Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Централізоване спостереження за пожежною автоматикою
Очікувана вартість
79 488,00 UAH
UA-2020-10-26-001968-b 8c4aae332a4744718373a883b84516e7
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошанюк Наталія Романівна

048-738-17-86 Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Волошанюк Наталія Романівна
048-738-17-86
Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 15:34
Очікувана вартість: 79 488,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 397,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний).
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:
ДП «АМПУ» - 38727770,
Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид закупівлі: послуги.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги пожежних і рятувальних служб за кодом ДК 021:2015 - 75250000-3
Централізоване спостереження за пожежною автоматикою.
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
- 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний);
- 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 13 (територія Державного підприємства «Морський торговельний порт «Южний»);
- 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Приморська 1, санаторій-профілакторій «Портовик» ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний).
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021 року.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 79 488,00 грн. без ПДВ / 95 385,60 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13.11.2020 о 15-00 год.
12. Умови оплати: оплата послуг здійснюється щомісячно, за фактичну кількість об’єктів та кількість повних діб спостереження в розрахунковому місяці. Кількість об’єктів спостереження протягом терміну дії Договору може змінюватись (виведення з експлуатації діючих об’єктів) на підставі листа від Адміністрації. Якщо Послуги надається не за повний місяць-оплата за даний період не нараховується в рахунок щомісячної оплати. Оплата здійснюється за фактом надання послуг, протягом 15-ти банківських днів з дати підписання Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Централізоване спостереження за пожежною автоматикою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75251110-4 — Послуги з протипожежного захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія оплата послуг здійснюється щомісячно, за фактичну кількість об’єктів та кількість повних діб спостереження в розрахунковому місяці. Кількість об’єктів спостереження протягом терміну дії Договору може змінюватись (виведення з експлуатації діючих об’єктів) на підставі листа від Адміністрації. Якщо Послуги надається не за повний місяць-оплата за даний період не нараховується в рахунок щомісячної оплати. Оплата здійснюється за фактом надання послуг, протягом 15-ти банківських днів з дати підписання Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-26-001968-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С», Код ЄДРПОУ:41922960
Дата подання: 28 листопада 2020 12:19
скарга на рішення замовника про відхилення пропозиції ПП "ЯРОВІТ С"
Вих. № 2711/1 від 27.11.2020р. Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель______
03035, м. Києв, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Замовнику закупівлі UA-2020-10-26-001968-b
Державне підприємство «Адміністрація морських
портів України» в особі
Південної філії державного підприємства
«Адміністрація морських портів України»
(адміністрація морського порту Південний),
код за ЄДРПОУ 38728549
вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481

Інформація про закупівлю ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-10-26-001968-b

щодо незаконного відхилення
тендерної пропозиції
ПП "ЯРОВІТ С"

СКАРГА
26 жовтня 2020 року Замовником Закупівлі - Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація морського порту Південний), код за ЄДРПОУ 38728549 оголошено відкриті торги на закупівлю на послугу - " Централізоване спостереження за пожежною автоматикою за кодом ДК 021:2015 – 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальний служб" на ДП «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії ДП «Адміністрація морських портів України» (адміністрація морського порту Південний) за адресами:
- 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний);
- 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 13 (територія Державного підприємства «Морський торговельний порт «Южний»);
- 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Приморська 1, санаторій-профілакторій «Портовик» ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний),
за ідентифікатором закупівлі UA-2020-10-26-001968-b.
Перелік тендерних пропозицій:

№ п/п Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника;
Ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, номер телефону
Загальна ціна тендерної пропозиції без ПДВ до аукціону (грн.) Загальна ціна тендерної пропозиції без ПДВ за результатами аукціону (грн.)
1 ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
код ЄДРПОУ 41962557
вул. Гастелло, буд. 52, м. Одеса, 65033, тел.: +380674830606
79 488,00 35 000,00
2 ПП «ЯРОВІТ С»
код ЄДРПОУ 41922960
пр. Слобожанський, буд. 35, прим. 608, м. Дніпро, 49083, тел.: 0675696050
53 760,00 49 920,00
3 ПП «СПЕЦПОЖСЕРВІС-ЮГ»
код ЄДРПОУ 41397479
вул. Івана та Юрія Лип, 76, м. Одеса, 65078, тел.: (048) 709-94-40
79 488,00 79 488,00

За результатами розгляду документів пропозиції учасника ТОВ«ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», його тендерна пропозиція відхилена.

