Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Operational maintenance of public roads of local importance in Buchach district of Ternopil region in 2021"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8 |
Контактна особа: |
Явний Володимир Михайлович 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Capital Construction of Ternopil Regional State Administration |
National ID: | 04014074 |
Contact point: |
Yvnyi Volodymyr 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2020 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2020 15:33 |
Очікувана вартість: | 14 332 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 662,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 400000 UAH |
Publication date: | 26 жовтня 2020 15:34 |
Enquiries until: | 16 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 листопада 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 14 332 500 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 71 663 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, види ремонтів та перелік робіт»
Умови надання забезпечення: гарантія подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП особи, уповноваженої на підписання гарантії. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі р7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником КЕП/ЕЦП особи, уповноваженої на підписання гарантії на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства.
GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads, types of repairs and list of works"
Terms of providing security: the guarantee is submitted through the electronic procurement system in the form of an electronic document attached to the EDS / QES of the person authorized to sign the guarantee. The EDS / CEP file (created by the software package, for example, a file in p7s format) must be available for viewing and verification by the CEP / EDS Customer of the person authorized to sign the guarantee on the website of the central certification body at https: // czo. gov.ua/verify. In this case, the signatory specified in the text of the guarantee must coincide with the signatory who imposed the EDS / CEP. The guarantee is issued in accordance with the requirements of civil law.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2020 09:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2020 09:57 |
Додаток 1 до Тендерної документації Кваліфікаційні критерії із змінами від 03.11.2020.docx | |
03 листопада 2020 09:57 |
Зміни до Тендерної документації від 03.11.2020.pdf | |
26 жовтня 2020 15:40 |
Титульна ТД.pdf | |
26 жовтня 2020 15:40 |
ТД на експлуатаційне утримання доріг Бучацького району .docx | |
26 жовтня 2020 15:39 |
Додаток 2 Технічне завдання .xlsx | |
26 жовтня 2020 15:39 |
Додаток 3 до тендерної документації Проект договору .docx | |
26 жовтня 2020 15:38 |
Додаток 4 до тендерної документації. Перелік доріг .docx |
03 листопада 2020 09:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 листопада 2020 09:57 |
Додаток 1 до Тендерної документації Кваліфікаційні критерії із змінами від 03.11.2020.docx
|
|||
03 листопада 2020 09:57 |
Зміни до Тендерної документації від 03.11.2020.pdf
|
|||
26 жовтня 2020 15:40 |
Титульна ТД.pdf
|
|||
26 жовтня 2020 15:40 |
ТД на експлуатаційне утримання доріг Бучацького району .docx
|
|||
26 жовтня 2020 15:39 |
Додаток 2 Технічне завдання .xlsx
|
|||
26 жовтня 2020 15:39 |
Додаток 3 до тендерної документації Проект договору .docx
|
|||
26 жовтня 2020 15:38 |
Додаток 4 до тендерної документації. Перелік доріг .docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-22-000065 ● 5c2fae1a973645c79e7f5c51465705d3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 16:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2021 № 332
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-10-26-003984-c 26.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-27 12:15:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2020-10-26-003984-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-30 14:45:13
Пояснення на запит Держаудитслужби України від 27.09.2021
Відповідно до положень частини п’ятої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаємо пояснення на запит від 27.09.2021 року.
Визначення потреби у послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення експлуатаційним утриманням автомобільних доріг Замовником у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Для формування опису предмета закупівлі залучено фахівців відділу аналізу, планування та технічного нагляду за будівництвом і експлуатаційним утриманням автомобільних доріг. Проведено аналіз ринку для визначення цін при формуванні кошторисної вартості на закупівлю послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році» із урахуванням державних стандартів, норм і правил:
Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України (П-Г.1-218-113:2009)
Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг (П Г.1-218-118:2005).
Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану (ДСТУ 3587-97).
Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (СОУ 42.1-37641918-105:2013).
Методичні вказівки щодо прийняття робіт і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (MB 03450778-740:2015).
Розрахунок очікуваної вартості проведено за базовими обсягами виходячи з протяжності автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області, згідно з відповідним переліком, та виконання комплексу робіт на 2021 рік відповідно до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої спільним Наказом Міністерства фінансів України та Міністерства інфраструктури України від 21.09.2012 року № 573/1019.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог щодо усунення порушення (порушень) законодавства вважаємо за необхідне надати аргументовані заперечення, а саме: Розглянувши інформацію по даній закупівлі встановлено, що при розгляді тендерної пропозиції по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) номер оголошення на прозорро - UA-2020-10-26-003984-c, станом на 31.12.2020 року тендерна пропозиція учасника ТОВ «АВАКС ПРОФ» не було розглянуто. Аукціон по даній закупівлі відбувся 23.12.2020 року оскільки з 25.12.2020, по 27.12.2020 року включно припали вихідні, відповідно 31.12.2020 року є п’ятим робочим днем розгляду тендерної пропозиції, що відповідає вимогам частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Відповідно до цієї ж статті закону: Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Оскільки тендерна пропозиція станом на 31.12.2020 року не була розглянута прийнято рішення протокол тендерного комітету б/н від 31.12.2020 року продовжити термін розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ» по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) номер оголошення на прозорро - UA-2020-10-26-003984-c, на 20 робочих днів згідно вимог частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Станом на 18 робочий день після продовження строку розгляду було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «АВАКС ПРОФ», а також обґрунтування аномально низької ціни за результатами аукціону, та прийнято рішення протокол б/н від 28.01.2021 року про визнання учасника ТОВ «АВАКС ПРОФ» переможцем торгів по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) номер оголошення на прозорро - UA-2020-10-26-003984-c. Виходячи з зазначеного встановлено, що строки розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВАКС ПРОФ» не порушені, а відповідно і вимоги частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» теж не порушені. Також проведено роз’яснювальну роботу з членами тендерного комітету, щодо не допущення порушень вимог частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та урахування розпорядження Кабінету міністрів України від 23.10.2019 року № 995-р про перенесення робочих днів у 2020 році, а також розпорядження КМУ від 30.09.2020 року № 1191-р про перенесення робочих днів у 2021 році.
2021-10-21 08:52:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 17:11
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 16:54
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 16:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 17:03
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2020 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
6 449 000,00
UAH з ПДВ
|
5 349 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
8 312 829,00
UAH з ПДВ
|
5 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" |
8 312 850,00
UAH з ПДВ
|
5 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
14 200 000,00
UAH з ПДВ
|
5 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Переможець |
5 349 000,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2021 14:59
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 грудня 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2022 20:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2022 17:50
|
додаткова угода № 4 до дог № 31.pdf | зміни до договору |
16 березня 2022 17:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2022 12:36
|
Додаткова угода №3 до дог №31.pdf | зміни до договору |
06 січня 2022 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2021 15:33
|
Додаткова угода №2 до №31.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2021 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2021 17:07
|
Додаткова угода №1 до №31.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2021 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 16:20
|
Договір №31.pdf | укладений |
18 лютого 2021 16:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ 13 "Додатки до договору" доповнити пунктом: "13.1.2. Перелік автомобільних доріг загального користування місцевого значення на яких надаватимуться послуги." (додаток 2) |
Номер договору про закупівлю: | Договір №31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1, частина 5, статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Пункт 3.1. Розділу 3. "Ціна договору" викласти в новій редакції Додаток 1 "Договірна ціна" до Договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | Договір №31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 10.1.7. Розділу 10 „Інші умови” Договору, та згідно частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Пункт 11.1. розділу 11 «Строк дії договору» викласти в новій редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 30 квітня 2022 року, а в частині розрахунків – до повного виконання сторонами зобов’язань за даним Договором.» |
Номер договору про закупівлю: | Договір №31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до розпорядження голови Тернопільської обласної державної адміністрації від 18.02.2022 № 81/01.02-01 управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації перейменовано в департамент капітального будівництва Тернопільської обласної військової адміністрації, який є правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків управління, сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. В преамбулі та в тексті Договору управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації, а також в додатках до нього змінити на департамент капітального будівництва Тернопільської обласної військової адміністрації. 2. Розділ 14 „Юридичні адреси сторін” Замовника викласти в новій редакції Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України ⹂Про публічні закупівліˮ, відповідно до актів приймання виконаних робіт з урахуванням фактичного обсягу видатків та відповідно до додаткової угоди № 3 від 31.01.2021 до Договору № 31 від „16” лютого 2021 р. Пункт 3.1. Розділу 3. „Ціна договору” викласти в новій редакції Договірна ціна є невід'ємною частиною цього Договору та наводиться в Додатку № 1 до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |