 7932 ТА RENAULT R 3852, відповідно до вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. надати «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) , які складені, відповідно до вимог чинного законодавства щодо складання (форми КБ-2в) відповідно до вимог пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

26 листопада 2020 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 лютого 2021 12:17
sign.p7s
02 лютого 2021 12:17
sign.p7s
02 лютого 2021 12:16
Довідка переможця.pdf
02 лютого 2021 12:16
Довідка МВС.pdf
02 лютого 2021 12:16
Довідка ГУ ДПС.pdf
02 лютого 2021 12:16
Довідка ГУ ДПС.p7s
02 лютого 2021 12:16
Довідка МВС.p7s
24 грудня 2020 19:36
sign.p7s
24 грудня 2020 19:36
sign.p7s
16 грудня 2020 15:02
sign.p7s
16 грудня 2020 15:01
sign.p7s
25 листопада 2020 18:16
sign.p7s
25 листопада 2020 18:16
sign.p7s
25 листопада 2020 18:12
Копії свідоцтв техніка.pdf
25 листопада 2020 18:12
Технічне завдання.pdf
25 листопада 2020 18:12
Штатний розпис.pdf
25 листопада 2020 18:12
Фінансова звітність за 2019.pdf
25 листопада 2020 18:11
Копія чинні дозволи.pdf
25 листопада 2020 18:11
Копія ліцензія з додатком.pdf
25 листопада 2020 18:11
Перелік доріг.pdf
25 листопада 2020 18:11
Довідка субпідряд.pdf
25 листопада 2020 18:11
Банківська ліцензія ПУМБ.pdf
25 листопада 2020 18:11
Відомості про учасника.pdf
25 листопада 2020 18:11
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2020 18:11
Довідка повноваження.pdf
25 листопада 2020 18:11
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "БМБУД"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-26-003984-c., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. Учасник надав листи відгуки щодо аналогічних договорів №15 від 20.03.2019 та №21Е від 24.09.2018року, які не містять гербової печатки, що не відповідає вимогам п.3.3. частини 3 додатку 1 тендерної документації. 2. Учасник надав «Довідку про наявність робітників основних будівельних професій», згідно якої зазначено наявність (машиніст автонавантажувача-2особи) та підтверджено штатним розписом наявність тільки одного машиніста навантажувальної техніки що не відповідає вимогам пункту 2.2. частини 2 додатку 1 тендерної документації. 3. Учасник не зазначив у довідці про наявність робітників основних будівельних професій» (машиніста асфальтоукладача – 1 особа) хоча в наданому штатному розписі є зазначений машиніст асфальтоукладача, що не відповідає вимогам пункту 2.2 частини 2 додатку 1 тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. листи відгуки щодо аналогічних договорів №15 від 20.03.2019 та №21Е від 24.09.2018року, у відповідності до вимог п.3.3. частини 3 додатку 1 тендерної документації. 2. підтвердження наявності двох машиністів автонавантажувача відповідно до вимог пункту 2.2. частини 2 додатку 1 тендерної документації. 3. довідку про наявність робітників основних будівельних професій відповідно до вимог пункту 2.2 частини 2 додатку 1 тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

26 листопада 2020 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 грудня 2020 18:04
sign.p7s
15 грудня 2020 18:04
sign.p7s
15 грудня 2020 17:55
Штатний розпис.pdf
15 грудня 2020 17:55
Супровідний лист.pdf
15 грудня 2020 17:54
Довідка робітники.pdf
25 листопада 2020 18:28
sign.p7s
25 листопада 2020 18:28
sign.p7s
25 листопада 2020 18:23
Статут(нова редакція).pdf
25 листопада 2020 18:23
Тех паспорти ЕУ.zip
25 листопада 2020 18:23
Копії дипломів про освіту.pdf
25 листопада 2020 18:23
Акти до договору 123 УКБ ЕУ.pdf
25 листопада 2020 18:23
Технічне завдання.pdf
25 листопада 2020 18:23
Акти КБ2 21Е.zip
25 листопада 2020 18:23
Акти до договору 15 ЕУПР.zip
25 листопада 2020 18:23
Проект договору.pdf
25 листопада 2020 18:23
Посвідчення Колодка О.В..pdf
25 листопада 2020 18:23
Рейтинг.zip
25 листопада 2020 18:23
Ліцензія сканована.pdf
25 листопада 2020 18:23
Лист-відгук договір 123(УКБ).pdf
25 листопада 2020 18:23
Штатний розпис.pdf
25 листопада 2020 18:23
Договір 15 ПРЕУ.pdf
25 листопада 2020 18:23
Лист гарантія згідно ТД.pdf
25 листопада 2020 18:23
Договір оренди техніки ПБС.pdf
25 листопада 2020 18:23
Лiцензiя_скан.pdf
25 листопада 2020 18:23
Лiцензiя.zip
25 листопада 2020 18:23
Наказ 38 (Носик ВВ).pdf
25 листопада 2020 18:23
Договір дарування.pdf
25 листопада 2020 18:23
Довідка ст17.pdf
25 листопада 2020 18:23
Перелік доріг.pdf
25 листопада 2020 18:23
Довідка субпідряд.pdf
25 листопада 2020 18:23
Довідка техніка.pdf
25 листопада 2020 18:23
Лист підтвердження ПБС.pdf
25 листопада 2020 18:23
Довiренiсть_скан.pdf
25 листопада 2020 18:23
ГЛ захист довкілля.pdf
25 листопада 2020 18:23
ГЛ до тех завдання.pdf
25 листопада 2020 18:23
Довiренiсть_Рижий.zip
25 листопада 2020 18:22
ГЛ спостереження.pdf
25 листопада 2020 18:22
Лист-згода обробка даних.pdf
25 листопада 2020 18:22
Виписка ЄДР.pdf
25 листопада 2020 18:22
Відомість про учасника.pdf
25 листопада 2020 18:22
Бух.довідка (мадпачер).pdf
25 листопада 2020 18:22
Гарантия_8463.zip
25 листопада 2020 18:22
Лист згода (договір).pdf
25 листопада 2020 18:22
Довідка щодо ЄП.pdf
25 листопада 2020 18:22
Довідка термін дії ТП.pdf
25 листопада 2020 18:22
Довідка робітники.pdf
25 листопада 2020 18:22
Довідка досвід.pdf
25 листопада 2020 18:22
Довідка працівники.pdf
25 листопада 2020 18:22
ГЛ розрахунку ціни.pdf
25 листопада 2020 18:22
Баланс 2019.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ГЛОБАЛД БІЛД ІНЖИНІРИНГ"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ГЛОБАЛД БІЛД ІНЖИНІРИНГ" по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-26-003984-c., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. учасник не надав «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форми №КБ-2в) що виконувалися у відповідності до наданих аналогічних договорів на підтвердження досвіду виконання робіт а саме: Подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням що не відповідає вимогам п.3.4. частини 3 додатку 1 тендерної документації. 2. учасник не підтвердив наявність інженера-будівельника (за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг), що не відповідає вимогам пункту 2.1. частини 2 додатку 1 тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форми №КБ-2в) що виконувалися у відповідності до наданих аналогічних договорів на підтвердження досвіду виконання робіт а саме: Подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням Відповідно до вимог п.3.4. частини 3 додатку 1 тендерної документації. 2. підтвердження наявності інженера-будівельника (за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг), згідно вимог частини 2 додатку 1 тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

26 листопада 2020 00:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 грудня 2020 11:32
sign.p7s
16 грудня 2020 11:32
sign.p7s
25 листопада 2020 19:45
sign.p7s
25 листопада 2020 19:45
sign.p7s
25 листопада 2020 19:44
7. Копія статуту.pdf
25 листопада 2020 19:44
14. Технічне завдання.pdf
25 листопада 2020 19:44
15. Перелік доріг.pdf
25 листопада 2020 19:43
20. Проєкт договору.pdf
25 листопада 2020 19:43
6. Копія протоколу зборів №8.pdf
25 листопада 2020 19:43
3. Копія наказу на директора.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 6 449 000,00
UAH з ПДВ
5 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 8 312 829,00
