Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році»
"Operational maintenance of public roads of local importance in Buchach district of Ternopil region in 2021"
Очікувана вартість
14 332 500,00 UAH
UA-2020-10-26-003984-c d96f59e862914f63ad846e2a3a6b1766
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Явний Володимир Михайлович

380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Контактна особа: Явний Володимир Михайлович
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Capital Construction of Ternopil Regional State Administration
National ID: 04014074
Contact point: Yvnyi Volodymyr
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 23 грудня 2020 15:33
Очікувана вартість: 14 332 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71 662,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400000 UAH
Publication date: 26 жовтня 2020 15:34
Enquiries until: 16 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 22 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 листопада 2020 00:00

Information

Estimated total value: 14 332 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 71 663 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, види ремонтів та перелік робіт»
Умови надання забезпечення: гарантія подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП особи, уповноваженої на підписання гарантії. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі р7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником КЕП/ЕЦП особи, уповноваженої на підписання гарантії на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства.
Розгорнути Згорнути
The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.
GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads, types of repairs and list of works"
Terms of providing security: the guarantee is submitted through the electronic procurement system in the form of an electronic document attached to the EDS / QES of the person authorized to sign the guarantee. The EDS / CEP file (created by the software package, for example, a file in p7s format) must be available for viewing and verification by the CEP / EDS Customer of the person authorized to sign the guarantee on the website of the central certification body at https: // czo. gov.ua/verify. In this case, the signatory specified in the text of the guarantee must coincide with the signatory who imposed the EDS / CEP. The guarantee is issued in accordance with the requirements of civil law.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48400, Україна, Тернопільська область, Бучацького району, автомобільні дороги загального користування місцевого значення
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

"Operational maintenance of public roads of local importance in Buchach district of Ternopil region in 2021"
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-22-000065 ● 5c2fae1a973645c79e7f5c51465705d3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2021 16:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2021 № 332

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-10-26-003984-c 26.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-27 12:15:05

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2020-10-26-003984-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-30 14:45:13

Пояснення на запит Держаудитслужби України від 27.09.2021

Відповідно до положень частини п’ятої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаємо пояснення на запит від 27.09.2021 року.
Визначення потреби у послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення експлуатаційним утриманням автомобільних доріг Замовником у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Для формування опису предмета закупівлі залучено фахівців відділу аналізу, планування та технічного нагляду за будівництвом і експлуатаційним утриманням автомобільних доріг. Проведено аналіз ринку для визначення цін при формуванні кошторисної вартості на закупівлю послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році» із урахуванням державних стандартів, норм і правил:
Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України (П-Г.1-218-113:2009)
Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг (П Г.1-218-118:2005).
Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану (ДСТУ 3587-97).
Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (СОУ 42.1-37641918-105:2013).
Методичні вказівки щодо прийняття робіт і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (MB 03450778-740:2015).
Розрахунок очікуваної вартості проведено за базовими обсягами виходячи з протяжності автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області, згідно з відповідним переліком, та виконання комплексу робіт на 2021 рік відповідно до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої спільним Наказом Міністерства фінансів України та Міністерства інфраструктури України від 21.09.2012 року № 573/1019.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог щодо усунення порушення (порушень) законодавства вважаємо за необхідне надати аргументовані заперечення, а саме: Розглянувши інформацію по даній закупівлі встановлено, що при розгляді тендерної пропозиції по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) номер оголошення на прозорро - UA-2020-10-26-003984-c, станом на 31.12.2020 року тендерна пропозиція учасника ТОВ «АВАКС ПРОФ» не було розглянуто. Аукціон по даній закупівлі відбувся 23.12.2020 року оскільки з 25.12.2020, по 27.12.2020 року включно припали вихідні, відповідно 31.12.2020 року є п’ятим робочим днем розгляду тендерної пропозиції, що відповідає вимогам частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Відповідно до цієї ж статті закону: Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Оскільки тендерна пропозиція станом на 31.12.2020 року не була розглянута прийнято рішення протокол тендерного комітету б/н від 31.12.2020 року продовжити термін розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ» по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) номер оголошення на прозорро - UA-2020-10-26-003984-c, на 20 робочих днів згідно вимог частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Станом на 18 робочий день після продовження строку розгляду було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «АВАКС ПРОФ», а також обґрунтування аномально низької ціни за результатами аукціону, та прийнято рішення протокол б/н від 28.01.2021 року про визнання учасника ТОВ «АВАКС ПРОФ» переможцем торгів по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) номер оголошення на прозорро - UA-2020-10-26-003984-c. Виходячи з зазначеного встановлено, що строки розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВАКС ПРОФ» не порушені, а відповідно і вимоги частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» теж не порушені. Також проведено роз’яснювальну роботу з членами тендерного комітету, щодо не допущення порушень вимог частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та урахування розпорядження Кабінету міністрів України від 23.10.2019 року № 995-р про перенесення робочих днів у 2020 році, а також розпорядження КМУ від 30.09.2020 року № 1191-р про перенесення робочих днів у 2021 році.

2021-10-21 08:52:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення строків розгляду тендерної пропозиції

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 грудня 2020
UA-2020-10-26-003984-cd96f59e862914f63ad846e2a3a6b1766
Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 17:11
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 16:54
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 16:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 17:03

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-26-003984-c., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. учасник не надав підтвердження наявності обладнання Rasco Kalnik 3.6 дві одиниці та Rasco Solid L-6.0 до спеціалізованого вантажного автомобіля FORD CARGO, що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. учасник надав копії «актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) щодо аналогічних договорів а саме: «№13 довідки та акти ч.1 (1 кт)», «№13 довідки та акти ч.2 (1 кт)», «№13 довідки та акти ч.3 (1 кт)», «№13 довідки та акти ч.4 (1 кт)» до договору №1КТ від 27.02.2017 року містять копії актів форми КБ-2в що не відповідає вимогам пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. надати підтвердження наявності обладнання Rasco Kalnik 3.6 дві одиниці та Rasco Solid L-6.0 до спеціалізованого вантажного автомобіля FORD CARGO, згідно вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. надати «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в), до договору №1КТ від 27.02.2017 року які складені, згідно вимог пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

26 листопада 2020 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 грудня 2020 13:15
Електронний підпис
16 грудня 2020 13:11
Лист-пояснення.pdf
25 листопада 2020 16:54
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:54
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:51
Реєстр документів.pdf
25 листопада 2020 16:51
Довіреності Олійник.pdf
25 листопада 2020 16:51
№40 Проект договору.pdf
25 листопада 2020 16:51
№38 ІД Зразок підпису.pdf
25 листопада 2020 16:51
№35 Копія ліцензії.pdf
25 листопада 2020 16:51
№28 ІД Довідка забезпечення.pdf
25 листопада 2020 16:51
№26 Витяг ПДВ.pdf
25 листопада 2020 16:51
№24 Копія паспорта.pdf
25 листопада 2020 16:51
№20 Протокол до Статуту.pdf
25 листопада 2020 16:51
№19 Копія Статуту та опису.pdf
25 листопада 2020 16:51
№16 ВПВ 17.pdf
25 листопада 2020 16:51
№12 Відгук до оговору 12.pdf
25 листопада 2020 16:51
№12 Відгук до договору 128.pdf
25 листопада 2020 16:51
№15 Фінансова звітність.pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.6 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.5 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.4 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.3 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.2 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.1 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№12 Відгук до договору 267.PDF
25 листопада 2020 16:51
№12 Відгук до договору 2.pdf
25 листопада 2020 16:51
№12 Відгук до договору 1кт.pdf
25 листопада 2020 16:51
№11 Договір 267.pdf
25 листопада 2020 16:51
№11 Договір 128.pdf
25 листопада 2020 16:51
№11 Договір 12.pdf
25 листопада 2020 16:51
№11 ДОГОВІР 2.pdf
25 листопада 2020 16:51
№11 Договір 1КТ.pdf
25 листопада 2020 16:51
№9 Штатний розпис.pdf
25 листопада 2020 16:51
№8 КК Довідка робітники.pdf
25 листопада 2020 16:51
№7 КК Посвідчення Цісик П.І..pdf
25 листопада 2020 16:51
№6 Дипломи.pdf
25 листопада 2020 16:51
№5 КК Довідка працівники.pdf
25 листопада 2020 16:51
№2 Інвентарні картки.pdf
25 листопада 2020 16:51
№1 КК Довідка обладнання.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "АВАКС ПРОФ"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-26-003984-c., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. учасник не надав «Акт прийому-передачі» до договору фінансового лізингу UA97L-17-03, для підтвердження наявності «Автогрейдера CATERPILLAR 120M», що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. учасник не надав підтвердження наявності відвалів від снігу до тракторів RENAULT R 7932 ТА RENAULT R 3852, що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 3. учасник надає «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) файл «Оригінали актів викон буд роб КБ-2в Н02 Львів Терн, Р39 Броди Терн -част 2» які не містять відбитків печаток замовника та дати складання, що не відповідає вимогам чинного законодавства щодо складання (форми КБ-2в) та вимогам пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: «Акт прийому-передачі» до договору фінансового лізингу UA97L-17-03, для підтвердження наявності «автогрейдера CATERPILLAR 120M», у відповідності до вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. Надати підтвердження наявності відвалів від снігу до тракторів RENAULT R 7932 ТА RENAULT R 3852, відповідно до вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. надати «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) , які складені, відповідно до вимог чинного законодавства щодо складання (форми КБ-2в) відповідно до вимог пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

26 листопада 2020 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 лютого 2021 12:17
Електронний підпис
02 лютого 2021 12:17
Електронний підпис
02 лютого 2021 12:16
Довідка переможця.pdf
02 лютого 2021 12:16
Довідка МВС.pdf
02 лютого 2021 12:16
Довідка ГУ ДПС.pdf
02 лютого 2021 12:16
Довідка ГУ ДПС.p7s
02 лютого 2021 12:16
Довідка МВС.p7s
24 грудня 2020 19:36
Електронний підпис
24 грудня 2020 19:36
Електронний підпис
16 грудня 2020 15:02
Електронний підпис
16 грудня 2020 15:01
Електронний підпис
25 листопада 2020 18:16
Електронний підпис
25 листопада 2020 18:16
Електронний підпис
25 листопада 2020 18:12
Копії свідоцтв техніка.pdf
25 листопада 2020 18:12
Технічне завдання.pdf
25 листопада 2020 18:12
Штатний розпис.pdf
25 листопада 2020 18:12
Фінансова звітність за 2019.pdf
25 листопада 2020 18:11
Копія чинні дозволи.pdf
25 листопада 2020 18:11
Копія ліцензія з додатком.pdf
25 листопада 2020 18:11
Перелік доріг.pdf
25 листопада 2020 18:11
Довідка субпідряд.pdf
25 листопада 2020 18:11
Банківська ліцензія ПУМБ.pdf
25 листопада 2020 18:11
Відомості про учасника.pdf
25 листопада 2020 18:11
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2020 18:11
Довідка повноваження.pdf
25 листопада 2020 18:11
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "БМБУД"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-26-003984-c., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. Учасник надав листи відгуки щодо аналогічних договорів №15 від 20.03.2019 та №21Е від 24.09.2018року, які не містять гербової печатки, що не відповідає вимогам п.3.3. частини 3 додатку 1 тендерної документації. 2. Учасник надав «Довідку про наявність робітників основних будівельних професій», згідно якої зазначено наявність (машиніст автонавантажувача-2особи) та підтверджено штатним розписом наявність тільки одного машиніста навантажувальної техніки що не відповідає вимогам пункту 2.2. частини 2 додатку 1 тендерної документації. 3. Учасник не зазначив у довідці про наявність робітників основних будівельних професій» (машиніста асфальтоукладача – 1 особа) хоча в наданому штатному розписі є зазначений машиніст асфальтоукладача, що не відповідає вимогам пункту 2.2 частини 2 додатку 1 тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. листи відгуки щодо аналогічних договорів №15 від 20.03.2019 та №21Е від 24.09.2018року, у відповідності до вимог п.3.3. частини 3 додатку 1 тендерної документації. 2. підтвердження наявності двох машиністів автонавантажувача відповідно до вимог пункту 2.2. частини 2 додатку 1 тендерної документації. 3. довідку про наявність робітників основних будівельних професій відповідно до вимог пункту 2.2 частини 2 додатку 1 тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

26 листопада 2020 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 грудня 2020 18:04
Електронний підпис
15 грудня 2020 18:04
Електронний підпис
15 грудня 2020 17:55
Штатний розпис.pdf
15 грудня 2020 17:55
Супровідний лист.pdf
15 грудня 2020 17:54
Довідка робітники.pdf
25 листопада 2020 18:28
Електронний підпис
25 листопада 2020 18:28
Електронний підпис
25 листопада 2020 18:23
Статут(нова редакція).pdf
25 листопада 2020 18:23
Тех паспорти ЕУ.zip
25 листопада 2020 18:23
Копії дипломів про освіту.pdf
25 листопада 2020 18:23
Акти до договору 123 УКБ ЕУ.pdf
25 листопада 2020 18:23
Технічне завдання.pdf
25 листопада 2020 18:23
Акти КБ2 21Е.zip
25 листопада 2020 18:23
Акти до договору 15 ЕУПР.zip
25 листопада 2020 18:23
Проект договору.pdf
25 листопада 2020 18:23
Посвідчення Колодка О.В..pdf
25 листопада 2020 18:23
Рейтинг.zip
25 листопада 2020 18:23
Ліцензія сканована.pdf
25 листопада 2020 18:23
Лист-відгук договір 123(УКБ).pdf
25 листопада 2020 18:23
Штатний розпис.pdf
25 листопада 2020 18:23
Договір 15 ПРЕУ.pdf
25 листопада 2020 18:23
Лист гарантія згідно ТД.pdf
25 листопада 2020 18:23
Договір оренди техніки ПБС.pdf
25 листопада 2020 18:23
Лiцензiя_скан.pdf
25 листопада 2020 18:23
Лiцензiя.zip
25 листопада 2020 18:23
Наказ 38 (Носик ВВ).pdf
25 листопада 2020 18:23
Договір дарування.pdf
25 листопада 2020 18:23
Довідка ст17.pdf
25 листопада 2020 18:23
Перелік доріг.pdf
25 листопада 2020 18:23
Довідка субпідряд.pdf
25 листопада 2020 18:23
Довідка техніка.pdf
25 листопада 2020 18:23
Лист підтвердження ПБС.pdf
25 листопада 2020 18:23
Довiренiсть_скан.pdf
25 листопада 2020 18:23
ГЛ захист довкілля.pdf
25 листопада 2020 18:23
ГЛ до тех завдання.pdf
25 листопада 2020 18:23
Довiренiсть_Рижий.zip
25 листопада 2020 18:22
ГЛ спостереження.pdf
25 листопада 2020 18:22
Лист-згода обробка даних.pdf
25 листопада 2020 18:22
Виписка ЄДР.pdf
25 листопада 2020 18:22
Відомість про учасника.pdf
25 листопада 2020 18:22
Бух.довідка (мадпачер).pdf
25 листопада 2020 18:22
Гарантия_8463.zip
25 листопада 2020 18:22
Лист згода (договір).pdf
25 листопада 2020 18:22
Довідка щодо ЄП.pdf
25 листопада 2020 18:22
Довідка термін дії ТП.pdf
25 листопада 2020 18:22
Довідка робітники.pdf
25 листопада 2020 18:22
Довідка досвід.pdf
25 листопада 2020 18:22
Довідка працівники.pdf
25 листопада 2020 18:22
ГЛ розрахунку ціни.pdf
25 листопада 2020 18:22
Баланс 2019.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ГЛОБАЛД БІЛД ІНЖИНІРИНГ"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ГЛОБАЛД БІЛД ІНЖИНІРИНГ" по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-26-003984-c., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. учасник не надав «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форми №КБ-2в) що виконувалися у відповідності до наданих аналогічних договорів на підтвердження досвіду виконання робіт а саме: Подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням що не відповідає вимогам п.3.4. частини 3 додатку 1 тендерної документації. 2. учасник не підтвердив наявність інженера-будівельника (за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг), що не відповідає вимогам пункту 2.1. частини 2 додатку 1 тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форми №КБ-2в) що виконувалися у відповідності до наданих аналогічних договорів на підтвердження досвіду виконання робіт а саме: Подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням Відповідно до вимог п.3.4. частини 3 додатку 1 тендерної документації. 2. підтвердження наявності інженера-будівельника (за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг), згідно вимог частини 2 додатку 1 тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

26 листопада 2020 00:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 грудня 2020 11:32
Електронний підпис
16 грудня 2020 11:32
Електронний підпис
25 листопада 2020 19:45
Електронний підпис
25 листопада 2020 19:45
Електронний підпис
25 листопада 2020 19:44
7. Копія статуту.pdf
25 листопада 2020 19:44
14. Технічне завдання.pdf
25 листопада 2020 19:44
15. Перелік доріг.pdf
25 листопада 2020 19:43
20. Проєкт договору.pdf
25 листопада 2020 19:43
6. Копія протоколу зборів №8.pdf
25 листопада 2020 19:43
3. Копія наказу на директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 6 449 000,00
UAH з ПДВ
5 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 8 312 829,00
UAH з ПДВ
5 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" 8 312 850,00
UAH з ПДВ
5 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 14 200 000,00
UAH з ПДВ
5 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2021 12:17
Електронний підпис
02 лютого 2021 12:17
Електронний підпис
02 лютого 2021 12:16
Довідка переможця.pdf
02 лютого 2021 12:16
Довідка МВС.pdf
02 лютого 2021 12:16
Довідка ГУ ДПС.pdf
02 лютого 2021 12:16
Довідка ГУ ДПС.p7s
02 лютого 2021 12:16
Довідка МВС.p7s
24 грудня 2020 19:36
Електронний підпис
24 грудня 2020 19:36
Електронний підпис
16 грудня 2020 15:02
Електронний підпис
16 грудня 2020 15:01
Електронний підпис
25 листопада 2020 18:16
Електронний підпис
25 листопада 2020 18:16
Електронний підпис
25 листопада 2020 18:12
Копії свідоцтв техніка.pdf
25 листопада 2020 18:12
Технічне завдання.pdf
25 листопада 2020 18:12
Штатний розпис.pdf
25 листопада 2020 18:12
Фінансова звітність за 2019.pdf
25 листопада 2020 18:11
Копія чинні дозволи.pdf
25 листопада 2020 18:11
Копія ліцензія з додатком.pdf
25 листопада 2020 18:11
Перелік доріг.pdf
25 листопада 2020 18:11
Довідка субпідряд.pdf
25 листопада 2020 18:11
Банківська ліцензія ПУМБ.pdf
25 листопада 2020 18:11
Відомості про учасника.pdf
25 листопада 2020 18:11
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2020 18:11
Довідка повноваження.pdf
25 листопада 2020 18:11
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 13:15
Електронний підпис
16 грудня 2020 13:11
Лист-пояснення.pdf
25 листопада 2020 16:54
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:54
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:51
Реєстр документів.pdf
25 листопада 2020 16:51
Довіреності Олійник.pdf
25 листопада 2020 16:51
№40 Проект договору.pdf
25 листопада 2020 16:51
№38 ІД Зразок підпису.pdf
25 листопада 2020 16:51
№35 Копія ліцензії.pdf
25 листопада 2020 16:51
№28 ІД Довідка забезпечення.pdf
25 листопада 2020 16:51
№26 Витяг ПДВ.pdf
25 листопада 2020 16:51
№24 Копія паспорта.pdf
25 листопада 2020 16:51
№20 Протокол до Статуту.pdf
25 листопада 2020 16:51
№19 Копія Статуту та опису.pdf
25 листопада 2020 16:51
№16 ВПВ 17.pdf
25 листопада 2020 16:51
№12 Відгук до оговору 12.pdf
25 листопада 2020 16:51
№12 Відгук до договору 128.pdf
25 листопада 2020 16:51
№15 Фінансова звітність.pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.6 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.5 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.4 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.3 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.2 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№13 довідки та акти ч.1 (1 кт).pdf
25 листопада 2020 16:51
№12 Відгук до договору 267.PDF
25 листопада 2020 16:51
№12 Відгук до договору 2.pdf
25 листопада 2020 16:51
№12 Відгук до договору 1кт.pdf
25 листопада 2020 16:51
№11 Договір 267.pdf
25 листопада 2020 16:51
№11 Договір 128.pdf
25 листопада 2020 16:51
№11 Договір 12.pdf
25 листопада 2020 16:51
№11 ДОГОВІР 2.pdf
25 листопада 2020 16:51
№11 Договір 1КТ.pdf
25 листопада 2020 16:51
№9 Штатний розпис.pdf
25 листопада 2020 16:51
№8 КК Довідка робітники.pdf
25 листопада 2020 16:51
№7 КК Посвідчення Цісик П.І..pdf
25 листопада 2020 16:51
№6 Дипломи.pdf
25 листопада 2020 16:51
№5 КК Довідка працівники.pdf
25 листопада 2020 16:51
№2 Інвентарні картки.pdf
25 листопада 2020 16:51
№1 КК Довідка обладнання.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 11:32
Електронний підпис
16 грудня 2020 11:32
Електронний підпис
25 листопада 2020 19:45
Електронний підпис
25 листопада 2020 19:45
Електронний підпис
25 листопада 2020 19:44
7. Копія статуту.pdf
25 листопада 2020 19:44
14. Технічне завдання.pdf
25 листопада 2020 19:44
15. Перелік доріг.pdf
25 листопада 2020 19:43
20. Проєкт договору.pdf
25 листопада 2020 19:43
6. Копія протоколу зборів №8.pdf
25 листопада 2020 19:43
3. Копія наказу на директора.pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 18:04
Електронний підпис
15 грудня 2020 18:04
Електронний підпис
15 грудня 2020 17:55
Штатний розпис.pdf
15 грудня 2020 17:55
Супровідний лист.pdf
15 грудня 2020 17:54
Довідка робітники.pdf
25 листопада 2020 18:28
Електронний підпис
25 листопада 2020 18:28
Електронний підпис
25 листопада 2020 18:23
Статут(нова редакція).pdf
25 листопада 2020 18:23
Тех паспорти ЕУ.zip
25 листопада 2020 18:23
Копії дипломів про освіту.pdf
25 листопада 2020 18:23
Акти до договору 123 УКБ ЕУ.pdf
25 листопада 2020 18:23
Технічне завдання.pdf
25 листопада 2020 18:23
Акти КБ2 21Е.zip
25 листопада 2020 18:23
Акти до договору 15 ЕУПР.zip
25 листопада 2020 18:23
Проект договору.pdf
25 листопада 2020 18:23
Посвідчення Колодка О.В..pdf
25 листопада 2020 18:23
Рейтинг.zip
25 листопада 2020 18:23
Ліцензія сканована.pdf
25 листопада 2020 18:23
Лист-відгук договір 123(УКБ).pdf
25 листопада 2020 18:23
Штатний розпис.pdf
25 листопада 2020 18:23
Договір 15 ПРЕУ.pdf
25 листопада 2020 18:23
Лист гарантія згідно ТД.pdf
25 листопада 2020 18:23
Договір оренди техніки ПБС.pdf
25 листопада 2020 18:23
Лiцензiя_скан.pdf
25 листопада 2020 18:23
Лiцензiя.zip
25 листопада 2020 18:23
Наказ 38 (Носик ВВ).pdf
25 листопада 2020 18:23
Договір дарування.pdf
25 листопада 2020 18:23
Довідка ст17.pdf
25 листопада 2020 18:23
Перелік доріг.pdf
25 листопада 2020 18:23
Довідка субпідряд.pdf
25 листопада 2020 18:23
Довідка техніка.pdf
25 листопада 2020 18:23
Лист підтвердження ПБС.pdf
25 листопада 2020 18:23
Довiренiсть_скан.pdf
25 листопада 2020 18:23
ГЛ захист довкілля.pdf
25 листопада 2020 18:23
ГЛ до тех завдання.pdf
25 листопада 2020 18:23
Довiренiсть_Рижий.zip
25 листопада 2020 18:22
ГЛ спостереження.pdf
25 листопада 2020 18:22
Лист-згода обробка даних.pdf
25 листопада 2020 18:22
Виписка ЄДР.pdf
25 листопада 2020 18:22
Відомість про учасника.pdf
25 листопада 2020 18:22
Бух.довідка (мадпачер).pdf
25 листопада 2020 18:22
Гарантия_8463.zip
25 листопада 2020 18:22
Лист згода (договір).pdf
25 листопада 2020 18:22
Довідка щодо ЄП.pdf
25 листопада 2020 18:22
Довідка термін дії ТП.pdf
25 листопада 2020 18:22
Довідка робітники.pdf
25 листопада 2020 18:22
Довідка досвід.pdf
25 листопада 2020 18:22
Довідка працівники.pdf
25 листопада 2020 18:22
ГЛ розрахунку ціни.pdf
25 листопада 2020 18:22
Баланс 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Переможець
5 349 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 14:59
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 грудня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
5 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2022 20:11
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2022 17:50
додаткова угода № 4 до дог № 31.pdf зміни до договору
16 березня 2022 17:49
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 12:36
Додаткова угода №3 до дог №31.pdf зміни до договору
06 січня 2022 12:35
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 15:33
Додаткова угода №2 до №31.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 15:30
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 17:07
Додаткова угода №1 до №31.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 17:05
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 16:20
Договір №31.pdf укладений
18 лютого 2021 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ 13 "Додатки до договору" доповнити пунктом: "13.1.2. Перелік автомобільних доріг загального користування місцевого значення на яких надаватимуться послуги." (додаток 2)
Номер договору про закупівлю: Договір №31
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1, частина 5, статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Пункт 3.1. Розділу 3. "Ціна договору" викласти в новій редакції Додаток 1 "Договірна ціна" до Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: Договір №31
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 10.1.7. Розділу 10 „Інші умови” Договору, та згідно частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Пункт 11.1. розділу 11 «Строк дії договору» викласти в новій редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 30 квітня 2022 року, а в частині розрахунків – до повного виконання сторонами зобов’язань за даним Договором.»
Номер договору про закупівлю: Договір №31
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до розпорядження голови Тернопільської обласної державної адміністрації від 18.02.2022 № 81/01.02-01 управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації перейменовано в департамент капітального будівництва Тернопільської обласної військової адміністрації, який є правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків управління, сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. В преамбулі та в тексті Договору управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації, а також в додатках до нього змінити на департамент капітального будівництва Тернопільської обласної військової адміністрації. 2. Розділ 14 „Юридичні адреси сторін” Замовника викласти в новій редакції Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України ⹂Про публічні закупівліˮ, відповідно до актів приймання виконаних робіт з урахуванням фактичного обсягу видатків та відповідно до додаткової угоди № 3 від 31.01.2021 до Договору № 31 від „16” лютого 2021 р. Пункт 3.1. Розділу 3. „Ціна договору” викласти в новій редакції Договірна ціна є невід'ємною частиною цього Договору та наводиться в Додатку № 1 до Договору.
Номер договору про закупівлю: Договір №31
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2021 — 30 квітня 2022
Сума оплати за договором: 4 546 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 757 800,00 UAH)