Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шпанівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04387317 |
Місцезнаходження: | 35301, Україна , Рівненська обл., Шпанівська сільська рада, с.Шпанів вул.Шкільна, 1 |
Контактна особа: |
Столярчук Микола Анатолійович +380362277688 Shpanivsrada@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2020 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2020 13:45 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2020 14:54 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету (природоохоронний фонд) | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2020 14:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2020 13:41 |
Ставок_ТД.doc | |
26 жовтня 2020 13:41 |
Ставок_Додаток_2.doc | |
26 жовтня 2020 13:41 |
Ставок_Додаток_1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-24-000013 ● 323d507173b240dc93e72025e2a62583
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2020 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.11.2020 № 78
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 24.11.2020 № 78.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-10-26-002597-c 26.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-25 13:45:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Виготовлення проєктної документації по об’єкту: Поліпшення технічного стану та благоустрою ставка в с. Шпанів Рівненського району Рівненської області (капітальний ремонт)», ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-10-26-002597-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до п.6 розділу ІІІ тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за вищевказаним предметом закупівлі передбачено надання учасниками процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі згідно з Додатком 1 до тендерної документації у вигляді гарантійного листа, із долученням кошторису на виготовлення проєктної документації.
У складі тендерної пропозиції учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія «Центр ЛТД» (далі - ТОВ «Компанія «Центр ЛТД») надано гарантійний лист від 10.11.2020 № 1380 про відповідність своєї пропозиції технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, викладеним замовником в тендерній документації та кошторис на виготовлення проєктної документації по об’єкту: Поліпшення технічного стану та благоустрою ставка в с. Шпанів Рівненського району Рівненської області (капітальний ремонт), форма 2П.
У відповідності до вимог Замовника, визначених у Додатку 2 до тендерної документації, учасником ТОВ «Компанія «Центр ЛТД» передбачено в проєкті договору про закупівлю: «Згідно з п. 12 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертиз, затверджених постановою Кабінету Міністрів України 11.05.2011 № 560 (зі змінами) (далі – Порядок № 560) Замовник делегує повноваження щодо проведення експертизи кошторисної частини проєктної документації Виконавцю, вартість отримання позитивного експертного звіту входить в ціну Договору».
З огляду на викладене вище, поясніть причини невідповідності пропозиції учасника ФОП ТОВ «Компанія «Центр ЛТД» та обґрунтуйте підстави для відхилення його пропозиції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-30 15:30:05
ПОЯСНЕННЯ на запит 2020-11-25 у процедурі UA-2020-10-26-002597-c
Тендерним комітетом Шпанівської сільської ради 16.11.2020 розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «Компанія «Центр ЛТД» у процедурі закупівлі: ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення проєктної документації по об’єкту: Поліпшення технічного стану та благоустрою ставка в с. Шпанів Рівненського району Рівненської області (капітальний ремонт)) та відхилено її із наступних причин.
Пунктом 6 Розділу III. Тендерної документації визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції, зокрема, кошторис на виготовлення проєктної документації.
Додатком 1 до Тендерної документації визначено, що Учасник має здійснити супровід розробленого проєкту при проходженні експертизи відповідно до чинного законодавства України та отримати позитивний експертний звіт.
Додатком 2 до Тендерної документації передбачено, що “згідно з п. 12 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертиз, затверджених постановою Кабінету Міністрів України 11.05.2011 № 560 (зі змінами) (далі – Порядок № 560) Замовник делегує повноваження щодо проведення експертизи кошторисної частини проєктної документації Виконавцю, вартість отримання позитивного експертного звіту входить в ціну Договору”.
Кошторис, що вимагався п. 6 Розділу III. Тендерної документації, водночас є Додатком № 2 до Договору на виготовлення проєктної документації (Проєкт договору про закупівлю).
Згідно п. 5.1 Проекту договору про закупівлю «загальна вартість Послуг, які зобов’язується надати Виконавець за цим Договором та згідно з протоколом погодження договірної ціни (Додаток № 1) становить __________________ грн. (______________), та визначається кошторисом на виготовлення проєктної документації, який є додатком до цього Договору (Додаток № 2)».
Згідно ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.1. Проєкту договору про закупівлю умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції.
Тобто ціна договору має відповідати кошторису.
Враховуючи чинне законодавство, зокрема, постанову Кабінету Міністрів України від 05.04.2006 № 427, якою затверджено Порядок визначення вартості комплексної державної експертизи проектів будівництва, експертиза проектів не є безкоштовною.
За умовами тендерної документації, вартість експертизи включається в ціну пропозиції/договору.
До того ж, учасник погодився із зазначеними умовами закупівлі щодо оплати експертизи проекту, про що наявний у складі його пропозиції лист-згода з проектом договору про закупівлю від 09.11.2020 № 1379 та інформація про згоду з умовами, визначеними Додатком 1 до Тендерної документації від 10.11.2020 № 1366.
Але учасником не було включено вартість такої експертизи до наданого кошторису.
Тобто, Тендерною документацією вцілому (Додатком 1, Додатком 2) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.2006 № 427, передбачалось, що цінова пропозиція учасників має передбачати вартість отримання позитивного експертного звіту.
Отже, в кошторисі, наданому Учасником у складі тендерної пропозиції, не передбачено витрати на експертизу, чим не дотримано вимог Тендерної документації та занижено ціну тендерної пропозиції.
Невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія «Центр ЛТД» призвело б до неможливості укладення договору/його виконання в цілому, оскільки тендерна пропозиція (без вартості експертизи) не відповідала умовам договору
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" |
160 000,00
UAH з ПДВ
|
134 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ |
199 500,00
UAH з ПДВ
|
135 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Орбіта Будпроект |
198 000,00
UAH з ПДВ
|
198 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" #37656348 |
Відхилено |
134 999,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2020 13:04
|
|
ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ #3087116577 |
Відхилено |
135 000,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2020 12:29
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 листопада 2020 00:00
|
ТОВ Орбіта Будпроект #36121191 |
Переможець |
198 000,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2020 12:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 10:32
|
Додаткова угода 2 | зміни до договору |
10 грудня 2021 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2021 15:33
|
Додаток до додаткової угоди | зміни до договору |
14 квітня 2021 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 13:50
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2020 16:23
|
договір | укладений |
03 грудня 2020 14:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі звернення Виконавця ТОВ "ОРБІТА БУДПРОЕКТ" та у звязку з тим що предметом договору є виготовлення проєктної документації з позитивним експертним звітом експертизи проєктної документації термін якого не залежить від Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 02/12/20-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки в додатку до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 02/12/20-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни по договорі |
Номер договору про закупівлю: | 02/12/20-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Виготовлення проєктної документації по об’єкту: Поліпшення технічного стану та благоустрою ставка в с. Шпанів Рівненського району Рівненської області (капітальний ремонт) | 1 | послуга |
189 506,70
UAH з ПДВ
|