UAH з ПДВ
5 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" 8 312 850,00
UAH з ПДВ
5 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 14 200 000,00
UAH з ПДВ
5 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2021 12:17
sign.p7s
02 лютого 2021 12:17
sign.p7s
02 лютого 2021 12:16
Довідка переможця.pdf
02 лютого 2021 12:16
Довідка МВС.pdf
02 лютого 2021 12:16
Довідка ГУ ДПС.pdf
02 лютого 2021 12:16
Довідка ГУ ДПС.p7s
02 лютого 2021 12:16
Довідка МВС.p7s
24 грудня 2020 19:36
sign.p7s
24 грудня 2020 19:36
sign.p7s
16 грудня 2020 15:02
sign.p7s
16 грудня 2020 15:01
sign.p7s
25 листопада 2020 18:16
sign.p7s
25 листопада 2020 18:16
sign.p7s
25 листопада 2020 18:12
Копії свідоцтв техніка.pdf
25 листопада 2020 18:12
Технічне завдання.pdf
25 листопада 2020 18:12
Штатний розпис.pdf
25 листопада 2020 18:12
Фінансова звітність за 2019.pdf
25 листопада 2020 18:11
Копія чинні дозволи.pdf
25 листопада 2020 18:11
Копія ліцензія з додатком.pdf
25 листопада 2020 18:11
Перелік доріг.pdf
25 листопада 2020 18:11
Довідка субпідряд.pdf
25 листопада 2020 18:11
Банківська ліцензія ПУМБ.pdf
25 листопада 2020 18:11
Відомості про учасника.pdf
25 листопада 2020 18:11
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2020 18:11
Довідка повноваження.pdf
25 листопада 2020 18:11
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 13:15
sign.p7s
16 грудня 2020 13:11
Лист-пояснення.pdf
25 листопада 2020 16:54
sign.p7s
25 листопада 2020 16:54
sign.p7s
25 листопада 2020 16:51
Реєстр документів.pdf
25 листопада 2020 16:51
Довіреності Олійник.pdf
25 листопада 2020 16:51
№40 Проект договору.pdf
25 листопада 2020 16:51
№38 ІД Зразок підпису.pdf
25 листопада 2020 16:51
№35 Копія ліцензії.pdf
25 листопада 2020 16:51
№28 ІД Довідка забезпечення.pdf
25 листопада 2020 16:51
№26 Витяг ПДВ.pdf
25 листопада 2020 16:51
№24 Копія паспорта.pdf
25 листопада 2020 16:51
№20 Протокол до Статуту.pdf
25 листопада 2020 16:51
№19 Копія Статуту та опису.pdf
25 листопада 2020 16:51
№16 ВПВ 17.pdf
25 листопада 2020 16:51
№12 Відгук до оговору 12.pdf
25 листопада 2020 16:51
№12 Відгук до договору 128.pdf
25 листопада 2020 16:51
№15 Фінансова звітність.pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.6 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.5 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.4 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.3 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.2 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.1 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№12 Відгук до договору 267.PDF
25 листопада 2020 16:51
№12 Відгук до договору 2.pdf
25 листопада 2020 16:51
№12 Відгук до договору 1кт.pdf
25 листопада 2020 16:51
№11 Договір 267.pdf
25 листопада 2020 16:51
№11 Договір 128.pdf
25 листопада 2020 16:51
№11 Договір 12.pdf
25 листопада 2020 16:51
№11 ДОГОВІР 2.pdf
25 листопада 2020 16:51
№11 Договір 1КТ.pdf
25 листопада 2020 16:51
№9 Штатний розпис.pdf
25 листопада 2020 16:51
№8 КК Довідка робітники.pdf
25 листопада 2020 16:51
№7 КК Посвідчення Цісик П.І..pdf
25 листопада 2020 16:51
№6 Дипломи.pdf
25 листопада 2020 16:51
№5 КК Довідка працівники.pdf
25 листопада 2020 16:51
№2 Інвентарні картки.pdf
25 листопада 2020 16:51
№1 КК Довідка обладнання.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 11:32
sign.p7s
16 грудня 2020 11:32
sign.p7s
25 листопада 2020 19:45
sign.p7s
25 листопада 2020 19:45
sign.p7s
25 листопада 2020 19:44
7. Копія статуту.pdf
25 листопада 2020 19:44
14. Технічне завдання.pdf
25 листопада 2020 19:44
15. Перелік доріг.pdf
25 листопада 2020 19:43
