Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» №276 Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоїдівська, 27 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання
(ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
186 500,00 UAH
UA-2020-10-26-003832-c ● 55b7d167f5d24006afe7c40eb9786463
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ МАЛИНОВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ" |
Код ЄДРПОУ: | 40702912 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, ГЕНЕРАЛА ПЕТРОВА, будинок 22 |
Контактна особа: |
Хуторна Олена 380487628629 Tender_40702912@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2020 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 186 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 932,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 932.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» №276 Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоїдівська, 27 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, вул. М'ясоєдовська,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник торгів - Платник зобов’язується: - оплатити Підряднику роботи відповідно до форми № КБ-2в (Акт приймання виконаних будівельних робіт) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ( ф № КБ-3) протягом 10 (десяти) банківських днів після надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника торгів - Платника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2020 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2020 15:27 |
оголошення 276.docx | |
26 жовтня 2020 15:27 |
Вимоги 276.docx |
28 жовтня 2020 15:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 жовтня 2020 15:27 |
оголошення 276.docx
|
||||||
26 жовтня 2020 15:27 |
Вимоги 276.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги, які не передбачені законодавством України, як обов'язкові!
Дата подання: 27 жовтня 2020 10:57
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 15:18
Напишить пункт або положення нормативно-правих актів де чітко зазначено, що обов'язково усім організаціям незалежно від форм власності мати нижченаведені сертифікати для провадження господарської діяльності з надання і виконання робіт протипожежного призначення? Чи не є це механізмом монополії у відборі учасників? Також, нижченаведені сертифікати є ругуляторним механізмом в Україні? При цьому Закон "Про ліцензування видів господарської діяльності" має вичерпний перелік документів для здобування ліцензії.
Роз'яснення на офіційному сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій у розділі "Ліцензування" надаємо:
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія, це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню (пункт 5 частини першої статті 1). Видача ліцензії - надання суб’єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії, про що робиться запис у ліцензійному реєстрі (пункт 11 частини першої статті 1).
У противному випадку, плануємо звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою.
Пункти, які необхідно видалити з тендерної документації:
17. Учасник у складі пропозиції надає сертифікат відповідності ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на відповідну предмету закупівлі сферу діяльності
18. Учасник у складі пропозиції надає сертифікат відповідності ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» на відповідну предмету закупівлі сферу діяльності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Вимога щодо надання учасниками торгів сертифіката системи управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001) та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» - це гарантія спроможності стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність робіт протягом усього часу їх надання, дотримання вимог охорони здоров’я та безпеки праці, екологічної дієвості, а також це забезпечення упевненості в тому, що роботи, які надаються підприємством, відповідають обов'язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт, знаходяться під контролем.
Як свідчить чисельна практика, колегія АМКУ відмовляє в задоволенні скарг з цього питання.
Також звертаємо Вашу увагу, що згідно з чинним законодавством, спрощені закупівлі оскаржити в АМКУ не можна.
Зміни до вимог закупівлі вноситься не будуть.
Вимога щодо надання учасниками торгів сертифіката системи управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001) та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» - це гарантія спроможності стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність робіт протягом усього часу їх надання, дотримання вимог охорони здоров’я та безпеки праці, екологічної дієвості, а також це забезпечення упевненості в тому, що роботи, які надаються підприємством, відповідають обов'язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт, знаходяться під контролем.
Як свідчить чисельна практика, колегія АМКУ відмовляє в задоволенні скарг з цього питання.
Також звертаємо Вашу увагу, що згідно з чинним законодавством, спрощені закупівлі оскаржити в АМКУ не можна.
Зміни до вимог закупівлі вноситься не будуть.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-26-003832-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42655189
Дата подання: 27 жовтня 2020 19:29
ВИМОГА щодо усунення порушень законодавства в оголошенні.
Щодо вимоги Замовника в Оголошенні про надання сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління.», повідомляємо:
Відповідно пункту 0.2. "Завдання системи екологічного управління" розділу "ВСТУП" ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління.» ЦЕЙ СТАНДАРТ, ЯК І ІНШІ СТАНДАРТИ, НЕ ПРИЗНАЧЕНО ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ ЧИ ЗМІНЕННЯ ПРАВОВИХ ВИМОГ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ.
В ціломи вищевказаний національний стандарт є добровільним.
Розділом 1. "Сфера застосування" ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління.» встановлено, зокрема, що цей стандарт допоможе організації досягти запланованих результатів своєї екологічної системи управління, а саме підвищення екологічної дієвості, виконання обов’язкових для дотримування відповідності вимог, досягнення екологічних цілей. Відповідно до пункту 3.2.8., примітка 2 пункту 3.2.9. обовязкові для дотримання відповідності вимоги може бути сформульовано на основі обовязкових вимог таких як застосовні ЗАКОНИ та регуляторні акти чи добровільні зобовязання, зокрема стандарти організації та галузеві стандарти, договірні взаємовідносини, кодекси усталеної практики та угоди з громадськими групами чи неурядовими органіазціями. Пункт 3.2.4. розділу 2 "Терміни та визначення понять" ДСТУ ISO 14001:2015 визначае, що вплив на довкілля, вплив на навколишнє середовище - це зміна в довкіллі несприятлива чи сприятлива, яку цілком або частково спричинено екологічними аспектами організації.
Повідомляємо, що роботи визначенні даним предметом закупівлі, а також діяльність нашої компанії в цілому не здійснює будь-який вплив на довкілля, спричинений екологічними аспектами організації, не спричиняє шкоди навколишньому середовищу та екології, ми не брали на себе добровільних зобовязань щодо дотримання ДСТУ ISO 14001:2015 не укладали будь-яких угод щодо такого дотримання.
Відповідно до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" від 23 травня 2017 року № 2059-VIII (із змінами) визначені перша та друга категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля. В зазначеному переліку відсутня господарська діяльність нашої компанії, зокрема КВЕД 80.20 Обслуговування систем безпеки (основний), а також визначена постановою КМУ від 23.11.2016 р. № 852, як «господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», а також зазначенні вимоги закону не стосуються ніяким чином справжьго предмету закупівлі по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання. Наявність сертифікату ISO 14001:2015 не має ніякого значення як для замовника, так і для учасника закупівлі, так як виконання робот за оголошеною тендерною пропозицією не пов’язане із впливом на довколишнє середовище. З таким же успіхом Замовник міг вимагади надання сертифікату щодо відповідної якості харчових продуктів, що будуть споживати монтажники або "зірку з неба".
Повідомляємо, що наша організація здійснює господарську діяльність на підставі ліцензії ДСНС, одержаної відповідно до постанови КМУ від 23.11.2016 р. № 852, що підтверджується відповідним наказом, та витягом з електронного реєстру ДСНС.
Нагадуємо Вам, що оголошена закупівля є спрощеною процедурою, а під час проведення спрощених закупівель створення тендерної документації, застосування кваліфікаційних та інших вимог до постачальників є необов'язковим.
Отже, виходячи із зазначеного, вимагаємо внести зміни до Оголошення та скасувати вимогу про надання учасником сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015.
Такі незаконні в Оголошенні вимоги будуть відповідно кваліфіковані компетентними органами, аж до суду та буде надано широке розголошенення для оцінки діям посадових осіб громадкісттю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно пункту 0.2. "Завдання системи екологічного управління" розділу "ВСТУП" ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління.» ЦЕЙ СТАНДАРТ, ЯК І ІНШІ СТАНДАРТИ, НЕ ПРИЗНАЧЕНО ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ ЧИ ЗМІНЕННЯ ПРАВОВИХ ВИМОГ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ.
В ціломи вищевказаний національний стандарт є добровільним.
Розділом 1. "Сфера застосування" ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління.» встановлено, зокрема, що цей стандарт допоможе організації досягти запланованих результатів своєї екологічної системи управління, а саме підвищення екологічної дієвості, виконання обов’язкових для дотримування відповідності вимог, досягнення екологічних цілей. Відповідно до пункту 3.2.8., примітка 2 пункту 3.2.9. обовязкові для дотримання відповідності вимоги може бути сформульовано на основі обовязкових вимог таких як застосовні ЗАКОНИ та регуляторні акти чи добровільні зобовязання, зокрема стандарти організації та галузеві стандарти, договірні взаємовідносини, кодекси усталеної практики та угоди з громадськими групами чи неурядовими органіазціями. Пункт 3.2.4. розділу 2 "Терміни та визначення понять" ДСТУ ISO 14001:2015 визначае, що вплив на довкілля, вплив на навколишнє середовище - це зміна в довкіллі несприятлива чи сприятлива, яку цілком або частково спричинено екологічними аспектами організації.
Повідомляємо, що роботи визначенні даним предметом закупівлі, а також діяльність нашої компанії в цілому не здійснює будь-який вплив на довкілля, спричинений екологічними аспектами організації, не спричиняє шкоди навколишньому середовищу та екології, ми не брали на себе добровільних зобовязань щодо дотримання ДСТУ ISO 14001:2015 не укладали будь-яких угод щодо такого дотримання.
Відповідно до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" від 23 травня 2017 року № 2059-VIII (із змінами) визначені перша та друга категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля. В зазначеному переліку відсутня господарська діяльність нашої компанії, зокрема КВЕД 80.20 Обслуговування систем безпеки (основний), а також визначена постановою КМУ від 23.11.2016 р. № 852, як «господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», а також зазначенні вимоги закону не стосуються ніяким чином справжьго предмету закупівлі по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання. Наявність сертифікату ISO 14001:2015 не має ніякого значення як для замовника, так і для учасника закупівлі, так як виконання робот за оголошеною тендерною пропозицією не пов’язане із впливом на довколишнє середовище. З таким же успіхом Замовник міг вимагади надання сертифікату щодо відповідної якості харчових продуктів, що будуть споживати монтажники або "зірку з неба".
Повідомляємо, що наша організація здійснює господарську діяльність на підставі ліцензії ДСНС, одержаної відповідно до постанови КМУ від 23.11.2016 р. № 852, що підтверджується відповідним наказом, та витягом з електронного реєстру ДСНС.
Нагадуємо Вам, що оголошена закупівля є спрощеною процедурою, а під час проведення спрощених закупівель створення тендерної документації, застосування кваліфікаційних та інших вимог до постачальників є необов'язковим.
Отже, виходячи із зазначеного, вимагаємо внести зміни до Оголошення та скасувати вимогу про надання учасником сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015.
Такі незаконні в Оголошенні вимоги будуть відповідно кваліфіковані компетентними органами, аж до суду та буде надано широке розголошенення для оцінки діям посадових осіб громадкісттю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2020 15:40
Вимога щодо надання учасниками торгів сертифіката системи управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001) та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» - це гарантія спроможності стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність робіт протягом усього часу їх надання, дотримання вимог охорони здоров’я та безпеки праці, екологічної дієвості, а також це забезпечення упевненості в тому, що роботи, які надаються підприємством, відповідають обов'язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт, знаходяться під контролем.
Повторно повідомляємо, що згідно з чисельною практикою, колегія АМКУ, як орган оскарження у сфері публічних закупівель, відмовляє в задоволенні скарг з цього питання, що свідчить про законність та обґрунтованість вищевказаних вимог Замовника.
Враховуючи викладене, зміни до вимог закупівлі вноситься не будуть.
Повторно повідомляємо, що згідно з чисельною практикою, колегія АМКУ, як орган оскарження у сфері публічних закупівель, відмовляє в задоволенні скарг з цього питання, що свідчить про законність та обґрунтованість вищевказаних вимог Замовника.
Враховуючи викладене, зміни до вимог закупівлі вноситься не будуть.
Номер вимоги: UA-2020-10-26-003832-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42655189
Дата подання: 27 жовтня 2020 19:37
Вимога про внесення змін в Оголошення та виправлення порушень ЗУ № 922-VIII
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ № 922-VIII замовник зобов'язаний надавати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію: плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі.
П. 33 ч.1 ст.1 ЗУ № 922-VIII зазначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об'єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування, відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Так, в ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 встановлені основні правила з визначення вартості капітального ремонту та технічного переоснащення будинків.
В дефектному акті, наданому замовником до предмета закупівлі, відсутня інформація про найменування, технічні характеристики, тип, марка обладнання та матеріалів, що унеможливлює коректний підрахунок вартості обладнання та матеріалів.
З огляду на наведене, керуючись приписами ЗУ № 922 вимагаємо внести зміни до технічної специфікації, а саме вказати найменування, технічні характеристики, тип, марка обладнання та матеріалів.
Розгорнути
Згорнути
П. 33 ч.1 ст.1 ЗУ № 922-VIII зазначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об'єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування, відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Так, в ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 встановлені основні правила з визначення вартості капітального ремонту та технічного переоснащення будинків.
В дефектному акті, наданому замовником до предмета закупівлі, відсутня інформація про найменування, технічні характеристики, тип, марка обладнання та матеріалів, що унеможливлює коректний підрахунок вартості обладнання та матеріалів.
З огляду на наведене, керуючись приписами ЗУ № 922 вимагаємо внести зміни до технічної специфікації, а саме вказати найменування, технічні характеристики, тип, марка обладнання та матеріалів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2020 15:38
Дефектний акт, який наданий у вимогах до предмету закупівлі є частиною проектно-кошторисної документації , яка затверджена експертизою. Таким чином, внесення змін до
дефектного акту Замовником неможливо.
дефектного акту Замовником неможливо.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «Централізоване протипожежне охоронне спостере #35882249 |
Переможець |
183 308,70
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 11:30
|
договір 272-20 (ДНЗ 276).pdf | укладений |
17 листопада 2020 11:00
|