Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV): 71220000-6 Послуги з архітектурного проектування (Розробка кошторисної документації «Поточний ремонт адміністративних приміщень Служби автомобільних доріг у Сумській області, м. Суми, вул. Роменська, 79/2).
Очікувана вартість
3 873,68 UAH
UA-2020-10-26-003320-c 03ae594dfce746a794514a0faab2bbf5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніколаєнко Ольга Василівна

(0542) 700-292 NIKOLAYENKO.OV@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
Контактна особа: Ніколаєнко Ольга Василівна
(0542) 700-292
NIKOLAYENKO.OV@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71220000-6: Послуги з архітектурного проектування


Інформація про технічні та якісні характеристики послуг вказана в Договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДК 021:2015 (CPV): 71220000-6 Послуги з архітектурного проектування (Розробка кошторисної документації «Поточний ремонт адміністративних приміщень Служби автомобільних доріг у Сумській області, м. Суми, вул. Роменська, 79/2).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40002, Україна, Сумська область, Суми, Роменська,79/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2020  —  27 листопада 2020
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія розрахунки проводяться на підставі акту про надані послуги, оформлених підписами уповноважених представників і скріплених печатками Сторін. Замовник протягом 10 днів від дати підписання акту про надані послуги зобов’язаний розрахуватись із Виконавцем за отриману кошторисну продукцію, за умови наявності коштів на оплату відповідних послуг після передачі кошторисної документації Замовникові відповідно Акту приймання-передачі кошторисної продукції. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

26 жовтня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Дмитриченко Максим Володимирович
#3258416518
Переможець 3 873,68
UAH
26 жовтня 2020 14:53

Документи

26 жовтня 2020 14:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 14:55