20. Проєкт договору.pdf
25 листопада 2020 19:43
6. Копія протоколу зборів №8.pdf
25 листопада 2020 19:43
3. Копія наказу на директора.pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 18:04
sign.p7s
15 грудня 2020 18:04
sign.p7s
15 грудня 2020 17:55
Штатний розпис.pdf
15 грудня 2020 17:55
Супровідний лист.pdf
15 грудня 2020 17:54
Довідка робітники.pdf
25 листопада 2020 18:28
sign.p7s
25 листопада 2020 18:28
sign.p7s
25 листопада 2020 18:23
Статут(нова редакція).pdf
25 листопада 2020 18:23
Тех паспорти ЕУ.zip
25 листопада 2020 18:23
Копії дипломів про освіту.pdf
25 листопада 2020 18:23
Акти до договору 123 УКБ ЕУ.pdf
25 листопада 2020 18:23
Технічне завдання.pdf
25 листопада 2020 18:23
Акти КБ2 21Е.zip
25 листопада 2020 18:23
Акти до договору 15 ЕУПР.zip
25 листопада 2020 18:23
Проект договору.pdf
25 листопада 2020 18:23
Посвідчення Колодка О.В..pdf
25 листопада 2020 18:23
Рейтинг.zip
25 листопада 2020 18:23
Ліцензія сканована.pdf
25 листопада 2020 18:23
Лист-відгук договір 123(УКБ).pdf
25 листопада 2020 18:23
Штатний розпис.pdf
25 листопада 2020 18:23
Договір 15 ПРЕУ.pdf
25 листопада 2020 18:23
Лист гарантія згідно ТД.pdf
25 листопада 2020 18:23
Договір оренди техніки ПБС.pdf
25 листопада 2020 18:23
Лiцензiя_скан.pdf
25 листопада 2020 18:23
Лiцензiя.zip
25 листопада 2020 18:23
Наказ 38 (Носик ВВ).pdf
25 листопада 2020 18:23
Договір дарування.pdf
25 листопада 2020 18:23
Довідка ст17.pdf
25 листопада 2020 18:23
Перелік доріг.pdf
25 листопада 2020 18:23
Довідка субпідряд.pdf
25 листопада 2020 18:23
Довідка техніка.pdf
25 листопада 2020 18:23
Лист підтвердження ПБС.pdf
25 листопада 2020 18:23
Довiренiсть_скан.pdf
25 листопада 2020 18:23
ГЛ захист довкілля.pdf
25 листопада 2020 18:23
ГЛ до тех завдання.pdf
25 листопада 2020 18:23
Довiренiсть_Рижий.zip
25 листопада 2020 18:22
ГЛ спостереження.pdf
25 листопада 2020 18:22
Лист-згода обробка даних.pdf
25 листопада 2020 18:22
Виписка ЄДР.pdf
25 листопада 2020 18:22
Відомість про учасника.pdf
25 листопада 2020 18:22
Бух.довідка (мадпачер).pdf
25 листопада 2020 18:22
Гарантия_8463.zip
25 листопада 2020 18:22
Лист згода (договір).pdf
25 листопада 2020 18:22
Довідка щодо ЄП.pdf
25 листопада 2020 18:22
Довідка термін дії ТП.pdf
25 листопада 2020 18:22
Довідка робітники.pdf
25 листопада 2020 18:22
Довідка досвід.pdf
25 листопада 2020 18:22
Довідка працівники.pdf
25 листопада 2020 18:22
ГЛ розрахунку ціни.pdf
25 листопада 2020 18:22
Баланс 2019.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Переможець
5 349 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 14:59
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 грудня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
5 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 лютого 2021 16:20
Договір №31.pdf укладений
18 лютого 2021 16:13
sign.p7s зміни до договору
26 лютого 2021 15:33
Додаткова угода №2 до №31.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 15:30
sign.p7s зміни до договору
22 лютого 2021 17:07
Додаткова угода №1 до №31.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ 13 "Додатки до договору" доповнити пунктом: "13.1.2. Перелік автомобільних доріг загального користування місцевого значення на яких надаватимуться послуги." (додаток 2)
Номер договору про закупівлю: Договір №31
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1, частина 5, статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Пункт 3.1. Розділу 3. "Ціна договору" викласти в новій редакції Додаток 1 "Договірна ціна" до Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: Договір №31
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку