Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проєктної документації по об’єкту: Поліпшення технічного стану та благоустрою ставка в с. Шпанів Рівненського району Рівненської області (капітальний ремонт)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-10-26-002597-c 3cb38871b446402e804b83f27ffc246e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Столярчук Микола Анатолійович

+380362277688 Shpanivsrada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шпанівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04387317
Місцезнаходження: 35301, Україна , Рівненська обл., Шпанівська сільська рада, с.Шпанів вул.Шкільна, 1
Контактна особа: Столярчук Микола Анатолійович
+380362277688
Shpanivsrada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 13:45
Початок аукціону: 12 листопада 2020 14:54
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Категорія: орган місцевого самоврядування Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення проєктної документації по об’єкту: Поліпшення технічного стану та благоустрою ставка в с. Шпанів Рівненського району Рівненської області (капітальний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35301, Україна, Рівненська область, Рівненський район, с. Шпанів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету (природоохоронний фонд) Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 13:41
Ставок_ТД.doc
26 жовтня 2020 13:41
Ставок_Додаток_2.doc
26 жовтня 2020 13:41
Ставок_Додаток_1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-24-000013 ● 323d507173b240dc93e72025e2a62583
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2020 16:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

24.11.2020 № 78

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 24.11.2020 № 78.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-10-26-002597-c 26.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-25 13:45:06

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Виготовлення проєктної документації по об’єкту: Поліпшення технічного стану та благоустрою ставка в с. Шпанів Рівненського району Рівненської області (капітальний ремонт)», ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-10-26-002597-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до п.6 розділу ІІІ тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за вищевказаним предметом закупівлі передбачено надання учасниками процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі згідно з Додатком 1 до тендерної документації у вигляді гарантійного листа, із долученням кошторису на виготовлення проєктної документації.
У складі тендерної пропозиції учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія «Центр ЛТД» (далі - ТОВ «Компанія «Центр ЛТД») надано гарантійний лист від 10.11.2020 № 1380 про відповідність своєї пропозиції технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, викладеним замовником в тендерній документації та кошторис на виготовлення проєктної документації по об’єкту: Поліпшення технічного стану та благоустрою ставка в с. Шпанів Рівненського району Рівненської області (капітальний ремонт), форма 2П.
У відповідності до вимог Замовника, визначених у Додатку 2 до тендерної документації, учасником ТОВ «Компанія «Центр ЛТД» передбачено в проєкті договору про закупівлю: «Згідно з п. 12 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертиз, затверджених постановою Кабінету Міністрів України 11.05.2011 № 560 (зі змінами) (далі – Порядок № 560) Замовник делегує повноваження щодо проведення експертизи кошторисної частини проєктної документації Виконавцю, вартість отримання позитивного експертного звіту входить в ціну Договору».
З огляду на викладене вище, поясніть причини невідповідності пропозиції учасника ФОП ТОВ «Компанія «Центр ЛТД» та обґрунтуйте підстави для відхилення його пропозиції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-30 15:30:05

ПОЯСНЕННЯ на запит 2020-11-25 у процедурі UA-2020-10-26-002597-c

Тендерним комітетом Шпанівської сільської ради 16.11.2020 розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «Компанія «Центр ЛТД» у процедурі закупівлі: ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення проєктної документації по об’єкту: Поліпшення технічного стану та благоустрою ставка в с. Шпанів Рівненського району Рівненської області (капітальний ремонт)) та відхилено її із наступних причин.
Пунктом 6 Розділу III. Тендерної документації визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції, зокрема, кошторис на виготовлення проєктної документації.
Додатком 1 до Тендерної документації визначено, що Учасник має здійснити супровід розробленого проєкту при проходженні експертизи відповідно до чинного законодавства України та отримати позитивний експертний звіт.
Додатком 2 до Тендерної документації передбачено, що “згідно з п. 12 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертиз, затверджених постановою Кабінету Міністрів України 11.05.2011 № 560 (зі змінами) (далі – Порядок № 560) Замовник делегує повноваження щодо проведення експертизи кошторисної частини проєктної документації Виконавцю, вартість отримання позитивного експертного звіту входить в ціну Договору”.
Кошторис, що вимагався п. 6 Розділу III. Тендерної документації, водночас є Додатком № 2 до Договору на виготовлення проєктної документації (Проєкт договору про закупівлю).
Згідно п. 5.1 Проекту договору про закупівлю «загальна вартість Послуг, які зобов’язується надати Виконавець за цим Договором та згідно з протоколом погодження договірної ціни (Додаток № 1) становить __________________ грн. (______________), та визначається кошторисом на виготовлення проєктної документації, який є додатком до цього Договору (Додаток № 2)».
Згідно ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.1. Проєкту договору про закупівлю умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції.
Тобто ціна договору має відповідати кошторису.
Враховуючи чинне законодавство, зокрема, постанову Кабінету Міністрів України від 05.04.2006 № 427, якою затверджено Порядок визначення вартості комплексної державної експертизи проектів будівництва, експертиза проектів не є безкоштовною.
За умовами тендерної документації, вартість експертизи включається в ціну пропозиції/договору.
До того ж, учасник погодився із зазначеними умовами закупівлі щодо оплати експертизи проекту, про що наявний у складі його пропозиції лист-згода з проектом договору про закупівлю від 09.11.2020 № 1379 та інформація про згоду з умовами, визначеними Додатком 1 до Тендерної документації від 10.11.2020 № 1366.
Але учасником не було включено вартість такої експертизи до наданого кошторису.
Тобто, Тендерною документацією вцілому (Додатком 1, Додатком 2) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.2006 № 427, передбачалось, що цінова пропозиція учасників має передбачати вартість отримання позитивного експертного звіту.
Отже, в кошторисі, наданому Учасником у складі тендерної пропозиції, не передбачено витрати на експертизу, чим не дотримано вимог Тендерної документації та занижено ціну тендерної пропозиції.
Невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія «Центр ЛТД» призвело б до неможливості укладення договору/його виконання в цілому, оскільки тендерна пропозиція (без вартості експертизи) не відповідала умовам договору


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" 160 000,00
UAH з ПДВ
134 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ 199 500,00
UAH з ПДВ
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Орбіта Будпроект 198 000,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 09:28
Електронний підпис
11 листопада 2020 09:27
Ф.1.Фінансовий звіт.pdf
11 листопада 2020 09:27
СТАТУТ 16.01.20.pdf
11 листопада 2020 09:27
Стаття 17 (20).pdf
11 листопада 2020 09:27
Свідоцтво Гураля.tif
11 листопада 2020 09:27
програма Гідросфера (1).pdf
11 листопада 2020 09:27
ОПИС Держ. реє. змін.pdf
11 листопада 2020 09:27
матеріально тех. база (12).pdf
11 листопада 2020 09:27
Лист держпраці.pdf
11 листопада 2020 09:27
Дозвіл Центр ЛТД (1).pdf
11 листопада 2020 09:27
Гарантійний лист (3).pdf
11 листопада 2020 09:27
Відомості про учасника (12).pdf
11 листопада 2020 09:27
ВИТЯГ ЄДРЮ.PDF
11 листопада 2020 09:27
Бота БЖД 2.pdf
11 листопада 2020 09:27
Бота БЖД (1).pdf
11 листопада 2020 09:27
АТЕСТАТ про АКРЕДИТАЦІЮ.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 10:31
Виписка з реєстру.pdf
10 листопада 2020 10:31
Відомості про учасника.PDF

Публічні документи

26 листопада 2020 16:50
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:34
Довідка ст.17
26 листопада 2020 16:34
Довідка ДПС
26 листопада 2020 16:34
Довідка МВС
10 листопада 2020 12:03
Електронний підпис
10 листопада 2020 11:59
Dovidka_podatkova.pdf
09 листопада 2020 16:34
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:33
Протокол.pdf
09 листопада 2020 16:33
Накази_Сертифікати.pdf
09 листопада 2020 16:33
Модельний статут.pdf
09 листопада 2020 16:33
Кошторис.pdf
09 листопада 2020 16:33
Договір оренди прим.pdf
09 листопада 2020 16:33
Довідки по вимогам.pdf
09 листопада 2020 16:33
Витяг ОРБІТА.pdf
09 листопада 2020 16:33
Виписка_1.pdf
09 листопада 2020 16:33
Dovidka_МВС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"

ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ

ТОВ Орбіта Будпроект

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"
#37656348
Відхилено 134 999,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 13:04
ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ
#3087116577
Відхилено
135 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 12:29
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 листопада 2020 00:00
ТОВ Орбіта Будпроект
#36121191
Переможець 198 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 12:49

Документи

16 листопада 2020 13:04
Електронний підпис
16 листопада 2020 12:47
протокол
12 листопада 2020 15:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Орбіта Будпроект
#36121191
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 10:32
Додаткова угода 2 зміни до договору
10 грудня 2021 10:19
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 15:33
Додаток до додаткової угоди зміни до договору
14 квітня 2021 15:30
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:50
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:47
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 16:23
договір укладений
03 грудня 2020 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі звернення Виконавця ТОВ "ОРБІТА БУДПРОЕКТ" та у звязку з тим що предметом договору є виготовлення проєктної документації з позитивним експертним звітом експертизи проєктної документації термін якого не залежить від Виконавця
Номер договору про закупівлю: 02/12/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки в додатку до додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 02/12/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни по договорі
Номер договору про закупівлю: 02/12/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Виготовлення проєктної документації по об’єкту: Поліпшення технічного стану та благоустрою ставка в с. Шпанів Рівненського району Рівненської області (капітальний ремонт) 1 послуга 189 506,70
UAH з ПДВ