У зв’язку із цим і на підставі ч.11 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерним комітетом розглянуто тендерну пропозицію учасника ПП «ЯРОВІТ С».
Спочатку, 20 листопада 2020р. через електронну систему PROZORRO нами була отримана вимога обгрунтування аномально низької ціни. ПП "ЯРОВІТ С" 20 листопада 2020р. виконав дану вимогу надавши через електронну систему PROZORRO обгрунтування аномально низької ціни з розрахунком вартості на закупівлю даної послуги (файл "Обгрунтування аномально низької ціни.pdf додається).
Потім, 24 листопада 2020р. Замовник закупілі Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація морського порту Південний) через електронну систему PROZORRO висунув Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
Дата публікації: 24-11-20, 14:45:05
24
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 24.11.2020 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-10-26-001968-b) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги пожежних і рятувальних служб за кодом ДК 021:2015 - 75250000-3 Централізоване спостереження за пожежною автоматикою. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Приватне підприємство «ЯРОВІТ С» (ПП «ЯРОВІТ С»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та Перелік виявлених невідповідностей: 8.1. згідно п.п.1.1.1 п.1.1 ч.1 Розділу I Додатку 2 до ТД – для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати Довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно власних виробничих потужностей тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно власних виробничих потужностей тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. - по п.п. 1.1.1 п. 1.1 ч.1: учасником процедури закупівлі ПП «ЯРОВІТ С» не було надано у складі його тендерної пропозиції у «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для даного виду послуг» № 1211/14 від 12.11.2020 не вказано по орендованим Автомобілю Мерседес Віто, Автомобілю «Деу Сенс», Офісному приміщенню найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строку (терміну) дії такого договору. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. надати Довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно власних виробничих потужностей тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно власних виробничих потужностей тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-11-20, 14:45:05
ПП "ЯРОВІТ С" 24 листопада 2020р. виконав дану вимогу надавши виправлений документ (файл "14Довідка матеріаль-технічна база ОНОВЛЕНА.pdf додається) через електронну систему PROZORRO. Інших вимог Замовник закупівлі Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація морського порту Південний) не оприлюднював через електронну систему PROZORRO. Таким чином, усі вимоги щодо усунення невідповідностей ПП "ЯРОВІТ С" були виконані.
Згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою (без номеру) від 27 листопада 2020 року, розглянуто тендерну пропозицію ПП "ЯРОВІТ С", за результатом якої тендерну пропозицію останніх було відхилено:
"8. Результат розгляду тендерної пропозиції:
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ЯРОВІТ С»і, враховуючи:

- усунення учасником невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 24.11.2020,
- аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником,
- своєчасне надання учасником належного обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції,
встановлено, що:
А)Учасник не виконав вимоги п. 2.3 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД), а саме:
- Учасником не було надано довідки у довільній формі з інформацією про те, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг, згідно із Законом України «Про санкції», що є порушенням вимог п. 2.3 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до ТД.
Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ЯРОВІТ С»по відкритим торгам на закупівлю:Централізоване спостереження за пожежною автоматикоюза кодом ДК 021:2015 – 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб - відхилити тендерну пропозицію учасниката проголосувати з цього питання.

Результати поіменного голосування:
Проголосували «За» - Яблонська І.К., Караман Д.В., Бовть Н.В., Нечитайло О.Є., Шамов В.В.,Олійник Д.С.
Проголосували «Проти» - відсутні;
«Утримались» від голосування - відсутні.

9.Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

ПП «ЯРОВІТ С»:
- учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (згідно з абз. 3 п.1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»).

ВИРІШИЛИ:

Відхилити тендерну пропозицію учасника ПП «ЯРОВІТ С»на підставі того, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (згідно з абз.3 п.1 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»)."

По-перше, ПП "ЯРОВІТ С" 12 листопада 2020р. при поданні тендерної пропозиції на закупівлю UA-2020-10-26-001968-b на послугу - " Централізоване спостереження за пожежною автоматикою за кодом ДК 021:2015 – 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальний служб" на ДП «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії ДП «Адміністрація морських портів України» (адміністрація морського порту Південний) через електронну систему PROZORRO надав документ файл "6Довідка про підтвердження відсутності підстав ст.17 Закону п.2,3,4,5,6,8,9,10,11,12,13 ч.1 та ч.2 та санкції.pdf", в якому у п.9 міститься наступна інформація:

"9. Фізична особа Штрек Сергій Анатолійович, який є учасником процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції»".

