Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

розробка проектно-кошторисної документації зовнішніх інженерних мереж по об’єкту: «Реконструкція з прибудовою будівлі школи І-ІІІ ступенів № 9 Оболонського району м. Києва на просп. Маршала Рокоссовського, 5» (за кодом ДК 021-2015 (СPV) 71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги») (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи)
Очікувана вартість
1 120 000,00 UAH
UA-2020-10-26-002971-c b807a2441eb44dd584e21c9b165d4db4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головко Олександр Олексійович

ubaz-orda@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445400
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Маршала Тимошенка, будинок 16
Контактна особа: Головко Олександр Олексійович
ubaz-orda@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
розробка проектно-кошторисної документації зовнішніх інженерних мереж по об’єкту: «Реконструкція з прибудовою будівлі школи І-ІІІ ступенів № 9 Оболонського району м. Києва на просп. Маршала Рокоссовського, 5» (за кодом ДК 021-2015 (СPV) 71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги») (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 14:15
ДОГОВІР (4).doc
26 жовтня 2020 14:14
Оголош9мережи.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по документації
Дата подання: 28 жовтня 2020 16:10
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 14:03
Відповідно до Розділу № 3 до Додатку 3 до Оголошення, Замовник вимагає для підтвердження зазначеної в довідці інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від учасника надати: «Скановану(і) з оригіналу копію(ї) аналогічних договорів (не менше двох), які повністю виконаний(і), інформацію щодо якого(их) вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – проєктування зовнішніх інженерних мереж (по об’єктах містобудування з класом (наслідків) відповідальності СС3, реконструкція об’єктів з класом (наслідків) відповідальності не нижче СС2, з підтвердженням висновками експертизи за 2018-2020 рр). Вартість аналогічного договору має становити не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.». Ми погоджуємося з тим, що дана вимога Замовника є кваліфікаційним критерієм, який встановлений пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону, однак він не повинен обмежувати добросовісну конкуренцію серед Учасників та створювати дискримінаційні умови для них. Адже Учасник може мати аналогічні договори за предметом закупівлі,що підтверджують наявність у нього досвіду виконання даних робіт у кількості одного. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону; «Замовники НЕ МАЮТЬ ПРАВА встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників». Дана вимога Замовника є дискримінаційною,яка порушує принципи здійснення публічних закупівель зазначені в частині 1 статті 5 Закону, а саме: принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип недискримінація учасників та рівне ставлення до них; принцип запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому враховуючи вищезазначене, ми вимагаємо від Замовника ВИДАЛИТИ дану вимогу або внести зміни до оголошення наступного змісту: «Скановану(і) з оригіналу копію(ї) аналогічних договорів (не менше одного), які повністю виконаний(і), інформацію щодо якого(их) вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – проєктування зовнішніх інженерних мереж (по об’єктах містобудування з класом (наслідків) відповідальності СС3, реконструкція об’єктів з класом (наслідків) відповідальності не нижче СС2, з підтвердженням висновками експертизи за 2018-2020 рр). Вартість аналогічного договору має становити не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вимагає інформацію від учасників про виконання аналогічних договорів (не менше двох) згідно Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 року, стаття 16, пункт 2, п. п. 3 (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів))
Уточнення по документації
Дата подання: 28 жовтня 2020 16:15
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 15:15
Умовами Оголошення передбачено, що всі документи, які завантажуються повинні бути завірені підписом Учасника на кожній сторінці. Чинним законодавством України не заборонено накладати ЕЦП/КЕП на документи. При накладенні ЕЦП/КЕП завіряється документ. Чи буде підставою для дискваліфікації завірені таким чином документи? Відповідно до ч.3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до ч.1 та ч.2 ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відповідно до ч.1 ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги». Електронна копія електронного документа засвідчується у порядку, встановленому законом (ч.5 ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»). Відповідно до ч.1 та ч.2 ст.8 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму. Допустимість електронного документа як доказу не може заперечуватися виключно на підставі того, що він має електронну форму.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи учасника можуть бути завірені ЕЦП/КЕП, це не буде підставою для дискваліфікації учасника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКО-МОНТАЖ 1 106 796,35
UAH з ПДВ
1 106 796,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 16:21
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:18
Комерційна пропозиція.PDF
03 листопада 2020 16:18
Реєстр документів.PDF
03 листопада 2020 16:18
Аналогічні договори.zip
03 листопада 2020 16:18
Баланс.zip
03 листопада 2020 16:18
Банківська гарантія.zip
03 листопада 2020 16:18
Договір.zip
03 листопада 2020 16:18
Кошторис.zip
03 листопада 2020 16:18
Листи та довідки.zip
03 листопада 2020 16:18
Уставні скан.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКО-МОНТАЖ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕКО-МОНТАЖ
#35982324
Переможець 1 106 796,35
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 15:38

Документи

04 листопада 2020 15:37
повідомлення Договір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКО-МОНТАЖ
#35982324
1 106 796,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2020 15:37
повідомлення Договір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 14:28
ЗвітЕкоМонтаж.pdf укладений
19 січня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:38
Додат1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 16:24
ДоговірЕкоМонтаж.pdf укладений
18 листопада 2020 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни преамбули Договору
Номер договору про закупівлю: 1/20-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 106 796,35
UAH (в тому числі ПДВ 184 466,06 UAH)