Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК021:2015:15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (консервовані помідори, кабачки мариновані, огірки мариновані, буряк гарнірний, морква гарнірна, капуста маринована, консервований горох, кабачкова ікра, томатна паста)
Очікувана вартість
178 000,00 UAH
UA-2020-10-26-002034-a 99c1a585dddd4e90b939c8e1d45f345e
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Володимирович Шевченко

+380532590425 gorbanivka1991@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці"
Код ЄДРПОУ: 13962350
Місцезнаходження: 38751, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Контактна особа: Сергій Володимирович Шевченко
+380532590425
gorbanivka1991@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 12 листопада 2020 11:32
Очікувана вартість: 178 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Консервовані помідори - 900 кг (300 скляних банок ємкістю 3 л кожна); Кабачки мариновані - 999 кг (333 скляні банки ємкістю 3 л кожна); Огірки мариновані – 1500 кг (500 скляних банок ємкістю 3 л кожна); Капуста маринована – 999 кг (333 скляні банки ємкістю 3 л кожна); Буряк гарнірний – 498 кг (166 скляних банок ємкістю 3 л кожна); Морква гарнірна – 1200 кг (400 скляних банок ємкістю 3 л кожна). Консервований горох – 560 кг (скляні банки ємкістю до 510г. ); Кабачкова ікра - 250 кг (скляні банки ємкістю до 520г.); Томатна паста – 600 кг (скляні банки ємкістю до 520г.). Тара поставленого товару - у скляних банках являється зворотною та підлягає поверненню Постачальнику. Вартість зворотної тари не включається у вартість поставленого товару. Джерело фінансування : кошти місцевого бюджету.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 кілограми
Консервовані помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
999 кілограми
Кабачки мариновані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1500 кілограми
Огірки мариновані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
999 кілограми
Капуста маринована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
498 кілограми
Буряк гарнірний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1200 кілограми
Морква гарнірна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
560 кілограми
Консервований горох
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
250 кілограми
Кабачкова ікра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
600 кілограми
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30(тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Частота поставок
Дата подання: 26 жовтня 2020 12:44
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 09:25
Прошу уточнити, орієнтовну частоту поставок: скільки днів на тиждень, по яких днях? Чи можливо поставити весь товар за один раз? Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Так, поставку можна буде здійснити разово, з понеділка по п'ятницю з 8.00 год. до 16.00 год., якщо у вас є така партія товару. Є лише одне але - щоб увесь товар мав термін придатності (вживання) більше 80 % від загального терміну. Вдалих закупівель!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-26-002034-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР", Код ЄДРПОУ:42818821
Дата подання: 28 жовтня 2020 18:20
Вимога
Згідно Тендерної документації Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору про закупівлю Не передбачено.
Просимо внести відповідні зміни у Додаток № 4 до Тендерної документації (Проект договору про закупівлю) і вилучити п. 11.1. "Постачальник забезпечив виконання своїх зобов’язань за Договором в грошовій формі у розмірі 5 % від суми Договору (платіжне доручення від __________ № ____ на суму _____ (_________________) грн. ____ коп.).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2020 11:10
Зміни погоджені Рішенням тендерного комітету № 200 від 30.10.2020р.

Документи

30 жовтня 2020 11:10
РІШЕННЯ 200 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Хоценко Олеся Олексіївна 167 256,60
UAH з ПДВ
138 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ТРІНЬКО ОЛЬГА ІГОРІВНА 175 154,80
UAH з ПДВ
138 130,25
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 176 972,76
UAH з ПДВ
139 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР" 172 239,00
UAH з ПДВ
141 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПІГОЛЬ ЗІНАЇДА МИКОЛАЇВНА" 157 428,20
UAH з ПДВ
141 894,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС" 164 776,50
UAH з ПДВ
158 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 168 797,94
UAH з ПДВ
158 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 10:15
Dovidka_20316447940800580737.pdf
25 листопада 2020 10:15
file (3).pdf
18 листопада 2020 14:50
дод 5 ст.17.pdf
18 листопада 2020 14:50
аналог.pdf
18 листопада 2020 14:49
мат база.pdf
18 листопада 2020 14:49
дод 5 ст.17.pdf
18 листопада 2020 14:48
мат база.pdf
18 листопада 2020 14:48
аналог.pdf
10 листопада 2020 14:34
статистика.pdf
10 листопада 2020 14:34
довідки, гарантийні листи.pdf
10 листопада 2020 14:34
працівник.pdf
10 листопада 2020 14:34
потужність.pdf
10 листопада 2020 14:34
мат база.pdf
10 листопада 2020 14:34
додаток 4.pdf
10 листопада 2020 14:34
аналог.pdf
10 листопада 2020 14:34
додаток 5.pdf
10 листопада 2020 14:34
додаток 2.pdf
10 листопада 2020 14:34
довідки додаток 5.pdf
10 листопада 2020 14:34
качественное.pdf
10 листопада 2020 14:34
додаток 3.pdf
10 листопада 2020 14:34
додаток 1.pdf
10 листопада 2020 14:34
гарантия якість.pdf
10 листопада 2020 14:34
платник.jpg
10 листопада 2020 14:34
пасп3 печать.jpg
10 листопада 2020 14:34
пасп1 печать.jpg
10 листопада 2020 14:34
пасп2 печать.jpg
10 листопада 2020 14:34
пасп4 печать.jpg
10 листопада 2020 14:34
пасп5 печать.jpg
10 листопада 2020 14:34
Ідентифікаційний код.jpg
10 листопада 2020 14:34
виписка2.jpg
10 листопада 2020 14:34
витягЄД3.jpg
10 листопада 2020 14:34
витягЄД2.jpg
10 листопада 2020 14:34
витягЄД4.jpg
10 листопада 2020 14:34
виписка1.jpg
10 листопада 2020 14:34
витягЄД1.jpg

Публічні документи

10 листопада 2020 21:23
sign.p7s
10 листопада 2020 21:21
якість товару.PDF
10 листопада 2020 21:21
термін товару.PDF
10 листопада 2020 21:21
супровідні документи.PDF
10 листопада 2020 21:21
рішення потужності.PDF
10 листопада 2020 21:21
зменшення цін на товар.PDF
10 листопада 2020 21:21
пропозиція.PDF
10 листопада 2020 21:21
витяг платника.PDF
10 листопада 2020 21:21
згода з договором.PDF
10 листопада 2020 21:21
банківські відомості.PDF
10 листопада 2020 21:21
виписка ЄДР.PDF
10 листопада 2020 19:33
ВИТЯГ ПЛАТНИКА ПОДАТКУ.PDF

Публічні документи

11 листопада 2020 10:09
sign.p7s
11 листопада 2020 10:08
на подання.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 15:59
sign.p7s
10 листопада 2020 15:53
Копія Статуту МІЛК РІВЕР.pdf
10 листопада 2020 15:53
договор97.PDF
10 листопада 2020 15:53
технічна.PDF
10 листопада 2020 15:53
пропозиція.PDF
10 листопада 2020 15:53
трудова цисар.PDF
10 листопада 2020 15:53
про аналог договор.PDF
10 листопада 2020 15:53
про мат базу.PDF
10 листопада 2020 15:53
працівник.PDF
10 листопада 2020 15:53
субпідряд.PDF
10 листопада 2020 15:53
перс дані.PDF
10 листопада 2020 15:53
Тех.паспорт авто.PDF
10 листопада 2020 15:53
Тех.паспорт авто.PDF
10 листопада 2020 15:53
договор склад мрия.PDF
10 листопада 2020 15:53
накладні Горбанівка.PDF
10 листопада 2020 15:53
договор 121020.PDF
10 листопада 2020 15:53
17 стаття.PDF
10 листопада 2020 15:53
Договор Гусев Милк Ривер3.pdf
10 листопада 2020 15:53
накладна договор.PDF
10 листопада 2020 15:53
Копія виписки МІЛК РІВЕР.pdf
10 листопада 2020 15:53
гар лист.PDF
10 листопада 2020 15:53
код доступу.PDF
10 листопада 2020 15:53
згода проект.PDF
10 листопада 2020 15:53
Дод уг 2 (Дог 97).pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 22:32
sign.p7s
10 листопада 2020 22:31
1. цінова.pdf
10 листопада 2020 22:31
9. технічні.pdf
10 листопада 2020 22:31
8. реєстрація потужностей.pdf
10 листопада 2020 22:31
7.3 оренда офісу.pdf
10 листопада 2020 22:31
7.2 Оренда авто+техпаспорт.pdf
10 листопада 2020 22:31
7.1 Оренда складу.pdf
10 листопада 2020 22:31
7. мтб.pdf
10 листопада 2020 22:31
6. працівники+труд книжки.pdf
10 листопада 2020 22:31
5. довідка про аналогічні.pdf
10 листопада 2020 22:31
3.6 згода на персон дані.pdf
10 листопада 2020 22:31
3.5 Згода з договором.pdf
10 листопада 2020 22:31
3.4 захист довкілля.pdf
10 листопада 2020 22:31
3.3 про ліцензію.pdf
10 листопада 2020 22:31
3.2 санкції.pdf
10 листопада 2020 22:31
3.1 ст.17.pdf
10 листопада 2020 22:31
2.3 Повноваження.pdf
10 листопада 2020 22:31
2.2 Статут, опис.pdf
10 листопада 2020 22:31
2.1 Виписка з ЄДР, ПДВ.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 14:37
sign.p7s
10 листопада 2020 14:36
готово.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Хоценко Олеся Олексіївна
#2971313509
Переможець 138 130,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 10:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 16:57

Вимога про усунення невідповідностей

Для підтвердження установлених статтями 16 та 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» кваліфікаційним критеріям поданих Учасником ФОП Хоценко Олеся Олексіївна потребує доопрацювання, а саме: А) Додаток 5 до Тендерної документації передбачає надання наступної інформації: - інформацію про те, що фізична особа, яка є Учасником процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 5 ч. 1 ст. 17 Закону); - інформацію про те, службова (посадова) особа Учасника процедури закупівлі, уповноважена підписувати тендерну пропозицію, укладати Договір про закупівлю), яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку(пункт 6 ч. 1 ст. 17 Закону); - інформацію за підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі про те, що до нього не застосовані санкції у виді заборони на здійснення у Учасника публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції» (пункт 11 ч. 1 ст.17 Закону); - інформацію про те, що до Учасника переможця процедури закупівлі не застосовані санкції у виді заборони на здійснення у Учасника публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції» (пункт 12 ч. 1 ст. 17 Закону); - інформацію про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі АБО фізичну особу, яка є Учасником процедури закупівлі, не була притягнута згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 13 ч. 1 ст. 17 Закону) ; - інформацію за підписом уповноваженої особи учасника про те, що стосовно Учасника відсутні факти невиконання ним своїх зобов’язань за раніше укладеними договорами про закупівлю з Замовником за наявності таких договорів, що призвели б до їх дострокового розірвання, і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (якщо таке розірвання мало місце) (ч. 2 ст. 17 Закону).; Б) Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. п.1.3. Додатку 3 до Тендерної документації передбачає : «Для підтвердження зазначеної інформації Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника права власності або права користування на кожну одиницю майна, які підтверджують законність володіння Учасником відповідним майном» - в разі надання Договору оренди складських приміщень Учасник повинен надати і всі додаткові угоди до цього договору. В) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. п.3.3. Додатку 3 до Тендерної документації передбачає: «Для підтвердження зазначеної інформації Учасник повинен надати копії договору, актів виконаних робіт (наданих послуг) та товарно-транспортних або видаткових накладних» - разі надання двох аналогічних договорів учасник також повинен надати заповнені специфікації до них, якщо наявність специфікації була передбачена договорами. Після розгляду тендерної пропозиції та її обговорення, голова тендерного комітету Бєлов В.О. запропонував проголосувати за те, що учасник ФОП Хоценко Олеся Олексіївна, на підставі ч.9 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» має виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 10:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Хоценко Олеся Олексіївна
#2971313509
138 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку