Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лот № 3 - Послуги з підвищення кваліфікації посадових осіб виконавчих органів Херсонської міської ради за темою «Бухгалтерський облік та фінансова звітність у бюджетних установах»
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2020-10-26-002778-b 3a9d5ad3100a40d09fed34e3e40f54db
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Борисівна Сурма

0552491242
+380552223404
+380552491242
v_tender3@city.kherson.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04059958
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова,37
Контактна особа: Наталя Борисівна Сурма
0552491242, +380552223404, +380552491242
v_tender3@city.kherson.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII. Тендерним комітетом виконавчого комітету Херсонської міської ради у 2020 році було двічі проведено відкриті торги на закупівлю послуг з підвищення кваліфікації посадових осіб виконавчих органів Херсонської міської ради (номери оголошень у електронної системі PROZORRO UA-2020-08-13-005004-a та UA-2020-09-01-000580-a). За результатами проведених процедур закупівель відкриті торги було відмінено, у зв’язку з тим, шо на участь у торгах подано менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 06 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80570000-0: Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації


кількість - 5 послуг

кількість 5 послуг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
лот № 3 - Послуги з підвищення кваліфікації посадових осіб виконавчих органів Херсонської міської ради за темою «Бухгалтерський облік та фінансова звітність у бюджетних установах»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08205, Україна, Київська область, м.Ірпінь, за місцем розташування виконавця або дистанційно
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 80570000-0 — Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться по факту надання послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання акту здавання-приймання наданих послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

26 жовтня 2020 16:55
Електронний підпис
26 жовтня 2020 16:55
повідомлення про намір.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Університет державної фіскальної служби України
#40233365
Переможець 9 000,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 17:01

Документи

26 жовтня 2020 17:01
Електронний підпис
26 жовтня 2020 17:01
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 17:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Університет державної фіскальної служби України
#40233365
9 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2020 17:01
Електронний підпис
26 жовтня 2020 17:01
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 15:28
договір № 168.pdf укладений
16 листопада 2020 15:02
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 14:54
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 17:20
додаткова угода та повідомлення про намір.PDF зміни до договору
19 листопада 2020 17:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до договору. 1. Пункт 2.1 Договору № 168 від 16.11.2020 року викласти в наступній редакції: Загальна вартість послуг, доручених Виконавцю, 9000,00 грн., ПДВ не передбачено. 2. Додаток №1 до Договору № 168 від 16.11.2020 року (специфікацію) викласти в наступній редакції: № п/п Перелік послуг Вид, форма навчання Од. виміру Кіль-кість Ціна за од. без ПДВ, грн Сума, грн ДК 021: 2015: 80570000-0 – Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації (Лот № 3 – Послуги з підвищення кваліфікації посадових осіб виконавчих органів Херсонської міської ради за темою «Бухгалтерський облік та фінансова звітність у бюджетних установах») Спеціаль-на коротко-строкова програма, дистан-ційна форма послуги 5 1800 9000 Загальна вартість по лоту № 3 – Послуги з підвищення кваліфікації посадових осіб виконавчих органів Херсонської міської ради за темою «Бухгалтерський облік та фінансова звітність у бюджетних установах»: 9000 3. Загальна сума послуг складає 9000 грн 00 коп. (дев’ять тисяч грн. 00 коп.), ПДВ не передбачено. 13 Номер додаткової угоди: № 1 14 Сума договору після внесення змін: 9 000,00 грн, без урахування ПДВ. 15 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 5 послуг.
Номер договору про закупівлю: № 168
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 500,00 UAH)