По-друге, якщо Замовник закупівлі хотів отримати надану інформацію у вигляді окремої довідки, то повинен був це викласти через електронну систему PROZORRO у Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей від 24 листопада 2020р.

Отже, рішення, прийняте Замовником закупівлі згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою (без номеру) від 27 листопада 2020 року прийнято не об'єктивно та з порушенням вимог Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки ПП "ЯРОВІТ С" надав усі документи згідно тендерної документації і не має підстав для відхилення.



Згідно ст. 1 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" Антимонопольний комітет України є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері держаних закупівель. Тому ПП "ЯРОВІТ С" розглядає питання про подання скарги до Антимонопольного комітету України стосовно безпідставного відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства.
Приймаючи до уваги вище викладене, вважаємо, що Замовником безпідставно та з порушення чинного законодавства, було відхилено тендерну пропозицію учасника ПП "ЯРОВІТ С".

ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "ЯРОВІТ С".
3. Признати ПП "ЯРОВІТ С" переможцем закупівлі UA-2020-10-26-001968-b " Централізоване спостереження за пожежною автоматикою за кодом ДК 021:2015 – 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальний служб" на ДП «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії ДП «Адміністрація морських портів України» (адміністрація морського порту Південний).
Розгорнути Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
30 листопада 2020 16:20
Затверджено рішенням ТК від 30.11.2020 р.

Надання відповіді на вимогу (подання вимоги – 28 листопада 2020 о 12:19;
номер вимоги: UA-2020-10-26-001968-b.a1)
по відкритим торгам на закупівлю:
Централізоване спостереження за пожежною автоматикою
за кодом ДК 021:2015 – 75250000-3
Послуги пожежних і рятувальних служб.
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-10-26-001968-b.

Стосовно вимоги учасника процедури закупівлі ПП «ЯРОВІТ С» (код ЄДРПОУ 41922960), оприлюдненої в електронній системі закупівель, повідомляємо наступне:
По-перше, згідно із п. 2.3 ч. 2 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації вимагалось надати «2.3. довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі з інформацією про те, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців)».
Учасником ПП «ЯРОВІТ С» (код ЄДРПОУ 41922960) у складі його тендерної пропозиції надано документ «Довідка про відповідність учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону про публічні закупівлі» № 1211/6 від 12.11.2020 р., із інформацією у п.9 вищезазначеного документу «9. Фізична особа Штрек Сергій Анатолійович, який є учасником процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції». Учасником процедури закупівлі є ПП «ЯРОВІТ С», а не Фізична особа Штрек Сергій Анатолійович. Отже, учасником не було надано довідки на виконання вимог п. 2.3 ч. 2 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації.
По-друге, відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон):
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст.17 Закону не належить до вичерпного переліку, встановленого у ч. 16 ст.29 Закону, згідно до якого учасник має можливість усунути невідповідність.
На підставі цього, Тендерним комітетом під час детального, ретельного розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ЯРОВІТ С» (код ЄДРПОУ 41922960) та на підставі службової записки начальника відділу П та ТБ і МР та ЦЗ, було виявлено невідповідність в документі, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону, а саме: в наданій «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для даного виду послуг» № 1211/14 від 12.11.2020 не вказано по орендованим Автомобілю Мерседес Віто, Автомобілю «Деу Сенс», Офісному приміщенню найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строку (терміну) дії такого договору, про що, Замовником 24.11.2020 було оприлюднено в електронній системі закупівель «Повідомлення про усунення невідповідностей».
Отже, відповідно до вимог Закону учасник процедури закупівлі може усунути лише виявленні невідповідності, які встановленні замовником в тендерній документації для підтвердження кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону, та вимог на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тендерним комітетом, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ЯРОВІТ С» (код ЄДРПОУ 41922960), враховуючи усунення учасником невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного Замовником в електронній системі закупівель 24.11.2020, встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПП «ЯРОВІТ С» (код ЄДРПОУ 41922960) не відповідає умовам тендерної документації замовника в частині інших вимог, які замовник включив в тендерну документацію, та які не відносяться до тої інформації та/або документів, які підлягають усуненню у якості невідповідностей, та прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ЯРОВІТ С» (код ЄДРПОУ 41922960) на підставі абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства).
Таким чином, Замовник діяв в рамках Закону та вимог Тендерної документації, розгляд тендерної пропозиції учасника ПП «ЯРОВІТ С» (код ЄДРПОУ 41922960) було здійснено з дотриманням усіх принципів здійснення закупівлі, встановлених статтею 5 Закону та з урахуванням положень Тендерної документації, у зв’язку з чим підстави для задоволення вимоги - відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ" 79 488,00
UAH
35 000,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С» 53 760,00
UAH
49 920,00
UAH
Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" 79 488,00
UAH
79 488,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 11:26
протокол.pdf
13 листопада 2020 11:26
статут.PDF
13 листопада 2020 11:26
реквізити.PDF
13 листопада 2020 11:26
наказ на директора.pdf
13 листопада 2020 11:26
згода.PDF
13 листопада 2020 11:26
витяг 5%.pdf
13 листопада 2020 11:26
виписка.pdf

Публічні документи

24 листопада 2020 19:47
sign.p7s
20 листопада 2020 21:36
sign.p7s
12 листопада 2020 20:58
sign.p7s
12 листопада 2020 20:51
СтатутНовРедОригінал.pdf
12 листопада 2020 20:51
Проект договору Додаток6.pdf
12 листопада 2020 20:51
Сертифікат Драч О.О..pdf
12 листопада 2020 20:51
ВитягЄДРПОУ040820.pdf
12 листопада 2020 20:51
СертифікатГІП Сафонова.pdf
12 листопада 2020 20:51
Паспорт директор Штрек.pdf
12 листопада 2020 20:51
Наказ Васильченко020820.pdf
12 листопада 2020 20:51
Наказ директор.pdf
12 листопада 2020 20:51
КопіяТрудоваТюляков.pdf
12 листопада 2020 20:51
Ліцензійний реєстр.pdf
12 листопада 2020 20:51
КопіяТрудоваГула.pdf
12 листопада 2020 20:51
КопіяТрудоваАсін.pdf
12 листопада 2020 20:51
ІПН директор Штрек.pdf
12 листопада 2020 20:51
Васильченко дипломи.pdf
12 листопада 2020 20:51
ВитягЕдПодаток220419.pdf
12 листопада 2020 20:51
10Довідка щодо ліцензії.pdf
12 листопада 2020 20:51
3Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 09:55
sign.p7s
13 листопада 2020 09:54
Проект договору.PDF
13 листопада 2020 09:54
Лист-погодження з ТВ.PDF
13 листопада 2020 09:54
Згода.PDF
13 листопада 2020 09:54
Довідки щодо вимог ст.17 ЗУ.PDF
13 листопада 2020 09:54
Довідка про субпідрядників.PDF
13 листопада 2020 09:54
Довідка про санкції.PDF
13 листопада 2020 09:54
Довідка про мат.базу.PDF
13 листопада 2020 09:54
Довідка про Ліцензію.PDF
13 листопада 2020 09:54
Довідка про код доступу.PDF
13 листопада 2020 09:54
Довідка з банку.pdf
13 листопада 2020 09:54
Відгук.pdf
13 листопада 2020 09:54
Cтатут ПП СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ"
#41962557
Відхилено
35 000,00
UAH
20 листопада 2020 12:15
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 листопада 2020 00:00
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
#41397479
Очікує рішення 79 488,00
UAH
27 листопада 2020 12:23
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»
#41922960
Відхилено
49 920,00
UAH
27 листопада 2020 12:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2020 14:45
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 листопада 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

20 листопада 2020 12:15
sign.p7s
16 листопада 2020 16:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 листопада 2020 12:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 24.11.2020 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-10-26-001968-b) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги пожежних і рятувальних служб за кодом ДК 021:2015 - 75250000-3 Централізоване спостереження за пожежною автоматикою. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Приватне підприємство «ЯРОВІТ С» (ПП «ЯРОВІТ С»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та Перелік виявлених невідповідностей: 8.1. згідно п.п.1.1.1 п.1.1 ч.1 Розділу I Додатку 2 до ТД – для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати Довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно власних виробничих потужностей тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно власних виробничих потужностей тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. - по п.п. 1.1.1 п. 1.1 ч.1: учасником процедури закупівлі ПП «ЯРОВІТ С» не було надано у складі його тендерної пропозиції у «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для даного виду послуг» № 1211/14 від 12.11.2020 не вказано по орендованим Автомобілю Мерседес Віто, Автомобілю «Деу Сенс», Офісному приміщенню найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строку (терміну) дії такого договору. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. надати Довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно власних виробничих потужностей тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно власних виробничих потужностей тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

27 листопада 2020 12:23
sign.p7s
20 листопада 2020 12:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Актуальні тендери

До пошуку