Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Граблі - код за ДК 021:2015 – 44511340-0.
Очікувана вартість
85,00 UAH
UA-2020-10-26-002303-c 4c33371b25ca4027b359e75fce16bb19
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джаним Микола Степанович

+380619444339 elektronizakupivli@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136092
Місцезнаходження: 72313, Україна , Запорізька обл., Місто Мелітополь, Вулиця Осипенко, 96
Контактна особа: Джаним Микола Степанович
+380619444339
elektronizakupivli@mail.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Місцезнаходження: 72313, Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Осипенко,96. Тип процедури: звіт про укладений договір
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Граблі - код за ДК 021:2015 – 44511340-0. (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетов)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72313, Україна, Запорізька область, Мелітополь, вул. Осипенко, 96 (заклади освіти м. Мелітополь)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар протягом 30 календарних днів після його фактичного отримання на підставі рахунку та видаткової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

26 жовтня 2020 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Ганжа Костянтин Вікторович
#2617903893
Переможець 85,00
UAH
26 жовтня 2020 13:17

Документи

26 жовтня 2020 13:17
Електронний підпис
26 жовтня 2020 13:16
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 13:19